Translate

miércoles, 8 de octubre de 2014

Արդյոք աստվածավախ / Ardyok’ astvatsavakh

Արդյոք աստվածավախ

Ներածություն
Շատ անգամ մենք լսել, որ դուք պետք է ունենալ ամենօրյա հոգեւոր մտքով, բայց առաջին խնդիրը, որ մենք բախվում է, որ մենք չգիտենք, թե ինչ է. Մի ժամանակաշրջան ուսումնասիրության Խոսքի? Արդյոք դա պարզապես?, Կարդալու ժամանակ մի ժամանակ աղոթքի. Ինչպես եք դա անել օրական աստվածավախ?, Սա այն է, ինչ մենք կփորձենք պատասխանել համառոտ հետեւյալ կետերով.

Ինչ է ամենօրյա աստվածավախ.
A հանգիստ ժամանակ հիմնականում մի ժամանակ եղբայրություն Աստծո հետ, հատուկ իր հերթին հեռու է լսել Աստծուն եւ խոսել Նրա հետ եղանակը Սա արվում է աղոթքի միջոցով եւ կարդալ նրա խոսքը; բայց թերեւս ամենակարեւոր առանձնահատկությունն մի բարեպաշտ, եւ ինչ տարբերություն կարդում ժամանակ է հանգիստ ժամանակ իր շեշտը դնելով գործնական կիրառման թե ինչ է Աստված ասում է, այսինքն, մի բարեպաշտ ինձ ցուցումներ ճշգրիտ, թե ինչ է Աստված ասում է, ոչ միայն մտավոր գիտելիքը, թե ինչ է Աստված ասում է, թե, ոչ, պարզապես գնում են նրա բնավորության կամ իմ բնույթով, սակայն կոնկրետ քայլեր, որոնք օգնում են ինձ անել Աստծո կամքը.

Քանի որ բարեկամությունը երկու մարդ աճում, ինչպես Դուք եք կիսվել, ինչպես նաեւ այլ ավելի միջոցառումներ, ավելի գաղտնիք, ավելի ընդհանուր, ավելի շատ ժամանակ խոսում, ծիծաղում եւ լաց. նույն կերպ, իմ հարաբերությունները Աստծո հետ ամրապնդվում իմ հանգիստ անգամ. Այդ ժամանակ միայն Աստծո հետ, երբ իմ վստահությունը Նրան աճում է, քանի որ ես ճանաչում եմ նրան անձամբ ամեն օր մի քիչ ավելի. (Ոչ միայն գիտեմ նրա բայց գիտեմ նրան)
Բացի այդ, իմ բարեպաշտ անգամ մի օր, երբ ես ստանում հստակ հրահանգներ, թե չի կասկածում, որ ես (Հակոբոս 1: 5), ես զգուշացումներ են Աստծուն, եթե ես շեղվում ճանապարհից (Առակաց 3: 5-6), ես ստանում տրամադրությունը, եթե ես մերժել է ոգով (Սաղմոս 119: 92), կամ երբ ես նորից հույսը, եթե դուք զգում կորցրած կամ սրտաբեկ (Հռովմայեցիս 15: 4): Դուք պետք է զարմանում, թե քանի անգամ է ձեր ամենօրյա նվիրատվությունների, որ Աստված պատրաստել է քննության, կամ հնարավորություն է տալիս ձեզ որոշ քառյակներ, որ դա անհրաժեշտ է, որ դուք կիսել որեւէ մեկի հետ, ով ապրում բարդ իրավիճակը.

Որտեղ ենք մենք սկսել?
Այն կարող է օգնել հետեւել այդ առաջարկներ:

1.Determina ֆիքսված ժամանակ ձեր հանգիստ եւ մնում է այդ ժամանակացույցի, չեն փորձում ենք անել ձեր պաշտամունքը զննելով ձեր ազատ ժամանակը, քանի որ նրանք, ամենայն հավանականությամբ, երբեք ժամանակ. Եթե ​​դուք օրակարգերում, ծրագրերի եւ հարգանք ամեն օր, քանի դեռ դուք օգտագործում ձեր հավաքին կլինի օպտիմալացնել ձեր յուրաքանչյուր հանդիպում Աստծո հետ.

2.Choose գիրքը եւ անել ձեր պաշտամունքը զննելով այն սկզբից մինչեւ վերջ. Խորհուրդ է տրվում, որ դուք պարզապես բացել ձեր Աստվածաշունչը պատահական ամեն օր, քանի որ դուք առաջադրվելու ռիսկը նայող կարեւորագույն ասպեկտները համատեքստում, եւ 'ասել բաներ, որ Աստվածաշունչը չի ասում. Ինչպես եք կարդալ հարցաթերթիկը նամակը. Դուք պետք է սկսել սկզբից, եւ կարդալ դանդաղ, հանգիստ, մինչեւ վերջ չէ. Աստվածաշունչը սիրո նամակ, որ Աստված գրել ձեզ. Այնպես որ, մի գիրք սկզբից եւ հետեւել այն մինչեւ վերջ:

3.Choose ֆիքսված տեղ ձեր տանը. մի վայր, որտեղ դուք չեք ընդհատվել բան կամ որեւէ մեկին, եւ որ տեղ ունի հատուկ տեղ, որտեղ դուք կարող եք միշտ գտնել Աստծուն. Դա կօգնի ձեզ չի խելագար եւ թափոնների ժամանակ փնտրում մի տեղ տեղավորել ձեզ ձեր բարեպաշտ.

4 Տասը թվարկում բոլոր բաները, որ դուք պետք է: Աստվածաշունչ, մի տետր, մատիտի սրիչ, եւ այլն: Խանութ մի վայր, որտեղ դուք միշտ ձեր բարեպաշտ. Ունենալով ամեն ինչ պատրաստ է խուսափել ունեցող ստանալ մինչեւ ինչ - որ բան պետք էր մոռացված, եւ այլն: Դուք կարող եք մնալ կենտրոնացած է այն, ինչ Աստված ասում է, առանց շեղումների:

Սկիզբ
! Սկիզբ
Առաջին բանը, որ պետք է անել է ընտրել գիրք. Եթե ​​սա առաջին դեպքն է, դուք պետք է հոգեւոր մտքով, թերեւս պետք է լավագույն սկսել որոշ Նոր Կտակարանում, օրինակ մեկը Ավետարաններում. Ամեն դեպքում, աղոթում եմ, որ Աստված կուղղի Ձեզ գրքի, որ նա ցանկանում է խոսել.
 


Prayer Քայլ 1

Երբ դուք ընտրել գիրք (ասենք, օրինակ, մենք ընտրեցինք Ավետարանը Mark) առաջին բանը, որ մենք պետք է աղոթենք Աստծուն եւ խնդրում օգնել մեզ լսել, եւ որ մենք կարող ենք տեսնել, թե ինչ իր կամքը. Կատարել կարճ աղոթք, որը կօգնի ձեզ հիշել, թե ով եք առջեւ ներկայացնելու եւ հարթեցնել ձեր սիրտը Աստծո հետ. Հիշեք, որ սա ոչ թե ձեր ժամանակը աղոթքի եւ միջամտությունն մյուսների համար դա այն ժամանակն է, երբ, որպես զինվոր, դուք ներկայացնում առջեւ ձեր ավագ ստանալու հրամաններ եւ հրահանգներ, ոչ պահանջելու համար favors.

