Translate

lunes, 13 de octubre de 2014

ធ្វើឱ្យធម្មនិដ្ឋាននោះ។

ធ្វើឱ្យធម្មនិដ្ឋាននោះ។

សេចក្តីផ្តើម
មនុស្សជាច្រើនដងយើងបានឮថាអ្នកត្រូវមានការប្រជុំរាល់ថ្ងៃនោះទេប៉ុន្តែជាបញ្ហាទីមួយដែលយើងប្រឈមមុខនឹងការគឺថាយើងមិនដឹងថាជាអ្វី; គឺជារយៈពេលនៃការសិក្សារបស់ព្រះបន្ទូលទេ? វាគឺគ្រាន់តែមួយ? អានពេលវេលាគឺជាពេលវេលានៃការអធិស្ឋានទេ? តើអ្នកធ្វើការប្រជុំប្រចាំថ្ងៃយ៉ាងដូចម្តេច?, នេះគឺជាអ្វីដែលយើងនឹងព្យាយាមដើម្បីឆ្លើយយ៉ាងខ្លីនៅក្នុងកថាខណ្ឌដូចខាងក្រោមនេះ។

មួយការប្រជុំប្រចាំថ្ងៃគឺជាអ្វី?
ជាពេលវេលាដែលស្ងាត់គឺជាពេលវេលានៃការប្រកបជាមួយនឹងព្រះជាវេនពិសេសមួយនៅឆ្ងាយមួយជាមូលដ្ឋានដើម្បីស្តាប់ព្រះនិងនិយាយជាមួយទ្រង់អាកាសធាតុនេះត្រូវបានធ្វើតាមរយៈការអធិស្ឋាននិងការអានព្រះបន្ទូលរបស់ទ្រង់ .; ប៉ុន្តែប្រហែលជាលក្ខណៈពិសេសដ៏សំខាន់បំផុតនៃការប្រជុំនិងអ្វីដែលមានភាពខុសគ្នាអានពេលវេលាគឺជាពេលវេលាស្ងាត់មួយនឹងផ្ដោតសំខាន់លើការអនុវត្តអ្វីដែលព្រះត្រូវបាននិយាយថានោះគឺជាការផ្តល់នូវសេចក្តីណែនាំការប្រជុំឱ្យខ្ញុំ មានភាពត្រឹមត្រូវទៅនឹងអ្វីដែលព្រះត្រូវបាននិយាយថាមិនមានចំណេះដឹងបញ្ញាគ្រាន់តែរបស់អ្វីដែលព្រះបាននិយាយថាឬមិនគ្រាន់តែចូលទៅក្នុងតួអក្សររបស់គាត់ឬនៅក្នុងធម្មជាតិរបស់ខ្ញុំទេប៉ុន្តែជំហានបេតុងដែលបានជួយខ្ញុំដើម្បីធ្វើតាមព្រះហឫទ័យរបស់ព្រះជាម្ចាស់។

ក្នុងនាមជាមិត្ដភាពរវាងមនុស្សពីរនាក់ដែលបានដុះដូចដែលអ្នកបានចែករំលែកជាមួយសកម្មភាពច្រើនជាងផ្សេងទៀតអាថ៌កំបាំងច្រើនជាងនេះបន្ថែមទៀតនៅក្នុងការទូទៅពេលវេលាបន្ថែមទៀតនិយាយសើចនិងយំ; វិធីដូចគ្នានេះដែរទំនាក់ទំនងរបស់ខ្ញុំជាមួយព្រះជាម្ចាស់ត្រូវបានពង្រឹងនៅពេលស្ងប់ស្ងាត់របស់ខ្ញុំ។ នៅពេលតែម្នាក់ឯងជាមួយនឹងព្រះជាម្ចាស់នោះគឺនៅពេលដែលការជឿទុកចិត្តរបស់ខ្ញុំនៅក្នុងទ្រង់ដុះព្រោះខ្ញុំបានស្គាល់គាត់ផ្ទាល់ជារៀងរាល់ថ្ងៃបន្តិចបន្ថែមទៀត។ (មិនមែនគ្រាន់តែដឹងអំពីទ្រង់ទេប៉ុន្តែដើម្បីដឹងថាទ្រង់)
ដូចគ្នានេះផងដែរនៅក្នុងដងការប្រជុំរបស់ខ្ញុំក្នុងមួយថ្ងៃគឺជាពេលដែលខ្ញុំបានទទួលការណែនាំបានច្បាស់លាស់អំពីការសង្ស័យថាខ្ញុំមាន (យ៉ាកុប 1: 5), ខ្ញុំបានទទួលការព្រមានពីព្រះប្រសិនបើខ្ញុំខុសពីផ្លូវ (សុភាសិត 3: 5-6), ខ្ញុំបានទទួលអារម្មណ៍ប្រសិនបើខ្ញុំជា ធ្លាក់ចុះនៅក្នុងស្មារតី (ទំនុកដំកើង 119: 92) ឬពេលដែលខ្ញុំបានអភ័យក្តីសង្ឃឹមប្រសិនបើអ្នកមានអារម្មណ៍ថាបាត់ឬខូចចិត្ត (រ៉ូម 15: 4) ។ អ្នកនឹងមានការភ្ញាក់ផ្អើលពីរបៀបដែលមនុស្សជាច្រើនដងក្នុងការប្រជុំធម្មនិដ្ឋានប្រចាំថ្ងៃរបស់អ្នកថាព្រះនឹងរៀបចំសម្រាប់ការធ្វើតេស្តមួយឬផ្តល់ឱ្យអ្នកនូវខមួយចំនួនថាវាជាការចាំបាច់ដែលថាអ្នកបានចែករំលែកជាមួយអ្នកដែលកំពុងរស់នៅស្ថានភាពស្មុគស្មាញមួយ។

តើយើងនឹងចាប់ផ្តើមនៅកន្លែងណា?
វាប្រហែលជាអាចជួយតាមសំណើទាំងនេះ:

