Translate

lunes, 27 de octubre de 2014

Jelentése minden év házasság

Jelentése minden év házasság

Esküvő évforduló

Ne feledje, hogy házassági évfordulók 25. (Silver Jubilee), 50 (Golden Jubilee) és 75 (világos Esküvők) olyan események, amelyek általában megosztott család és a barátok, és ahol ünnepség készítünk.

Ajándékok házassági évfordulók egyik erősebb rideg anyag, ami az erőssége az unió a pár.

Hogy minden évforduló különleges és minden évben más!



1 év házasság
Esküvő Paper
2. Két év házasság
Cotton Wedding
3. Három év házasság
Bőr esküvői
4. Négy év házasság
Esküvői Ágynemű
5. Öt év házasság
Fa Wedding
6. Hat év házasság
Esküvő Vas
7. Hét év házasság
Lana Esküvő
8. Nyolc év házasság
Bronz Wedding
9. Kilenc év házasság
Esküvő Clay
10. Tíz év házasság
Alumínium Wedding
11. A tizenegy év házasság
Házasság of Steel
12. Tizenkét év házasság
Silk Esküvő
13. Tizenhárom év házasság
Menyasszonyi
14. Tizennégy év házasság
Ivory Esküvő
15. Tizenöt év házasság
Crystal Esküvő
16. Tizenhat év házasság
Ivy Esküvő
17. Tizenhét év házasság
Esküvői Wallflower
18. Tizennyolc év házasság
Esküvő Quartz
19. Tizenkilenc év házasság
Honeysuckle Esküvő
20. Húsz év házasság
Porcelán Wedding
21. Húsz év házasság
Jubileumi Oak
22. Huszonkét év házasság
Esküvők Copper
23. Huszonhárom év házasság
Víz Esküvő
24. Huszonnégy év házasság
Gránit Esküvő
25. Huszonöt év házasság
Ezüst esküvői
26. Huszonhat év házasság
Esküvői Roses
27. Huszonhét év házasság
Esküvői Jet
28. Huszonnyolc év házasság
Amber esküvő
29. Húsz-kilenc év házasság
Garnet Wedding
30. Harminc év házasság
Pearl évforduló
31. Harmincegy év házasság
Ebony Esküvő
32. Harminckét év házasság
Esküvők Copper
33. Harminchárom év házasság
Esküvői Tin
34. Harmincnégy év házasság
Poppy Wedding
35. Harmincöt év házasság
Coral Wedding
36. Harminchat év házasság
Esküvő Flint
37. Harminchét év házasság
Esküvői Kő
38. Harmincnyolc év házasság
Esküvői Jade
39. Harminckilenc év házasság
Esküvő Agate
40. Negyven év házasság
Ruby Wedding
41. Negyvenegy év házasság
Topaz Wedding
42. Negyven-két év házasság
Esküvő Jasper
43. Negyven-három év házasság
Opal Esküvő
44. Negyven-négy év házasság
Türkiz Esküvő
45. Negyvenöt év házasság
Sapphire Esküvő
46. ​​Negyvenhat év házasság
Esküvő gyöngyház
47. Negyven-hét év házasság
Ametiszt Wedding
48. Negyvennyolc év házasság
Esküvő Földpátok
49. Negyvenkilenc év házasság
Cirkon Wedding
50. Ötven év házasság
Golden Jubilee
55. Ötvenöt év házasság
Emerald Esküvő
60. Hatvan év házasság
Diamond Jubilee
65. Hatvanöt év házasság
Platinum Esküvő
70. Hetven év házasság
Titán Esküvői
75. Hetvenöt év házasság
Fényes esküvő
80. Nyolcvan év házasság
Jubileumi Oak
85. Nyolcvan-öt év házasság
Márvány Esküvő
90. kilencven év házasság
Gránit Esküvő
95. kilencvenöt év házasság
Esküvő Onyx
100. Száz év házasság
Esküvő Bone

1 comentario:

  1. A nevem Melania macron vagyok 35 éves. éves 31 éves koromban mentem férjhez, csak egy gyermekem van, és boldogan éltem. Egy év házasságom után a férjem viselkedése annyira furcsává vált, és nem igazán értem, hogy mi történt, ő pakolt ki a házból egy másik nőnek, annyira szeretem, hogy soha nem álmodom elveszíteni, megpróbálom a legjobb annak biztosítására, hogy a férjem visszajöjjön hozzám, de mind hiába, sírok és sírok segítséget keresve, megbeszéltem a családjával, de nem kaptam választ. Tehát a legjobb barátom, cynthia, és megígéri, hogy segít nekem . Mesélt nekem egy Drosagiede nevű férfiról, azt mondta nekem, hogy nagyon nagyszerű ember és igazi férfi, akiben megbízni lehet, és nincs semmi olyan szerelmi kérdés, amelyet nem tudna megoldani, és elmondta, hogyan segített számtalan embernek kapcsolatuk helyreállítása. Nagyon meg voltam róla győződve, gyorsan felvettem a kapcsolatot a doctorosagiede75@gmail.com e-mail címmel vagy a WhatsApp +33753154980 telefonszámmal. Minden problémámat elmagyarázom neki, ő azt mondta, hogy ne aggódjak, hogy minden problémám azonnal megoldódik. Megmondta, mit kell tennem, hogy visszavegyem a férjemet, és én meg is tettem. Azt mondta, hogy három nap múlva a férjem visszatér hozzám és koldulni kezd, és ez valóban úgy történik, ahogy mondta, nagyon meglepődtem, ez nagyon csodálatos. Istennek legyen a dicsőség, most nagyon szoros a kapcsolatunk, és mindketten újra boldogan élünk. Ha hasonló problémája van, vegye fel vele a kapcsolatot most, és keresse meg a problémát egyszer és mindenkorra. élek a bizonyságról

    ResponderBorrar