Lee, ապրանքանիշը եւ մտածում
1 Lee եւ Մարկ
Մենք անմիջապես սկսեց կարդալ գլուխը, որը համապատասխանում է մեզ (այս դեպքում առաջին գլուխը Ավետարանի Mark) մի քանի անգամ, բայց մենք պետք է կարդալ մի մատիտ ձեռքին եւ ստուգող ամեն ինչ, մեր ուշադրությունը, այսինքն, դա կարող է լինել մի արտահայտություն, որ հնչում է, կամ տարօրինակ մեզ. մի բառը, որը կրկնվում է մի քանի անգամ, որոշ վերաբերմունք տվյալ բնույթի, դուք ունեք մի փոխհարաբերությունները cause and effect (... եթե դուք դա անել ... ինչ է պատահել, ...), որոշ contrasts, որ դուք կարող եք բացահայտել, եւ այլն:


2 Խորհրդածիր

Այս պահին դուք կարող եք նկատել, որ կան որոշ բաներ, որ դուք արդեն գրանցված է ձեր Աստվածաշնչում, կենտրոնանալ այդ մասի (Խնդրեք Աստծուց այն, ինչ Նա է ուզում ասել), եւ ընտրել որեւէ մեկը, որ catches ձեր ուշադրությունը.

Ժամանակ է մտածել այդ մասը. Այսօր մենք հասկանում ենք, meditation, ինչպես փորձում են տեղադրել դատարկ միտքը, մտածել է Աստվածաշունչը, սակայն հակառակը ճիշտ է, պետք է լրացնել իմ միտքը մտքերը Word.

Վերանայվել է մի քանի անգամ, որ ընդունումը, որը բռնել ձեր ուշադրությունը, եւ հարցրեք ինքներդ ձեզ Կա մի բան, որ այստեղ ես պետք է նմանակել?, Կա մի բան, այս անցումում է, որ ես պետք է խուսափել., Բացահայտել ինչ - որ վերաբերմունքի այստեղ նշված., Եւ այլն:

Գուցե դուք կարող եք կատարել այդ անցումը մի նախադասությամբ, օրինակ, Սաղմոս 1 կարող է լինել:
«Տէր, ես աղոթում եմ, որ պետք է մի կողմ իմ վատ ականջի խորհուրդներ եւ պահել ինձ չի քայլել ճանապարհին մեղաւոր. Մի թույլ տվեք նստել մոցկերս բայց սովի եւ ծարավ Ձեր Word, որ դա իմ բերկրանքով. Ես ուզում եմ, որ նման մի ծառի, որն ուժեղ է, քանի որ ... եւ այլն »:

Վերցրեք Ձեր ժամանակը, չեն փորձում արագացնել բաներ են, եւ լրացնել այս անգամ Խորհեր եւ աղոթքի, հիշեք, որ Աստված ուզում է խոսել.

Եկեք մի օրինակ Մարկ գլխի 1 - ին, ապա, կարդալուց հետո մի քանի անգամ ես հավաքված (ի թիվս այլ բաների,) այն v.18 եւ v.20 (ինձ ոգեւորում է արտահայտությունը »էր, որին հաջորդում է", որովհետեւ այն կրկնվի երկու անգամ շատ փոքր մասը, պարզապես երեք հատված).

Գրել է թղթի վրա
Հիմա, ես այդ մասը եւ դրա հետ ես լրացնել թերթիկը, որ ես ստորեւ. (Ես կվերցնեմ այդ վայրում, քանի որ v.16 սկսվում): Այս թռուցիկը, որը հիմնված է 2 Timothy 3: 16-17 ասում է, որ «Ամբողջ Գրությունը ներշնչված է Աստծուց եւ օգտակար է ուսուցման, յանդիմանութեան, եւ ուղղելու, եւ արդարութեան խրատելու, որ Աստուծոյ մարդը կարող է լինել մանրակրկիտ պատրաստված, ամեն բարի գործի համար »մի քիչ մաքրել որոշ ասպեկտներ այս հատվածի.
Ինչ 2 Timothy 3: 16-17 ասում ինձ, որ ցանկացած մասը Աստվածաշնչի («Ամբողջ Գիրքը») պարունակում է շունչը Աստծո (որ «ներշնչված» - ի բնագրի լեզվով, այս բառը ունի իմաստ մենք հասկանում այսօր. երբ մենք ասում ենք, որ այս կամ, որ մենք ունենք «ներշնչված», բայց վերաբերում է, որ գալիս է շնչում, կամ շունչ), ինչպես նաեւ ունի գործնական ծրագրեր, եւ ոչ միայն «ինտելեկտուալ» (այսինքն, «օգտակար») չորս բաներ: ուսուցման սաստում, ուղղելու եւ արդարութեան մէջ խրատելու. Թույլ տվեք մեջ խորանալու չորս բաները, եւ թե ինչպես են նրանք վերաբերում իմ աստվածավախ.


ա. ուսուցում

Աստծո Խոսքը կարող է սովորեցնել ինձ, այսինքն, նշելու ինձ մի ճանապարհ է, որը ես կարող եմ քայլել վստահ եմ, որ չի ունենա խնդիրներ. Եթե ​​համեմատենք այս ճանապարհի մենք ասում ենք, որ Աստծո Խոսքը կարող է ցույց տալ («սովորեցնել») lanes, եւ եթե ես այն գծի որ ցույց է տալիս ինձ, ես չեմ ունենա խնդիրներ եւ հասնել նպատակակետ, առանց վթարի.
- Իմ հոգեւոր, այս բաժնում ես գրի սկզբունքները Աստծո Խոսքի է անում ինձ, այն բաները, որ Աստուած ակնկալում իսկական հավատացյալի, հրամաններ, որ հանդիպումը իմ ընթերցմամբ, եւ այլն:

բ. դատապարտյալ

Խրատելու », օգտագործելով փաստարկ դեմ« հոմանիշ է «հերքել», սակայն բնագրի լեզվով բառը նաեւ նշանակում է, որ նման «մեղավոր»: Հիմնականում ինչ Պողոսն ի նկատի ուներ, երբ նա գրել է այս Տիմոթեոսին, որ Աստծու Խոսքը օգտակար է ոչ միայն ուրիշներին սովորեցնելուն, այլեւ պատմել ձեզ, թե ինչ եք թուլություն, թե ինչ եք անում, սխալ է: Աստվածաշունչը ոչ միայն ցույց է տալիս, թե ինչպես պետք է քայլել այն նաեւ հստակ բացահայտում եք, երբ ձեր ճանապարհը ճիշտ չէ. Եթե ​​մենք վերադառնալու օրինակով ճանապարհի, դա նման երթեւեկության սպա պատմում է ձեզ, "դուք ներխուժելու արահետի չէ ձեզ համար, որ սխալ է, եթե դուք պահել այդ մինչեւ դուք պետք է դժբախտ պատահարի»:
- Իմ հոգեւոր, այս բաժինը հստակ գրել են, թե ինչպես եմ կարողանում ապրել մինչեւ այն, ինչ ես սովորել, (որը ես «սովորեցրել» պարբերությունում մեկ Տվյալ բաժնի), այսինքն, այստեղ դնում, թե ինչպես եւ որքան ես Ես եկել եմ դուրս գծի, որ Աստված նկարել իմ անվտանգության.
գ. Fix

Այդ բառը նշանակում է «վերականգնել է ուղիղ կամ ճիշտ պետության» (VINE բառարան). Աստծո Խոսքը ոչ միայն պատմում է ինձ, եթե ես հեռացել, գումարած այն օգնում է ինձ հետ ճիշտ ուղու վրա է. Օրինակ ճանապարհի, ցույց տալ, թե որտեղ է նկարել գծերի եւ օգնում է ինձ ստանալ ետ ուղու եւ շարունակել ճանապարհը.
- Իմ հոգեւոր, այս բաժնում ես գրի, թե ինչ պետք է անել է իրականացնել Աստծո կամքը, կիրառել այն, ինչ նրանք սովորեցրել է ինձ ենթաբաժինը «ա» այս բաժնում.