1.Determina ពេលវេលាកំណត់សម្រាប់ការស្ងាត់ស្ងៀមនិងបិទកាលវិភាគដែលថារបស់អ្នកមិនព្យាយាមធ្វើការលះបង់របស់អ្នកនៅក្នុងពេលវេលាដោយឥតគិតថ្លៃរបស់អ្នកពីព្រោះពួកគេភាគច្រើនទំនងជានឹងមិនអាចរកឃើញពេលវេលា។ ប្រសិនបើអ្នករបៀបវារៈកម្មវិធីនិងការគោរពជារៀងរាល់ថ្ងៃដែលជារយៈពេលយូរដូចដែលអ្នកប្រើសម្រាប់ការប្រជុំរបស់អ្នកនឹងបង្កើនប្រសិទ្ធភាពនៃការជួបគ្នារបស់អ្នកជាមួយព្រះ។

2.Choose សៀវភៅនិងធ្វើការលះបង់របស់អ្នកនៅក្នុងវាពីដើមដល់ចប់។ វាត្រូវបានផ្ដល់អនុសាសន៍ថាអ្នកគ្រាន់តែបើកព្រះគម្ពីររបស់អ្នកនៅចៃដន្យរៀងរាល់ថ្ងៃដោយសារតែអ្នករត់ហានិភ័យនៃការមើលទិដ្ឋភាពដ៏សំខាន់នៃបរិបទនេះហើយទៅ 'បាននិយាយថា "អ្វីដែលព្រះគម្ពីរបានពិតជាមិននិយាយ។ តើអ្នកនឹងបានអានលិខិតស្នេហា? អ្នកនឹងចាប់ផ្តើមដោយការចាប់ផ្តើមហើយនឹងអានយឺតស្ងប់រហូតដល់ទីបញ្ចប់គឺមិនមានវាឬ? ព្រះគម្ពីរនេះគឺជាលិខិតស្នេហាថាព្រះបានសរសេរថាអ្នក! ដូច្នេះយកសៀវភៅពីការចាប់ផ្តើមជាមួយនិងធ្វើតាមវាទៅទីបញ្ចប់។

3.Choose កន្លែងថេរនៅក្នុងផ្ទះរបស់អ្នក កន្លែងមួយដែលជាកន្លែងដែលអ្នកមិនត្រូវបានរំខានដោយអ្វីនោះទេឬនរណាម្នាក់, និងជាកន្លែងដែលមានកន្លែងពិសេសដែលជាកន្លែងដែលអ្នកនឹងរកឃើញរបស់ព្រះជានិច្ច។ ដែលនឹងជួយអ្នកមិនឱ្យត្រូវបានរំខាននិងពេលវេលាសំរាមកំពុងតែស្វែងរកកន្លែងដើម្បីឱ្យសមទៅនឹងអ្នកនៅក្នុងការប្រជុំរបស់អ្នក។

4 ដប់បញ្ជីគ្រប់កិច្ចការទាំងអស់ដែលអ្នកនឹងត្រូវការ: ការព្រះគម្ពីរ, កុំព្យូទ័រយួរដៃមួយច្បាស់ខ្មៅដៃមួយល រក្សាទុកនៅក្នុងកន្លែងដែលជាកន្លែងដែលអ្នកតែងតែធ្វើការប្រជុំរបស់អ្នក។ មានអ្វីគ្រប់យ៉ាងដែលត្រៀមខ្លួនជាស្រេចដើម្បីជៀសវាងការមានដើម្បីទទួលបានការឡើងសម្រាប់អ្វីមួយដែលអ្នកបានបំភ្លេចចោល, ហើយដូច្នេះអ្នកអាចស្នាក់នៅបានផ្តោតទៅលើអ្វីដែលព្រះត្រូវបាននិយាយថាដោយគ្មានការរំខាន។

ចាប់ផ្តើម
! ចាប់ផ្តើម
នេះជារឿងដំបូងដែលត្រូវធ្វើគឺជ្រើសរើសយកសៀវភៅព្រះគម្ពីរនេះ។ បើនេះជាលើកទីមួយដែលអ្នកបានធ្វើការប្រជុំមួយដែលប្រហែលជាមានដ៏ល្អបំផុតដើម្បីចាប់ផ្តើមជាមួយនឹងការមួយចំនួននៃគម្ពីរសញ្ញាថ្មីសម្រាប់ឧទាហរណ៏មួយនៃដំណឹងល្អ។ នៅក្នុងករណីណាអធិស្ឋានថាព្រះនឹងដឹកនាំអ្នកទៅសៀវភៅដែលលោកចង់និយាយនោះទេ។
 


ការអធិស្ឋានជំហានទី 1

នៅពេលដែលអ្នកបានជ្រើសសៀវភៅ (និយាយឧទាហរណ៍យើងបានជ្រើសរើសយកដំណឹងល្អរបស់លោក Mark) រឿងដំបូងដែលយើងធ្វើគឺអធិស្ឋានហើយសុំព្រះជួយយើងក្នុងការស្តាប់និងការដែលយើងអាចមើលឃើញអ្វីដែលនឹងទ្រង់។ ធ្វើឱ្យមានការអធិស្ឋានខ្លីដែលនឹងជួយអ្នកក្នុងការចងចាំដែលអ្នកមាននៅក្នុងផ្នែកខាងមុខនៃការដាក់និងការតម្រឹមបេះដូងរបស់អ្នកជាមួយនឹងព្រះ។ ចូរចងចាំថានេះមិនមែនជាពេលវេលារបស់អ្នកនៃការអធិស្ឋាននិងការទូលអង្វរអោយអ្នកផ្សេងទៀតវាគឺជាពេលវេលានៅពេលដែលជាទាហានម្នាក់អ្នកត្រូវបានបង្ហាញនៅចំពោះមុខប្រធានក្រុមរបស់អ្នកដើម្បីទទួលបានការបញ្ជាទិញនិងសេចក្តីណែនាំមិនមែនដើម្បីសុំគុណប្រយោជន៍នេះ។

