Translate

lunes, 27 de octubre de 2014

Betydning af hvert år af ægteskabet

Betydning af hvert år af ægteskabet

Wedding Anniversary

Husk, at bryllup mærkedage 25th (Silver Jubilee), 50 (Golden Jubilee) og 75 (lyse Bryllupper) er begivenheder, der normalt deles med familie og venner, og hvor en fest er forberedt.

Gaver bryllup jubilæer er en af ​​et stærkere skørt materiale, der repræsenterer styrken af ​​foreningen af ​​parret.

Gør hver jubilæum speciel og anderledes hvert år!



1. Et år af ægteskabet
Bryllupper Paper
2. To års ægteskab
Bomuld Bryllup
3. Tre års ægteskab
Læder Bryllup
4. Fire års ægteskab
Bryllup Linen
5. Fem års ægteskab
Wooden Wedding
6. Seks års ægteskab
Bryllupper Iron
7. Syv års ægteskab
Lana Bryllupper
8. Otte års ægteskab
Bronze Wedding
9. Ni års ægteskab
Bryllupper of Clay
10. Ti års ægteskab
Aluminum Wedding
11. Eleven års ægteskab
Ægteskab of Steel
12. Tolv års ægteskab
Silk Bryllupper
13. Tretten års ægteskab
Lace Wedding
14. Fjorten års ægteskab
Ivory Bryllupper
15. Femten års ægteskab
Crystal Bryllupper
16. Seksten års ægteskab
Ivy Bryllupper
17. Sytten års ægteskab
Bryllup Wallflower
18. Atten års ægteskab
Bryllupper Quartz
19. Nitten års ægteskab
Honeysuckle Bryllupper
20. Tyve års ægteskab
Porcelæn Wedding
21. Tyve års ægteskab
Jubilee Oak
22. Toogtyve års ægteskab
Bryllupper i Copper
23. Treogtyve års ægteskab
Vand Bryllupper
24. Fireogtyve års ægteskab
Granit Bryllupper
25. Femogtyve års ægteskab
Sølvbryllup
26. Tyve-seks års ægteskab
Bryllup Roses
27. Syvogtyve års ægteskab
Bryllup Jet
28. Otteogtyve års ægteskab
Amber Wedding
29. Tyve-ni års ægteskab
Garnet Wedding
30. Tredive års ægteskab
Pearl Anniversary
31. Thirty-one års ægteskab
Ebony Bryllupper
32. Toogtredive års ægteskab
Bryllupper i Copper
33. Treogtredive års ægteskab
Bryllup Tin
34. Fireogtredive års ægteskab
Poppy Wedding
35. femogtredive år ægteskab
Coral Wedding
36. Tredive-seks års ægteskab
Bryllupper Flint
37. Syvogtredive års ægteskab
Bryllup Stone
38. Otteogtredive års ægteskab
Bryllup af Jade
39. Tredive-ni års ægteskab
Bryllupper Agate
40. Fyrre års ægteskab
Ruby Wedding
41. Enogfyrre års ægteskab
Topaz Wedding
42. Toogfyrre års ægteskab
Bryllupper i Jasper
43. Treogfyrre års ægteskab
Opal Bryllupper
44. Fyrre-fire års ægteskab
Turkis Bryllupper
45. Femogfyrre års ægteskab
Sapphire Bryllupper
46. ​​Seksogfyrre års ægteskab
Bryllupper Perlemor
47. Fyrre-syv års ægteskab
Amethyst Wedding
48. Otteogfyrre års ægteskab
Bryllupper Feldspat
49. Fyrre-ni års ægteskab
Zircon Wedding
50. Halvtreds års ægteskab
Golden Jubilee
55. Fifty-five års ægteskab
Emerald Bryllupper
60. Sixty års ægteskab
Diamond Jubilee
65. Femogtres års ægteskab
Platinum Weddings
70. Halvfjerds års ægteskab
Titanium Wedding
75. Femoghalvfjerds års ægteskab
Bright Wedding
80. Eighty års ægteskab
Jubilee Oak
85. Eighty fem års ægteskab
Marmor Bryllupper
90. Halvfems års ægteskab
Granit Bryllupper
95. Femoghalvfems års ægteskab
Bryllupper Onyx
100. hundrede års ægteskab
Bryllupper Bone

1 comentario:

  1. Jeg hedder Johansson ved navn. Tillykke til alle, der læser dette vidnesbyrd. Jeg blev afvist af min kone efter tre (3) års ægteskab bare fordi en anden mand havde en fortryllelse af hende, og hun efterlod mig og barnet til at lide. En dag da jeg læste online, så jeg et indlæg, hvordan denne stavningsinkarnation på denne adresse doctorosagiede75@gmail.com hjælper en kvinde med at få sin mand tilbage, og jeg gav ham et svar på hans adresse, og han fortalte mig, at manden havde en fortryllelse på min kone, og han fortalte mig, at han ville hjælpe mig, og efter 3 dage vender jeg tilbage til min kone. Jeg troede på ham, og i dag er jeg glad for at informere jer alle om, at der er magien i denne troldmands magt til at bringe kæresterne tilbage. Fordi jeg nu er tilfreds med min kone. Tak fordi du hjalp mig med at kontakte Dr. osagiede på e-mail: doctorosagiede75@gmail.com
    Eller viber / whatsapp: +33753154980

    ResponderBorrar