դ. Ինստրուկտաժ արդարությամբ

Աստծո Խոսքը ոչ միայն ինձ սովորեցրեց, թե ինչպես է Աստված ցանկանում է ինձ քայլել. Այն ոչ միայն ինձ, եթե ես մոլորված իր ճանապարհից, եւ ոչ միայն պատմում է ինձ, թե ինչ պետք է անել, որպեսզի վերականգնել իմ քայլել, բացի այդ ամենը, ինձ հստակ հանձնարարականներ է պահել ինձ արդարութեան, այսինքն, Աստծո ճանապարհին. Վերադառնալով օրինակով ճանապարհի տալով ինձ, քայլ առ քայլ հրահանգներ, չշեղվել այն ճանապարհից: Ստացվում է լուսարձակներ, չեն գնում այնքան արագ, որ չեմ նայում դեկորացիա, այլ ճանապարհի, դնում մութ Ակնոցներով խուսափել շողալ, եւ այլն:
- Իմ հոգեւոր այս բաժինը գրի կոնկրետ քայլեր պետք է հետեւեն, որպեսզի կատարի այն, ինչ ես սովորել (կետ «ա»), որը չի անում (կետ «բ»), եւ որ իմ նպատակը (կետի «գ»). Նրանք պետք է լինի հստակ, գործնական եւ հստակ verifiable քայլերը. Խուսափեք դնելով չափազանց անկայուն կամ «հոգեւոր» նշանակում է քայլեր, ինչպիսիք են, «Ես սիրում եմ քեզ համար»: «Ես պետք է ավելի վաղ արթնանալ», «Ես ներում եմ», «պետք է աղոթել», «Ես պատրաստվում եմ կարդալ Աստվածաշունչը ավելի հաճախ" եւ այլն: Փոխարենը, դուք պետք է գրել ռազմավարություն, որը կարող է գնահատել հստակ, բաներ, ինչպիսիք են, «Ես կվերցնեմ մինչեւ ժամը 6:00», «Ամբողջ օրը 14 - ից: 00-14: 30 Ես աղոթում եմ, իմ կինը», «Կիրակի Ես կտամ առաջարկի նման ընտանիքում, այնպես էլ, որովհետեւ ես գիտեմ, որ պետք է », եւ այլն: Այդ կերպ դուք կկարողանաք գնահատել, եթե նրանք հանդիպել են, թե ոչ:

օրինակ
Ամսաթիվ: 30/04/09 ծառայում: Mark 1: 16-20

Սովորեցրեք: (Ինչ է բիբլիական սկզբունք կամ մանդատը, որ սովորեցնում է ինձ Խոսքը)

Աշակերտները տեսնելով, Հիսուսը շատ ավելի կարեւոր է հետեւել ցանկացած գործունեություն իրականացվում. Նրանք թողել են իրենց տնտեսական անվտանգության, թողել են իրենց հարմարությունները եւ նրանց շրջանակը հարմարավետության. Այս ամենը նույն պահին, որ նա կոչ է արել.
Աստված ցանկանում է մեզ հետեւել Իրեն վեր իմ բոլոր գործողությունները, նույնիսկ, եթե դա նշանակում է, որ որոշ զոհաբերություններ ես գիտեմ, որ նա հոգ կտանի ինձ.

Հանդիմանություն: (Ինչ ես չի ապրել մինչեւ այս սկզբունքով)

Կան շատ բաներ, ես բնորոշիչ իմ հետ, Յիսուս, օրինակ, այս շաբաթ ես տեսել եմ շատ հեռուստացույց (ամեն երեկո ես գալիս տուն ու առաջին բանը, որ ես պետք է միացնել հեռուստատեսությամբ, նույնիսկ աղոթում է, փառք Աստծո, ես վերադարձա հետ լավ), ապա ես զրուցել համար երկու ժամ, իմանալով, որ ես պետք է կարդալ իմ Աստվածաշունչը.
Կիրակի օրը չեմ գնում եկեղեցի, քանի որ ես դուրս եկա հատուկ աշխատանք եւ ես վճարել շատ լավ է, այնպես որ, ես որոշեցի գնալ աշխատանքի եւ ոչ թե եկեղեցի.

Ուղղել: (Ինչ ես պետք է անել, որպեսզի կատարել այս սկզբունքը)

Ես պետք է դիտել ավելի քիչ հեռուստացույց եւ ժամանակացույցը իմ ժամանակը կարդալու եւ աղոթելու ավելի կոնկրետ: Ես գրել այդ անգամ իմ գրաֆիկով, եւ ես պահել եմ նրանց.

Ինստրուկտաժ արդարութեամբ (Որն է ռազմավարությունը, որը շարունակելու է կատարել նպատակն է, որ ես պետք է ուղղել կոնկրետ քայլեր)

1 Դարձնել ցանկը հեռուստահաղորդումների, որ ես սիրում տեսնել.
2.To որոշել ժամանակացույցի այդ ծրագրերը եւ տեսնել, թե ավելի երկու ժամ օրաթերթ.
3.Comunicarle իմ կինը այս որոշումը կարող է օգնել ինձ կատարել այն.
4.Voy տպել այդ անգամ, եւ մնում է կողմում հեռուստատեսությամբ է հիշել, որ այն ժամանակ, երբ դուք վերադառնալ աշխատանքից.
5.The ժամանակացույցի որ թերթ ես էլ ծրագրել իմ ընթերցմամբ. Կազմակերպել իմ ընթերցմամբ ծրագիրը կսկսեմ հաջորդող ընթերցմամբ պլանի մանանեխի սերմ.
6.No'll միացնել համակարգչին, երբ 9 - ին, եւ ես խոսել իմ կնոջ թե ինչ է Աստված ինձ իմ աստվածավախ եւ կարդալ իմ ժամանակ: (Այդ ժամանակ մենք կարդում միասին ամեն օր մի ասացվածք)




4 ավարտվում է աղոթքով

Վերջացնել Ձեր բարեպաշտ ժամանակը աղոթքի, սակայն հիշեք, թե ինչ է Աստված ճիշտ է. Թույլ տվեք բացատրել այս մի փոքր ավելի: Երբ դուք արդեն ասել ինչ - որ մեկին մի մեծ գործարք, եւ երբ դուք ավարտել խոսքը, այլ անձը, դուք պարզապես փոխել թեման, կամ էլ ընդհատվում հարցնել ձեզ մի բան, որ ոչ մի կապ չունի հետ ինչ բանակցությունների?, է, ըստ էության, այդ մարդը չէր լսում, թե ինչ եք ասում նրան, բայց ծուռ մի քանի իր մտածողության. Երբեմն պատահում է, որ նույն Աստծո հետ. Նա խոսում է մեզ, մեր հավաքի հնազանդության վրա, օրինակ, եւ իմ վերջին աղոթքով խնդրում եմ ինձ բարձրացումը ... Ես նկատի ունեմ, ես չեմ լսել, թե ինչ է նա ասում էր, քանի որ իմ վերջին նախադասությունը չունի ինչ նա արդեն խոսում է ինձ մի քանի րոպե առաջ. Համոզվեք, որ աղոթում եմ, որ Աստված պարզապես ասել ձեզ Նրա խոսքով, ապա դուք գիտեք, որ ձեր աղոթքը կարող է պատասխանել (John 15: 7):
Իսկ, օրինակ, մենք պարզապես արել, իմ աղոթքը պետք է լինի նման բան: «Տեր, շնորհակալ եմ քեզ, որ, չնայած իմ անհավատարմության դուք հավատարիմ մնալ իրեն. Ներիր ինձ չի տվել ձեզ ձեր արժանի տեղը իմ կյանքի ու գործունեության, եւ օգնել է ինձ ավելի ջանասեր իմ ընթերցմամբ եւ աղոթքով. Ես տեղադրել եմ իմ կյանքը հնազանդ Ձեր խոսքով, ես աղոթում եմ, որ Հայրը Հիսուսի անունով, ամեն »:


Անգիր 5

Երբեմն, ձեր հանգիստ անգամ, երբ դուք կգտնեք հատված, որ դուք ուզում եք անգիր, եթե դա այդպես է, գրել առանձին կտոր թղթի վրա եւ իրականացնել ձեզ հետ ամբողջ օրը ուր էլ գնաք. Ամեն անգամ, երբ դուք կգտնեք ցույց է տալիս, որ սայթաքել ու վերանայել հատված.