លោក Lee ម៉ាកនិងការធ្វើសមាធិ
1 Lee និងលោក Mark
យើងបានចាប់ផ្ដើមភ្លាមអានជំពូកដែលត្រូវគ្នាទៅនឹងពួកយើង (ក្នុងករណីនេះជំពូកទីមួយនៃដំណឹងល្អរបស់លោក Mark) ច្រើនដងនោះទេប៉ុន្តែយើងនឹងអានជាមួយនឹងខ្មៅដៃក្នុងដៃហើយពិនិត្យមើលអ្វីគ្រប់យ៉ាងក្នុងការយកចិត្តទុកដាក់ពោលគឺរបស់យើងវាអាចជា ឃ្លាមួយដែលស្តាប់មើលទៅហាក់គួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍ឬការចម្លែកដល់យើង! ពាក្យដែលត្រូវបានធ្វើឡើងម្តងទៀតជាច្រើនដងអាកប្បកិរិយាមួយចំនួននៃតួអក្សរពិសេសមួយដែលអ្នកមានទំនាក់ទំនងនៃហេតុនិងផល (... ប្រសិនបើអ្នកធ្វើនេះ ... ពីអ្វីដែលកើតឡើង ... ) កម្រិតពណ៌មួយចំនួនដែលអ្នកអាចកំណត់អត្តសញ្ញាណលមួយ


2 សមថនិងវិបស្សនា

នៅចំណុចនេះអ្នកនឹងសម្គាល់ឃើញថាមានរឿងមួយចំនួនដែលអ្នកបានសម្គាល់រួចហើយនៅក្នុងព្រះគម្ពីររបស់អ្នកផ្តោតសំខាន់លើផ្នែកទាំងនោះ (ទូលសូមដល់ព្រះជាអ្វីដែលទ្រង់ចង់ឱ្យការនិយាយ) និងជ្រើសមួយដែលចាប់យកចិត្តទុកដាក់របស់អ្នក។

ត្រូវការពេលវេលាដើម្បីឱ្យរំពឹងគិតអំពីផ្នែកនោះ។ សព្វថ្ងៃនេះយើងយល់អំពីសមាធិដូចជាការព្យាយាមដើម្បីដាក់ចិត្តទទេមួយរំពឹងគិតអំពីព្រះគម្ពីរនេះប៉ុន្តែផ្ទុយពីនេះគឺជាការពិតគឺដើម្បីបំពេញចិត្តរបស់ខ្ញុំជាមួយនឹងគំនិតនៃព្រះបន្ទូលព្រះ។

ត្រួតពិនិត្យឡើងវិញលើការអនុម័តជាច្រើនលើកដែលចាប់បានយកចិត្តទុកដាក់របស់អ្នកនិងសួរខ្លួនឯងថា: តើមានអ្វីមួយនៅទីនេះដែលខ្ញុំត្រូវយកតម្រាប់គឺជាមានអ្វីនៅក្នុងការអនុម័តនេះដែលខ្ញុំមានដើម្បីជៀសវាងការកំណត់ដោយមានអាកប្បកិរិយាមួយចំនួននៅទីនេះបានរៀបរាប់ល?

ប្រហែលជាអ្នកអាចធ្វើឱ្យមានការអនុម័តនៅក្នុងការកាត់ទោសមួយដែលឧទំនុកដំកើងទី 1 អាចជា:
«ព្រះអម្ចាស់អើយខ្ញុំសូមអធិស្ឋានថាអ្នកបានកំណត់ព័ត៌មានជំនួយត្រចៀកអាក្រក់របស់ខ្ញុំមួយឡែកនិងរក្សាខ្ញុំមិនឱ្យដើរតាមផ្លូវរបស់មនុស្សបាប។ កុំអនុញ្ញាតឱ្យខ្ញុំអង្គុយជាមួយ mockers ទេប៉ុន្តែមានការអត់ឃ្លាននិងស្រេករបស់អ្នកព្រះបន្ទូលថាវាជាការរីករាយរបស់ខ្ញុំ។ ខ្ញុំចង់ក្លាយដូចជាដើមឈើដែលជាដ៏ខ្លាំងមួយដោយសារតែ ... ជាដើម "

យកពេលវេលារបស់អ្នកមិនព្យាយាមបង្កើនល្បឿនឡើងនិងបំពេញពេលវេលានៃការធ្វើសមាធិនិងការអធិស្ឋាននេះបានចាំថាព្រះទ្រង់ចង់និយាយ។

សូមយកឧទាហរណ៍នៅក្នុងលោក Mark ជំពូកទី 1, បន្ទាប់មកបន្ទាប់ពីការអានពីរដងដែលខ្ញុំបានទូរស័ព្ទ (ក្នុងចំណោមរឿងផ្សេងទៀត) v.18 និង v.20 (ខ្ញុំត្រូវបានវាយប្រហារដោយឃ្លាថា«ត្រូវបានអមដោយ "ពីព្រោះវាត្រូវបានធ្វើឡើងម្តងទៀត ពីរដងក្នុងមួយផ្នែកតូចខ្លាំងណាស់គ្រាន់តែបានបីខ) ។

សរសេរវានៅលើក្រដាស
ឥឡូវខ្ញុំនឹងទទួលយកចំណែកនោះហើយជាមួយវាខ្ញុំនឹងបំពេញសន្លឹកដែលខ្ញុំមានដូចខាងក្រោមនេះ។ (ខ្ញុំនឹងយកចេញពីកន្លែងកើតហេតុថាដោយសារ v.16 មានការចាប់ផ្តើម។ ) សន្លឹកនេះត្រូវបានផ្អែកលើការធីម៉ូថេទី 2 3: 16-17 បាននិយាយថា: «បទគម្ពីរទាំងអស់គឺត្រូវបានបំផុសគំនិតដោយព្រះនិងបានផលចំណេញសម្រាប់ការបង្រៀនសម្រាប់ reproof ការកែតម្រូវសម្រាប់ការបង្រៀននៅក្នុងសេចក្ដីសុចរិតរបស់ព្រះថាបុរសម្នាក់អាចមាន បំពាក់យ៉ាងហ្មត់ចត់សម្រាប់រាល់ការងារល្អ»។ ដាក់បន្តិចជម្រះទិដ្ឋភាពមួយចំនួននៃការអនុម័តនេះ។
តើអ្វីទៅធីម៉ូថេទី 2 3: 16-17 ប្រាប់ខ្ញុំគឺថាផ្នែកណាមួយនៃព្រះគម្ពីរ ("បទគម្ពីរទាំងអស់") មានដង្ហើមរបស់ព្រះជាម្ចាស់ (នោះគឺ "ដ៏បំផុសគំនិត" នៅក្នុងភាសាដើមពាក្យនេះមានន័យថាយើងយល់អំពីថ្ងៃនេះ។ នៅពេលដែលយើងនិយាយថានេះឬដែលយើងមាន»បំផុសគំនិត»ប៉ុន្តែសំដៅទៅលើដែលបានមកពីការដកដង្ហើមឬខ្យល់ដង្ហើម) និងក៏មានកម្មវិធីជាក់ស្តែងនិងមិនមែនគ្រាន់តែជា "បញ្ញា" (នោះគឺ "មានប្រយោជន៍") សម្រាប់រយៈពេលបួនរឿង: ការបង្រៀន, បន្ទោស, កែនិងការបណ្តុះបណ្តានៅក្នុងសេចក្ដីសុចរិត។ ខ្ញុំសូម delve ចូលទៅក្នុងចំនួនបួនអំពីអ្វីទាំងនេះនិងរបៀបដែលពួកគេអនុវត្តនៅក្នុងការប្រជុំរបស់ខ្ញុំ។


មួយ។ ការបង្រៀន

ព្រះបន្ទូលរបស់ព្រះអាចបង្រៀនខ្ញុំផងដែរថាគឺសម្គាល់វិធីដែលខ្ញុំអាចដើរដោយមានជំនឿចិត្តថាខ្ញុំនឹងមិនមានបញ្ហាជាមួយខ្ញុំ។ ប្រសិនបើយើងប្រៀបធៀបនេះដោយផ្លូវមួយដែលយើងអាចនិយាយថាព្រះបន្ទូលរបស់ព្រះអាចបង្ហាញ ("បង្រៀន") ផ្លូវហើយប្រសិនបើខ្ញុំនៅក្នុងផ្លូវដែលបង្ហាញឱ្យខ្ញុំនោះខ្ញុំនឹងមិនមានបញ្ហានិងទទួលបានដើម្បីគោលដៅដោយគ្មានគ្រោះថ្នាក់។
នៅក្នុងការប្រជុំរបស់ខ្ញុំនៅក្នុងផ្នែកនេះខ្ញុំនឹងសរសេរគោលការណ៍នៃព្រះបន្ទូលរបស់ព្រះត្រូវបានធ្វើឱ្យខ្ញុំថារឿងទាំងនោះថាព្រះរំពឹងនៃការជឿពិតបញ្ជាការជួបថានៅក្នុងការអានលរបស់ខ្ញុំ

ខ។ ការផ្តន្ទាទោស

reproof គឺ "ការប្រើអាគុយម៉ង់ប្រឆាំងនឹង" មានន័យដូចនឹង "refute" ប៉ុន្តែនៅក្នុងភាសាដើមពាក្យនេះក៏មានន័យអ្វីមួយដូចជា "ស្តីបន្ទោស" ។ ជាទូទៅអ្វីដែលលោកប៉ូលមានន័យថានៅពេលដែលគាត់បានសរសេរនេះទៅធីម៉ូថេគឺថាព្រះបន្ទូលរបស់ព្រះមានប្រយោជន៍មិនត្រឹមតែបង្រៀនទេប៉ុន្តែក៏ដើម្បីប្រាប់អ្នកនូវអ្វីដែលអ្នកកំពុងតែបរាជ័យឬអ្វីដែលអ្នកកំពុងធ្វើខុស។ ព្រះគម្ពីរនេះមិនត្រឹមតែបង្ហាញអ្នកពីរបៀបដែលអ្នកគួរតែដើរវាក៏ច្បាស់ណាស់លាតត្រដាងអ្នកនៅពេលដែលផ្លូវរបស់អ្នកគឺមិនត្រឹមត្រូវ។ ប្រសិនបើយើងត្រឡប់ទៅឧទាហរណ៏នៃផ្លូវនេះវាដូចជាមន្រ្តីចរាចរណ៍មួយដែលបានប្រាប់អ្នក "អ្នកកំពុងលុកលុយផ្លូវមួយគឺមិនមែនសម្រាប់អ្នកដែលថាជាការខុសប្រសិនបើអ្នករក្សាទុកការនេះបានកើនឡើងអ្នកនឹងមានគ្រោះថ្នាក់»។
នៅក្នុងការប្រជុំរបស់ខ្ញុំផ្នែកនេះបានសរសេរយ៉ាងច្បាស់ចុះពីរបៀបដែលខ្ញុំកំពុងបរាជ័យក្នុងការរស់នៅតាមអ្វីដែលខ្ញុំបានរៀន, (ដែលខ្ញុំ "បង្រៀន" នៅក្នុងកថាខណ្ឌមួយនៃផ្នែកនេះ) ពោលគឺនៅទីនេះបានដាក់របៀបនិងរបៀបដែលខ្ញុំបានច្រើន ខ្ញុំបានចេញពីផ្លូវដែលព្រះទ្រង់បានទាក់ទាញចំពោះសុវត្ថិភាពរបស់ខ្ញុំ។
គ។ ជួសជុល

ពាក្យនេះមានន័យថា "ដើម្បីស្តារទៅជារដ្ឋត្រង់ឬត្រឹមត្រូវ» (Vine វចនានុក្រម) ។ មិនត្រឹមតែជាព្រះបន្ទូលរបស់ព្រះជាម្ចាស់បានប្រាប់ខ្ញុំថាតើខ្ញុំបានវង្វេងចេញបូកវាបានជួយឱ្យខ្ញុំត្រឡប់មកវិញនៅលើផ្លូវខាងស្តាំម្តងទៀត។ ក្នុងឧទាហរណ៍ផ្លូវដែលជាការបង្ហាញឱ្យខ្ញុំដែលជាកន្លែងដែលបន្ទាត់លាបពណ៌នេះគឺនិងជួយឱ្យខ្ញុំទទួលបានមកវិញនៅលើផ្លូវនិងបន្តផ្លូវ។
នៅក្នុងការប្រជុំរបស់ខ្ញុំនៅក្នុងផ្នែកនេះខ្ញុំបានសរសេរចុះនូវអ្វីដែលខ្ញុំត្រូវធ្វើដើម្បីអនុវត្តនឹងឆន្ទៈរបស់ព្រះដើម្បីអនុវត្តនូវអ្វីដែលពួកគេបានបង្រៀនខ្ញុំក្នុងចំណុច "មួយ" នៃផ្នែកនេះ។

ឃ។ ការណែនាំនៅក្នុងសេចក្ដីសុចរិត

នេះជាព្រះបន្ទូលរបស់ព្រះជាម្ចាស់មិនមែនត្រឹមតែបានបង្រៀនខ្ញុំពីរបៀបដែលព្រះចង់ឱ្យខ្ញុំដើរ។ វាមិនមែនត្រឹមតែបានប្រាប់ខ្ញុំបើខ្ញុំវង្វេងចេញឆ្ងាយពីផ្លូវរបស់ទ្រង់ហើយមិនមែនត្រឹមតែប្រាប់ខ្ញុំពីអ្វីដែលត្រូវធ្វើដើម្បីស្តារការដើររបស់ខ្ញុំក្រៅពីការទាំងអស់ដែលបានផ្តល់ឱ្យការណែនាំបានច្បាស់លាស់ដើម្បីរក្សាខ្ញុំនៅក្នុងសេចក្ដីសុចរិតខ្ញុំ, នោះគឺនៅក្នុងវិធីរបស់ព្រះ។ ត្រឡប់មកឧទាហរណ៍នៃផ្លូវដែលបានផ្តល់ឱ្យខ្ញុំក្នុងជំហានដោយការណែនាំជំហានមិនឱ្យងាកចេញពីផ្លូវនេះ: ប្រែនៅលើចង្កៀងមុខនេះមិនបានចូលទៅយ៉ាងឆាប់រហ័សដូច្នេះកុំសម្លឹងមើលទៅទេសភាពនោះទេប៉ុន្តែផ្លូវដែលបានដាក់នៅលើវ៉ែនតាខ្មៅងងឹតដើម្បីជៀសវាងការចាំងនោះជាដើម
នៅក្នុងការប្រជុំរបស់ខ្ញុំផ្នែកនេះនឹងសរសេរចុះជំហានបេតុងដែលខ្ញុំត្រូវតែធ្វើតាមដើម្បីបំពេញនូវអ្វីដែលខ្ញុំបានរៀន (កថាខណ្ឌ "មួយ") ដែលមិនត្រូវបានគេធ្វើ ("ខ" ចំណុច) ហើយនោះគឺជាគោលដៅរបស់ខ្ញុំ ("គ" ចំណុច) ។ ពួកគេគួរតែត្រូវបានច្បាស់លាស់ជាក់ស្តែងនិងផ្ទៀងផ្ទាត់យ៉ាងច្បាស់ជំហាន។ ជៀសវាងការដាក់ Ethereal ពេកឬ "ខាងវិញ្ញាណ»មានន័យថាជំហានដូចជា" ខ្ញុំស្រឡាញ់អ្នកច្រើនជាង "," ខ្ញុំត្រូវការដើម្បីទទួលបានកើនឡើងនៅដើម "," ខ្ញុំអត់ទោស "," ត្រូវការអធិស្ឋាន "," ខ្ញុំនឹងអានព្រះគម្ពីរជាញឹកញាប់ "ជាដើម ជំនួសមកវិញអ្នកត្រូវសរសេរយុទ្ធសាស្រ្តមួយដែលអាចវាយតម្លៃយ៉ាងច្បាស់អ្វីដែលដូចជាថា "ខ្ញុំនឹងទទួលបាននៅម៉ោង 6:00 ព្រឹក" "ថ្ងៃទាំងអស់មកពី 14: 00-14: 30 ខ្ញុំសូមអធិស្ឋានសម្រាប់ភរិយារបស់ខ្ញុំ", "កាលពីថ្ងៃអាទិត្យ ខ្ញុំនឹងផ្តល់នូវតង្វាយនៃគ្រួសារមួយទាំងពីរបានទេព្រោះខ្ញុំដឹងថាខ្ញុំត្រូវការ "លមួយ វិធីដែលអ្នកនឹងអាចវាយតម្លៃប្រសិនបើពួកគេបានជួបគ្នាឬអត់។

ឧទាហរណ៏
កាលបរិច្ឆេទ: 30/04/09 ញ៉ាំម្តង: ម៉ាកុស 1: 16-20

បង្រៀន: (តើអ្វីជាគោលការណ៍គម្ពីរប៊ីបឬអាណត្តិដែលបានបង្រៀនខ្ញុំអោយព្រះបន្ទូល?)

ពួកសិស្សបានឃើញព្រះយេស៊ូសំខាន់ដើម្បីធ្វើតាមសកម្មភាពណាមួយកំពុងត្រូវបានអនុវត្ត។ ពួកគេបានចាកចេញពីសន្ដិសុខសេដ្ឋកិច្ចរបស់ពួកគេបានចាកចេញពីភាពសុខស្រួលនិងរង្វង់របស់ពួកគេនៃការលួងលោមរបស់ពួកគេ។ ទាំងអស់នេះនៅក្នុងពេលដូចគ្នានេះដែលទ្រង់បានហៅ។
ព្រះចង់ឱ្យយើងធ្វើតាមទ្រង់ពីលើសកម្មភាពរបស់ខ្ញុំទាំងអស់បើទោះបីជាវាមានន័យថាការលះបង់មួយចំនួនដែលខ្ញុំដឹងថាទ្រង់នឹងមើលថែរក្សាខ្ញុំ។

reproof: (អ្វីដែលខ្ញុំបានបរាជ័យក្នុងការរស់នៅតាមគោលការណ៍នេះ?)

មានរឿងជាច្រើនដែលខ្ញុំបានដាក់បុព្វបទទំនាក់ទំនងរបស់ខ្ញុំជាមួយនឹងព្រះយេស៊ូវឧទាហរណ៍សប្តាហ៍នេះខ្ញុំបានឃើញទូរទស្សន៍ច្រើនពេក (ជារៀងរាល់យប់ខ្ញុំមកផ្ទះវិញហើយរឿងដំបូងដែលខ្ញុំធ្វើគឺបើកទូរទស្សន៍នេះគឺសូម្បីតែអធិស្ឋានដើម្បីអរគុណដល់ព្រះដែលខ្ញុំបានត្រឡប់មកវិញជាមួយនឹង ផងដែរ), បន្ទាប់មកខ្ញុំបានជជែករយៈពេលពីរម៉ោងដោយដឹងថាខ្ញុំគួរតែអានព្រះគម្ពីររបស់ខ្ញុំ។
កាលពីថ្ងៃអាទិត្យខ្ញុំមិនបានទៅព្រះវិហារព្រោះខ្ញុំចេញមកការងារពិសេសនិងខ្ញុំនឹងបង់ប្រាក់យ៉ាងល្អដូច្នេះខ្ញុំបានជ្រើសរើសឱ្យទៅធ្វើការនិងមិនទៅព្រះវិហារបាន។

កែ: (តើខ្ញុំត្រូវធ្វើដើម្បីបំពេញតាមគោលការណ៍នេះ?)

ខ្ញុំត្រូវការមើលទូរទស្សន៍តិចនិងកំណត់ពេលវេលារបស់ខ្ញុំអានហើយអធិស្ឋានពិសេសបន្ថែមទៀត។ ខ្ញុំនឹងសរសេរដងទាំងនោះនៅក្នុងកាលវិភាគរបស់ខ្ញុំនិងខ្ញុំនឹងកាន់ខ្ញុំទៅឱ្យពួកគេ។

ការណែនាំនៅក្នុងសេចក្ដីសុចរិត: (តើអ្វីជាយុទ្ធសាស្រ្តដែលថានឹងបន្តបំពេញគោលបំណងដែលខ្ញុំមានដើម្បីកែជំហានជាក់លាក់បានទេ?)

1 ធ្វើឱ្យបញ្ជីនៃកម្មវិធីទូរទស្សន៍ដែលខ្ញុំចង់មើល។
2.To កំណត់កាលវិភាគនៃកម្មវិធីទាំងនេះនិងការមើលឃើញមិនលើសពីពីរម៉ោងជារៀងរាល់ថ្ងៃ។
3.Comunicarle ប្រពន្ធខ្ញុំប្តេជ្ញាចិត្តនេះដើម្បីជួយខ្ញុំដើម្បីបំពេញវា។
4.Voy ដើម្បីបោះពុម្ពដងទាំងនោះហើយនឹងនៅជាប់នឹងផ្នែកម្ខាងនៃទូរទស្សន៍ដើម្បីចងចាំថានៅពេលដែលអ្នកត្រឡប់មកពីធ្វើការ។
5.The កាលវិភាគសន្លឹកដែលខ្ញុំក៏នឹងកំណត់ពេលអានពេលវេលារបស់ខ្ញុំ។ រៀបចំកម្មវិធីការអានរបស់ខ្ញុំដែលខ្ញុំនឹងចាប់ផ្តើមដូចខាងក្រោមល្អិតពូជគំរោងអាន។
6.No'll បានបើកនៅលើកុំព្យូទ័រនេះបន្ទាប់ពីម៉ោង 9 យប់, ហើយអ្វីដែលព្រះបានប្រាប់ខ្ញុំថានៅក្នុងការប្រជុំរបស់ខ្ញុំនិងអាននៅក្នុងពេលវេលារបស់ខ្ញុំខ្ញុំនឹងនិយាយទៅកាន់ប្រពន្ធរបស់ខ្ញុំ។ (នៅពេលដែលយើងបានអានជាមួយគ្នាជារៀងរាល់ថ្ងៃសុភាសិតមួយ)




4 បញ្ចប់ដោយការអធិស្ឋាន

បញ្ចប់ពេលវេលាការលះបង់របស់អ្នកដោយការអធិស្ឋាននោះទេប៉ុន្តែរក្សាទុកក្នុងចិត្តនូវអ្វីដែលព្រះបានដោយគ្រាន់តែបាននិយាយថា។ ខ្ញុំសូមពន្យល់នេះកាន់តែច្រើនបន្តិច: នៅពេលដែលអ្នកត្រូវបានគេប្រាប់នរណាម្នាក់ដែលជាកិច្ចព្រមព្រៀងដ៏ធំមួយហើយនៅពេលដែលអ្នកបញ្ចប់ការនិយាយមនុស្សម្នាក់ផ្សេងទៀតអ្នកគ្រាន់តែផ្លាស់ប្តូរប្រធានបទឬខ្ញុំរំខានដល់ទៅសួរអ្នកអ្វីមួយដែលមិនមានអ្វីដែលត្រូវធ្វើជាមួយនឹងអ្វីដែលកិច្ចពិភាក្សា, ជាការពិតមនុស្សម្នាក់ដែលត្រូវបានគេមិនបានស្ដាប់នូវអ្វីដែលអ្នកនិយាយទៅគាត់ប៉ុន្តែត្រូវបាន hooked នៅលើមួយចំនួននៃការគិតរបស់គាត់។ ពេលខ្លះវាកើតឡើងដូចគ្នានឹងព្រះ។ គាត់និយាយទៅពួកយើងនៅក្នុងការគោរពប្រតិបត្តិជាការប្រជុំរបស់យើងដែលបានដាក់នៅលើឧទាហរណ៍និងការអធិស្ឋានចុងក្រោយរបស់ខ្ញុំខ្ញុំសុំឱ្យអ្នកផ្តល់ឱ្យខ្ញុំនូវកំរិតមួយ ... ខ្ញុំមានន័យថាខ្ញុំមិនបានឮពីអ្វីដែលគាត់ត្រូវបានគេនិយាយថាដោយសារតែការកាត់ទោសចុងក្រោយរបស់ខ្ញុំគ្មានអ្វីធ្វើ ជាមួយនឹងអ្វីដែលលោកត្រូវបានគេនិយាយមកខ្ញុំប៉ុន្មាននាទីមុននេះ។ ត្រូវប្រាកដថាដើម្បីអធិស្ឋានថាព្រះគ្រាន់តែបានប្រាប់អ្នកនៅក្នុងព្រះបន្ទូលរបស់ទ្រង់ហើយបន្ទាប់មកអ្នកដឹងថាការអធិស្ឋានរបស់អ្នកនឹងត្រូវបានឆ្លើយ (យ៉ូហាន 15: 7) ។
ក្នុងឧទាហរណ៍នេះយើងគ្រាន់តែធ្វើនេះការអធិស្ឋានរបស់ខ្ញុំគួរតែមានអ្វីមួយដូចនេះថា: «ព្រះអម្ចាស់អើយសូមអរគុណដល់អ្នកថាបើទោះបីជាមិនស្មោះត្រង់របស់ខ្ញុំអ្នកនៅតែស្មោះត្រង់។ អត់ទោសឱ្យខ្ញុំមិនបានផ្ដល់ឱ្យអ្នកភារៈពេញសិទ្ធិរបស់អ្នកនៅក្នុងជីវិតរបស់ខ្ញុំហើយសកម្មភាពហើយជួយខ្ញុំឱ្យបានច្រើនជាងនេះឧស្សាហ៍ព្យាយាមក្នុងការអានពេលវេលានិងការអធិស្ឋានរបស់ខ្ញុំ។ ខ្ញុំដាក់ជីវិតរបស់ខ្ញុំនៅក្នុងការគោរពតាមព្រះបន្ទូលរបស់អ្នកខ្ញុំអធិស្ឋាននៅក្នុងព្រះនាមព្រះបិតាព្រះយេស៊ូវអាម៉ែន»


ទន្ទេញ 5

ពេលខ្លះនៅក្នុងពេលវេលាស្ងប់ស្ងាត់របស់អ្នកអ្នកអាចរកឃើញខគម្ពីរដែលអ្នកនឹងចង់ដើម្បីទន្ទេញចាំបើសិនជាថានោះជាករណីដែលបានសរសេរនៅលើបំណែកដាច់ដោយឡែកមួយនៃក្រដាសនិងអនុវត្តវាជាមួយអ្នកពេញមួយថ្ងៃគ្រប់ទីកន្លែងដែលអ្នកទៅមួយ។ រាល់ពេលដែលអ្នករកឃើញបានបង្ហាញថាគ្រូពេទ្យប្រហែលជានិងពិនិត្យឡើងវិញនូវខគម្ពីរនេះ។

សុន្ទរកថាចុងក្រោយ

1.Recalls ថាគោលបំណងពិតនៃការលះបង់របស់អ្នកមិនត្រូវបានរកឃើញប្រលោមលោក«សេចក្តីពិតដែលបានលាក់ "ឬទិដ្ឋភាពនៃព្រះបន្ទូលនោះទេប៉ុន្តែមួយទៅឃុំមួយនឹងព្រះជាម្ចាស់និងការទទួលបានការណែនាំរបស់គាត់។ មើលទៅមិនមានការរកឃើញថ្មីមួយប៉ុន្តែការប្រកបនិងការបង្រៀន។

2.Considers នៅពេលណាការប្រជុំមួយដែលមិនមែនជា«ចាំបាច់»ប៉ុន្តែឯកសិទ្ធិមួយ។ នោះគឺទាក់ទងជាព្រះដែលមានអាកប្បកិរិយាត្រឹមត្រូវនិងមិនស្ទាក់ស្ទើរ។ មានសន្តិភាព, ​​ការសង្គ្រោះរបស់អ្នកមិនអាស្រ័យលើពេលស្ងប់ស្ងាត់របស់អ្នក (អេភេសូរ 2: 8-9) ប៉ុន្តែការប្រកបរបស់អ្នកជាមួយព្រះនឹងក្លាយជាខិតជិតច្រើនដូចជាការស្មោះត្រង់ក្នុងការលះបង់របស់អ្នក។

3.A ការប្រជុំមិនមែនជា "វេទមន្ត" មិនមែនជារូបមន្តមួយដើម្បីទទួលបាននូវរឿងនោះទេប៉ុន្តែវិធីដើម្បីពង្រឹងការប្រកបរបស់អ្នកជាមួយនឹងព្រះ។

4.No វិធី "សិទ្ធិ" នោះទេដើម្បីឱ្យមានការលះបង់របស់អ្នក។ នៅក្នុងទំនាក់ទំនងមួយដែលនៅទីនោះគឺតែងតែប៉ះនៃលក្ខណៈពិសេសមួយ។ ឥឡូវនេះខណៈពេលដែលមានគឺជាវិធី "សិទ្ធិ" ទេបាទមានគោលការណ៍ណែនាំមួយចំនួនដែលមានសារៈសំខាន់:

មួយ) វាត្រូវបានគេដែលមានមូលដ្ឋានលើព្រះបន្ទូលរបស់ព្រះ, មិនមានអារម្មណ៍អារម្មណ៍ឬការ hunched ដោយសារតែទាំងអស់ដែលមានការយល់ច្រឡំនោះទេប៉ុន្តែបទគម្ពីរគឺជា "ពាក្យរបស់ព្យាការីដែលបានអះអាងថាបានដែលអ្នកធ្វើបានយ៉ាងល្អក្នុងការស្តាប់ដែលជាពន្លឺដែលរះជំនួសវិញមួយ ងងឹតរហូតដល់ភ្លឺថ្ងៃនិងពេលព្រឹកកើនឡើងតារាក្នុងចិត្តរបស់អ្នក» (ពេត្រុសទី 2 1:19)

ខ) បានធ្វើការប្រជុំរបស់ខ្ញុំគឺជាការសម្រេចចិត្តផ្ទាល់ខ្លួននិងដឹងឆ្ងាយហួសពីអារម្មណ៍របស់ខ្ញុំ។ វាគឺជាតម្រូវការដូចជាការបរិភោគនោះទេប៉ុន្តែពេលខ្លះមានអារម្មណ៍ថាមិនបានឃ្លានខ្ញុំដឹងថាខ្ញុំត្រូវការម្ហូបអាហារ។ មិនមានការជំនួសនោះទេសម្រាប់ម្ហូបអាហារដែលខ្ញុំទទួលតាមរយៈព្រះបន្ទូលរបស់ព្រះជាម្ចាស់ដែរ។

5.Si ចាប់ផ្តើមមានអារម្មណ៍ថាអ្នកមិនអាចថាព្រះមានបន្ទូលទៅអ្នកល កុំធ្លាក់ទឹកចិត្ដតស៊ូក្នុងការអធិដ្ឋានការប្រជុំនិងការរបស់អ្នក។ អ្នកត្រូវការរៀនដើម្បីស្តាប់ព្រះហើយថាពេលខ្លះតម្រូវឱ្យមានការប៊ីតនៃ«ការអនុវត្ត "មួយ។ ប្រសិនបើលោកអ្នកចូលទៅកាន់កន្លែងហាត់ប្រាណមិនឃើញលទ្ធផលបញ្ចប់សំណុំដំបូងនៃការធ្វើលំហាត់ប្រាណនោះទេប៉ុន្តែប្រសិនបើអ្នកគឺជាអ្នកស្របលទ្ធផលដែលនឹងមានភស្តុតាងឆាប់។ មិនទទួលបានធ្លាក់ទឹកចិត្ដសូមចាំថាទ្រង់បានបញ្ជូនព្រះវិញ្ញាណរបស់ទ្រង់ដើម្បីឱ្យបង្រៀនអ្នកឆន្ទៈរបស់ទ្រង់តាមរយៈព្រះបន្ទូលព្រះមានទំនុកចិត្តទ្រង់នឹង។

សំនួរញឹកញាប់

ពេលវេលាដ៏ល្អបំផុតដើម្បីធ្វើការប្រជុំរបស់ខ្ញុំជាអ្វី?

វាពិតជាពឹងផ្អែកលើអ្នក។ អ្វីដែលសំខាន់គឺការស្វែងរកពេលវេលានៅពេលដែលមិនមានសំលេងរំខានច្រើនឬការរំខានមួយដែលជាធម្មតាកើតឡើងនៅដើមប៉ុន្មានម៉ោងនៃពេលព្រឹកទេតែមានអារម្មណ៍ដោយឥតគិតថ្លៃដើម្បីស្វែងរកព្រះនៅពេលវេលានៃថ្ងៃណាមួយទេ។ លីត្របញ្ហាធ្វើឱ្យការលះបង់របស់អ្នកនៅពេលយប់គឺថាអ្នកកំពុងប្រហែលជាច្រឡំជាមួយគំនិតនៃថ្ងៃនោះនិងមិនអាចផ្តោតអារម្មណ៍បានល្អក្នុងការអានរបស់អ្នកនិងក៏អាចជាការធុញទ្រាន់។
ព្រះយេស៊ូវបានក្រោកឡើងយ៉ាងខ្លាំងនៅដើមដើម្បីទៅប្រមូលយកទិសដៅនៃព្រះវរបិតា (ម៉ាកុស 1:35) និងទំនុកតម្កើងនិងជាថ្មីម្តងទៀតយើងត្រូវបានគេអញ្ជើញឱ្យទៅស្វែងរកព្រះនៅពេលព្រឹកព្រលឹម (ទំនុកដំកើង 5: 3 57: 8, 59 : 16, 88:13 និងអ្នកដទៃទៀត)

តើខ្ញុំត្រូវសរសេរការប្រជុំរបស់ខ្ញុំ?

វាជាការល្អប្រសើរក្នុងការទទួលយកពេលវេលាដើម្បីសរសេរអ្វីដែលព្រះបានប្រាប់ខ្ញុំជារៀងរាល់ថ្ងៃដោយសារតែខ្ញុំសរសេរវាជួសជុលការណែនាំល្អប្រសើរជាងមុននៅក្នុងចិត្តរបស់ខ្ញុំផងដែរនៅពេលដែលខ្ញុំមាននៅក្នុងតម្រូវការនៃប្រាជ្ញាមួយយ៉ាងឆាប់រហ័សអាចពិនិត្យមើលនៅលើសៀវភៅការប្រជុំរបស់ខ្ញុំនិងពិនិត្យឡើងវិញនូវអ្វីដែល ព្រះជាម្ចាស់ត្រូវបានគេនិយាយមកកាន់ខ្ញុំនៅសប្តាហ៍ចុងក្រោយនេះឬពីខែមុននិងដោយហេតុនេះរកទិសដៅមានសុវត្ថិភាពនិងការប្រឹក្សារបស់ព្រះជាម្ចាស់យ៉ាងច្បាស់។

តើមានអ្វីប្រសិនបើថ្ងៃណាមួយខ្ញុំអាចធ្វើការប្រជុំរបស់ខ្ញុំ? តើខ្ញុំត្រូវការដើម្បីជំនួសវាឬ?

ទេគ្រាន់តែធ្វើឱ្យប្រាកដថាវាមិនក្លាយទៅជាទំលាប់មួយ។ ជារៀងរាល់ថ្ងៃអ្នកចំណាយដោយគ្មានការប្រជុំរបស់អ្នកគឺជាឱកាសដែលបាត់បង់ក្នុងការទទួលបាននូវប្រាជ្ញា, ជំនឿ, ក្ដីសុខសាន្ត, ទិសដៅ, ល ¿តើខ្ញុំអាចចំណាយពេលមួយថ្ងៃដោយគ្មានការបរិភោគ? សូមប្រាកដថាអ្នក, ហើយខ្ញុំត្រូវទៅបរិភោគពីរដងនៅថ្ងៃបន្ទាប់នោះទេប៉ុន្តែថ្ងៃនេះមិនដូចខ្ញុំនឹងទៅជាខ្សោយ, យកចិត្តទុកដាក់តិចវិសាលភាពល គ្រោះថ្នាក់នេះនឹងត្រូវបានប្រើដើម្បីមិនបរិភោគ។

  តើខ្ញុំត្រូវធ្វើឱ្យប្រាកដថាមិនឱ្យ "ធ្វើឱ្យវានិយាយថា" អ្វីដែលព្រះគម្ពីរបាននិយាយថាយ៉ាងដូចម្តេច?

កុំយកខដាច់ស្រយាលនិងមិនបាត់បង់មើលឃើញនