Translate

lunes, 13 de octubre de 2014

Онцгой цугларалт хийх хэрэгтэй.

Онцгой цугларалт хийх хэрэгтэй.

танилцуулга
Бид та өдөр бүр онцгой цугларалтаар байх хэрэгтэй, гэхдээ бид тулгардаг эхний асуудал нь бид юу мэдэхгүй байна гэдгийг сонссон олон удаа; Үгийг судалж, үе байгаа юу? Энэ нь зүгээр л юм бол?, Цаг хугацаа унших залбирлын цаг хугацаа байна вэ? Хэрвээ та өдөр бүр чин бишрэлийн хийх вэ?, Энэ нь бидний дараагийн хэсгүүдэд товчхон хариулахын тулд хичээх болно гэж юу вэ.

Өдөр тутмын чин бишрэлийн гэж юу вэ?
А нам гүм цаг нь Бурханы дуу хоолойг сонсож, Энэ нь залбирлаар дамжуулан Түүний Үгийг .; унших хийж байна, цаг агаар Түүнтэй ярилцах нь үндсэндээ Бурханы хол тусгай эргээд нөхөрлөх нь цаг үе юм Гэхдээ хамгийн чухал нь чин бишрэлийн үйлчлэл зүтгэлийн онцлог, ямар ялгаа унших цаг Бурхан хэлбэл, юу хэлж байгааг практик хэрэглээний талаар өөрийн онцлон чимээгүй цаг байна, энэ нь чин бишрэлийн үйлчлэл зүтгэлийн надад заавруудыг өгдөг Бурхан хэлж байгаа юу, зөв, Бурханы хэлсэн эсвэл үгүй ​​юу нь зөвхөн оюун ухааны мэдлэг нь зүгээр л түүний зан чанарыг, эсвэл миний шинж чанартай явж, харин надад туслах гэсэн тодорхой алхмууд нь Бурханы хүслийг хийхийн тулд.

Та бусад үйл ажиллагаанд илүү их хуваалцах нь хоёр ард түмний хоорондын найрамдал өсөхийн хэрээр илүү олон нууц, нийтлэг, илүү цаг хугацаа их инээж, уйлах, ярих, нэг арга зам, миний Бурхантай холбоотой харьцаа нь миний чимээгүй дахин бэхжиж байна. Би бага зэрэг илүү биечлэн өдөр бүр түүнийг сайн мэддэг, учир нь түүнд итгэх миний итгэлд өсөж байхад зөвхөн Бурхан тэр үед юм. (Зөвхөн Түүний тухай мэддэг боловч Түүнийг таньж мэдэх нь биш)
Би би бол би сэтгэл авах: Би замаасаа хазайх би бол Бурханы анхааруулга (5-6 Сургаалт үгс 3) авах: Би гэсэн эргэлзээ талаар тодорхой зааварчилгаа (5 Иаков 1) хүлээн авсан үед бас миний чин бишрэлийн үед өдөр , эсвэл би найдварыг дахин олж үед та алдагдсан буюу зүрх нь шимширч боддог бол: сүнсээр (92 Дуулал 119) буурч (Ром 15: 4). Та Бурхан туршилтад бэлтгэх болно гэдгийг хэрхэн олон удаа таны өдөр тутмын мөргөлд зориулагдсан гайхаж, эсвэл танд энэ нь танд төвөгтэй нөхцөл байдлыг амьдарч байгаа хэн нэгэнтэй хуваалцах шаардлагатай байгаа нь зарим нэг шүлгийг өгч болно.

Бид хаана эхлэх вэ?
Эдгээр саналуудыг дагаж тусалж болох юм:

Таны нам гүм, тэр хуваарийн дагуу мод нь тогтоосон хугацаанд 1.Determina тэд хамгийн их цаг зав хэзээ ч, учир нь таны чөлөөт цагаараа таны бүхнээ хийхийг оролдож байна. Хэрэв та хэлэлцэх асуудал, хөтөлбөр, хүндлэх зэрэг урт та Бурханы таны уулзахдаа тус бүр оновчтой болно таны баярт зориулсан хэрэглэх нь өдөр бүр.

Ном 2.Choose мөн эцсээ хүртэл эхнээс Хэрэв таны бүхнээ хийж байна. Энэ нь зүгээр л та хүрээнд чухал асуудлуудыг үл хайхран эрсдэлийг ажиллуулах, учир нь санамсаргүй өдөр бүр өөрийн Библийг нээж, Библи үнэхээр хэлж мэдэхгүй байна гэж "хэлж" зүйл гэж зөвлөж байна. Та хэрхэн хайрын захиа уншиж байна вэ? Та эхнээс эхэлж байсан ба төгсгөл нь биш юм хүртэл тайван, удаан уншдаг вэ? Библийн Бурхан та нарыг бичсэн хайрын захиа юм! Тиймээс эхнээс нь ном авч, эцсээ хүртэл дагах.

Таны гэртээ тогтмол байр 3.Choose; Та ч, эсвэл хэн ч биш юм тасалдсан газар, тэр газар нь та үргэлж Бурханыг олж болно онцгой байр байна. Энэ нь та хоёрдмол сэтгэлээр байх нь, хог хаягдлын удаа таны чин бишрэлийн үйлчлэл зүтгэлийн тань таарах газар хайж туслах болно.

4 Арван жагсаалтыг танд хэрэгтэй бүх зүйл гэх нь Библи, тэмдэглэлийн дэвтэр, харандаа Sharpener, Та үргэлж чин бишрэлийн албанд ажиллах газар хадгална. Та нар мартагдах нь байсан ямар нэгэн хүртэл авах байлгахгүйн тулд бүх зүйл бэлэн байх, иймээс та нар анхаарал сарниулах ямар ч Бурхан хэлж байгаа зүйл дээр төвлөрсөн байх болно.

эхлэх
! эхлэх
Эхний хийх ёстой зүйл нь Библийн номыг сонгох юм. Энэ нь та онцгой цугларалтаар эхний хийх цаг хугацаа байгаа бол, магадгүй Сайн мэдээний жишээ нь нэг нь Шинэ Гэрээний зарим эхлэх нь хамгийн сайн байх хэрэгтэй. Ямар ч тохиолдолд, Бурхан ярилцахыг хүсдэг номын таныг удирдах болно гэдгийг би залбирч байна.
 


Залбирал нь 1-р алхам

Хэрэв та энэ номыг сонгож дараа нь бид эхний хийх зүйл бол залбирч, биднийг сонсох нь туслахын тулд Бурханаас асууж, бид юу Түүний хүслийг харж болох юм (жишээ Жишээ нь бид Маркийн Сайн мэдээг сонгосон). Та ирүүлэх өмнө байгаа хэн болохыг мөн Бурхантай хамт та нарын зүрх сэтгэлд нийцүүлэх нь туслах болно гэсэн богино залбирал хийх хэрэгтэй. Энэ нь цэрэг, та харж узэхийг асуух байх нь тушаал, заавар, хүлээн авах нь таны ахлагчийн өмнө танилцуулж байгаа үед, цаг нь бусдын төлөө залбирал болон өмгөөллийн таны цаг хугацаа биш юм гэдгийг санаарай.

Ли, брэнд, бясалгал
1-Ли, Марк
Бид нэн даруй (энэ тохиолдолд Маркийн Сайн мэдээний эхний бүлгийг) бидэнд хэд хэдэн удаа таарч байгаа бүлгийг уншиж эхэлсэн боловч бид харандаагаар гарт болон, өөрөөр хэлбэл бидний анхаарал, бүгдийг шалгах унших болно, энэ нь байж болох юм бидэнд сонирхолтой болон хачирхалтай сонсогдож нэг өгүүлбэр; олон удаа давтагдсан байгаа үг, тухайн шинж чанартай зарим хандлага, та нар, урийн (... Хэрэв та үүнийг хийх бол ... юу юу ...), зарим ялгаа та тодорхойлж болно гэх мэт харилцаатай байх


2 бясалгах

Энэ үед та тэнд та аль хэдийн таны Библид тэмдэглэсэн байсан зарим нэг зүйлүүд, байгаа тэдгээр хэсэгт анхаарлаа хандуулах анзаарч болно (Тэр юу хэлэхийг хүсдэгийг Бурханаас асуу)​​, таны анхаарлыг татлаа нэгийг сонгоно.

Гэсэн хэсэгт бясалгах цаг гарга. Өнөөдөр бид хоосон ухаанаа тавьж оролдож шиг бясалгал ойлгож Библи дээр бясалгах боловч эсрэг үнэн Үгийн бодол миний оюун ухаан дүүргэх юм.

? Хэд хэдэн удаа таны анхаарлыг татсан гэж өөрөөсөө асуух гэсэн хэсгийг харах: Би даган дуурайх хэрэгтэй гэдгийг энд ямар нэг зүйл байгаа юу, би зайлсхийж байх нь энэ хэсэгт ямар нэг зүйл байдаг нь энд дурдсан зарим хандлагыг нь тодорхойлох гэх мэт?

Магадгүй та өгүүлбэр тэр хэсгийг хийж болно, жишээ нь, Дуулал 1 байж болох юм:
"Их Эзэн, би та хажуу тийш нь миний муу чих зөвлөмж тогтоосон болон нүгэлтнүүдийн замаар алхахад нь намайг бүү байлгах гэж би залбирч байна. Энэ нь миний таалал юм надад mockers хамт сууж харин Таны Үгийг нь өлсгөлөн, цангаж байдаг бүү олго. Би хүчтэй болох мод шиг байхыг хүсдэг "гэх мэт ..., учир нь

Таны цаг гарга, зүйлийг хурдасгах, бясалгал, залбирал энэ цаг бөглөх оролдох нь Бурхан ярьж хүсдэг санахгүй байна.

Марк 1 бүлэгт жишээг авч үзье, дараа нь (бусад олон зүйлийн дотроос) Би залгасан хэд хэдэн удаа v.18 болон v.20 уншсаны дараа (Би түүнийг давтаж байна, учир нь ", дараа нь" гэсэн хэллэг ихэд байна хоёр удаа маш жижиг хэсэгт нь зөвхөн гурван шүлэг).

Цаасан дээр бичих
Одоо би тэр хэсгийг авах болно, энэ нь би дор гэсэн хуудсыг бөглөж болно. (энд v.16 эхэлдэг, учир нь би үзэгдэлд нь авч болно.) Энэ хуудас Тимот 3 2 дээр тулгуурласан: 16-17 Судар бүр Бурханы хүн байж болохын тулд, зөв шударга байдалд заавар, залруулахад, зэмлэл, учир нь Бурханы амьсгалснаар байгаа бөгөөд заахад, зэмлэхэд "гэж хэлсэн аливаа сайн үйлд бүрэн бэлтгэгдсэн. "бага энэ хэсгийн зарим талыг цэвэрлэх тавьсан юм.
Ямар 2 Тимот 3: 16-17 намайг Библийн аль нэг хэсэг нь ("Судар") нь Бурханы амьсгал (энэ нь эх хэлээр нь "сүнслэг" ​​юм агуулсан юм хэлж байна, энэ үг өнөөдөр бид ойлгох өргөн цар хүрээг хамардаг байна. бид амьсгал, амьсгал гаралтай) болон практик програм, зүгээр л "оюуны" биш бөгөөд бид "сүнслэг"​​, харин энэ нь хэлж байгаа, эсвэл гэж хэлэх үед (энэ нь дөрвөн зүйлд) "ашигтай" гэж: , зааж зэмлэж, зөв шударга залруулахад, сургалт. Намайг тэд миний чин бишрэлийн хэрэглэнэ Эдгээр дөрвөн зүйлийг хэрхэн орж ухаж судалж үзье.


а. заах

Бурханы үг, өөрөөр хэлбэл, надад заах намайг асуудал байх болно гэсэн итгэлтэйгээр алхаж болох өөр арга замыг тэмдэглэж болно. Бид зам энэ харьцуулах юм бол, бид Бурханы Үг эгнээгээр ("заах") харуулж чадна гэж хэлж болох юм, би надад харуулсан эгнээнд машин байна уу, би их асуудлуудтай байдаг, ослын ч зорьсон газар авах болно.
Миний чин бишрэлийн, энэ хэсэгт нь бибээр, Бурхан нь үнэн итгэгч хүсэн хүлээдэг зүйлсийг Бурханы Үгийг зарчмуудыг бичиж болно намайг хийж байна гэх мэт миний унших, тэр учрал тушаалууд

б. ялтан

Зэмлэл "няцаалт" гэдэгтэй ижил утгатай "эсрэг нэмэлт өгөгдлийг ашиглан" байгаа хэдий ч эх хэл гэдэг үг нь мөн "буруутгах" гэх мэт ямар нэг зүйл гэсэн үг. Ер нь юу гэж Тимотод бичсэн үед Паул үг Бурханы Үг заах ч та чадахгүй байгаа юу эсвэл та буруу хийж байгаа зүйл нь юу болохыг нь зөвхөн ач холбогдолтой юм байна. Библи нь зөвхөн тодорхой бас алхах хэрхэн танд харуулж байна Таны зам нь буруу байх үед танд хүргэнэ. Бид замын Жишээ нь буцаж очих бол замын ажилтан хэлж шиг, энэ нь "та нар зам та нарын төлөө биш юм хулгайлах байгаа гэдгийг та энэ хүртэл сахих аваас, та нар осолд байх болно, буруу." Юм
Миний чин бишрэлийн, энэ хэсэг нь би зүгээр л (би энэ хэсэгт зүйлийн нэг нь "заасан" байгаа), сурсан зүйлээ хүртэл амьдарч чадахгүй байна яаж бичиж, өөрөөр хэлбэл, энд тавьж, хэрхэн хичнээн би би Бурхан миний аюулгүй байдлыг агссан эгнээний гарч ирсэн юм.
в. Авах арга хэмжээ

Энэ үг нь (УСАН ҮЗМИЙН МОД толь бичиг) "шулуун эсвэл зөв байдалд сэргээх" гэсэн утгатай. Би төөрсөн байсан бол Бурханы үг надад хэлсэн нь зөвхөн гадна дахин зөв зам дээр намайг эргэж тусалдаг. Замын жишээн дээр, намайг харагдаж байгаа будсан шугам байдаг бөгөөд намайг зам дээр буцаан авах болон замыг үргэлжлүүлэн тусалж байгаа.
Миний чин бишрэлийн, энэ хэсэгт би тэдгээр дэд хэсэгт надад заасан энэ хэсгийн "а" зүйлээ амьдралд Бурханы тааллыг хэрэгжүүлэх хийх хэрэгтэй зүйлээ бичиж болно.

г. Зөв шударга зааварчилгаа

Бурханы үг нь зөвхөн Бурхан намайг явах гэж хүсдэг талаар надад заасан юм. Би Түүний зам холдон хөндийрөх нь биш, зөвхөн Бурханы замаар, өөрөөр хэлбэл, бүх гадна, би явган сэргээх хийх нь надад зөв шударга байдалд надад байлгах тодорхой зааварчилгаа өгөхийн тулд надад юу хэлдэг бол энэ нь зөвхөн надад хэлдэг. Замын Жишээ нь буцаж намайг замаасаа хазайхгүй байх нь алхам алхмаар заавар өгч: маш хурдан явж болохгүй, гэрэл дээр эргэлддэг, гэх мэт хурц гэрэл сэргийлэхийн тулд хар нүдний шил зүүж амрах хэдий ч зам, харж байхгүй бол
Миний чин бишрэлийн, энэ хэсэг нь би (цэг "б") хийж чадахгүй байсан (догол "а"), сурсан зүйлээ биелүүлэхийн тулд дагах ёстой тодорхой алхам бичиж болно, тэр нь миний зорилго (цэг "с") байна. Тэдгээр нь тодорхой, практик, тодорхой алхмууд, нотолгоотой байх ёстой. "Сүнслэг" ​​хэтэрхий хийсвэр юмсын, эсвэл гэх мэт "Би олон удаа Библийг унших гэж байна", "залбирах хэрэгтэй" "Би уучлах", "Би өглөө эрт босч байх хэрэгтэй", "Би та нарыг илүү хайртай" гэх мэт арга хэмжээ гэдэг нь тавих зайлсхий Харин оронд нь та иймэрхүү тодорхой зүйлийг үнэлэх болно гэдгийг стратегийг бичих хэрэгтэй, 14-аас "Бүх өдөр" Би 6:00 цагт босч болно ": 00-14: Миний эхнэр төлөө залбирч 30", "Ням гарагийн би аль алинд нь би "хэрэгтэй гэдгийг мэддэг учраас, гэх мэт ийм гэр бүлийн өргөл өгч болно Энэ арга зам нь та тэдгээр нь хангагдсан, эсвэл байгаа эсэхийг үнэлэх боломжтой байх болно.

Жишээ нь
Огноо: 30/04/09 үйлчилсэн нь: Марк 1: 16-20

Заа: (надад Үгийг заадаг Библийн зарчим буюу бүрэн эрх гэж юу вэ?)

Шавь нар нь Есүс илүү чухал ач холбогдолтой ямар нэгэн үйл ажиллагаа явуулж буй дагаж харсан. Тэд эдийн засгийн аюулгүй байдлыг орхисон тэдний тав тухтай, тайтгарлын тэдний тойрог орхисон. Тэр дуудсан тэр агшинд энэ бүх.
Бурхан Тэр надад анхаарал халамж тавих болно гэдгийг мэдэж байгаа зарим нь тахил гэсэн утгатай ч, миний бүх үйл ажиллагаа дээрх Түүнийг дагахыг биднээс хүсдэг.

Зэмлэл: (Би энэ зарчмыг хүртэл амьдарч чадаагүй байна вэ?)

Би жишээ нь, энэ долоо хоногт би маш их ТВ (Би гэртээ ирээд, би эхний хийх зүйл бол телевиз асаах юм шөнө бүр харсан, Есүсийн харилцах харилцааг минь урд олон зүйл ч гэсэн Би эргэж Бурханд талархаж залбирч байдаг ) сайн, дараа нь би хоёр цаг би Библийг давхар унших хэрэгтэй гэдгийг мэдэх нь чатлаж болсон юм.
Ням гарагт би тусгай ажил гарч ирсэн учраас би сүмд явж чадахгүй байсан, би маш сайн төлж байсан учраас би сүмд ажиллаж болохгүй явах сонгосон.

Зөв: (Би энэ зарчмыг биелүүлэхийн тулд юу хийх хэрэгтэй вэ гэж юу вэ?)

Би бага зурагт үзэж, уншиж, залбирч, ялангуяа миний цаг хугацаа товлох хэрэгтэй. Би хуваарь тэдгээр удаа бичиж болно, би тэдэнд намайг барьж болно.

Зөв шударга зааварчилгаа: (Би тодорхой алхмуудыг засч залруулах ёстой гэсэн зорилгыг биелүүлэхэд үргэлжлүүлэх болно гэсэн стратеги гэж юу вэ?)

1 Би харах дуртай телевизийн шоу жагсаалтыг гарга.
2.To Эдгээр хөтөлбөрүүдийн хуваарийг тодорхойлох, өдөр бүр хоёр цагаас хэтрэхгүй байх үзнэ үү.
Миний эхнэр 3.Comunicarle энэ шийдвэр нь надад үүнийг биелүүлэхэд нь туслах юм.
4.Voy эдгээр удаа хэвлэх, та ажлаасаа эргэж ирэхэд гэдгийг санах нь телевизийн талд зөөгч болно.
Би бас цагийн хуваарийг унших болно хуудас 5.The хуваарь. Миний унших хөтөлбөрийг зохион байгуулах би унших төлөвлөгөө гичийн үр төдийхөн дараах эхлэх болно.
9 цагаас хойш компьютер дээр эргэж 6.No'll, Бурхан минь чин бишрэлийн үйлчлэл зүтгэлийн надад хэлсэн, миний цаг хугацаанд нь уншсан зүйлээ би эхнэрийнхээ ярилцах болно. (Тэр үед бид зүйр үг хамтад нь өдөр бүр унш)




4 залбирал төгсдөг

Залбирлын таны чин бишрэлийн хугацаа дууссан, харин Бурхан зүгээр л юу хэлснийг санаарай. Би энэ нь арай илүү тайлбарлах үзье:? Та хэн нэгнийг том гэрээ, мөн хэлж ирсэн нэг удаа та бусад хүн та зүгээр л сэдвийг өөрчилж ярьж дууссаны эсвэл би чамд ямар яриа нь ямар ч гэсэн нэг зүйлийг асуух тасалдсан үед, нь үнэн хэрэгтээ, тэр хүн та түүнд юу гэж хэлсэн сонсох биш, харин түүний сэтгэлгээний зарим залгагдаж байна. Заримдаа энэ нь Бурханы адил болдог. Тэр би үнэхээр миний сүүлчийн өгүүлбэр ямар ч, учир нь тэрээр хэлж байсан зүйлээ сонсож байгаагүй юм бэ гэсэн ... намайг түвшнийг өгөхийг танаас дээр жишээ нь-мөн миний сүүлчийн залбирал тавих нь бидний чин бишрэлийн дуулгавартай бидэнтэй ярьдаг тэр хэдхэн минутын өмнө надад ярьж байна ямар. Бурхан зөвхөн Түүний Үгэнд чамд хэлсэн гэж залбирах хэрэгтэй бөгөөд дараа нь өөрийн залбирал хариулагдаж болно гэдгийг би мэднэ (Иохан 15: 7).
Бид зүгээр л хийсэн жишээнд, миний залбирал иймэрхүү ямар нэг зүйл байх ёстой: "Их Эзэн минь, самуунаас хэдий ч та нар итгэлтэй хэвээр байгаа танд баярлалаа. Миний амьдрал, үйл ажиллагаанд тань хууль ёсны байр өгч байгаагүйн намайг уучлаарай, миний цаг уншиж, залбирлаар илүү хичээнгүй байх нь надад тусалдаг. Би Таны Үгийг дуулгавартай миний амьдралыг байрлуулж, би "амен Есүсийн нэрээр Эцэгт залбирч


5 цээжил

Заримдаа таны тайван цагт та нар, цээжлэхэд хүсэж байгаа тохиолдол юм бол цаасан дээр тусад нь хэсэг дээр бичиж, та нар хаана ч явсан өдрийн турш та үүнийг хийх болно гэсэн шүлгийг олж болно. Бүрд та хуудас шүлгийг хянан шоу олж болно.

Төгсгөлийн үг

Таны баярт бодит зорилго нь шинэ "далд үнэнүүд" эсвэл Үгийн асуудлыг олох биш, харин Бурхантай харилцахын, түүний зааврыг хүлээн авч болохын тулд 1.Recalls. Нөхөрлөн, заавар хэдий ч шинэ нээлт ажигла.

Онцгой цугларалт "заавал" биш тохиолдолд 2.Considers, харин онцгой. Байгаа юм, зөв ​​хандлага биш, дурамжхан Бурханд ханддаг. Амар амгалан байж, таны аврал таны тайван цагт (Ефес 2: 8-9) хамааралтай биш, харин Бурханы таны нөхөрлөх таны мөргөл итгэлтэй байж их ойртох болно.

3.A чин бишрэлийн биш "шидэт" зүйлийг авахын тулд томъёо харин Бурханы таны нөхөрлөх хүчирхэгжүүлэх нэг арга зам биш юм.

4.No ямар ч "зөв" арга нь таны чин бишрэлийн байх. Харилцаа үргэлж өвөрмөц нь мэдрэгчтэй юм. Ямар ч "зөв" зам байхгүй байгаа бол одоо, тийм чухал байгаа нь тодорхой удирдамж байдаг:

а) Энэ нь Бурханы Үгийг дээр суурилсан, мэдрэмж, бодол, hunches буруу юм л, харин Бичээс нь "эш үзүүллэгийн үг та оронд гэрэлтэж байгаа гэрэл анхааралдаа авч ажиллах нь тодорхой бус, учир нь харанхуй хүртэл өдөр dawns, зүрх сэтгэлдээ өглөөний од өсөлт "(2 Петр 1:19)

б) Миний чин бишрэлийн хол миний сэтгэл санааны цаана нь хувийн болон ухамсартай шийдвэр юм байна. Энэ нь идэх шиг хэрэгтэй байдаг, гэхдээ заримдаа би хоол хүнс хэрэгтэй мэднэ, өлсөөгүй, мэдэрч байна. Би Бурханы үгээр дамжуулан хүлээн авсан хоол хүнс орлох зүйл гэж үгүй​​.

5.Si Бурхан та нарт, гэх мэт ярьдаг гэдгийг та нар чадахгүй юм байна гэдгийг мэдэрч эхэлсэн Бүү шантраарай, өөрийн чин бишрэл, залбирлаар бүү няц. Бурханд та нар сонсож сурах хэрэгтэй гэж заримдаа "туршлага" жаахан шаарддаг. Хэрэв та биеийн тамирын заал руу явах бол дасгал эхний хэсгийг эцсийн үр дүнг олж харахгүй, харин та нар тууштай байх юм бол үр дүн удахгүй тодорхой болох юм. Сэтгэлээр унаж болохгүй, Тэрбээр болно, танд үгээр дамжуулан Түүний хүслийг зааж, Түүний Сүнсийг илгээсэн итгэлтэй байна гэж санаж байна.

асуултууд

Миний онцгой цугларалтаар хийх хамгийн тохиромжтой цаг гэж юу вэ?

Энэ нь үнэхээр та нарын дээр хамаарна. Чухал зүйл нь ихэвчлэн өглөө эрт цагийн дотор юу ч өдрийн аль ч цагт Бурханыг эрэлхийлдэг чөлөөтэй их дуу чимээ, эсвэл бидний анхаарлыг сарниулдаг байхгүй бол цаг үед олох явдал юм. шөнө таны бүхнээ хийх л асуудал та магадгүй өдөр бодол андуурч байгаа болон таны унших сайн төвлөрч чадахгүй, мөн ядарч байж болох юм.
Есүс Эцэг (1:35 Марк) ба Дуулал чиглэлийг татаж маш эрт босож, дахин бид өглөө эрт Бурхан (Дуулал 5 хайх урьж байна: 3, 57: 8, 59 : 16, 88:13 болон бусад)

Би онцгой цугларалтаар бичих хэрэгтэй юу?

Нь би бичиж, учир нь энэ нь миний мэргэн ухаан нь шаардлагатай үед миний хурдан Миний чин бишрэлийн номын тухай шалгаж, хянаж чадах миний санаанд сайн зааврыг тогтмол Бурхан надад өдөр бүр хэлж юу бичих цаг зав их сайн байдаг вэ Бурхан өнгөрсөн долоо хоногт надтай ярьж, эсвэл өнгөрсөн сард, улмаар тодорхой Бурханы аюулгүй удирдамж, зөвлөгөөг олж байна.

Нэг өдөр би чин бишрэлийн юу хийж болох уу? Би үүнийг солих хэрэгтэй юу?

Үгүй ээ, зүгээр л энэ нь зуршил болж болохгүй вэ эсэхийг шалгаарай. Та ямар баярт зарцуулах өдөр бүр мэргэн ухаан, итгэл, амар амгалан, чиглүүлэл, гэх мэт олж авах боломжоо алдаж байна ¿Би идэж ч өдөр зарцуулж чадах уу? Мэдээж, гэх мэт, бага анхаарал татах, би хоёр дараагийн өдөр нь идэж байх хэрэгтэй, харин тэр өдрийг би сул байх гэж байна дуртай биш юм Аюул идэж болохгүй гэж ашиглаж болох юм.

  Би хэрхэн итгэлтэй болгох вэ Библид зүйлсийг "хэлэх болгох" гэж үү?

Тусгаарлагдсан шүлгүүдийг авч болохгүй, агуулгын харалгүй хэзээ ч болохгүй. гэж өөрөөсөө асуу:
Тухай ярьж энэ хэсэг ямар сэдэв байна вэ? Уран зохиолын ямар байна вэ? (энд их яруу найраг, маш их зүйрлэлийн хэлээр Дуулал болон Сургаалт үгс, олон зүйлийг шууд биш юм. Ром, өөрөөр хэлбэл логик нэмэлт өгөгдлүүд, гинжийг байна бүрийн үзэл баримтлал. дээрх үзэл баримтлалыг ойлгосон хамаарна Ром дүүрэн байдаг яагаад юм гэх мэт хэлц учраас "", "тийм", "тийм", "тийм" гэх нь Библийн гарын авлага та сурмаар ном юм уран зохиолын ямар төрлийн ойлгоход нь туслах болно)

Хэн ярьж байна вэ? Хэн үүнийг удирдан чиглүүлдэг байна вэ? Энэ хэсгийг тойрсон нөхцөл байдал ямар байна вэ?

Хүрээнд гарах текст нь энгийн жишээ байна: (Филиппой 4:13) "Надад хүчийг өгөгч Христээр дамжуулан бүх зүйлийг хийж чадна" болон нөхцөл байдалд бүх төрлийн гэсэн шүлгийг ашиглана: Би сургуульд шалгалт авч байгаа бол, хэрэв "нойрмог м, би машинаа хүсэж байгаа бол, ажлын байлгах хэрэгтэй, би гэх мэт зээл авах гэж бодож байна Гэвч тэр хэсгийн агуулга нь маш тодорхой зааварласан буй:
Паул юу яриад байна вэ? Тэр нөхцөл, Бурхан түүнийг бэхжүүлэх нь ямар байгаа гэдгийг мэдэж, материал элбэг дэлбэг байх, эсвэл юу ч байх нь огтхон ч биш, ядуурал, эд баялаг, хэн амьдарч сурсан байна гэж хэлсэн юм. Би мөнгө хэрэгтэй үед нь ишлэл мөнгө авах биш, гэсэн үг! Гэвч бидэнд тайтгарал өгдөг: "Бурхан нөхцөл байдалд байгаа хэдий ч намайг хүчирхэгжүүлдэг" (ер нь бид энэ нь тийм биш, сонсож байгаа зүйлдээ хэрхэн ялгаатай байна вэ?)

Бурхан та нарыг адисалж байна.
Ontsgoi tsuglaralt khiikh kheregtei.

taniltsuulga
Bid ta ödör bür ontsgoi tsuglaraltaar baikh kheregtei , gekhdee bid tulgardag ekhnii asuudal ni bid yuu medekhgüi baina gedgiig sonsson olon udaa; Ügiig sudalj, üye baigaa yuu? Ene ni zügeer l yum bol ? , Tsag khugatsaa unshikh zalbirlyn tsag khugatsaa baina ve? Khervee ta ödör bür chin bishreliin khiikh ve ? , Ene ni bidnii daraagiin khesgüüded tovchkhon khariulakhyn tuld khicheekh bolno gej yuu ve .

Ödör tutmyn chin bishreliin gej yuu ve?
A nam güm tsag ni Burkhany duu khooloig sonsoj, Ene ni zalbirlaar damjuulan Tüünii Ügiig .; unshikh khiij baina , tsag agaar Tüüntei yariltsakh ni ündsendee Burkhany khol tusgai ergeed nökhörlökh ni tsag üye yum Gekhdee khamgiin chukhal ni chin bishreliin üilchlel zütgeliin ontslog , yamar yalgaa unshikh tsag Burkhan khelbel, yuu khelj baigaag praktik kheregleenii talaar ööriin ontslon chimeegüi tsag baina, ene ni chin bishreliin üilchlel zütgeliin nadad zaavruudyg ögdög Burkhan khelj baigaa yuu , zöv, Burkhany khelsen esvel ügüi ​​yuu ni zövkhön oyuun ukhaany medleg ni zügeer l tüünii zan chanaryg , esvel minii shinj chanartai yavj , kharin nadad tuslakh gesen todorkhoi alkhmuud ni Burkhany khüsliig khiikhiin tuld .

Ta busad üil ajillagaand ilüü ikh khuvaaltsakh ni khoyor ard tümnii khoorondyn nairamdal ösökhiin khereer ilüü olon nuuts , niitleg , ilüü tsag khugatsaa ikh ineej , uilakh , yarikh , neg arga zam , minii Burkhantai kholbootoi kharitsaa ni minii chimeegüi dakhin bekhjij baina. Bi baga zereg ilüü biyechlen ödör bür tüüniig sain meddeg , uchir ni tüünd itgekh minii itgeld ösöj baikhad zövkhön Burkhan ter üyed yum. (Zövkhön Tüünii tukhai meddeg bolovch Tüüniig tanij medekh ni bish)
Bi bi bol bi setgel avakh : Bi zamaasaa khazaikh bi bol Burkhany ankhaaruulga (5-6 Surgaalt ügs 3 ) avakh : Bi gesen ergelzee talaar todorkhoi zaavarchilgaa (5 Iakov 1 ) khüleen avsan üyed bas minii chin bishreliin üyed ödör , esvel bi naidvaryg dakhin olj üyed ta aldagdsan buyuu zürkh ni shimshirch boddog bol: sünseer (92 Duulal 119) buurch (Rom 15: 4). Ta Burkhan turshiltad beltgekh bolno gedgiig kherkhen olon udaa tany ödör tutmyn mörgöld zoriulagdsan gaikhaj , esvel tand ene ni tand tövögtei nökhtsöl baidlyg amidarch baigaa khen negentei khuvaaltsakh shaardlagatai baigaa ni zarim neg shülgiig ögch bolno.

Bid khaana ekhlekh ve?
Edgeer sanaluudyg dagaj tusalj bolokh yum:

Tany nam güm , ter khuvaariin daguu mod ni togtooson khugatsaand 1.Determina ted khamgiin ikh tsag zav khezee ch , uchir ni tany chölööt tsagaaraa tany bükhnee khiikhiig oroldoj baina. Kherev ta kheleltsekh asuudal , khötölbör, khündlekh zereg urt ta Burkhany tany uulzakhdaa tus bür onovchtoi bolno tany bayart zoriulsan khereglekh ni ödör bür .

Nom 2.Choose mön etssee khürtel ekhnees Kherev tany bükhnee khiij baina. Ene ni zügeer l ta khüreend chukhal asuudluudyg ül khaikhran ersdeliig ajilluulakh , uchir ni sanamsargüi ödör bür ööriin Bibliig neej, Bibli ünekheer khelj medekhgüi baina gej " khelj " züil gej zövlöj baina. Ta kherkhen khairyn zakhia unshij baina ve? Ta ekhnees ekhelj baisan ba tögsgöl ni bish yum khürtel taivan , udaan unshdag ve? Bibliin Burkhan ta naryg bichsen khairyn zakhia yum! Tiimees ekhnees ni nom avch, etssee khürtel dagakh .

Tany gertee togtmol bair 3.Choose ; Ta ch , esvel khen ch bish yum tasaldsan gazar , ter gazar ni ta ürgelj Burkhanyg olj bolno ontsgoi bair baina. Ene ni ta khoyordmol setgeleer baikh ni , khog khayagdlyn udaa tany chin bishreliin üilchlel zütgeliin tani taarakh gazar khaij tuslakh bolno.

4 Arvan jagsaaltyg tand kheregtei bükh züil gekh ni Bibli, temdegleliin devter , kharandaa Sharpener , Ta ürgelj chin bishreliin alband ajillakh gazar khadgalna. Ta nar martagdakh ni baisan yamar negen khürtel avakh bailgakhgüin tuld bükh züil belen baikh , iimees ta nar ankhaaral sarniulakh yamar ch Burkhan khelj baigaa züil deer tövlörsön baikh bolno.

ekhlekh
! ekhlekh
Ekhnii khiikh yostoi züil ni Bibliin nomyg songokh yum. Ene ni ta ontsgoi tsuglaraltaar ekhnii khiikh tsag khugatsaa baigaa bol , magadgüi Sain medeenii jishee ni neg ni Shine Gereenii zarim ekhlekh ni khamgiin sain baikh kheregtei. Yamar ch tokhioldold, Burkhan yariltsakhyg khüsdeg nomyn tanyg udirdakh bolno gedgiig bi zalbirch baina.
 


Zalbiral ni 1-r alkham

Kherev ta ene nomyg songoj daraa ni bid ekhnii khiikh züil bol zalbirch, bidniig sonsokh ni tuslakhyn tuld Burkhanaas asuuj, bid yuu Tüünii khüsliig kharj bolokh yum (jishee Jishee ni bid Markiin Sain medeeg songoson ). Ta irüülekh ömnö baigaa khen bolokhyg mön Burkhantai khamt ta naryn zürkh setgeld niitsüülekh ni tuslakh bolno gesen bogino zalbiral khiikh kheregtei. Ene ni tsereg , ta kharj uzekhiig asuukh baikh ni tushaal, zaavar , khüleen avakh ni tany akhlagchiin ömnö taniltsuulj baigaa üyed , tsag ni busdyn tölöö zalbiral bolon ömgöölliin tany tsag khugatsaa bish yum gedgiig sanaarai.

Li , brend, byasalgal
1- Li , Mark
Bid nen darui (ene tokhioldold Markiin Sain medeenii ekhnii bülgiig ) bidend khed kheden udaa taarch baigaa bülgiig unshij ekhelsen bolovch bid kharandaagaar gart bolon , ööröör khelbel bidnii ankhaaral, bügdiig shalgakh unshikh bolno , ene ni baij bolokh yum bidend sonirkholtoi bolon khachirkhaltai sonsogdoj neg ögüülber ; olon udaa davtagdsan baigaa üg , tukhain shinj chanartai zarim khandlaga, ta nar , uriin (... Kherev ta üüniig khiikh bol ... yuu yuu ...) , zarim yalgaa ta todorkhoilj bolno gekh met khariltsaatai baikh


2 byasalgakh

Ene üyed ta tend ta ali khediin tany Biblid temdeglesen baisan zarim neg züilüüd, baigaa tedgeer khesegt ankhaarlaa khanduulakh anzaarch bolno (Ter yuu khelekhiig khüsdegiig Burkhanaas asuu ) ​​, tany ankhaarlyg tatlaa negiig songono.

Gesen khesegt byasalgakh tsag garga. Önöödör bid khooson ukhaanaa tavij oroldoj shig byasalgal oilgoj Bibli deer byasalgakh bolovch esreg ünen Ügiin bodol minii oyuun ukhaan düürgekh yum.

? Khed kheden udaa tany ankhaarlyg tatsan gej ööröösöö asuukh gesen khesgiig kharakh : Bi dagan duuraikh kheregtei gedgiig end yamar neg züil baigaa yuu , bi zailskhiij baikh ni ene khesegt yamar neg züil baidag ni end durdsan zarim khandlagyg ni todorkhoilokh gekh met ?

Magadgüi ta ögüülber ter khesgiig khiij bolno , jishee ni, Duulal 1 baij bolokh yum:
"Ikh Ezen , bi ta khajuu tiish ni minii muu chikh zövlömj togtooson bolon nügeltnüüdiin zamaar alkhakhad ni namaig büü bailgakh gej bi zalbirch baina. Ene ni minii taalal yum nadad mockers khamt suuj kharin Tany Ügiig ni ölsgölön, tsangaj baidag büü olgo. Bi khüchtei bolokh mod shig baikhyg khüsdeg " gekh met ... , uchir ni

Tany tsag garga , züiliig khurdasgakh, byasalgal, zalbiral ene tsag böglökh oroldokh ni Burkhan yarij khüsdeg sanakhgüi baina.

Mark 1 bülegt jisheeg avch üziye , daraa ni ( busad olon züiliin dotroos ) Bi zalgasan khed kheden udaa v.18 bolon v.20 unshsany daraa (Bi tüüniig davtaj baina , uchir ni " , daraa ni " gesen khelleg ikhed baina khoyor udaa mash jijig khesegt ni zövkhön gurvan shüleg ).

Tsaasan deer bichikh
Odoo bi ter khesgiig avakh bolno , ene ni bi dor gesen khuudsyg böglöj bolno. (end v.16 ekheldeg , uchir ni bi üzegdeld ni avch bolno .) Ene khuudas Timot 3 2 deer tulguurlasan : 16-17 Sudar bür Burkhany khün baij bolokhyn tuld, zöv shudarga baidald zaavar , zalruulakhad , zemlel , uchir ni Burkhany amisgalsnaar baigaa bögööd zaakhad, zemlekhed " gej khelsen alivaa sain üild büren beltgegdsen . " baga ene khesgiin zarim talyg tseverlekh tavisan yum.
Yamar 2 Timot 3 : 16-17 namaig Bibliin ali neg kheseg ni (" Sudar ") ni Burkhany amisgal (ene ni ekh kheleer ni " sünsleg " ​​yum aguulsan yum khelj baina , ene üg önöödör bid oilgokh örgön tsar khüreeg khamardag baina. bid amisgal, amisgal garaltai) bolon praktik program, zügeer l "oyuuny " bish bögööd bid " sünsleg " ​​, kharin ene ni khelj baigaa , esvel gej khelekh üyed (ene ni dörvön züild ) " ashigtai " gej : , zaaj zemlej , zöv shudarga zalruulakhad, surgalt. Namaig ted minii chin bishreliin khereglene Edgeer dörvön züiliig kherkhen orj ukhaj sudalj üziye.


a. zaakh

Burkhany üg , ööröör khelbel , nadad zaakh namaig asuudal baikh bolno gesen itgelteigeer alkhaj bolokh öör arga zamyg temdeglej bolno. Bid zam ene kharitsuulakh yum bol, bid Burkhany Üg egneegeer (" zaakh ") kharuulj chadna gej khelj bolokh yum , bi nadad kharuulsan egneend mashin baina uu , bi ikh asuudluudtai baidag , oslyn ch zorison gazar avakh bolno.
Minii chin bishreliin , ene khesegt ni bibeer, Burkhan ni ünen itgegch khüsen khüleedeg züilsiig Burkhany Ügiig zarchmuudyg bichij bolno namaig khiij baina gekh met minii unshikh, ter uchral tushaaluud

b. yaltan

Zemlel " nyatsaalt " gedegtei ijil utgatai " esreg nemelt ögögdliig ashiglan " baigaa khedii ch ekh khel gedeg üg ni mön " buruutgakh " gekh met yamar neg züil gesen üg. Yer ni yuu gej Timotod bichsen üyed Paul üg Burkhany Üg zaakh ch ta chadakhgüi baigaa yuu esvel ta buruu khiij baigaa züil ni yuu bolokhyg ni zövkhön ach kholbogdoltoi yum baina. Bibli ni zövkhön todorkhoi bas alkhakh kherkhen tand kharuulj baina Tany zam ni buruu baikh üyed tand khürgene. Bid zamyn Jishee ni butsaj ochikh bol zamyn ajiltan khelj shig , ene ni " ta nar zam ta naryn tölöö bish yum khulgailakh baigaa gedgiig ta ene khürtel sakhikh avaas, ta nar osold baikh bolno, buruu . " Yum
Minii chin bishreliin , ene kheseg ni bi zügeer l (bi ene khesegt züiliin neg ni "zaasan " baigaa) , sursan züilee khürtel amidarch chadakhgüi baina yaaj bichij , ööröör khelbel , end tavij , kherkhen khichneen bi bi Burkhan minii ayuulgüi baidlyg agssan egneenii garch irsen yum.
v. Avakh arga khemjee

Ene üg ni ( USAN ÜZMIIN MOD toli bichig ) " shuluun esvel zöv baidald sergeekh " gesen utgatai. Bi töörsön baisan bol Burkhany üg nadad khelsen ni zövkhön gadna dakhin zöv zam deer namaig ergej tusaldag. Zamyn jisheen deer , namaig kharagdaj baigaa budsan shugam baidag bögööd namaig zam deer butsaan avakh bolon zamyg ürgeljlüülen tusalj baigaa .
Minii chin bishreliin , ene khesegt bi tedgeer ded khesegt nadad zaasan ene khesgiin "a" züilee amidrald Burkhany taallyg kheregjüülekh khiikh kheregtei züilee bichij bolno.

g . Zöv shudarga zaavarchilgaa

Burkhany üg ni zövkhön Burkhan namaig yavakh gej khüsdeg talaar nadad zaasan yum. Bi Tüünii zam kholdon khöndiirökh ni bish, zövkhön Burkhany zamaar , ööröör khelbel , bükh gadna, bi yavgan sergeekh khiikh ni nadad zöv shudarga baidald nadad bailgakh todorkhoi zaavarchilgaa ögökhiin tuld nadad yuu kheldeg bol ene ni zövkhön nadad kheldeg. Zamyn Jishee ni butsaj namaig zamaasaa khazaikhgüi baikh ni alkham alkhmaar zaavar ögch : mash khurdan yavj bolokhgüi , gerel deer ergelddeg, gekh met khurts gerel sergiilekhiin tuld khar nüdnii shil züüj amrakh khedii ch zam, kharj baikhgüi bol
Minii chin bishreliin , ene kheseg ni bi ( tseg "b" ) khiij chadakhgüi baisan (dogol "a") , sursan züilee biyelüülekhiin tuld dagakh yostoi todorkhoi alkham bichij bolno , ter ni minii zorilgo ( tseg " s" ) baina. Tedgeer ni todorkhoi, praktik , todorkhoi alkhmuud , notolgootoi baikh yostoi. "Sünsleg " ​​kheterkhii khiisver yumsyn , esvel gekh met "Bi olon udaa Bibliig unshikh gej baina " , " zalbirakh kheregtei " "Bi uuchlakh ", " Bi öglöö ert bosch baikh kheregtei ", " Bi ta naryg ilüü khairtai" gekh met arga khemjee gedeg ni tavikh zailskhii Kharin orond ni ta iimerkhüü todorkhoi züiliig ünelekh bolno gedgiig stratyegiig bichikh kheregtei , 14 -aas "Bükh ödör " Bi 6:00 tsagt bosch bolno " : 00-14: Minii ekhner tölöö zalbirch 30 ", " Nyam garagiin bi ali alind ni bi " kheregtei gedgiig meddeg uchraas , gekh met iim ger büliin örgöl ögch bolno Ene arga zam ni ta tedgeer ni khangagdsan, esvel baigaa esekhiig ünelekh bolomjtoi baikh bolno .

Jishee ni
Ognoo: 30/04/09 üilchilsen ni: Mark 1: 16-20

Zaa : ( nadad Ügiig zaadag Bibliin zarchim buyuu büren erkh gej yuu ve ?)

Shavi nar ni Yesüs ilüü chukhal ach kholbogdoltoi yamar negen üil ajillagaa yavuulj bui dagaj kharsan. Ted ediin zasgiin ayuulgüi baidlyg orkhison tednii tav tukhtai , taitgarlyn tednii toirog orkhison. Ter duudsan ter agshind ene bükh .
Burkhan Ter nadad ankhaaral khalamj tavikh bolno gedgiig medej baigaa zarim ni takhil gesen utgatai ch, minii bükh üil ajillagaa deerkh Tüüniig dagakhyg bidnees khüsdeg.

Zemlel : ( Bi ene zarchmyg khürtel amidarch chadaagüi baina ve? )

Bi jishee ni , ene doloo khonogt bi mash ikh TV (Bi gertee ireed , bi ekhnii khiikh züil bol tyelyeviz asaakh yum shönö bür kharsan , Yesüsiin khariltsakh khariltsaag mini urd olon züil ch gesen Bi ergej Burkhand talarkhaj zalbirch baidag ) sain, daraa ni bi khoyor tsag bi Bibliig davkhar unshikh kheregtei gedgiig medekh ni chatlaj bolson yum.
Nyam garagt bi tusgai ajil garch irsen uchraas bi sümd yavj chadakhgüi baisan , bi mash sain tölj baisan uchraas bi sümd ajillaj bolokhgüi yavakh songoson.

Zöv: (Bi ene zarchmyg biyelüülekhiin tuld yuu khiikh kheregtei ve gej yuu ve ?)

Bi baga zuragt üzej, unshij, zalbirch , yalanguyaa minii tsag khugatsaa tovlokh kheregtei. Bi khuvaari tedgeer udaa bichij bolno , bi tedend namaig barij bolno.

Zöv shudarga zaavarchilgaa : ( Bi todorkhoi alkhmuudyg zasch zalruulakh yostoi gesen zorilgyg biyelüülekhed ürgeljlüülekh bolno gesen stratyegi gej yuu ve ?)

1 Bi kharakh durtai tyelyeviziin shou jagsaaltyg garga.
2.To Edgeer khötölbörüüdiin khuvaariig todorkhoilokh, ödör bür khoyor tsagaas khetrekhgüi baikh üzne üü.
Minii ekhner 3.Comunicarle ene shiidver ni nadad üüniig biyelüülekhed ni tuslakh yum.
4.Voy edgeer udaa khevlekh , ta ajlaasaa ergej irekhed gedgiig sanakh ni tyelyeviziin tald zöögch bolno.
Bi bas tsagiin khuvaariig unshikh bolno khuudas 5.The khuvaari . Minii unshikh khötölböriig zokhion baiguulakh bi unshikh tölövlögöö gichiin ür tödiikhön daraakh ekhlekh bolno.
9 tsagaas khoish kompiyutyer deer ergej 6.No'll , Burkhan mini chin bishreliin üilchlel zütgeliin nadad khelsen , minii tsag khugatsaand ni unshsan züilee bi ekhneriinkhee yariltsakh bolno. (Ter üyed bid züir üg khamtad ni ödör bür unsh)




4 zalbiral tögsdög

Zalbirlyn tany chin bishreliin khugatsaa duussan, kharin Burkhan zügeer l yuu khelsniig sanaarai. Bi ene ni arai ilüü tailbarlakh üziye :? Ta khen negniig tom geree , mön khelj irsen neg udaa ta busad khün ta zügeer l sedviig öörchilj yarij duussany esvel bi chamd yamar yaria ni yamar ch gesen neg züiliig asuukh tasaldsan üyed, ni ünen kheregtee , ter khün ta tüünd yuu gej khelsen sonsokh bish, kharin tüünii setgelgeenii zarim zalgagdaj baina. Zarimdaa ene ni Burkhany adil boldog . Ter bi ünekheer minii süülchiin ögüülber yamar ch , uchir ni tereer khelj baisan züilee sonsoj baigaagüi yum be gesen ... namaig tüvshniig ögökhiig tanaas deer jishee ni -mön minii süülchiin zalbiral tavikh ni bidnii chin bishreliin duulgavartai bidentei yaridag ter khedkhen minutyn ömnö nadad yarij baina yamar . Burkhan zövkhön Tüünii Ügend chamd khelsen gej zalbirakh kheregtei bögööd daraa ni ööriin zalbiral khariulagdaj bolno gedgiig bi medne (Iokhan 15 : 7).
Bid zügeer l khiisen jisheend, minii zalbiral iimerkhüü yamar neg züil baikh yostoi: "Ikh Ezen mini, samuunaas khedii ch ta nar itgeltei kheveer baigaa tand bayarlalaa. Minii amidral , üil ajillagaand tani khuuli yosny bair ögch baigaagüin namaig uuchlaarai , minii tsag unshij , zalbirlaar ilüü khicheengüi baikh ni nadad tusaldag. Bi Tany Ügiig duulgavartai minii amidralyg bairluulj , bi "amyen Yesüsiin nereer Etsegt zalbirch


5 tseejil

Zarimdaa tany taivan tsagt ta nar , tseejlekhed khüsej baigaa tokhioldol yum bol tsaasan deer tusad ni kheseg deer bichij, ta nar khaana ch yavsan ödriin tursh ta üüniig khiikh bolno gesen shülgiig olj bolno. Bürd ta khuudas shülgiig khyanan shou olj bolno.

Tögsgöliin üg

Tany bayart bodit zorilgo ni shine "dald ünenüüd " esvel Ügiin asuudlyg olokh bish, kharin Burkhantai khariltsakhyn , tüünii zaavryg khüleen avch bolokhyn tuld 1.Recalls . Nökhörlön, zaavar khedii ch shine neelt ajigla.

Ontsgoi tsuglaralt " zaaval " bish tokhioldold 2.Considers , kharin ontsgoi . Baigaa yum , zöv ​​khandlaga bish, duramjkhan Burkhand khanddag. Amar amgalan baij , tany avral tany taivan tsagt (Yefyes 2: 8-9) khamaaraltai bish, kharin Burkhany tany nökhörlökh tany mörgöl itgeltei baij ikh oirtokh bolno.

3.A chin bishreliin bish " shidet " züiliig avakhyn tuld tomiyoo kharin Burkhany tany nökhörlökh khüchirkhegjüülekh neg arga zam bish yum.

4.No yamar ch "zöv" arga ni tany chin bishreliin baikh . Khariltsaa ürgelj övörmöts ni medregchtei yum. Yamar ch "zöv" zam baikhgüi baigaa bol odoo , tiim chukhal baigaa ni todorkhoi udirdamj baidag:

a) Ene ni Burkhany Ügiig deer suurilsan , medremj , bodol, hunches buruu yum l , kharin Bichees ni " esh üzüüllegiin üg ta orond gereltej baigaa gerel ankhaaraldaa avch ajillakh ni todorkhoi bus , uchir ni kharankhui khürtel ödör dawns , zürkh setgeldee öglöönii od ösölt "( 2 Pyetr 1:19 )

b) Minii chin bishreliin khol minii setgel sanaany tsaana ni khuviin bolon ukhamsartai shiidver yum baina. Ene ni idekh shig kheregtei baidag, gekhdee zarimdaa bi khool khüns kheregtei medne, ölsöögüi, mederch baina. Bi Burkhany ügeer damjuulan khüleen avsan khool khüns orlokh züil gej ügüi ​​.

5.Si Burkhan ta nart , gekh met yaridag gedgiig ta nar chadakhgüi yum baina gedgiig mederch ekhelsen Büü shantraarai , ööriin chin bishrel , zalbirlaar büü nyats. Burkhand ta nar sonsoj surakh kheregtei gej zarimdaa " turshlaga" jaakhan shaarddag. Kherev ta biyeiin tamiryn zaal ruu yavakh bol dasgal ekhnii khesgiig etssiin ür düng olj kharakhgüi , kharin ta nar tuushtai baikh yum bol ür dün udakhgüi todorkhoi bolokh yum. Setgeleer unaj bolokhgüi, Terbeer bolno, tand ügeer damjuulan Tüünii khüsliig zaaj , Tüünii Sünsiig ilgeesen itgeltei baina gej sanaj baina.

asuultuud

Minii ontsgoi tsuglaraltaar khiikh khamgiin tokhiromjtoi tsag gej yuu ve?

Ene ni ünekheer ta naryn deer khamaarna. Chukhal züil ni ikhevchlen öglöö ert tsagiin dotor yuu ch ödriin ali ch tsagt Burkhanyg erelkhiildeg chölöötei ikh duu chimee , esvel bidnii ankhaarlyg sarniuldag baikhgüi bol tsag üyed olokh yavdal yum. shönö tany bükhnee khiikh l asuudal ta magadgüi ödör bodol anduurch baigaa bolon tany unshikh sain tövlörch chadakhgüi , mön yadarch baij bolokh yum.
Yesüs Etseg ( 1:35 Mark ) ba Duulal chigleliig tataj mash ert bosoj, dakhin bid öglöö ert Burkhan (Duulal 5 khaikh urij baina : 3, 57 : 8, 59 : 16 , 88:13 bolon busad)

Bi ontsgoi tsuglaraltaar bichikh kheregtei yuu?

Ni bi bichij , uchir ni ene ni minii mergen ukhaan ni shaardlagatai üyed minii khurdan Minii chin bishreliin nomyn tukhai shalgaj, khyanaj chadakh minii sanaand sain zaavryg togtmol Burkhan nadad ödör bür khelj yuu bichikh tsag zav ikh sain baidag ve Burkhan öngörsön doloo khonogt nadtai yarij , esvel öngörsön sard , ulmaar todorkhoi Burkhany ayuulgüi udirdamj, zövlögöög olj baina.

Neg ödör bi chin bishreliin yuu khiij bolokh uu? Bi üüniig solikh kheregtei yuu?

Ügüi ee, zügeer l ene ni zurshil bolj bolokhgüi ve esekhiig shalgaarai. Ta yamar bayart zartsuulakh ödör bür mergen ukhaan , itgel, amar amgalan, chiglüülel , gekh met olj avakh bolomjoo aldaj baina ¿ Bi idej ch ödör zartsuulj chadakh uu? Medeej , gekh met , baga ankhaaral tatakh , bi khoyor daraagiin ödör ni idej baikh kheregtei , kharin ter ödriig bi sul baikh gej baina durtai bish yum Ayuul idej bolokhgüi gej ashiglaj bolokh yum.

 Bi kherkhen itgeltei bolgokh ve Biblid züilsiig " khelekh bolgokh " gej üü?

Tusgaarlagdsan shülgüüdiig avch bolokhgüi , aguulgyn kharalgüi khezee ch bolokhgüi. gej ööröösöö asuu :
Tukhai yarij ene kheseg yamar sedev baina ve? Uran zokhiolyn yamar baina ve? ( end ikh yaruu nairag, mash ikh züirleliin kheleer Duulal bolon Surgaalt ügs, olon züiliig shuud bish yum. Rom , ööröör khelbel logik nemelt ögögdlüüd , ginjiig baina büriin üzel barimtlal . deerkh üzel barimtlalyg oilgoson khamaarna Rom düüren baidag yaagaad yum gekh met khelts uchraas " ", " tiim ", " tiim ", " tiim " gekh ni Bibliin garyn avlaga ta surmaar nom yum uran zokhiolyn yamar törliin oilgokhod ni tuslakh bolno)

Khen yarij baina ve? Khen üüniig udirdan chiglüüldeg baina ve? Ene khesgiig toirson nökhtsöl baidal yamar baina ve?

Khüreend garakh tyekst ni engiin jishee baina: (Filippoi 4:13 ) " Nadad khüchiig ögögch Khristeer damjuulan bükh züiliig khiij chadna " bolon nökhtsöl baidald bükh törliin gesen shülgiig ashiglana: Bi surguulid shalgalt avch baigaa bol , kherev " noirmog m, bi mashinaa khüsej baigaa bol , ajlyn bailgakh kheregtei , bi gekh met zeel avakh gej bodoj baina Gevch ter khesgiin aguulga ni mash todorkhoi zaavarlasan bui:
Paul yuu yariad baina ve? Ter nökhtsöl , Burkhan tüüniig bekhjüülekh ni yamar baigaa gedgiig medej , matyerial elbeg delbeg baikh , esvel yuu ch baikh ni ogtkhon ch bish , yaduural, ed bayalag, khen amidarch sursan baina gej khelsen yum. Bi möngö kheregtei üyed ni ishlel möngö avakh bish, gesen üg ! Gevch bidend taitgaral ögdög : "Burkhan nökhtsöl baidald baigaa khedii ch namaig khüchirkhegjüüldeg " ( yer ni bid ene ni tiim bish , sonsoj baigaa züildee kherkhen yalgaatai baina ve? )

Burkhan ta naryg adisalj baina.

2 comentarios: