Translate

lunes, 27 de octubre de 2014

משמעות של כל שנת נישואים

משמעות של כל שנת נישואים

יום נישואים

זכור כי 25 ימי נישואים (כסף יובל), 50 (Golden Jubilee) ו -75 (חתונות בהירות) הם אירועים שבדרך כלל משותף עם בני משפחה וחברים ושבו חגיגה מוכנה.

ימי נישואים מתנות הם אחד מחומר שביר חזק, המייצג את כוחו של איחודם של בני הזוג.

צור את שולחן החתונה שלך באופן מקוון, לחץ כאן על הקישור.

לעשות כל יום השנה מיוחדת ושונה בכל שנה!



1. שנת נישואים
חתונות נייר
2. שתי שנות נישואים
חתונת כותנה
3. שלוש שנות נישואים
חתונת עור
4. ארבע שנות נישואים
פשתן חתונה
5. חמש שנות נישואים
חתונת פרקט
6. שש שנות נישואים
חתונות ברזל
7. שבע שנות נישואים
חתונות לנה
8. שמונה שנות נישואים
חתונת ברונזה
9. תשע שנות נישואים
חתונות של קליי
10. עשר שנות נישואים
חתונת אלומיניום
11. עשר שנות נישואים
נישואים של פלדה
12. עשר שנות נישואים
חתונות משי
13. שלושה עשר שנות נישואים
חתונת תחרה
14. ארבעה עשר שנות נישואים
חתונות שנהב
15. חמישה עשר שנות נישואים
חתונות קריסטל
16. שישה עשר שנות נישואים
חתונות אייבי
17. שבע עשר שנות נישואים
פרח-קיר החתונה
18. שמונה עשר שנות נישואים
חתונות קוורץ
19. תשעה עשר שנים של נישואים
חתונות יערה
20. עשרים שנות נישואים
חתונת פורצלן
21. עשרים שנות נישואים
יובל אלון
22. עשרים ושתיים שנות נישואים
חתונות בנחושת
23. עשרים ושלוש שנות נישואים
חתונות מים
24. עשרים וארבע שנות נישואים
חתונות גרניט
25. עשרים וחמש שנות נישואים
חתונה כסף
26. עשרים ושש שנות נישואים
ורדים חתונה
27. עשרים ושבע שנות נישואים
Jet חתונה
28. עשרים ושמונה שנות נישואים
חתונת אמבר
29. עשרים ותשע שנות נישואים
חתונת גרנט
30. שלושים שנות נישואים
פרל שנה
31. שלושים ואחת שנות נישואים
חתונות אבוני
32. שלושים ושתיים שנות נישואים
חתונות בנחושת
33. שלושים ושלוש שנות נישואים
בדיל חתונה
34. שלושים וארבע שנות נישואים
חתונת פרג
35. שלושים וחמש שנות נישואים
חתונת אלמוגים
36. שלושים ושש שנות נישואים
חתונות פלינט
37. שלושים ושבע שנות נישואים
סטון חתונה
38. שלושים ושמונה שנות נישואים
חתונה של ג'ייד
39. שלושים ותשע שנות נישואים
חתונות אגת
40. ארבעים שנות נישואים
חתונת רובי
41. ארבעים ואחת שנות נישואים
חתונת טופז
42. ארבעים ושתיים שנות נישואים
חתונות בג'ספר
43. ארבעים ושלוש שנות נישואים
חתונות אופל
44. ארבעים וארבע שנות נישואים
חתונות טורקיז
45. ארבעים וחמש שנות נישואים
חתונות ספיר
46. ​​ארבעים ושש שנות נישואים
חתונות אם הפנינה
47. ארבעים ושבע שנות נישואים
חתונת אמטיסט
48. ארבעים ושמונה שנות נישואים
חתונות פצלת השדה
49. ארבעים ותשע שנות נישואים
חתונת זירקון
50. חמישים שנות נישואים
זהב יובל
55. חמישים וחמש שנות נישואים
חתונות אמרלד
60. ישי שנות נישואים
יובל יהלום
65. שישים וחמש שנות נישואים
חתונות פלטינה
70. שבעים שנות נישואים
חתונת טיטניום
75. שבעים וחמש שנות נישואים
חתונה מוארת
80. שמונים שנות נישואים
יובל אלון
85. שמונים וחמש שנות נישואים
חתונות שיש
90. תשעים שנות נישואים
חתונות גרניט
95. תשעים וחמש שנות נישואים
חתונות אוניקס
100. מאה שנות נישואים
עצם חתונות