Եզրափակիչ խոսք

1.Recalls, որ իրական նպատակը ձեր հավաքին չի գտնելու գրողներին «թաքնված ճշմարտությունները» կամ ասպեկտները Word, այլ համայնքի Աստծո հետ եւ ստանալ նրա հրահանգներին: Նայեք ոչ մի նոր բացահայտումներ բայց եղբայրություն եւ ուսուցման.

2.Considers երբ աստվածավախ է, ոչ թե «պարտադիր», բայց մի արտոնություն. Այսինքն, մոտենալ Աստծուն ճիշտ վերաբերմունքը եւ ոչ դժկամորեն. Եղեք խաղաղություն, քո փրկությունը կախված չէ ձեր հանգիստ ժամանակ (Եփեսացիս 2: 8-9), բայց ձեր եղբայրություն Աստծո հետ պետք է շատ ավելի մոտ է հավատարիմ լինել ձեր նվիրատվությունների համար:

3. աստվածավախ է «կախարդական» չէ բանաձեւ է բաներ, բայց մի միջոց է ամրապնդել ձեր կրթաթոշակ Աստծո հետ.

4.No ոչ «ճիշտ» ուղին է, որ ձեր բարեպաշտ. Մի հարաբերություն միշտ կա մի հպում յուրահատկությունը. Այժմ, երբ չկա «ճիշտ» ուղին, այո կան որոշ ցուցումներ, որոնք էական:

ա) Այն հիմնված է Աստծո խոսքն է, այլ ոչ թե զգացմունքների, զգացմունքները կամ hunches քանի որ մոլորեցնող, բայց սուրբ գրությունները են «մարգարեական խոսքը հաստատեց, որը դուք պետք է հետեւեն, որպես լույսի, որ փայլում փոխարեն մութ, մինչեւ օրը լուսանա, եւ առավոտյան աստղ աճում ձեր սրտերում »(2 Պետրոս 1.19).

բ) անել իմ աստվածավախ է անձնական եւ գիտակցված որոշում, դուրս իմ տրամադրությամբ. Դա անհրաժեշտություն նման ուտում, բայց երբեմն զգում ոչ թե սոված, ես գիտեմ, ես պետք է ուտելիք. Չկա փոխարինել սննդի համար, որ ես ստանում ենք Աստծու Խոսքը.

5.Si սկսում է զգալ, որ դուք չեք կարող, որ Աստված խոսում է ձեզ, եւ այլն: Մի հուսահատություն, պնդել քո աստվածավախ եւ աղոթքով. Դուք պետք է սովորենք լսել Աստծուն, եւ որ երբեմն պահանջում է մի քիչ «պրակտիկայում». Եթե ​​դուք գնում է մարզասրահ չեմ տեսնում արդյունքները ավարտելով առաջին շարք վարժություններ, բայց, եթե դուք հետեւողական կլինեն արդյունքները ակնհայտ է. Չեն ստանում հուսալքված, հիշեք, որ Նա ուղարկեց Իր Հոգին կսովորեցնեն ձեզ Իր կամքը միջոցով Word, վստահություն, նա.

ՀՏՀ

Որն է լավագույն ժամանակն է անել իմ հոգեւոր մտքով.

Դա, իրոք, կախված է ձեզանից: Կարեւորն այն է գտնել ժամանակ, երբ չկա ոչ շատ աղմուկ կամ կը, որը սովորաբար տեղի է ունենում վաղ առավոտյան ժամերին, բայց զգում եմ ազատ փնտրելու Աստծուն ցանկացած ժամանակ օրը. լ խնդիր դարձնելով ձեր աղոթքներս գիշերը, որ դուք հավանաբար շփոթել մտքերը օրը, եւ չի կարող կենտրոնանալ նաեւ ձեր ընթերցմամբ եւ կարող է նաեւ լինել հոգնած,
Յիսուս վեր կացավ, շատ վաղ է վերցնել ուղղությամբ Հոր (Մարկոս ​​1:35) եւ Psalms եւ կրկին մենք հրավիրում ենք փնտրելու Աստծուն վաղ առավոտյան (Սաղմոս 5: 3 57: 8, 59 : 16, 88.13 եւ այլն)

Ես պետք է գրել իմ հոգեւոր մտքով.

Այն շատ ավելի լավ է, որ ժամանակ է գրել, թե ինչ է Աստված ասում է ինձ ամեն օր, քանի որ ես գրել, որ դա ամրագրված է ավելի լավ տեղեկացնել իմ մտքում նաեւ, երբ ես մի կարիք իմաստության կարող է շատ արագ ստուգել իմ աստվածավախ գրքի եւ վերանայել այն, ինչ Աստված արդեն խոսում է ինձ անցյալ շաբաթ, կամ անցյալ ամիս, եւ դրանով գտնել ապահով ուղղությունը եւ խորհրդին Աստծո հստակ.

Ինչ անել, եթե մի օր ես կարող եմ անել իմ աստվածավախ. Արդյոք ես պետք է փոխարինել այն.

Ոչ, պարզապես համոզվեք, որ այն չի դառնա սովորություն. Ամեն օր դուք ծախսում, առանց ձեր հավաքին, որը կորսված հնարավորություն է ձեռք բերել իմաստություն, հավատ, խաղաղություն, ուղղություն, եւ այլն: ¿Ես կարող եմ ծախսել, մի օր առանց ուտելու. Իհարկե, եւ ես պետք է ուտել կրկնակի: Հաջորդ օրը, սակայն այդ օրը չի սիրում, ես պատրաստվում եմ լինել ավելի թույլ, ավելի քիչ ուշադրություն span, եւ այլն: Վտանգը կարող է օգտագործվել ոչ ուտել.

  Ինչպես կարող եմ կատարել, որ ոչ թե "այն ասում եք" բաներ, որ Աստվածաշունչը ասում.

Չեն առնում առանձին հատվածներ եւ երբեք չի կորցնի տեսողությունը համատեքստում. Հարցրեք ինքներդ ձեզ.
Ինչ թեման այս հատվածը խոսում. Ինչ գրականություն է. (Սաղմոս իսկ Առակաց այնտեղ շատ պոեզիայի եւ այնքան պատկերավոր լեզվով, շատ բաներ չեն բառացի, Romans են շղթաներ տրամաբանական փաստարկների, այսինքն, յուրաքանչյուր հասկացություն կախված հասկանալով, որ վերը նշված հայեցակարգը. թե ինչու Romans լի արտահայտություններ, ինչպիսիք են «ուստի", "այսպես», «այդպես», «այդպես», եւ այլն: Աստվածաշնչի ձեռնարկ կարող է օգնել ձեզ հասկանալ, թե ինչ տեսակի գրականության գիրքը դուք ցանկանում եք սովորել)

Ով է խոսում. Ով է ուղղելով այն. Որոնք են այն հանգամանքները շրջապատող այս հատվածը.

