Translate

martes, 21 de octubre de 2014

Տէր, եւ պատճառը, որ աշխարհը.

Տէր, եւ պատճառը, որ աշխարհը.

Մինչ աշխարհը փորձում է մեզ համոզել, որ մենք դարձել ենք մի փոքր բարձր կենդանական մակարդակով, - պատմում է մեզ, որ Աստված է ստեղծել մեզ մի քիչ ավելի ցածր է, քան հրեշտակները. Մենք ստեղծված Աստծո պատկերով, մենք պսակը ստեղծման. Այնպես որ, ամեն ոք, ով ասում է, որ գալիս են կենդանիների համար իրենց գաղափարները, իհարկե, պահում, որպես այդպիսին, մենք կորցրել ենք ոչ միայն ընդհանուր իմաստով, բայց մենք մտածում մեզ իմաստուն հիմար.

Դա զարմանալի է, որ հնագույն մշակույթները ավելի արթուն ողջամտության եւ գիտեմ, որ մի բան կա, վեր այս կյանքում եւ կոչ հավերժության. Դա զարմանալի է, որ մարդիկ կարող են չնկատել, որ այս աշխարհում են, ենթարկվում է միայն իր օրենքներին, բայց ժամանակ չկա հավերժական տիեզերքի. Beyond գաղափարների մի միտք է ծագում, գուցե մենք չենք եզակի է եւ չկրկնվող նույնիսկ clonandonos հետեւաբար, պետք է հոգին (միտքը), ոգի (յաւիտենական) եւ մարմինը (մահկանացու). վերջում մեր կյանքի, քանի որ մենք տեսնում ենք, որ իրականությունը դուրս այս կյանքում:

Ինչ - որ բան ինձ դուր եկավ լսում, մի օր էր, որ ամեն ինչ ստեղծվել է նպատակ ունի, որի համար այն ստեղծվել է եւ հեշտ է եզրակացնել. Բույսերը ապահովել թթվածին եւ կլանում ածխածինը, հողի ապահովում nutrients համար բույսերի եւ ուրիշներ, մեղուները փոշոտել, եւ այլն: Եւ դուք եւ ես ստեղծվել է անել? Ինչի համար ոչինչ. Ապրել է ապրել. Ես համոզված եմ, որ աշխարհը չի տրվել մեզ հոգ տանել ինչ - որ բան չի լինում, քանի որ մենք պետք է չար ներսում մեզ մեր կոռումպացված մտքում.

Մենք նաեւ այստեղ, եւ մենք, ապա գնահատել մեր կատարողականը գետնին, որի համար գործը մենք ունենք օգտագործման պատճառով, մենք ունենք պարտականություն եւ բարոյական պարտավորություն թե որտեղ մենք եկել ենք բացատրել, որ մենք անում ենք, եւ որ մենք այստեղ, եւ ուր ենք գնում.

Հետեւաբար, ես հրավիրում եմ ձեզ խորհել իրենց կյանքում եւ դադար եւ գնահատել ձեր կյանքը լավ ու վատ, իրենց իրականության մեջ իրական իրականություն է, որ կա մի ճարտարապետ ողջ ստեղծագործության, այդ թվում մեզ, եւ որ լավագույն այս կյանքում եւ հավերժական կիմանա. Մենք կարող ենք պատրաստել, եւ գիտեմ, սակայն իմանալով Ստեղծող Բոլոր պարզապես լավագույն. Կան բաներ, որ մենք չենք հասկանում, բայց ես հասկանում եմ, որ եթե ես չեմ կարող ապրել առանց Աստծո, որ նա տալիս է ինձ կյանքը. Օրհնյալ լինի Եհովան (Սա անունը, ինչ մենք կոչում ենք Աստծուն, արտասանել «yaue»)

Մինչ աշխարհը փորձում է մեզ համոզել, որ մասին, դարձել է մի մակարդակի, հենց վերը կենդանիների, Աստված մեզ ասում է, որ ստեղծել է մի փոքր ավելի ցածր է, քան հրեշտակները. Մենք ստեղծված Աստծո պատկերով, մենք պսակը ստեղծման. Այնպես որ, ամեն ոք, ով ասում է, որ ուտում են կենդանիների համար իրենց մտքերը Իհարկե վարվել որպես այդպիսին, info մենք կորցրել ենք ոչ միայն ընդհանուր իմաստով, բայց մենք ինքներս մտածում Դառնալ իմաստուն հիմար.
Ter , yev patcharry, vor ashkharhy .

Minch’ ashkharhy p’vordzum e mez hamozel, vor menk’ dardzel yenk’ mi p’vok’r bardzr kendanakan makardakov , - patmum e mez, vor Astvats e steghtsel mez mi k’ich’ aveli ts’atsr e, k’an hreshtaknery. Menk’ steghtsvats Asttso patkerov , menk’ psaky steghtsman. Aynpes vor, amen vok’, ov asum e, vor galis yen kendanineri hamar irents’ gaghap’arnery , iharke, pahum , vorpes aydpisin , menk’ korts’rel yenk’ voch’ miayn yndhanur imastov , bayts’ menk’ mtatsum mez imastun himar.

Da zarmanali e, vor hnaguyn mshakuyt’nery aveli art’un voghjamtut’yan yev gitem, vor mi ban ka, ver ays kyank’um yev koch’ haverzhut’yan . Da zarmanali e, vor mardik karogh yen ch’nkatel , vor ays ashkharhum yen, yent’arkvum e miayn ir orenk’nerin , bayts’ zhamanak ch’ka haverzhakan tiezerk’i. Beyond gaghap’arneri mi mitk’ e tsagum , guts’ye menk’ ch’yenk’ yezaki e yev ch’krknvogh nuynisk clonandonos hetevabar, petk’ e hogin (mitk’y) , vogi ( yawitenakan ) yev marminy ( mahkanats’u ). verjum mer kyank’i , k’ani vor menk’ tesnum yenk’, vor irakanut’yuny durs ays kyank’um:

Inch’ - vor ban indz dur yekav lsum , mi or er, vor amen inch’ steghtsvel e npatak uni , vori hamar ayn steghtsvel e yev hesht e yezrakats’nel . Buysery apahovel t’t’vatsin yev klanum atskhatsiny , hoghi apahovum nutrients hamar buyseri yev urishner , meghunery p’voshotel , yev ayln: Yev duk’ yev yes steghtsvel e anel? Inch’i hamar voch’inch’ . Aprel e aprel. Yes hamozvats yem, vor ashkharhy ch’i trvel mez hog tanel inch’ - vor ban ch’i linum , k’ani vor menk’ petk’ e ch’ar nersum mez mer korrumpats’vats mtk’um.

Menk’ naev aystegh , yev menk’, apa gnahatel mer kataroghakany getnin, vori hamar gortsy menk’ unenk’ ogtagortsman patcharrov, menk’ unenk’ partakanut’yun yev baroyakan partavorut’yun t’ye vortegh menk’ yekel yenk’ bats’atrel, vor menk’ anum yenk’ , yev vor menk’ aystegh, yev ur yenk’ gnum .

Hetevabar, yes hravirum yem dzez khorhel irents’ kyank’um yev dadar yev gnahatel dzer kyank’y lav u vat, irents’ irakanut’yan mej irakan irakanut’yun e, vor ka mi chartarapet voghj steghtsagortsut’yan , ayd t’vum mez, yev vor lavaguyn ays kyank’um yev haverzhakan kimana . Menk’ karogh yenk’ patrastel , yev gitem, sakayn imanalov Steghtsogh Bolor parzapes lavaguyn. Kan baner, vor menk’ ch’yenk’ haskanum , bayts’ yes haskanum yem, vor yet’ye yes ch’yem karogh aprel arrants’ Asttso, vor na talis e indz kyank’y. Orhnyal lini Yehovan (Sa anuny , inch’ menk’ koch’um yenk’ Asttsun, artasanel « yaue »)

Minch’ ashkharhy p’vordzum e mez hamozel, vor masin, dardzel e mi makardaki, hents’ very kendanineri , Astvats mez asum e, vor steghtsel e mi p’vok’r aveli ts’atsr e, k’an hreshtaknery. Menk’ steghtsvats Asttso patkerov , menk’ psaky steghtsman. Aynpes vor, amen vok’, ov asum e, vor utum yen kendanineri hamar irents’ mtk’yery Iharke varvel vorpes aydpisin, info menk’ korts’rel yenk’ voch’ miayn yndhanur imastov , bayts’ menk’ ink’ners mtatsum Darrnal imastun himar.

No hay comentarios.:

Publicar un comentario