2 comentarios:

  1. שמי אֱלִישֶׁבַע דָּוִד, אני בא מתל אביב ,, אבל אני עובר לסקוטלנד עם בעלי, אני רוצה לחלוק את החדשות הטובות על חיי עם כולם ועם אלה הזקוקים לעזרה בנישואין / יחסים. סבלתי במשך שש שנים, בעלי עזב אותי והמשכתי ללדת אישה נוספת רק בגלל שהמשפחה שלו לא אהבה אותי, ובגלל שלא יכולתי לתת לו תינוק, בכיתי שבע שנים כי בעלי התגרש ממני. חיפשתי את הכישוף שהענן עזר לי ברשת פגשתי כל כך הרבה קוסמים, כולם גייסו כסף בלי לעזור לי, אבל ב -3 באוגוסט 2019 ראיתי תרומה מקוונת של קוסם טוב בשם דריגבינוביה. החלטתי ליצור איתו קשר כשקשרתי איתו, הוא אמר לי שהבעיה שלי נפתרה כי יצרתי איתו קשר, אמרתי לו את כל הבעיה שלי והוא הבטיח לעזור לי להחזיר את בעלי. דריגבינוביה הורה לי והראה לי מה לעשות אז אני עוקב אחר כל ההוראות ועושה את מה שהוא ביקש ממני לעשות אחרי שלושה ימים הוא אמר לי שבעלי יתקשר אלי לפני שאני ישן באותו יום ומתנצל. ברגע שהוא סיפר לי הכל, בעלי התקשר אלי וביקש שאחזור אליו אחרי שש שנות גירושין. היום אני חולק את המסר הזה כי אני רוצה שהעולם יידע וזו עבודה טובה, ואני גם שמח מאוד להיות בהריון ולמי מכם שזקוקים לעזרה, בעיות בעבודה או קידום צרו קשר עם Drigbinovia עוד היום ופתרו את הבעיה שלכם כאן הוא דואר אלקטרוני: doctorigbinovia93@gmail.com או whatsapp לו בטלפון 2348144480768+ אני מבטיח לך שהבעיה שלך תיפתר

    ResponderBorrar
  2. הופרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה שום תקשורת בינינו. המליצו לי על ידי משפחות וחברים לשחרר את השכחה מנישואין ולהמשיך הלאה בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. סבלתי כל כך מכאב ובלבול שקראתי המלצה ברשת על האופן שבו ד"ר אלבה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך שהוא עזר לשים סוף לגירושין ולהשיב את יקיריהם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. עלי לפנות מיד לד"ר אלאבה כעבור כמה דקות הוא ענה לי ונתן הוראות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת יומיים לאחר הטקס, הכישוף שינה את חיי סביב בעלי שלא לפנות אלי יותר מכך. שנתיים התקשרו אליי באמצע הלילה בבכי והתנצלו שזו עבודתם של השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה ולכן אני סולח לו. עכשיו הנישואים שלי עכשיו באיזון. טקס דרלבה עבד נהדר ונישואין חזקים מבעבר, ושום דבר לא יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר תקווה עד שהתחברתי עם דרלבה, האיש האמיתי שעזר לי להחלים את נישואי השבורים אם יש לך בעיה דומה בנישואיך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב . , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא או היא יאהבו אותך בתמורה, יש לך אתגר בחיים שלך, תבנית הכישוף של ד"ר אלאבה היא הפיתרון והתשובה לבעיה שלך, whatsapp: +2349039885856, צרו איתו קשר עוד היום על ידי שליחת דוא"ל לכתובת dralaba3000@gmail.com אל תיתן לאף אחד לקחת ממך את בן / בת הזוג שלך

    ResponderBorrar