Translate

martes, 4 de agosto de 2020

La Bendición - Kari Jobe - Cover


Letras VERSO 1 Dios te guarde Y bendiga Que extienda su amor Y te muestre favor Dios te mire con agrado Y te de paz Coro Amén PUENTE 1 Que te cubra con Su gracia Hasta mil generaciones Tu familia Y tus hijos Y los hijos Y los hijos PUENTE 2 Su presencia te acompane Dondequiera que tu vayas Te rodee Que te llene Va contigo. Va contigo. BRIDGE 3 De mañana y de noche En tu entrada y salida En tu llanto Y alegria Él te ama Él te ama Kari Jobe, Cody Carnes, Steven Furtick, Chris Brown Traducido por Edgar Aguilar, Job Gonzalez, Jariel Navarro, David Espindola, Daniela Espindola, Crystal Osorio, Abraham Osorio, Evan Craft CCLI: # 7147454 #iglesia #vnpem #labendicion #blessing

1 comentario:

  1. הופרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה שום תקשורת בינינו. המליצו לי על ידי משפחות וחברים לשחרר את השכחה מנישואין ולהמשיך הלאה בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. סבלתי כל כך מכאב ובלבול שקראתי המלצה ברשת על האופן שבו ד"ר אלבה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך שהוא עזר לשים סוף לגירושין ולהשיב את יקיריהם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. עלי לפנות מיד לד"ר אלאבה כעבור כמה דקות הוא ענה לי ונתן הוראות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת יומיים לאחר הטקס, הכישוף שינה את חיי סביב בעלי שלא לפנות אלי יותר מכך. שנתיים התקשרו אליי באמצע הלילה בבכי והתנצלו שזו עבודתם של השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה ולכן אני סולח לו. עכשיו הנישואים שלי עכשיו באיזון. טקס דרלבה עבד נהדר ונישואין חזקים מבעבר, ושום דבר לא יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר תקווה עד שהתחברתי עם דרלבה, האיש האמיתי שעזר לי להחלים את נישואי השבורים אם יש לך בעיה דומה בנישואיך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב . , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא או היא יאהבו אותך בתמורה, יש לך אתגר בחיים שלך, תבנית הכישוף של ד"ר אלאבה היא הפיתרון והתשובה לבעיה שלך, whatsapp: +2349039885856, צרו איתו קשר עוד היום על ידי שליחת דוא"ל לכתובת dralaba3000@gmail.com אל תיתן לאף אחד לקחת ממך את בן / בת הזוג שלך

    ResponderBorrar