Ընդհանուր օրինակ տեքստի դուրս համատեքստում: «Ես կարող եմ անել ամեն ինչ, Քրիստոսի միջոցով, որոնք ուժեղացնում են ինձ» (Փիլիպպեցիս 4.13), եւ օգտագործել այդ հատվածը բոլոր տեսակի իրավիճակներում: Եթե ես պետք է քննություն դպրոցում, եթե 'չ քնկոտ, եւ պետք է շարունակել աշխատել, եթե ես ուզում եմ մեքենա, եւ ես մտածում վարկ, եւ այլն: Բայց համատեքստում այդ հատվածի շատ պարզ է:
Ինչ է Paul խոսում. Նա ասում է, որ նա սովորել է ապրել աղքատության եւ հարստության եւ ով չի ունենալու նյութական բարիքների կամ ոչինչ, իմանալով, որ այն, ինչ այն հանգամանքը, որ Աստված նրա հետ, եւ ամրապնդվել. Ես նկատի ունեմ, երբ ես պետք է գումար, որ հատված է ոչ թե գումար. Բայց մեզ մխիթարել: «Աստված ամրացնում է ինձ, չնայած հանգամանքների» (Ինչպես տարբերվում է այն, ինչ մենք սովորաբար լսում է այն.)

Աստված օրհնի ձեզ.

Ardyok’ astvatsavakh

Neratsut’yun
Shat angam menk’ lsel , vor duk’ petk’ e unenal amenorya hogevor mtk’ov , bayts’ arrajin khndiry, vor menk’ bakhvum e, vor menk’ ch’gitenk’, t’ye inch’ e . Mi zhamanakashrjan usumnasirut’yan Khosk’i ? Ardyok’ da parzapes ?, Kardalu zhamanak mi zhamanak aghot’k’i. Inch’pes yek’ da anel orakan astvatsavakh ?, Sa ayn e, inch’ menk’ kp’vordzenk’ pataskhanel hamarrot hetevyal keterov.

Inch’ e amenorya astvatsavakh .
A hangist zhamanak himnakanum mi zhamanak yeghbayrut’yun Asttso het, hatuk ir hert’in herru e lsel Asttsun yev khosel Nra het yeghanaky Sa arvum e aghot’k’i mijots’ov yev kardal nra khosk’y ; bayts’ t’yerevs amenakarevor arrandznahatkut’yunn mi barepasht , yev inch’ tarberut’yun kardum zhamanak e hangist zhamanak ir sheshty dnelov gortsnakan kirarrman t’ye inch’ e Astvats asum e , aysink’n, mi barepasht indz ts’uts’umner chshgrit , t’ye inch’ e Astvats asum e, voch’ miayn mtavor gitelik’y, t’ye inch’ e Astvats asum e , t’ye, voch’ , parzapes gnum yen nra bnavorut’yan kam im bnuyt’ov, sakayn konkret k’ayler, voronk’ ognum yen indz anel Asttso kamk’y.
 
K’ani vor barekamut’yuny yerku mard achum , inch’pes Duk’ yek’ kisvel , inch’pes naev ayl aveli mijots’arrumner , aveli gaghtnik’ , aveli yndhanur, aveli shat zhamanak khosum, tsitsaghum yev lats’ . nuyn kerp , im haraberut’yunnery Asttso het amrapndvum im hangist angam. Ayd zhamanak miayn Asttso het , yerb im vstahut’yuny Nran achum e, k’ani vor yes chanach’um yem nran andzamb amen or mi k’ich’ aveli. ( Voch’ miayn gitem nra bayts’ gitem nran )
Bats’i ayd, im barepasht angam mi or , yerb yes stanum hstak hrahangner, t’ye ch’i kaskatsum, vor yes (Hakobos 1: 5), yes zgushats’umner yen Asttsun, yet’ye yes sheghvum chanaparhits’ (Arrakats’ 3: 5-6 ), yes stanum tramadrut’yuny , yet’ye yes merzhel e vogov ( Saghmos 119: 92 ), kam yerb yes norits’ huysy , yet’ye duk’ zgum korts’rats kam srtabek (Hrrovmayets’is 15: 4): Duk’ petk’ e zarmanum , t’ye k’ani angam e dzer amenorya nviratvut’yunneri , vor Astvats patrastel e k’nnut’yan, kam hnaravorut’yun e talis dzez vorosh k’arryakner , vor da anhrazhesht e, vor duk’ kisel voreve meki het , ov aprum bard iravichaky.

Vortegh yenk’ menk’ sksel?
Ayn karogh e ognel hetevel ayd arrajarkner:

1.Determina fik’svats zhamanak dzer hangist yev mnum e ayd zhamanakats’uyts’i , ch’yen p’vordzum yenk’ anel dzer pashtamunk’y znnelov dzer azat zhamanaky , k’ani vor nrank’ , amenayn havanakanut’yamb, yerbek’ zhamanak. Yet’ye ​​duk’ orakargerum , tsragreri yev hargank’ amen or , k’ani derr duk’ ogtagortsum dzer havak’in klini optimalats’nel dzer yurak’anch’yur handipum Asttso het.

2.Choose girk’y yev anel dzer pashtamunk’y znnelov ayn skzbits’ minch’yev verj. Khorhurd e trvum, vor duk’ parzapes bats’yel dzer Astvatsashunch’y patahakan amen or , k’ani vor duk’ arrajadrvelu rrisky nayogh karevoraguyn aspektnery hamatek’stum, yev ' asel baner, vor Astvatsashunch’y ch’i asum. Inch’pes yek’ kardal harts’at’yert’iky namaky. Duk’ petk’ e sksel skzbits’ , yev kardal dandagh, hangist , minch’yev verj ch’e. Astvatsashunch’y siro namak , vor Astvats grel dzez. Aynpes vor, mi girk’ skzbits’ yev hetevel ayn minch’yev verj :

3.Choose fik’svats tegh dzer tany . mi vayr, vortegh duk’ ch’yek’ yndhatvel ban kam voreve mekin , yev vor tegh uni hatuk tegh, vortegh duk’ karogh yek’ misht gtnel Asttsun. Da kogni dzez ch’i khelagar yev t’ap’vonneri zhamanak p’ntrum mi tegh teghavorel dzez dzer barepasht .

4 Tasy t’varkum bolor banery, vor duk’ petk’ e : Astvatsashunch’, mi tetr, matiti srich’ , yev ayln: Khanut’ mi vayr, vortegh duk’ misht dzer barepasht . Unenalov amen inch’ patrast e khusap’yel unets’vogh stanal minch’yev inch’ - vor ban petk’ er morrats’vats , yev ayln: Duk’ karogh yek’ mnal kentronats’ats e ayn, inch’ Astvats asum e, arrants’ sheghumneri :

Skizb
! Skizb
Arrajin bany, vor petk’ e anel e yntrel girk’ . Yet’ye ​​sa arrajin depk’n e, duk’ petk’ e hogevor mtk’ov , t’yerevs petk’ e lavaguyn sksel vorosh Nor Ktakaranum, orinak meky Avetarannerum. Amen depk’um, aghot’um yem, vor Astvats kughghi Dzez grk’i, vor na ts’ankanum e khosel.
  


Prayer K’ayl 1

Yerb duk’ yntrel girk’ (asenk’ , orinak, menk’ yntrets’ink’ Avetarany Mark ) arrajin bany, vor menk’ petk’ e aghot’yenk’ Asttsun yev khndrum ognel mez lsel , yev vor menk’ karogh yenk’ tesnel , t’ye inch’ ir kamk’y. Katarel karch aghot’k’ , vory kogni dzez hishel, t’ye ov yek’ arrjev nerkayats’nelu yev hart’yets’nel dzer sirty Asttso het. Hishek’, vor sa voch’ t’ye dzer zhamanaky aghot’k’i yev mijamtut’yunn myusneri hamar da ayn zhamanakn e , yerb, vorpes zinvor , duk’ nerkayats’num arrjev dzer avag stanalu hramanner yev hrahangner , voch’ pahanjelu hamar favors.

Lee, aprank’anishy yev mtatsum
1 Lee yev Mark
Menk’ anmijapes sksets’ kardal glukhy , vory hamapataskhanum e mez ( ays depk’um arrajin glukhy Avetarani Mark ) mi k’ani angam , bayts’ menk’ petk’ e kardal mi matit dzerrk’in yev stugogh amen inch’, mer ushadrut’yuny , aysink’n , da karogh e linel mi artahaytut’yun, vor hnch’um e, kam tarorinak mez. mi barry, vory krknvum e mi k’ani angam , vorosh verabermunk’ tvyal bnuyt’i, duk’ unek’ mi p’vokhharaberut’yunnery cause and effect ( ... yet’ye duk’ da anel ... inch’ e patahel, ...) , vorosh contrasts , vor duk’ karogh yek’ bats’ahaytel , yev ayln:


2 Khorhrdatsir

Ays pahin duk’ karogh yek’ nkatel , vor kan vorosh baner, vor duk’ arden grants’vats e dzer Astvatsashnch’um, kentronanal ayd masi ( Khndrek’ Asttsuts’ ayn, inch’ Na e uzum asel ), yev yntrel voreve meky, vor catches dzer ushadrut’yuny.
 
Zhamanak e mtatsel ayd masy. Aysor menk’ haskanum yenk’, meditation , inch’pes p’vordzum yen teghadrel datark mitk’y, mtatsel e Astvatsashunch’y , sakayn hakarraky chisht e, petk’ e lrats’nel im mitk’y mtk’yery Word.
 
Veranayvel e mi k’ani angam , vor yndunumy, vory brrnel dzer ushadrut’yuny, yev harts’rek’ ink’nerd dzez Ka mi ban , vor aystegh yes petk’ e nmanakel ?, Ka mi ban, ays ants’umum e, vor yes petk’ e khusap’yel. , Bats’ahaytel inch’ - vor verabermunk’i aystegh nshvats . , Yev ayln:
 
Guts’ye duk’ karogh yek’ katarel ayd ants’umy mi nakhadasut’yamb, orinak, Saghmos 1 karogh e linel:
«Ter, yes aghot’um yem, vor petk’ e mi koghm im vat akanji khorhurdner yev pahel indz ch’i k’aylel chanaparhin meghawor. Mi t’uyl tvek’ nstel mots’kers bayts’ sovi yev tsarav Dzer Word, vor da im berkrank’ov. Yes uzum yem , vor nman mi tsarri , vorn uzhegh e , k’ani vor ... yev ayln »:
 
Verts’rek’ Dzer zhamanaky, ch’yen p’vordzum aragats’nel baner yen, yev lrats’nel ays angam Khorher yev aghot’k’i , hishek’, vor Astvats uzum e khosel.
 
Yekek’ mi orinak Mark glkhi 1 - in, apa, kardaluts’ heto mi k’ani angam yes havak’vats (i t’ivs ayl baneri, ) ayn v.18 yev v.20 ( indz vogevorum e artahaytut’yuny »er , vorin hajordum e ", vorovhetev ayn krknvi yerku angam shat p’vok’r masy , parzapes yerek’ hatvats ).

Grel e t’ght’i vra
Hima, yes ayd masy yev dra het yes lrats’nel t’yert’iky , vor yes storev. ( Yes kverts’nem ayd vayrum , k’ani vor v.16 sksvum ): Ays t’rruts’iky , vory himnvats e 2 Timothy 3: 16-17 asum e, vor «Amboghj Grut’yuny nershnch’vats e Asttsuts’ yev ogtakar e usuts’man, yandimanut’yean , yev ughghelu, yev ardarut’yean khratelu , vor Astutsoy mardy karogh e linel manrakrkit patrastvats, amen bari gortsi hamar » mi k’ich’ mak’rel vorosh aspektner ays hatvatsi.
Inch’ 2 Timothy 3: 16-17 asum indz, vor ts’ankats’ats masy Astvatsashnch’i ( «Amboghj Girk’y» ) parunakum e shunch’y Asttso ( vor «nershnch’vats » - i bnagri lezvov , ays barry uni imast menk’ haskanum aysor. yerb menk’ asum yenk’ , vor ays kam , vor menk’ unenk’ «nershnch’vats », bayts’ veraberum e , vor galis e shnch’um , kam shunch’ ), inch’pes naev uni gortsnakan tsragrer , yev voch’ miayn « intelektual» (aysink’n, «ogtakar ») ch’vors baner: usuts’man sastum , ughghelu yev ardarut’yean mej khratelu . T’uyl tvek’ mej khoranalu ch’vors banery , yev t’ye inch’pes yen nrank’ veraberum im astvatsavakh .


a. usuts’um

Asttso Khosk’y karogh e sovorets’nel indz , aysink’n , nshelu indz mi chanaparh e, vory yes karogh yem k’aylel vstah yem, vor ch’i unena khndirner. Yet’ye ​​hamematenk’ ays chanaparhi menk’ asum yenk’, vor Asttso Khosk’y karogh e ts’uyts’ tal (« sovorets’nel ») lanes , yev yet’ye yes ayn gtsi vor ts’uyts’ e talis indz, yes ch’yem unena khndirner yev hasnel npatakaket , arrants’ vt’ari.
- Im hogevor , ays bazhnum yes gri skzbunk’nery Asttso Khosk’i e anum indz , ayn banery, vor Astuats aknkalum iskakan havatats’yali, hramanner , vor handipumy im ynt’yerts’mamb , yev ayln:
 
b. datapartyal

Khratelu », ogtagortselov p’astark dem « homanish e « herk’yel », sakayn bnagri lezvov barry naev nshanakum e , vor nman « meghavor »: Himnakanum inch’ Poghosn i nkati uner , yerb na grel e ays Timot’yeosin , vor Asttsu Khosk’y ogtakar e voch’ miayn urishnerin sovorets’nelun, aylev patmel dzez, t’ye inch’ yek’ t’ulut’yun , t’ye inch’ yek’ anum, skhal e : Astvatsashunch’y voch’ miayn ts’uyts’ e talis, t’ye inch’pes petk’ e k’aylel ayn naev hstak bats’ahaytum yek’, yerb dzer chanaparhy chisht ch’e. Yet’ye ​​menk’ veradarrnalu orinakov chanaparhi , da nman yert’yevekut’yan spa patmum e dzez, "duk’ nerkhuzhelu araheti ch’e dzez hamar , vor skhal e, yet’ye duk’ pahel ayd minch’yev duk’ petk’ e dzhbakht patahari »:
- Im hogevor , ays bazhiny hstak grel yen, t’ye inch’pes yem karoghanum aprel minch’yev ayn, inch’ yes sovorel, (vory yes «sovorets’rel» parberut’yunum mek Tvyal bazhni ), aysink’n , aystegh dnum , t’ye inch’pes yev vork’an yes Yes yekel yem durs gtsi , vor Astvats nkarel im anvtangut’yan .
g. Fix

Ayd barry nshanakum e « verakangnel e ughigh kam chisht petut’yan » ( VINE barraran ). Asttso Khosk’y voch’ miayn patmum e indz, yet’ye yes herrats’yel , gumarats ayn ognum e indz het chisht ughu vra e. Orinak chanaparhi , ts’uyts’ tal, t’ye vortegh e nkarel gtseri yev ognum e indz stanal yet ughu yev sharunakel chanaparhy.
- Im hogevor , ays bazhnum yes gri, t’ye inch’ petk’ e anel e irakanats’nel Asttso kamk’y, kirarrel ayn, inch’ nrank’ sovorets’rel e indz yent’abazhiny «a» ays bazhnum.
 
d. Instruktazh ardarut’yamb

Asttso Khosk’y voch’ miayn indz sovorets’rets’, t’ye inch’pes e Astvats ts’ankanum e indz k’aylel. Ayn voch’ miayn indz , yet’ye yes molorvats ir chanaparhits’ , yev voch’ miayn patmum e indz, t’ye inch’ petk’ e anel, vorpeszi verakangnel im k’aylel, bats’i ayd ameny, indz hstak handznararakanner e pahel indz ardarut’yean , aysink’n, Asttso chanaparhin. Veradarrnalov orinakov chanaparhi talov indz, k’ayl arr k’ayl hrahangner, ch’sheghvel ayn chanaparhits’ : Stats’vum e lusardzakner, ch’yen gnum aynk’an arag, vor ch’yem nayum dekorats’ia , ayl chanaparhi , dnum mut’ Aknots’nerov khusap’yel shoghal , yev ayln:
- Im hogevor ays bazhiny gri konkret k’ayler petk’ e heteven , vorpeszi katari ayn, inch’ yes sovorel (ket «a »), vory ch’i anum (ket «b ») , yev vor im npataky ( keti « g» ). Nrank’ petk’ e lini hstak, gortsnakan yev hstak verifiable k’aylery. Khusap’yek’ dnelov ch’ap’azants’ ankayun kam « hogevor» nshanakum e k’ayler , inch’pisik’ yen , «Yes sirum yem k’yez hamar»: « Yes petk’ e aveli vagh art’nanal », « Yes nerum yem », « petk’ e aghot’yel », « Yes patrastvum yem kardal Astvatsashunch’y aveli hachakh " yev ayln: P’vokhareny, duk’ petk’ e grel rrazmavarut’yun , vory karogh e gnahatel hstak, baner , inch’pisik’ yen, «Yes kverts’nem minch’yev zhamy 6:00 », « Amboghj ory 14 - its’ : 00-14: 30 Yes aghot’um yem, im kiny », « Kiraki Yes ktam arrajarki nman yntanik’um , aynpes el , vorovhetev yes gitem, vor petk’ e », yev ayln: Ayd kerp duk’ kkaroghanak’ gnahatel , yet’ye nrank’ handipel yen , t’ye voch’:

orinak
Amsat’iv: 30/04/09 tsarrayum: Mark 1: 16-20

Sovorets’rek’ : (Inch’ e bibliakan skzbunk’ kam mandaty, vor sovorets’num e indz Khosk’y )

Ashakertnery tesnelov , Hisusy shat aveli karevor e hetevel ts’ankats’ats gortsuneut’yun irakanats’vum . Nrank’ t’voghel yen irents’ tntesakan anvtangut’yan , t’voghel yen irents’ harmarut’yunnery yev nrants’ shrjanaky harmaravetut’yan. Ays ameny nuyn pahin, vor na koch’ e arel .
Astvats ts’ankanum e mez hetevel Iren ver im bolor gortsoghut’yunnery , nuynisk, yet’ye da nshanakum e , vor vorosh zohaberut’yunner yes gitem, vor na hog ktani indz.
 
Handimanut’yun : (Inch’ yes ch’i aprel minch’yev ays skzbunk’ov )

Kan shat baner, yes bnoroshich’ im het , Yisus, orinak, ays shabat’ yes tesel yem shat herrustats’uyts’ ( amen yereko yes galis tun u arrajin bany, vor yes petk’ e miats’nel herrustatesut’yamb, nuynisk aghot’um e , p’arrk’ Asttso, yes veradardza het lav ), apa yes zruts’yel hamar yerku zham , imanalov, vor yes petk’ e kardal im Astvatsashunch’y.
Kiraki ory ch’yem gnum yekeghets’i , k’ani vor yes durs yeka hatuk ashkhatank’ yev yes vcharel shat lav e, aynpes vor, yes voroshets’i gnal ashkhatank’i yev voch’ t’ye yekeghets’i.

Ughghel : (Inch’ yes petk’ e anel, vorpeszi katarel ays skzbunk’y )

Yes petk’ e ditel aveli k’ich’ herrustats’uyts’ yev zhamanakats’uyts’y im zhamanaky kardalu yev aghot’yelu aveli konkret : Yes grel ayd angam im grafikov , yev yes pahel yem nrants’.
 
Instruktazh ardarut’yeamb ( Vorn e rrazmavarut’yuny, vory sharunakelu e katarel npatakn e, vor yes petk’ e ughghel konkret k’ayler )

1 Dardznel ts’anky herrustahaghordumneri , vor yes sirum tesnel.
2.To voroshel zhamanakats’uyts’i ayd tsragrery yev tesnel, t’ye aveli yerku zham orat’yert’.
3.Comunicarle im kiny ays voroshumy karogh e ognel indz katarel ayn.
4.Voy tpel ayd angam, yev mnum e koghmum herrustatesut’yamb e hishel, vor ayn zhamanak, yerb duk’ veradarrnal ashkhatank’its’.
5.The zhamanakats’uyts’i vor t’yert’ yes el tsragrel im ynt’yerts’mamb. Kazmakerpel im ynt’yerts’mamb tsragiry ksksem hajordogh ynt’yerts’mamb plani mananekhi serm.
6.No'll miats’nel hamakargch’in , yerb 9 - in, yev yes khosel im knoj t’ye inch’ e Astvats indz im astvatsavakh yev kardal im zhamanak: (Ayd zhamanak menk’ kardum miasin amen or mi asats’vatsk’ )
 
 
 

4 avartvum e aghot’k’ov

Verjats’nel Dzer barepasht zhamanaky aghot’k’i, sakayn hishek’, t’ye inch’ e Astvats chisht e. T’uyl tvek’ bats’atrel ays mi p’vok’r aveli : Yerb duk’ arden asel inch’ - vor mekin mi mets gortsark’ , yev yerb duk’ avartel khosk’y , ayl andzy, duk’ parzapes p’vokhel t’yeman , kam el yndhatvum harts’nel dzez mi ban, vor voch’ mi kap ch’uni het inch’ banakts’ut’yunneri ?, e, yst eut’yan, ayd mardy ch’er lsum , t’ye inch’ yek’ asum nran , bayts’ tsurr mi k’ani ir mtatsoghut’yan. Yerbemn patahum e, vor nuyn Asttso het. Na khosum e mez , mer havak’i hnazandut’yan vra , orinak , yev im verjin aghot’k’ov khndrum yem indz bardzrats’umy ... Yes nkati unem, yes ch’yem lsel, t’ye inch’ e na asum er, k’ani vor im verjin nakhadasut’yuny ch’uni inch’ na arden khosum e indz mi k’ani rope arraj. Hamozvek’, vor aghot’um yem, vor Astvats parzapes asel dzez Nra khosk’ov , apa duk’ gitek’, vor dzer aghot’k’y karogh e pataskhanel (John 15: 7 ):
Isk, orinak, menk’ parzapes arel, im aghot’k’y petk’ e lini nman ban : « Ter , shnorhakal yem k’yez, vor , ch’nayats im anhavatarmut’yan duk’ havatarim mnal iren. Nerir indz ch’i tvel dzez dzer arzhani teghy im kyank’i u gortsuneut’yan , yev ognel e indz aveli janaser im ynt’yerts’mamb yev aghot’k’ov. Yes teghadrel yem im kyank’y hnazand Dzer khosk’ov, yes aghot’um yem , vor Hayry Hisusi anunov , amen »:

 
Angir 5

Yerbemn , dzer hangist angam, yerb duk’ kgtnek’ hatvats , vor duk’ uzum yek’ angir , yet’ye da aydpes e, grel arrandzin ktor t’ght’i vra yev irakanats’nel dzez het amboghj ory ur el gnak’. Amen angam, yerb duk’ kgtnek’ ts’uyts’ e talis , vor sayt’ak’yel u veranayel hatvats.

Yezrap’akich’ khosk’

1.Recalls , vor irakan npataky dzer havak’in ch’i gtnelu groghnerin «t’ak’nvats chshmartut’yunnery » kam aspektnery Word , ayl hamaynk’i Asttso het yev stanal nra hrahangnerin: Nayek’ voch’ mi nor bats’ahaytumner bayts’ yeghbayrut’yun yev usuts’man.

2.Considers yerb astvatsavakh e, voch’ t’ye « partadir », bayts’ mi artonut’yun . Aysink’n, motenal Asttsun chisht verabermunk’y yev voch’ dzhkamoren . Yeghek’ khaghaghut’yun, k’vo p’rkut’yuny kakhvats ch’e dzer hangist zhamanak (Yep’yesats’is 2: 8-9 ), bayts’ dzer yeghbayrut’yun Asttso het petk’ e shat aveli mot e havatarim linel dzer nviratvut’yunneri hamar:
 
3. astvatsavakh e «kakhardakan » ch’e banadzev e baner, bayts’ mi mijots’ e amrapndel dzer krt’at’voshak Asttso het.
 
4.No voch’ «chisht» ughin e, vor dzer barepasht . Mi haraberut’yun misht ka mi hpum yurahatkut’yuny. Ayzhm, yerb ch’ka «chisht» ughin , ayo kan vorosh ts’uts’umner, voronk’ eakan :
 
a) Ayn himnvats e Asttso khosk’n e, ayl voch’ t’ye zgats’munk’neri, zgats’munk’nery kam hunches k’ani vor molorets’nogh , bayts’ surb grut’yunnery yen « margareakan khosk’y hastatets’ , vory duk’ petk’ e heteven , vorpes luysi, vor p’aylum p’vokharen mut’, minch’yev ory lusana, yev arravotyan astgh achum dzer srterum »( 2 Petros 1.19).
 
b) anel im astvatsavakh e andznakan yev gitakts’vats voroshum , durs im tramadrut’yamb. Da anhrazheshtut’yun nman utum, bayts’ yerbemn zgum voch’ t’ye sovats , yes gitem, yes petk’ e utelik’. Ch’ka p’vokharinel snndi hamar, vor yes stanum yenk’ Asttsu Khosk’y.
 
5.Si sksum e zgal, vor duk’ ch’yek’ karogh, vor Astvats khosum e dzez, yev ayln: Mi husahatut’yun, pndel k’vo astvatsavakh yev aghot’k’ov. Duk’ petk’ e sovorenk’ lsel Asttsun , yev vor yerbemn pahanjum e mi k’ich’ « praktikayum ». Yet’ye ​​duk’ gnum e marzasrah ch’yem tesnum ardyunk’nery avartelov arrajin shark’ varzhut’yunner, bayts’, yet’ye duk’ hetevoghakan klinen ardyunk’nery aknhayt e. Ch’yen stanum husalk’vats , hishek’, vor Na ugharkets’ Ir Hogin ksovorets’nen dzez Ir kamk’y mijots’ov Word, vstahut’yun , na .

HTH

Vorn e lavaguyn zhamanakn e anel im hogevor mtk’ov .

Da, irok’, kakhvats e dzezanits’: Karevorn ayn e gtnel zhamanak, yerb ch’ka voch’ shat aghmuk kam ky , vory sovorabar teghi e unenum vagh arravotyan zhamerin , bayts’ zgum yem azat p’ntrelu Asttsun ts’ankats’ats zhamanak ory. l khndir dardznelov dzer aghot’k’ners gishery , vor duk’ havanabar shp’vot’yel mtk’yery ory, yev ch’i karogh kentronanal naev dzer ynt’yerts’mamb yev karogh e naev linel hognats ,
Yisus ver kats’av , shat vagh e verts’nel ughghut’yamb Hor ( Markos ​​1:35 ) yev Psalms yev krkin menk’ hravirum yenk’ p’ntrelu Asttsun vagh arravotyan ( Saghmos 5: 3 57 : 8, 59 : 16, 88.13 yev ayln)

Yes petk’ e grel im hogevor mtk’ov .

Ayn shat aveli lav e, vor zhamanak e grel , t’ye inch’ e Astvats asum e indz amen or , k’ani vor yes grel , vor da amragrvats e aveli lav teghekats’nel im mtk’um naev, yerb yes mi karik’ imastut’yan karogh e shat arag stugel im astvatsavakh grk’i yev veranayel ayn, inch’ Astvats arden khosum e indz ants’yal shabat’, kam ants’yal amis, yev dranov gtnel apahov ughghut’yuny yev khorhrdin Asttso hstak.

Inch’ anel, yet’ye mi or yes karogh yem anel im astvatsavakh . Ardyok’ yes petk’ e p’vokharinel ayn.

Voch’, parzapes hamozvek’, vor ayn ch’i darrna sovorut’yun. Amen or duk’ tsakhsum , arrants’ dzer havak’in , vory korsvats hnaravorut’yun e dzerrk’ berel imastut’yun , havat, khaghaghut’yun, ughghut’yun , yev ayln: ¿ Yes karogh yem tsakhsel, mi or arrants’ utelu . Iharke, yev yes petk’ e utel krknaki : Hajord ory, sakayn ayd ory ch’i sirum , yes patrastvum yem linel aveli t’uyl , aveli k’ich’ ushadrut’yun span, yev ayln: Vtangy karogh e ogtagortsvel voch’ utel.

 Inch’pes karogh yem katarel , vor voch’ t’ye "ayn asum yek’" baner, vor Astvatsashunch’y asum .

Ch’yen arrnum arrandzin hatvatsner yev yerbek’ ch’i korts’ni tesoghut’yuny hamatek’stum . Harts’rek’ ink’nerd dzez .
Inch’ t’yeman ays hatvatsy khosum. Inch’ grakanut’yun e. (Saghmos isk Arrakats’ ayntegh shat poeziayi yev aynk’an patkeravor lezvov, shat baner ch’yen barrats’i , Romans yen shght’aner tramabanakan p’astarkneri , aysink’n , yurak’anch’yur haskats’ut’yun kakhvats haskanalov , vor very nshvats hayets’akargy. t’ye inch’u Romans li artahaytut’yunner , inch’pisik’ yen « usti ", " ayspes », « aydpes », « aydpes », yev ayln: Astvatsashnch’i dzerrnark karogh e ognel dzez haskanal, t’ye inch’ tesaki grakanut’yan girk’y duk’ ts’ankanum yek’ sovorel )

Ov e khosum . Ov e ughghelov ayn. Voronk’ yen ayn hangamank’nery shrjapatogh ays hatvatsy .

Yndhanur orinak tek’sti durs hamatek’stum : « Yes karogh yem anel amen inch’, K’ristosi mijots’ov , voronk’ uzheghats’num yen indz » (P’ilippets’is 4.13 ), yev ogtagortsel ayd hatvatsy bolor tesaki iravichaknerum : Yet’ye yes petk’ e k’nnut’yun dprots’um , yet’ye 'ch’ k’nkot , yev petk’ e sharunakel ashkhatel , yet’ye yes uzum yem mek’yena , yev yes mtatsum vark , yev ayln: Bayts’ hamatek’stum ayd hatvatsi shat parz e :
Inch’ e Paul khosum. Na asum e , vor na sovorel e aprel aghk’atut’yan yev harstut’yan yev ov ch’i unenalu nyut’akan barik’neri kam voch’inch’ , imanalov, vor ayn, inch’ ayn hangamank’y , vor Astvats nra het, yev amrapndvel. Yes nkati unem, yerb yes petk’ e gumar, vor hatvats e voch’ t’ye gumar. Bayts’ mez mkhit’arel : «Astvats amrats’num e indz , ch’nayats hangamank’neri » (Inch’pes tarbervum e ayn, inch’ menk’ sovorabar lsum e ayn. )

Astvats orhni dzez.

No hay comentarios.:

Publicar un comentario