Translate

miércoles, 8 de octubre de 2014

У Адданыя

У Адданыя

ўвядзенне
Шмат разоў мы чулі, што вы павінны мець штодня адданага, але першая праблема перад намі ў тым, што мы не ведаем, што гэта такое; Гэта перыяд вывучэнне Словы? Няўжо гэта ўсяго толькі ?, Чытанне часу з'яўляецца час малітвы? Як вы гэта робіце штодня адданага ?, Гэта тое, што мы паспрабуем коратка адказаць у наступных пунктах.

Што такое штодня адданага?
Ціхае час у асноўным час размовы з Богам, спецыяльнай адвярнуцца слухаць Бога і гаварыць з Ім Weather Гэта робіцца праз малітву і чытанне Яго Слова.; але, мабыць, самая важная асаблівасць адданае, і тое, што розніца ў часе чытанне з'яўляецца ціхім часам з яго акцэнтам на практычнае прымяненне, што Бог кажа, гэта значыць, адданае дае мне інструкцыі з дакладнасцю да, што Бог кажа, не толькі інтэлектуальнае веданне таго, што Бог кажа ці проста не пайсці ў яго характары або ў маім характары, але канкрэтныя крокі, якія дапамагаюць мне тварыць волю Божую.

Як сяброўства паміж двума людзьмі расце, як вы падзяліцца з іншымі больш відаў дзейнасці, больш таямніц, больш агульнага, больш часу казаць, смеючыся і плачучы; такім жа чынам, мае адносіны з Богам ўмацоўваецца ў маіх спакойныя часы. У сам-насам з Богам той час, калі мая вера ў Яго расце, таму што я асабіста кожны дзень даведацца яго крыху больш. (Не толькі ведаць пра Яго, але ведаць Яго)
Акрамя таго, у маіх малітоўных раз у дзень, калі я атрымліваю выразныя інструкцыі аб сумневах, якія я маю (Якава 1: 5), я атрымліваю папярэджанні ад Бога, калі я, якія адхіляюцца ад шляху (Выслоўі 3: 5-6), я атрымліваю настрой, калі я зніжацца ў духу (Псальм 119: 92), ці калі я здабыць надзею, калі вы адчуваеце сябе страчаным або горам (Рымлянаў 15: 4). Вы будзеце здзіўлены, колькі разоў у вашай паўсядзённым малітвы, што Бог будзе рыхтавацца да выпрабавання, або дае вам некаторыя вершы, якія неабходна, што вы падзяляеце з тымі, хто жыве ў складанай сітуацыі.

З чаго пачаць?
Гэта магло б дапамагчы наступныя прапановы:

1.Determina фіксаванага часу для вашага ціха і прытрымлівацца гэтага графіка, не спрабуйце зрабіць вашыя сьвятыні ў вольны час, таму што яны, хутчэй за ўсё, ніколі не будзе знайсці час. Калі вы парадку дня, праграмы і павагу кожны дзень да тых часоў, як вы карыстаецеся для вашага адданага дазволіць аптымізаваць кожны з вашых сустрэч з Богам.

2.Choose кнігу і зрабіць вашыя сьвятыні ў ім ад пачатку да канца. Рэкамендуецца, што вы проста адкрыць Біблію наўздагад кожны дзень, таму што вы рызыкуеце выглядам важныя аспекты кантэксце і 'кажуць' рэчы, што Біблія на самой справе не гавораць. Як бы вы чытаць любоўны ліст? Вы б пачаць з самага пачатку і будзе чытаць павольна, спакойна, да канца не так? Біблія любоўны ліст, што Бог напісаў вам! Так што бярыце кнігу ад пачатку і прытрымлівацца яму да канца.

3.Choose пастаяннае месца ў вашым доме; гэта месца, дзе вы не перарываецца нічога і нікога, і гэта месца займае асаблівае месца, дзе вы заўсёды знойдзеце Бога. Гэта дапаможа вам не адцягвацца і марнаваць час, шукаючы месца, каб упісацца ў ваш адданае.

4 Дзесяць пералічаныя ўсе, што вам трэба: Біблія, ноўтбукаў, фарматаўкі і г.д. Захоўваць у месцы, дзе вы заўсёды зрабіць ваш адданае. Маючы ўсё гатова, каб пазбегнуць неабходнасці ўставаць на тое, што вы ўжо забыліся, і таму вы можаце засяродзіцца на тым, што Бог кажа, не адцягваючыся.

пачніце
! пачніце
Першае, што трэба зрабіць, гэта выбраць кнігу Бібліі. Калі гэта першы раз, калі вы робіце адданага, магчыма, лепш за ўсё будзе пачаць з некаторымі з Новага Запавету, напрыклад, адзін з Евангелляў. У любым выпадку, маліцца, каб Бог накіруе вас да кнігі, што ён хоча гаварыць.
 


Малітва Крок 1

Пасля таго як вы абралі кнігу (скажам, напрыклад, мы выбралі Евангелле ад Марка) Першае, што мы робім, гэта маліцца і прасіць Бога дапамагчы нам слухаць і што мы можам бачыць, што Яго воля. Зрабіце кароткую малітву, якая дапаможа вам успомніць, хто вы перад прадстаўлення і выраўнаваць сваё сэрца з Богам. Памятаеце, што гэта не ваш час малітвы і заступніцтва для іншых гэта час, калі, як салдат, вы ўяўляеце перад вашым капітанам атрымліваць загады і распараджэнні, не прасіць ласкаў.

Ці, брэнд і медытуе
1 Лі і Марк
Мы адразу пачаў чытаць кіраўніка, якая адпавядае нас (У гэтым выпадку першую кіраўніка Евангелля ад Марка) некалькі разоў, але мы будзем чытаць з алоўкам у руках і праверкі ўсё нашу ўвагу, то бок, гэта можа быць фраза, якая гучыць цікава або дзіўным для нас; слова, якое паўтараецца шмат разоў, некаторыя стаўленне пэўнага характару, у вас адносіны прычыны і следства (... калі вы робіце гэта ... тое, што здарылася ...), некаторыя кантрасты, што вы можаце вызначыць, і г.д.


2 Разважаць

У гэты момант вы заўважыце, што ёсць некаторыя рэчы, якія вы ўжо адзначаны ў Бібліі, сканцэнтравацца на тых участках (Папытаеце Бога, што Ён хоча сказаць) і выберыце той, які ловіць вашу ўвагу.

Знайдзіце час, каб медытаваць на той частцы. Сёння мы разумеем, медытацыю як спрабуюць паставіць пусты розум, медытаваць на Бібліі, але дакладна і адваротнае, гэта запоўніць свой ​​розум думкамі пра Слова.

Водгук аб некалькіх выпадках, праход, які злавіў вашу ўвагу і спытаеце сябе :? Ёсць-то тут, што я павінен пераймаць, ёсць усё, што ў гэтым урыўку, што ў мяне ёсць, каб пазбегнуць, ідэнтыфікаваць сябе з некаторымі адносіны тут згадваецца, і г.д. ??

Можа быць, вы можаце зрабіць гэты ўрывак у сказе, напрыклад Псальма 1 можа быць:
"Гасподзь, я малюся, каб вы адклалі свае дрэнныя парады вуха і трымаць мяне не хадзіць на шляху грэшнікаў. Не дай мне сядзець з кпінамі, але ёсць голад і смагу Твайго Словы, што гэта маё. Я хачу быць як дрэва, моцнай, таму што ... і г.д. "

Не спяшайцеся, не спрабуйце паскорыць працэс і запоўніць гэты час медытацыі і малітвы, памятайце, што Бог хоча гаварыць.

Давайце браць прыклад у Марк главе 1, затым, пасля чытання пару разоў я набранага (між іншым) на V.18 і V.20 (я быў ​​уражаны фразай "рушыў услед", таму што гэта паўтараецца двойчы ў вельмі невялікай часткі, усяго тры верша).

Напісаць на паперы
Зараз, я вазьму гэтую частку і з ёй я буду запоўніць ліст, што ў мяне ёсць ніжэй. (Я вазьму з гэтай сцэны, таму што пачынаецца там v.16.) Гэты ліст заснаваны на 2 Цімафею 3: 16-17 гаворыцца, што "Усе Пісанне боганатхнёнае і карысна для навучання, для выкрыцьця, для выпраўлення, для выхавання ў праведнасці, што чалавек Божы можа быць старанна, да ўсякай добрай працы. "пакласці трохі растлумачыць некаторыя аспекты гэтага ўрыўка.
Што 2 Цімафею 3: 16-17 кажа мне, што любая частка Бібліі («Усе Пісанне") змяшчае дыханне Бога (гэта значыць "натхненне" на мове арыгіналу, гэта слова мае канатацыю мы разумеем сёння. калі мы кажам, што той ці іншы ў нас ёсць "натхненне", але ставіцца да таго, адбываецца ад дыхання або дыхання), а таксама мае практычнае прымяненне, а не толькі "інтэлектуальнай" (гэта значыць "карысныя") на працягу чатырох рэчаў: навучаньня, для выкрыцьця, для выпраўлення, для выхавання ў праведнасці. Дазвольце мне капацца ў гэтых чатырох рэчаў і як яны прымяняюцца ў мой адданае.


. выкладанне

Слова Божае можа навучыць мяне, гэта значыць, адзначаюць мне шлях, па якім я магу хадзіць з упэўненасцю сказаць, што ў мяне не будзе праблем. Калі параўнаць гэта з дарогай мы б сказалі, што Слова Божае можа паказаць ("навучыць") паласы, і калі я ў завулку, які паказвае мне, у мяне не будзе праблем і дабрацца да месца прызначэння без аварыі.
У мой адданае, у гэтым раздзеле я буду пісаць ўніз прынцыпы Слова Божага робіць мяне, тыя рэчы, якія Бог чакае ад сапраўднага верніка, каманды, якія сутыкаюцца ў маім чытанні, і г.д.

б. асуджаныя

Засьцярога з'яўляецца "выкарыстаннем аргумент супраць" сінонімам "абвергнуць", але на мове арыгіналу слова таксама азначае, што нешта накшталт "віны". У асноўным тое, што меў на ўвазе Павел, калі пісаў гэта да Цімафея, што Слова Божае з'яўляецца карысным не толькі вучыць, але і сказаць вам, што вы не ўдаецца або тое, што вы робіце няправільна. Біблія не толькі паказвае вам, як вы павінны хадзіць яго таксама выразна падвяргае вас, калі ваш шлях з'яўляецца памылковым. Калі мы вернемся да прыкладу дарогі, гэта як афіцэр трафіку кажа вам "вы ўварвання зав не для вас, гэта не так, калі вы працягваць гэтую гульню вы будзеце мець у аварыю."
У мой адданае, у гэтым раздзеле выразна запісаць, як я не ў стане жыць да таго, што я толькі што даведаўся, (які я "вучыў" у абзацы першым гэтага артыкула) г.зн. тут паставіць, як і колькі я Я выйшаў з завулка, што Бог звярнуў на маёй бяспекі.
с. Fix

Гэтае слова азначае "аднавіць да прамой або правільным стане" (Vine Слоўнік). Слова Божае не толькі кажа мне, калі я адхіліўся, плюс ён дапамагае мне вярнуцца на правільны шлях зноў. У прыкладзе дарозе, паказваючы мне, дзе пісаў лініі і дапамагае мне вярнуцца на правільны шлях і працягваем шлях.
У мой адданае, у гэтым раздзеле я запісваю, што мне трэба зрабіць, каб рэалізаваць волю Божую, каб прымяніць тое, што яны навучылі мяне ў падраздзеле "а" сапраўднага падзелу.

г. Выхавання ў праведнасці

Слова Божае не толькі навучыў мяне, як Бог хоча, каб я хадзіць. Гэта не толькі кажа мне, калі я адхіляцца ад Яго шляху, а не толькі кажа мне, што рабіць, каб аднавіць сваю шпацыр, да таго ж усё, што, дайце мне дакладныя інструкцыі, каб трымаць мяне ў праведнасьці, гэта значыць, на шляху Бога. Вяртаючыся да прыкладу з дарогі, даючы мне, крок за крокам інструкцыі, каб не адхіляцца ад шляху: ўключаецца фар, не ідуць так хутка, не паглядзець на дэкарацыі, але дарогі, паставіць на цёмных акулярах, каб пазбегнуць блікаў і г.д.
У мой адданае, гэты раздзел будзе запісаць канкрэтныя крокі я павінен прытрымлівацца, каб выканаць тое, што я даведаўся (пункт "а"), які не рабіў (пункт "б"), і гэта мая мэта (кропка "з"). Яны павінны быць выразныя, практычныя і выразна праверцы крокі. Не кладзіце занадта эфірны або "духоўны" азначае дзеянні, як "Я люблю цябе больш", "мне трэба рана ўставаць", "Я дарую", "трэба маліцца", "я збіраюся чытаць Біблію часцей", і г.д. Замест гэтага вы павінны напісаць стратэгію, якая можа ацаніць ясна, такія рэчы, як: "Я ўстаю ў 6:00 раніцы" "увесь дзень з 14: 00-14: 30 Я малюся за маёй жонкай", "Нядзеля я дам прынашэньне такой сям'і абодва, таму што я ведаю, што трэба ", і г.д. Такім чынам, вы зможаце ацаніць, калі яны будуць выкананыя, ці не.

прыклад
Дата: 30/04/09 Адбыванне: Марка 1: 16-20

Вучыць: (Што такое біблейскае прынцып або мандат, які вучыць мяне Слова?)

Вучні ўбачылі Ісуса важней прытрымлівацца любая дзейнасць, што прымаюцца. Яны пакінулі іх эканамічнай бяспекі, пакінулі свае выгоды і свой ​​круг камфорту. Усё гэта ў той жа момант, што ён назваў.
Бог хоча, каб ісці за Ім вышэй за ўсіх маіх дзеянняў, нават калі гэта азначае, што некаторыя ахвяры я ведаю, што ён будзе клапаціцца пра мяне.

Засьцярога: (Тое, што я не апраўдаў гэтага прынцыпу?)

Ёсць шмат рэчаў, якія я прэфікса мае адносіны з Езусам, напрыклад, на гэтым тыдні я бачыў занадта шмат тэлевізар (кожную ноч, калі я прыязджаю дадому і першае, што я раблю, гэта ўключыць тэлевізар, нават маліцца дзякуй Богу, я вярнуўся з добра), то я атрымаў мець зносіны на працягу двух гадзін, ведаючы, што я павінен чытаць Біблію.
У нядзелю я не хаджу ў царкву, таму што я выйшаў спецыяльны працу, і я заплачу добра, так што я вырашыў ісці на працу, а не ў царкву.

Выпраўце: (Што мне трэба зрабіць, каб выканаць гэты прынцып?)

Мне трэба менш глядзець тэлевізар і планаваць свой ​​час чытання і малітвы больш канкрэтна. Я напішу тыя часы ў маім графіцы, і я буду трымаць мяне да іх.

Выхавання ў праведнасці (Што такое стратэгія, якая будзе працягваць выконваць мэта, якая ў мяне ёсць, каб выправіць канкрэтныя крокі?)

1 Складзіце спіс ТБ-шоу, што я хацеў бы бачыць.
2.To вызначыць графікі гэтых праграм і паглядзець, не больш за два гадзін у дзень.
3.Comunicarle маёй жонкай гэта вызначэнне, каб дапамагчы мне, каб выканаць яго.
4.Voy друкаваць тыя часы і будзе прытрымлівацца бакавой панэлі тэлевізара, каб памятаць, што, калі вы вернецеся з працы.
5.The раскладу, што ліст я таксама запланаваць мой час на чытанне. Каб арганізаваць маю праграму чытання Пачну пасля плана чытання гарчычным збожжы.
6.No'll ўключыць кампутар пасля 9 гадзін вечара, і я пагавару з маёй жонкай, што Бог сказаў мне, у мой адданае і чытаць у свой ​​час. (У той час мы чыталі разам кожны дзень прыказка)




4 заканчваецца малітвай

Завяршыць адданае час з малітвай, але майце на ўвазе, што Бог толькі што сказаў. Дазвольце мне растлумачыць гэта крыху больш:?, Як толькі вы казалі каго вялікая справа, і калі вы скончыце размова іншы чалавек вы проста змяніць тэму ці я перапыніў вас спытаць, што не мае нічога агульнага з тым, перамоваў, з'яўляецца, па сутнасці, гэта асоба не слухаць тое, што вы сказалі яму, але быў завербаваны на некаторыя з яго думак. Часам бывае так, тое ж самае з Богам. Ён гаворыць з намі ў нашым адданым паслухмянстве надзець, напрыклад, і ў маёй апошняй малітве я прашу вас даць мне павышэнне ... Я маю на ўвазе, я сапраўды не чуў, што ён казаў, таму што мая апошняя фраза не мае нічога агульнага з тым, што ён казаў мне некалькі хвілін таму. Будзьце ўпэўненыя, маліцца, каб Бог толькі што сказаў вам у Сваім Слове, а затым вы ведаеце, што ваша малітва будзе дадзены адказ (Іаана 15: 7).
У прыкладзе мы проста, мая малітва павінна быць прыкладна такі: "Гасподзь, дзякую Табе, што, нягледзячы на мой няслушнасці вы застаяцеся вернымі. Прабач мяне за тое, што даў вам сваё законнае месца ў маім жыцці і дзейнасці, і дапамажы мне быць больш уважлівымі ў маім часу чытання і малітвы. Я змяшчаю маё жыццё ў паслухмянстве Твайму Слову, я прасіць Айца ў імя Ісуса, амін "


запомніце 5

Часам, у спакойны час вы знайсці верш, які вы хочаце запомніць, калі гэта так, пісаць на асобным лісце паперы і насіць яго з сабой на працягу дня, дзе б вы ні знаходзіліся. Кожны раз, калі вы знойдзеце паказвае, што слізгаценне і перагляду верш.

заключныя заўвагі

1.Recalls, што рэальная мэта вашага адданага не знаходзіць раман "скрытыя ісціны" або аспекты Словы, але для зносін з Богам і атрымаць яго ўказанні. Глядзіце не новыя адкрыцці, але зносін і навучання.

2.Considers калі адданае не з'яўляецца "абавязковым", але прывілей. Гэта значыць, наблізіцца да Бога з правільным стаўленнем і ня з прыкрасьцю. Будзьце ў свеце, ваша выратаванне не залежыць ад вашых спакойныя часы (Эфесянаў 2: 8-9), але вашы зносіны з Богам будзе значна бліжэй верныя ў вашых малітвах.

3.A адданае не «магія" не з'яўляецца формулай, каб атрымаць рэчы, але спосаб умацаваць ваша зносіны з Богам.

4.No няма "правільны" спосаб не мець ваш адданае. У адносінах заўсёды ёсць дотык ўнікальнасць. Зараз, у той час як няма "правільны" спосаб, ды ёсць пэўныя прынцыпы, якія неабходныя:

а) Яна заснавана на Слове Божым, ня пачуцці, пачуцці або прадчування, таму што ўсё, што ўводзіць у зман, але Пісанне "прарочае слова пацвярджаецца, і вы добра робіце, каб прыслухацца, як да свяцільніка, які ззяе замест цёмна, да дня рассветы і ня ўзыдзе ранішняя зорка ў сэрцах вашых "(2 Пятра 1:19)

б) зрабіць усё адданае з'яўляецца асабістым і свядомым рашэннем, далёка за межы майго настрою. Гэта неабходна як ежа, але часам адчуваю не галодны, я ведаю, што патрэбна ежа. Там не можа замяніць для ежы, якую я атрымаць праз Слова Божае.

5.Si пачынае адчуваць, што вы не можаце, што Бог гаворыць з вамі, і г.д. Не хвалюйцеся, настойлівасць у вашым адданым і малітве. Вы павінны навучыцца слухаць Бога, і што часам патрабуецца трохі "практыцы". Калі вы ідзяце ў спартзалу ня ўбачыць вынікі, якія сканчаюцца першы комплекс практыкаванняў, але калі вы паслядоўныя вынікі будуць відавочныя ў бліжэйшы час. Не хвалюйцеся, памятайце, што Ён паслаў Свайго Духа, каб навучыць вас Сваю волю праз Слова, ёсць упэўненасць, што ён будзе.

пытанні і адказы

Што такое лепшы час, каб рабіць сваю адданага?

Гэта сапраўды залежыць ад вас. Важна тое, каб знайсці час, калі там не так шмат шуму ці адцягненне, што звычайна адбываецца ў першыя гадзіны раніцай, але не саромейцеся шукаць Бога ў любы час сутак. л праблема робіць вашыя сьвятыні ўначы, што вы, верагодна, блытаюць з думкамі дня і не можа засяродзіцца і ў чытанні, а таксама можа быць стаміўся.
Ісус устаў вельмі рана, каб атрымаць накіраванне Айца (Мк 1:35) і Псальмаў і зноў нам прапануецца шукаць Бога ў рана раніцай (Псальма 5: 3, 57: 8, 59 : 16, 88:13 і іншыя)

Ці трэба мне напісаць мой адданага?

Гэта значна лепш, каб заняць час, каб напісаць тое, што Бог кажа мне кожны дзень, таму што я пішу гэта фіксаваная лепшыя інструкцыі, на мой погляд, таксама, калі я знаходжуся ў неабходнасці мудрасці можа хутка праверыць на маім адданага кнігі і разгледзець тое, што Бог гаварыў са мной на мінулым тыдні, або ў мінулым месяцы, і тым самым знайсці бяспечнае кірунак і волю Божую ясна.

Што рабіць, калі ў адзін цудоўны дзень я мог зрабіць мой адданае? Ці трэба замяніць яго?

Не, проста пераканайцеся, што гэта не стане звычкай. Кожны дзень вы праводзіце без вашага адданага з'яўляецца страчанай магчымасцю, каб атрымаць мудрасць, вера, свет, кірунак і г.д. ¿Я магу правесці дзень без ежы? Вядома, і мне трэба, каб паесці двойчы на наступны дзень, але дзень не так, як я збіраюся быць слабым, менш канцэнтрацыі ўвагі і г.д. Небяспека будзе выкарыстоўвацца, каб не з'есці.

  Як зрабіць, каб не "зрабіць яго сказаць" тое, што кажа Біблія?

Не прымайце ізаляваныя вершы і ніколі не выпускаць з-пад увагі кантэксце. спытаеце сябе:
Што тэма гэты ўрывак кажаш? Якія літаратуры? (Псалмы і Выслоўі там шмат паэзіі і столькі вобразнай мовай, многія рэчы не літаральнае. Рымляне маюць ланцужкі лагічных аргументаў, то ёсць, кожнае паняцце залежыць ад зразумеўшы вышэй канцэпцыі. Тое, чаму рымляне поўная фразы тыпу "таму", "так", "так", "так" і г.д. Даведнік Біблія можа дапамагчы вам зразумець, які тып літаратуры з'яўляецца кніга, якую вы хочаце вучыцца)

Хто кажа? Хто накіроўвае яго? Якія абставіны гэты ўрывак?

Просты прыклад тэксту з кантэксту з'яўляецца: "Я магу зрабіць усё праз мацуе мяне Езусе Хрысце» (Флп 04:13) і выкарыстаць гэты верш для ўсіх тыпаў сітуацый: калі мне давядзецца прайсці тэст у школе, калі 'м сонным і трэба працягваць працаваць, калі я хачу машыну і я думаю аб атрыманні крэдыту і г.д. Але кантэкст гэтага ўрыўка вельмі ясна:
Што Павал кажа? Ён кажа, што ён навучыўся жыць у беднасці і багацця, і якія не пярэчаць супраць таго, матэрыяльнае багацце ці нічога не маем, ведаючы, што ўсё, што тая акалічнасць, Бог з ім і ўмацоўваць. Я маю на ўвазе, калі мне патрэбныя грошы, што верш не атрымаць грошы! Але, каб даць нам камфорт: "Бог умацоўвае мяне нягледзячы на абставіны" (Як адрозніваецца ад таго, што мы звычайна чуем не так?)

Хай цябе Гасподзь.

U Addanyja

ŭviadziennie
Šmat razoŭ my čuli, što vy pavinny mieć štodnia addanaha , alie pieršaja prabliema pierad nami ŭ tym , što my nie viedajem , što heta takoje ; Heta pieryjad vyvučennie Slovy ? Niaŭžo heta ŭsiaho toĺki ?, Čytannie času zjaŭliajecca čas malitvy? Jak vy heta robicie štodnia addanaha ?, Heta toje, što my pasprabujem koratka adkazać u nastupnych punktach .

Što takoje štodnia addanaha ?
Cichaje čas u asnoŭnym čas razmovy z Boham , spiecyjaĺnaj adviarnucca sluchać Boha i havaryć z Im Weather Heta robicca praz malitvu i čytannie Jaho Slova. ; alie , mabyć , samaja važnaja asablivasć addanaje , i toje, što roznica ŭ časie čytannie zjaŭliajecca cichim časam z jaho akcentam na praktyčnaje prymianiennie, što Boh kaža , heta značyć , addanaje daje mnie instrukcyi z dakladnasciu da , što Boh kaža, nie toĺki inteliektuaĺnaje viedannie taho , što Boh kaža ci prosta nie pajsci ŭ jaho charaktary abo ŭ maim charaktary , alie kankretnyja kroki, jakija dapamahajuć mnie tvaryć voliu Božuju.
 
Jak siabroŭstva pamiž dvuma liudźmi rascie, jak vy padzialicca z inšymi boĺš vidaŭ dziejnasci, boĺš tajamnic , boĺš ahuĺnaha , boĺš času kazać, smiejučysia i plačučy ; takim ža čynam , maje adnosiny z Boham ŭmacoŭvajecca ŭ maich spakojnyja časy. U sam-nasam z Boham toj čas , kali maja viera ŭ Jaho rascie, tamu što ja asabista kožny dzień daviedacca jaho krychu boĺš. (Nie toĺki viedać pra Jaho , alie viedać Jaho )
Akramia taho , u maich malitoŭnych raz u dzień, kali ja atrymlivaju vyraznyja instrukcyi ab sumnievach , jakija ja maju ( Jakava 1: 5 ), ja atrymlivaju papiaredžanni ad Boha , kali ja , jakija adchiliajucca ad šliachu ( Vysloŭi 3 : 5-6 ), ja atrymlivaju nastroj, kali ja znižacca ŭ duchu (Psaĺm 119: 92) , ci kali ja zdabyć nadzieju, kali vy adčuvajecie siabie stračanym abo horam ( Rymlianaŭ 15 : 4). Vy budziecie zdziŭlieny, koĺki razoŭ u vašaj paŭsiadzionnym malitvy, što Boh budzie rychtavacca da vyprabavannia , abo daje vam niekatoryja vieršy, jakija nieabchodna , što vy padzialiajecie z tymi, chto žyvie ŭ skladanaj situacyi.

Z čaho pačać ?
Heta mahlo b dapamahčy nastupnyja prapanovy:

1.Determina fiksavanaha času dlia vašaha cicha i prytrymlivacca hetaha hrafika, nie sprabujcie zrabić vašyja śviatyni ŭ voĺny čas, tamu što jany, chutčej za ŭsio , nikoli nie budzie znajsci čas . Kali vy paradku dnia, prahramy i pavahu kožny dzień da tych časoŭ, jak vy karystajeciesia dlia vašaha addanaha dazvolić aptymizavać kožny z vašych sustreč z Boham.

2.Choose knihu i zrabić vašyja śviatyni ŭ im ad pačatku da kanca. Rekamiendujecca, što vy prosta adkryć Bibliju naŭzdahad kožny dzień, tamu što vy ryzykujecie vyhliadam važnyja aspiekty kantekscie i kažuć rečy, što Biblija na samoj spravie nie havorać. Jak by vy čytać liuboŭny list ? Vy b pačać z samaha pačatku i budzie čytać pavoĺna, spakojna , da kanca nie tak? Biblija liuboŭny list , što Boh napisaŭ vam ! Tak što biarycie knihu ad pačatku i prytrymlivacca jamu da kanca.

3.Choose pastajannaje miesca ŭ vašym domie ; heta miesca, dzie vy nie pieraryvajecca ničoha i nikoha , i heta miesca zajmaje asablivaje miesca , dzie vy zaŭsiody znojdziecie Boha . Heta dapamoža vam nie adciahvacca i marnavać čas, šukajučy miesca , kab upisacca ŭ vaš addanaje .

4 Dziesiać pieraličanyja ŭsie, što vam treba: Biblija , noŭtbukaŭ, farmataŭki i h.d. Zachoŭvać u miescy, dzie vy zaŭsiody zrabić vaš addanaje . Majučy ŭsio hatova, kab pazbiehnuć nieabchodnasci ŭstavać na toje , što vy ŭžo zabylisia , i tamu vy možacie zasiarodzicca na tym, što Boh kaža, nie adciahvajučysia .

pačnicie
! pačnicie
Pieršaje, što treba zrabić, heta vybrać knihu Biblii . Kali heta pieršy raz, kali vy robicie addanaha , mahčyma , liepš za ŭsio budzie pačać z niekatorymi z Novaha Zapavietu , napryklad, adzin z Jevanhielliaŭ . U liubym vypadku , malicca, kab Boh nakiruje vas da knihi, što jon choča havaryć .
  


Malitva Krok 1

Paslia taho jak vy abrali knihu (skažam , napryklad , my vybrali Jevanhiellie ad Marka ) Pieršaje, što my robim, heta malicca i prasić Boha dapamahčy nam sluchać i što my možam bačyć, što Jaho volia . Zrabicie karotkuju malitvu , jakaja dapamoža vam uspomnić , chto vy pierad pradstaŭliennia i vyraŭnavać svajo serca z Boham. Pamiatajecie , što heta nie vaš čas malitvy i zastupnictva dlia inšych heta čas, kali , jak saldat , vy ŭjaŭliajecie pierad vašym kapitanam atrymlivać zahady i rasparadženni, nie prasić laskaŭ .

Ci , brend i miedytuje
1 Li i Mark
My adrazu pačaŭ čytać kiraŭnika , jakaja adpaviadaje nas ( U hetym vypadku pieršuju kiraŭnika Jevanhiellia ad Marka ) niekaĺki razoŭ, alie my budziem čytać z aloŭkam u rukach i pravierki ŭsio našu ŭvahu , to bok, heta moža być fraza, jakaja hučyć cikava abo dziŭnym dlia nas ; slova, jakoje paŭtarajecca šmat razoŭ, niekatoryja staŭliennie peŭnaha charaktaru , u vas adnosiny pryčyny i sliedstva ( ... kali vy robicie heta ... toje, što zdarylasia ... ), niekatoryja kantrasty , što vy možacie vyznačyć , i h.d.


2 Razvažać

U hety momant vy zaŭvažycie, što josć niekatoryja rečy, jakija vy ŭžo adznačany ŭ Biblii, skancentravacca na tych učastkach ( Papytajecie Boha , što Jon choča skazać ) i vybierycie toj , jaki lović vašu ŭvahu.
 
Znajdzicie čas, kab miedytavać na toj častcy . Sionnia my razumiejem , miedytacyju jak sprabujuć pastavić pusty rozum, miedytavać na Biblii, alie dakladna i advarotnaje , heta zapoŭnić svoj ​​rozum dumkami pra Slova .
 
Vodhuk ab niekaĺkich vypadkach, prachod , jaki zlaviŭ vašu ŭvahu i spytajecie siabie :? Josć - to tut, što ja pavinien pierajmać, josć usio, što ŭ hetym uryŭku , što ŭ mianie josć, kab pazbiehnuć, identyfikavać siabie z niekatorymi adnosiny tut zhadvajecca , i h.d . ??
 
Moža być , vy možacie zrabić hety ŭryvak u skazie, napryklad Psaĺma 1 moža być :
" Haspodź , ja maliusia, kab vy adklali svaje drennyja parady vucha i trymać mianie nie chadzić na šliachu hrešnikaŭ . Nie daj mnie siadzieć z kpinami , alie josć holad i smahu Tvajho Slovy , što heta majo. JA chaču być jak dreva , mocnaj , tamu što ... i h.d. "
 
Nie spiašajciesia, nie sprabujcie paskoryć praces i zapoŭnić hety čas miedytacyi i malitvy, pamiatajcie, što Boh choča havaryć .
 
Davajcie brać pryklad u Mark hlavie 1 , zatym , paslia čytannia paru razoŭ ja nabranaha (miž inšym ) na V.18 i V.20 (ja byŭ ​​uražany frazaj " rušyŭ uslied" , tamu što heta paŭtarajecca dvojčy ŭ vieĺmi nievialikaj častki , usiaho try vierša ) .

Napisać na papiery
Zaraz, ja vaźmu hetuju častku i z joj ja budu zapoŭnić list, što ŭ mianie josć nižej. (JA vaźmu z hetaj sceny , tamu što pačynajecca tam v.16 . ) Hety list zasnavany na 2 Cimafieju 3: 16-17 havorycca , što " Usie Pisannie bohanatchnionaje i karysna dlia navučannia, dlia vykryćcia, dlia vypraŭliennia , dlia vychavannia ŭ praviednasci , što čalaviek Božy moža być staranna , da ŭsiakaj dobraj pracy. "paklasci trochi rastlumačyć niekatoryja aspiekty hetaha ŭryŭka .
Što 2 Cimafieju 3: 16-17 kaža mnie, što liubaja častka Biblii ( « Usie Pisannie " ) zmiaščaje dychannie Boha ( heta značyć " natchniennie " na movie aryhinalu , heta slova maje kanatacyju my razumiejem sionnia. kali my kažam, što toj ci inšy ŭ nas josć " natchniennie " , alie stavicca da taho , adbyvajecca ad dychannia abo dychannia) , a taksama maje praktyčnaje prymianiennie, a nie toĺki " inteliektuaĺnaj " (heta značyć "karysnyja " ) na praciahu čatyroch rečaŭ : navučańnia, dlia vykryćcia, dlia vypraŭliennia , dlia vychavannia ŭ praviednasci . Dazvoĺcie mnie kapacca ŭ hetych čatyroch rečaŭ i jak jany prymianiajucca ŭ moj addanaje .


. vykladannie

Slova Božaje moža navučyć mianie, heta značyć , adznačajuć mnie šliach , pa jakim ja mahu chadzić z upeŭnienasciu skazać , što ŭ mianie nie budzie prabliem. Kali paraŭnać heta z darohaj my b skazali, što Slova Božaje moža pakazać ( " navučyć ") palasy , i kali ja ŭ zavulku, jaki pakazvaje mnie , u mianie nie budzie prabliem i dabracca da miesca pryznačennia biez avaryi.
U moj addanaje , u hetym razdzielie ja budu pisać ŭniz pryncypy Slova Božaha robić mianie , tyja rečy , jakija Boh čakaje ad sapraŭdnaha viernika , kamandy , jakija sutykajucca ŭ maim čytanni , i h.d.
 
b. asudžanyja

Zaściaroha zjaŭliajecca " vykarystanniem arhumient suprać" sinonimam " abvierhnuć ", alie na movie aryhinalu slova taksama aznačaje, što niešta nakštalt " viny". U asnoŭnym toje , što mieŭ na ŭvazie Paviel , kali pisaŭ heta da Cimafieja , što Slova Božaje zjaŭliajecca karysnym nie toĺki vučyć, alie i skazać vam , što vy nie ŭdajecca abo toje, što vy robicie niapraviĺna . Biblija nie toĺki pakazvaje vam , jak vy pavinny chadzić jaho taksama vyrazna padviarhaje vas , kali vaš šliach zjaŭliajecca pamylkovym. Kali my vierniemsia da prykladu darohi , heta jak aficer trafiku kaža vam " vy ŭvarvannia zav nie dlia vas , heta nie tak, kali vy praciahvać hetuju huĺniu vy budziecie mieć u avaryju. "
U moj addanaje , u hetym razdzielie vyrazna zapisać , jak ja nie ŭ stanie žyć da taho , što ja toĺki što daviedaŭsia, (jaki ja " vučyŭ " u abzacy pieršym hetaha artykula) h.zn. tut pastavić , jak i koĺki ja JA vyjšaŭ z zavulka, što Boh zviarnuŭ na majoj biaspieki.
s. Fix

Hetaje slova aznačaje " adnavić da pramoj abo praviĺnym stanie " ( Vine Sloŭnik ) . Slova Božaje nie toĺki kaža mnie, kali ja adchiliŭsia , plius jon dapamahaje mnie viarnucca na praviĺny šliach znoŭ . U prykladzie darozie , pakazvajučy mnie , dzie pisaŭ linii i dapamahaje mnie viarnucca na praviĺny šliach i praciahvajem šliach .
U moj addanaje , u hetym razdzielie ja zapisvaju , što mnie treba zrabić, kab realizavać voliu Božuju , kab prymianić toje , što jany navučyli mianie ŭ padrazdzielie " a " sapraŭdnaha padzielu.
 
h. Vychavannia ŭ praviednasci

Slova Božaje nie toĺki navučyŭ mianie, jak Boh choča, kab ja chadzić. Heta nie toĺki kaža mnie , kali ja adchiliacca ad Jaho šliachu, a nie toĺki kaža mnie , što rabić, kab adnavić svaju špacyr, da taho ž usio, što , dajcie mnie dakladnyja instrukcyi , kab trymać mianie ŭ praviednaści, heta značyć, na šliachu Boha . Viartajučysia da prykladu z darohi , dajučy mnie , krok za krokam instrukcyi , kab nie adchiliacca ad šliachu : ŭkliučajecca far , nie iduć tak chutka, nie pahliadzieć na dekaracyi , alie darohi , pastavić na ciomnych akuliarach, kab pazbiehnuć blikaŭ i h.d.
U moj addanaje , hety razdziel budzie zapisać kankretnyja kroki ja pavinien prytrymlivacca, kab vykanać toje, što ja daviedaŭsia (punkt " a " ), jaki nie rabiŭ ( punkt "b" ), i heta maja meta ( kropka " z" ) . Jany pavinny być vyraznyja , praktyčnyja i vyrazna praviercy kroki. Nie kladzicie zanadta efirny abo "duchoŭny " aznačaje dziejanni, jak "JA liubliu ciabie boĺš", "mnie treba rana ŭstavać ", " JA daruju ", " treba malicca" , "ja zbirajusia čytać Bibliju časciej" , i h.d. Zamiest hetaha vy pavinny napisać stratehiju, jakaja moža acanić jasna , takija rečy , jak: "JA ŭstaju ŭ 6:00 ranicy" "uvieś dzień z 14 : 00-14 : 30 JA maliusia za majoj žonkaj", "Niadzielia ja dam prynašeńnie takoj siamji abodva , tamu što ja viedaju , što treba " , i h.d. Takim čynam , vy zmožacie acanić , kali jany buduć vykananyja, ci nie.

pryklad
Data : 30/04/09 Adbyvannie : Marka 1: 16-20

Vučyć : (Što takoje bibliejskaje pryncyp abo mandat, jaki vučyć mianie Slova ? )

Vučni ŭbačyli Isusa važniej prytrymlivacca liubaja dziejnasć , što prymajucca . Jany pakinuli ich ekanamičnaj biaspieki, pakinuli svaje vyhody i svoj ​​kruh kamfortu. Usio heta ŭ toj ža momant, što jon nazvaŭ .
Boh choča, kab isci za Im vyšej za ŭsich maich dziejanniaŭ , navat kali heta aznačaje, što niekatoryja achviary ja viedaju , što jon budzie klapacicca pra mianie.
 
Zaściaroha : ( Toje, što ja nie apraŭdaŭ hetaha pryncypu? )

Josć šmat rečaŭ, jakija ja prefiksa maje adnosiny z Jezusam , napryklad, na hetym tydni ja bačyŭ zanadta šmat telievizar ( kožnuju noč, kali ja pryjazdžaju dadomu i pieršaje, što ja rabliu, heta ŭkliučyć telievizar, navat malicca dziakuj Bohu, ja viarnuŭsia z dobra), to ja atrymaŭ mieć znosiny na praciahu dvuch hadzin, viedajučy , što ja pavinien čytać Bibliju.
U niadzieliu ja nie chadžu ŭ carkvu, tamu što ja vyjšaŭ spiecyjaĺny pracu, i ja zaplaču dobra, tak što ja vyrašyŭ isci na pracu, a nie ŭ carkvu .

Vypraŭcie : (Što mnie treba zrabić, kab vykanać hety pryncyp? )

Mnie treba mienš hliadzieć telievizar i planavać svoj ​​čas čytannia i malitvy boĺš kankretna. JA napišu tyja časy ŭ maim hraficy, i ja budu trymać mianie da ich.
 
Vychavannia ŭ praviednasci ( Što takoje stratehija, jakaja budzie praciahvać vykonvać meta, jakaja ŭ mianie josć, kab vypravić kankretnyja kroki? )

1 Skladzicie spis TB -šou , što ja chacieŭ by bačyć.
2.To vyznačyć hrafiki hetych prahram i pahliadzieć, nie boĺš za dva hadzin u dzień.
3.Comunicarle majoj žonkaj heta vyznačennie , kab dapamahčy mnie , kab vykanać jaho.
4.Voy drukavać tyja časy i budzie prytrymlivacca bakavoj paneli telievizara, kab pamiatać, što , kali vy viernieciesia z pracy.
5.The raskladu , što list ja taksama zaplanavać moj čas na čytannie . Kab arhanizavać maju prahramu čytannia Pačnu paslia plana čytannia harčyčnym zbožžy.
6.Noll ŭkliučyć kamputar paslia 9 hadzin viečara, i ja pahavaru z majoj žonkaj , što Boh skazaŭ mnie , u moj addanaje i čytać u svoj ​​čas . ( U toj čas my čytali razam kožny dzień prykazka )
 
 
 

4 zakančvajecca malitvaj

Zaviaršyć addanaje čas z malitvaj , alie majcie na ŭvazie, što Boh toĺki što skazaŭ . Dazvoĺcie mnie rastlumačyć heta krychu boĺš: ? , Jak toĺki vy kazali kaho vialikaja sprava, i kali vy skončycie razmova inšy čalaviek vy prosta zmianić temu ci ja pierapyniŭ vas spytać , što nie maje ničoha ahuĺnaha z tym , pieramovaŭ , zjaŭliajecca , pa sutnasci, heta asoba nie sluchać toje, što vy skazali jamu, alie byŭ zavierbavany na niekatoryja z jaho dumak. Časam byvaje tak , toje ž samaje z Boham. Jon havoryć z nami ŭ našym addanym pasluchmianstvie nadzieć , napryklad, i ŭ majoj apošniaj malitvie ja prašu vas dać mnie pavyšennie ... JA maju na ŭvazie, ja sapraŭdy nie čuŭ , što jon kazaŭ , tamu što maja apošniaja fraza nie maje ničoha ahuĺnaha z tym , što jon kazaŭ mnie niekaĺki chvilin tamu. Budźcie ŭpeŭnienyja , malicca, kab Boh toĺki što skazaŭ vam u Svaim Slovie , a zatym vy viedajecie, što vaša malitva budzie dadzieny adkaz ( Iaana 15: 7 ) .
U prykladzie my prosta , maja malitva pavinna być prykladna taki : " Haspodź , dziakuju Tabie, što, niahliedziačy na moj niaslušnasci vy zastajaciesia viernymi . Prabač mianie za toje , što daŭ vam svajo zakonnaje miesca ŭ maim žycci i dziejnasci, i dapamažy mnie być boĺš uvažlivymi ŭ maim času čytannia i malitvy. JA zmiaščaju majo žyccio ŭ pasluchmianstvie Tvajmu Slovu , ja prasić Ajca ŭ imia Isusa , amin "

 
zapomnicie 5

Časam, u spakojny čas vy znajsci vierš, jaki vy chočacie zapomnić, kali heta tak , pisać na asobnym liscie papiery i nasić jaho z saboj na praciahu dnia, dzie b vy ni znachodzilisia. Kožny raz, kali vy znojdziecie pakazvaje, što slizhaciennie i pierahliadu vierš .

zakliučnyja zaŭvahi

1.Recalls , što reaĺnaja meta vašaha addanaha nie znachodzić raman "skrytyja isciny" abo aspiekty Slovy , alie dlia znosin z Boham i atrymać jaho ŭkazanni. Hliadzicie nie novyja adkrycci , alie znosin i navučannia.

2.Considers kali addanaje nie zjaŭliajecca " abaviazkovym", alie pryviliej . Heta značyć , nablizicca da Boha z praviĺnym staŭlienniem i nia z prykraściu . Budźcie ŭ sviecie , vaša vyratavannie nie zaliežyć ad vašych spakojnyja časy ( Efiesianaŭ 2: 8-9 ), alie vašy znosiny z Boham budzie značna bližej viernyja ŭ vašych malitvach.
 
3.A addanaje nie « mahija " nie zjaŭliajecca formulaj , kab atrymać rečy , alie sposab umacavać vaša znosiny z Boham.
 
4.No niama " praviĺny" sposab nie mieć vaš addanaje . U adnosinach zaŭsiody josć dotyk ŭnikaĺnasć. Zaraz, u toj čas jak niama " praviĺny " sposab , dy josć peŭnyja pryncypy , jakija nieabchodnyja:
 
a ) Jana zasnavana na Slovie Božym , nia pačucci, pačucci abo pradčuvannia , tamu što ŭsio, što ŭvodzić u zman , alie Pisannie " praročaje slova pacviardžajecca, i vy dobra robicie, kab prysluchacca , jak da sviaciĺnika, jaki zziaje zamiest ciomna , da dnia rassviety i nia ŭzydzie ranišniaja zorka ŭ sercach vašych "(2 Piatra 1:19)
 
b) zrabić usio addanaje zjaŭliajecca asabistym i sviadomym rašenniem, dalioka za miežy majho nastroju. Heta nieabchodna jak ježa , alie časam adčuvaju nie halodny , ja viedaju , što patrebna ježa . Tam nie moža zamianić dlia ježy , jakuju ja atrymać praz Slova Božaje .
 
5.Si pačynaje adčuvać, što vy nie možacie, što Boh havoryć z vami, i h.d. Nie chvaliujciesia, nastojlivasć u vašym addanym i malitvie. Vy pavinny navučycca sluchać Boha, i što časam patrabujecca trochi " praktycy". Kali vy idziacie ŭ spartzalu nia ŭbačyć vyniki , jakija skančajucca pieršy komplieks praktykavanniaŭ, alie kali vy pasliadoŭnyja vyniki buduć vidavočnyja ŭ bližejšy čas. Nie chvaliujciesia, pamiatajcie, što Jon paslaŭ Svajho Ducha , kab navučyć vas Svaju voliu praz Slova , josć upeŭnienasć , što jon budzie.

pytanni i adkazy

Što takoje liepšy čas, kab rabić svaju addanaha ?

Heta sapraŭdy zaliežyć ad vas. Važna toje, kab znajsci čas, kali tam nie tak šmat šumu ci adciahniennie , što zvyčajna adbyvajecca ŭ pieršyja hadziny ranicaj, alie nie saromiejciesia šukać Boha ŭ liuby čas sutak. l prabliema robić vašyja śviatyni ŭnačy, što vy , vierahodna , blytajuć z dumkami dnia i nie moža zasiarodzicca i ŭ čytanni , a taksama moža być stamiŭsia .
Isus ustaŭ vieĺmi rana, kab atrymać nakiravannie Ajca ( Mk 1:35) i Psaĺmaŭ i znoŭ nam prapanujecca šukać Boha ŭ rana ranicaj ( Psaĺma 5: 3, 57 : 8 , 59 : 16 , 88:13 i inšyja )

Ci treba mnie napisać moj addanaha ?

Heta značna liepš , kab zaniać čas, kab napisać toje , što Boh kaža mnie kožny dzień, tamu što ja pišu heta fiksavanaja liepšyja instrukcyi , na moj pohliad, taksama , kali ja znachodžusia ŭ nieabchodnasci mudrasci moža chutka pravieryć na maim addanaha knihi i razhliedzieć toje, što Boh havaryŭ sa mnoj na minulym tydni, abo ŭ minulym miesiacy , i tym samym znajsci biaspiečnaje kirunak i voliu Božuju jasna.

Što rabić, kali ŭ adzin cudoŭny dzień ja moh zrabić moj addanaje ? Ci treba zamianić jaho ?

Nie, prosta pierakanajciesia , što heta nie stanie zvyčkaj. Kožny dzień vy pravodzicie biez vašaha addanaha zjaŭliajecca stračanaj mahčymasciu , kab atrymać mudrasć , viera, sviet , kirunak i h.d. ¿ JA mahu praviesci dzień biez ježy? Viadoma, i mnie treba, kab pajesci dvojčy na nastupny dzień, alie dzień nie tak, jak ja zbirajusia być slabym , mienš kancentracyi ŭvahi i h.d. Niebiaspieka budzie vykarystoŭvacca , kab nie zjesci .

 Jak zrabić , kab nie " zrabić jaho skazać" toje, što kaža Biblija ?

Nie prymajcie izaliavanyja vieršy i nikoli nie vypuskać z-pad uvahi kantekscie. spytajecie siabie :
Što tema hety ŭryvak kažaš ? Jakija litaratury? ( Psalmy i Vysloŭi tam šmat paezii i stoĺki vobraznaj movaj , mnohija rečy nie litaraĺnaje . Rymlianie majuć lancužki lahičnych arhumientaŭ , to josć , kožnaje paniaccie zaliežyć ad zrazumieŭšy vyšej kancepcyi. Toje, čamu rymlianie poŭnaja frazy typu " tamu" , " tak ", " tak ", " tak " i h.d. Daviednik Biblija moža dapamahčy vam zrazumieć , jaki typ litaratury zjaŭliajecca kniha, jakuju vy chočacie vučycca )

Chto kaža ? Chto nakiroŭvaje jaho ? Jakija abstaviny hety ŭryvak ?

Prosty pryklad tekstu z kantekstu zjaŭliajecca : "JA mahu zrabić usio praz macuje mianie Jezusie Chryscie » (Flp 04:13 ) i vykarystać hety vierš dlia ŭsich typaŭ situacyj : kali mnie daviadziecca prajsci test u školie , kali m sonnym i treba praciahvać pracavać, kali ja chaču mašynu i ja dumaju ab atrymanni kredytu i h.d. Alie kantekst hetaha ŭryŭka vieĺmi jasna:
Što Paval kaža ? Jon kaža, što jon navučyŭsia žyć u biednasci i bahaccia, i jakija nie piarečać suprać taho , materyjaĺnaje bahaccie ci ničoha nie majem, viedajučy , što ŭsio, što taja akaličnasć , Boh z im i ŭmacoŭvać. JA maju na ŭvazie, kali mnie patrebnyja hrošy , što vierš nie atrymać hrošy! Alie , kab dać nam kamfort : " Boh umacoŭvaje mianie niahliedziačy na abstaviny" ( Jak adroznivajecca ad taho , što my zvyčajna čujem nie tak?)

Chaj ciabie Haspodź .

No hay comentarios.:

Publicar un comentario