Fac devotionem.
Exordium
Quanta audivimus, et devotionem cotidie opus est, sed quod prima dubitatio est contra nos, quia non sciunt quid sit, Spatium studium verbi Iustum est? Lectionem tempus est tempus orationis Cotidie a piis vales?, Conabimur breviter sic in aliis.
Quid est quotidie pietatis?
Tempus sit amet tempus quietum cum Deo singulariter, et avertunt audire et legere cum eo verbo suo .; intemperies hoc fit per orationem, sed praecipuum piam forte et cum qua differentia quietis tempus est lectio usus adipiscing dicit, quod Deus, qui est mihi mandatum piam recte dicit Deo, aut quod Deus non intelligit aut in natura non solum ingrediuntur, sed ad adiuvandum me facere voluntatem Dei, quod est certum.
Quemadmodum communio amicitia crescit inter alios duo opera, plura arcana, in quo et plura loqui, risum et clamans; Sic et confirmatur in pace cum Deo meo. Tum quia solus Deus est, quia speravi in ipso die paulo plus crescit. (Non tamen eo modo cognoscendi scire)
Tum in pietatis die cum accepero institutes circa dubia sum (I I, V), saltem monitis a Deo sum vagus in via (Proverbs III, 5-6), saltem animo, si ego animo recusarent (Psalm CXIX: XCII), si aut ego sentio spe perdita reparare AFFLICTUS aut (Romanos XV, IV). Quotiens in dies eris oppressus Deus parare devotiones test, aut versus facit quod tibi necessarium est quod homo qui est communio voluptua accidere.
Quo imus?
Hiis sequi profuerit:
Ad certum tempus et baculum qui placido 1.Determina schedule, facere conantur, non in vestra reperire non libero tempore quod maxime tempore. Si agendas, secundum rationem et voluntatem quotidie, quamdiu ipsum uti quaeque pia solitudine cum Deo tuo.
In libro, et vestra 2.Choose facere a principio ad finem. Commendatur ut passim quotidie Bible simpliciter aperire imminens periculum, quia ad contextum et aspectibus, 'ait' non dicere, quod Scriptura illa. In quo si vos lego litteras amore? Ab initio, et vos legere inciperet sensim et placide, et usque ad finem, non est? Deus caritas est, qui scripsi epistolam, in Scripturis: Accipere librum, et sequuntur, ita a principio ad finem.
3.Choose certum locum in domum tuam; interpellatum est, ubi tu non aliquid faciat, et quod a Deo semper pro vobis, ubi est specialis. Non ut mos succurro vos ad locum quaerere alienari et aptet vos in desertum pietatis tempus.
Ten opust omnia IV lists A Bibliis restitutionibus, penicillo ACUTOR etc Store in a locus qua vos semper devotionem tuam. His paratis rebus aliquid effugisset oblita surgere, et sic quod Deus dicere potest manere focused, sine perturbatione.
Incipe
! Incipe
Primus liber est non eligere potest. Primum si ita est, non esse cultus, novo incipere fortasse optimum enim est Evangelium. Ceterum, ut in libro tibi det Deus, ut ipse vult loqui dirigat.
Step I Oratio
Mox liber elegi (exempli gratia Marc velimus) Deus primus ad auxilium orantes petitis quae facimus nos videt, et nos audire ad eius voluntatem. Ut qui vos commonefaciat vias fac orationem brevis es Deus ante pectus, et align exhibenda. Hoc tempore, non est tempus, et aliis precibus et intercessione, miles ducem, suscepit pro te et praecepta sistendi, petere non largitur.
Lee, et ipsum non volvit
Marci I et Lee
Capite nobis debita nostra legerentur, statim (Marc, hic primum caput) pluries, sed in manus cohibere legere omnia nobis in coloribus, id est non esse sonet vox apud interesting ad nos, et peregrinis, toties sermo quidam particularis agendi rationem causae et causati non habeat habitudinem (... hoc ... quod si forte tibi ...), ut aliquis, eadem contraria, etc
II Haec meditare,
Hic iam vos mos animadverto ut insignis aliqua in Bibliis intendere his partibus (Quaere quid sibi vult Deus), et unum eligere quod captat animos.
Tolle tempus ad meditandum ut portio. Intellige clamorem quasi trying ut inanis mens hodie, et cogitato in contrarium est Scripturae, animum ad sensus Verbi.
Nonnullis ibidem detentus sollertiae elit quaerere te, quid est quod hic habeo, prodat, ne quicquam in hoc loco mihi?, De quibus hic habitus aliquis niti? Etc
Fortasse potes illud in propositionem, sicut in Psalmo I esset:
"Dominus, et orate, ut me non deposito tips auris ad male ambulant in via peccatorum. Nec me inlusores qui famem et sitim sedent, verbum tuum, quod mea. Et erit tamquam lignum, quod volo, etc fortis ... "
Nunc tibi, ne velis ad modicum tempus, et celeritate et precationis quae memento loqui vult Deus.
I Marc Exemplum accipite ergo duobus lectis dialed interdum (inter alia) et in V.20 v.18 (I ictus et «secuta" quia dicitur bis in exigua tantum versibus).
Scribe in charta
Et ego ero ei, et implete eam partem sum telam elit. (quia non 16 et adsumam ex scene incipit.) II Timothy III Hoc sheet innititur, 16-17, quod 'omnis Scriptura divinitus inspirata utilis est ad docendum, ad arguendum, ad corripiendum, ad erudiendum in iustitia, ut homo sit Deus ad omne opus bonum instructus. "hoc loco quaedam paulo purgare.
III Quid Timotheum II, 16-17, quod quaelibet pars Scriptura memorat («Omnis Scriptura") sunt spiritus Dei (hoc est "inspirata" in lingua originali, quam hic intelligit notam hodie. quod hoc quod dico 'habemus inspirata »respiratio spiritus, sed de eo quod est a), non tantum ad usum pertinent, et quod etiam" intellectus "(id est' utile ') ad quatuor ad docendum ad arguendum ad corrigendum ad erudiendum in iustitia. Dimitte me, ut maneas in ea, et quomodo haec quatuor in se applicare, et devotionem meam.
a. Discipulus:
Me doceat Verbum Dei, quod est in via ad horam pepercisti mihi non cum fiducia, qua ingreditur elit. Sicut si dicamus, si jam conferamus cum viam Dei Verbum esse possint («docerent») semitis, et in vico qui docet me geram, ut non molestiam habeas, et non perveniunt ad accidens.
In piam, in parte ista principia, et Verbum Dei, quod me scribere, quod Deus requirit a rebus vere credentium in occursum iubet legi, etc
b. convincit
Increpationes "argumento utens" synonyma "refellere ', sed etiam in lingua originali, sicut" culpa ". Paulus ad Timotheum: Haec est alia vis, quod voluit non solum utilis est ad docendum, Verbum Dei, sed etiam quae non sunt, vel ad vos iniuriam facitis. Non modo in Scripturis clare ostendit quam etiam exponit, cum via Assyriorum, ut ambularetis recte. Si reversi fueritis ad exemplum iter ministro Duis turpis dixerit ", non quia tu es tellus invasores, qui recte et si tu hoc accidens."
In piam, eadem scribere plane, quid feci tibi deficiente acceperat ad vitam (quod "docuit" paragraph unum huius), id est, quantum et qualiter hie Deus qui egressus haustam uiam salutis.
c. Fige
Quod est interpretatum: "ad usque restituendum et ad rectam rectam status» (Dictionary vitis). Si me non modo Verbum Dei habeo dicit veram adhuc plus in recto me iuvat. In via in exemplo, ut ostendam me in semita picta lineae insistere, et adiuvat me semitam.
In piam, in parte ista, quae scribam ad te, Deum efficere, ut de ordine doctrinae in me "a" huius.
d. Erudiendum in iustitia
Verbum Dei non solum est voluntas Dei, quam me docuisti me ambulare. Si me non modo dicit, et non declinant a semitis eius manifestam mihi fecerit, non reddere tantum ambulare, praeter quod in me est, mihi institutes iustitiam, id est, in Deo est. Regressus ad exemplum viam dantem gradatim instructions non declinabitis a via, vertitur in headlights, non admodum festinanter, non at quis sed via indutus obscuro specula ne inani etc
In piam, eadem necesse est sequi debebat implere ea quae gignantur et scribere didici (n "a"), quae non faciunt (tunc 'b ") et quod finis meus (quo" c "). Debent esse constat, et aperte practica verifiable steps. Ne quod etiam aethereum aut "spiritualis" est passus, ut "te amo" dicitur, "Quid ad mane", "Remitto," "indigemus orare," "Ego legis frequenter" etc Sed qui potest aestimare debes scribere plane consilio, rebus "surgere 6:00 sum ego" "ex tota die XIV: 00-14: ego pro uxore XXX" "Sunday quia ego scio offeretis ea familia opus ", etc Sic perpendere poterit si non occurrit.
Example
Date: 30/04/09 ministerium Marci I, 16-20
Docent: (quid est principale mandatum biblico Verbum docet)
Maius opus quoddam sequi Iesum discipuli suscipi. Relictis oeconomica securitatis solatium circulus commoditates relictis. Haec omnia in eodem mox vocantem.
Deus vult, ut eum potissimum sequi me sunt, etiamsi curam Scio quibusdam per me.
Correptionem (hic vivitur, fratres, quid?)
Relatione ad Iesum et conjecturae Multa enim vidi septem nimis TV (noctibus ago rediret conversus in TV primum quidem gratias ago Deo meo rediit ad orandum bene) et Curabitur Lorem horas legere me scire potest.
Dominica ad ecclesiam, quod non est proprium et exivit satis daturum, atque sic non operantur ad ecclesiam ire placuit.
Sed bene sequitur: (quid opus est ad implendam legem?)
Mihi opus est ad vigilate TV, minus temporis et arcu lectio et oratio mea in specie. In illo tempore vices, et ego scribam ad illos me habere.
Erudiendum in iustitia, (hoc est, ut ratio belli corrigere explere pergat certis gradibus)
Habebis summam 1 TV ostendit quod velim videre.
2.To determinare de his progressio cedulas et videte, ne nimis, duabus horis in dies.
Ad auxilium me ad hoc consilium 3.Comunicarle uxorem implere.
Figuras temporibus 4.Voy latus haerebunt omittat opus memineris te ad TV.
5. sheet cedulas, quod sum, et arcu meo tempore lectio. Post lectionem Lorem lectionis ordinare res incipiam sinapis.
IX pm post 6.No'll verto computer, et uxor mea, quae locutus sit Dominus ad me, et ego loquar: et legerunt in memoria mea, et devotionem. (Tum illud cotidie legimus)
Extrema eius oratio IV
Cum finis est devotionis precibus Deus in animum dixit. Sine me paululum, hoc explicare semel aliquem dicere pensi iam, et alius te loquente cum consummaveris Interpellavit aut mutare subiectum in quo nihil eorum quae ad te cui loquitur?, est enim persona ut dictum est, quod non audit, sed de eo, aduncum in cogitatione. Contingit autem quandoque apud Deum. Ad obedientiam, et devotionem nostram loquitur, et in ultima vota induerunt peto ut mihi non suscitavit audire sermonem ... Dico quod ultima sententia dicentis nihil ad loquebatur mecum, quod paulo ante fuerit. Confirma verbum, et ad preces ejus, quia tu Deus qui iustus vobis respondebitur vobis in oratione (John XV: VII).
In quo non solum exemplo, si hoc esse oratio: 'Domine, ut et mihi abs te, et aversio vos manseritis. Ignosce mihi, quia non meretur vitam et actiones tuas, et ferte præsidium, ut tempus in lectione et oratione diligentius. Præceptum tuum pono animam meam, et ego rogabo Patrem in nomine Iesu, amen "
Monumentum V
Quandoque in carminibus, ut te velle quietis memoria reperies, si ita res se habet, et ducent in chartam scribere in singulos dies in te, quocumque ieris. Quoties te invenio, ostendit, quod illud labatur, et circa ipsum.
ultima Eutropii
Pietatis tuae munus, quod non inveniens 1.Recalls novae "abscondita" seu quae Verbi sunt, accipere at iubenti Deo loqui. Ecce autem nova, sodales non, et doctrina.
Cum non sit a, et devotionem 2.Considers "amet", sed a privilegio. Id est, animum recti ac deum non invitus. Pacem, salus tua pace non pendet (Epistula II, 8-9), sed propius consortio fideles Deus in vestra.
Non pietatis 3.A "veneficus", sed ita, ut non sit forma a uobis ad consortium Dei.
4.No non "ius" ita ut habeat, et devotionem tuam. Tactus est in necessitudo singularis semper. Quamvis autem non "ius" modo quasdam quae sic sunt necessaria;
a) Dei Verbo fundatur, non, affectus omnes qui aut fallax Hunches sed scripturas "prophetiam confirmatur, quod non bene facitis adtendentes quasi lucernae lucenti tenebris, donec dies lucescat, et lucifer oriatur in cordibus vestris "(II Peter 1:19)
b) personaliter facere et conscia pia, supra mentem meam. Necesse est, ut cibi, interdum at non esurit scio cibus necessarius. Quod non est accipere pro cibo per verbum Dei.
5.Si non possis sentire incipit, ut Deus tibi loquitur, et cetera Non paveas, persevera in devotionibus et orationibus. Donec eget discat amet, interdum et ipsum audite "exercitatio". Si finis eventus ad gym primae exercitationes non video, sed si non sunt in mox patebit exitus. Non deficimus, meminerit, quod voluntas eius, qui misit spiritum suum per Verbum, ut docerem vos, fulgor ipse.
FAQs
Quid est optime ad devotionem meam?
Tamen secundum te. Refert, ut non multum tempus in tumultu fieri solet, qui prima hora matutina perturbatione securus ad Deum tamen omni tempore. Forsit est ut l dicas noctu misceri vestra cogitatio in dies lectione non incumbo, potest bene aspicit.
De nocte consurgens, et adducat eum Patris directione (Mc 1,35) et in Psalmis, et iterum mane, invitari nos ad Deum (Psalm V: III: LVII: VIII: LIX : XVI: 88:13 et alii)
Neque necesse esse scribere, et devotionem meam?
Quanto satius est ad me: Quod Deus quotidie ad scribendum, quod scribere in animo fixum et me magis in mandatis a me reprehendo, et devotionem necessarius liber recognoscere sapientia quae mox loquens de Deo, septimana, mensis, et sic tute aut consilio regatur et Deum ostendit.
Quid tibi, quod potui, si uno die, et devotionem meam? Idoneos ad opus?
Sed iustus planto certus non fieri habitus. Per singulos dies consumaveris sine vestra sapientia replebitur occasionem amissam non est devotionis, fidei, pacis, directionem, etc Ego potest expendere diem nihil cibi capiens a ¿? Sane et postero die bis victus, sed non sicut ego hodie tortor, minore spatio, etc Ad periculum non posset sumere.
Quid efficere non "faciam eam dicere" quod Scriptura dicit?
Ne recedant ab oculis tuis, nec singuli versus contextu. ipse te interroga:
Locus hic loquitur? Quod genus litterarum? (Psalms Proverbs ac tantum carmina et in parabolis multa et multa non sunt litterae. vinculis Romanos rationibus, idest super quamcumque rationem intellecta secundum rationem. 'Cur Romani plena phrases quasi "ergo", "sic", "sic", "sic" etc Scripturae libri librum Integer litteris intellegere quid vis studere genus)
Quis dicit? Quis est illuc? Quid hoc loco in adiunctis?
Communis contextus textu exemplo: "omnia possum in eo qui me confortat" (Philippians 4:13) quia illud uti generum condicione, si in schola probatam habeo, si somnolentus et operari oportet, uereor, si vis accipere mutuum cogito currum etc Qui autem locus contextu apparet:
Quid est de quo loquitur Paulus? Qui dicit: paupertatem et divitias, et didicit, non ad vivere in animo habet aut copia material nihil scire id quod Deus est, et confirmaverunt. Dico, cum pecunia opus est, ad illud quod non pecuniam; Ut autem consolationem: "Sic Deus, quamvis res mihi" (quod nos plerumque audire diversitas non est?)
Deus Israel, cui tu....
No hay comentarios.:
Publicar un comentario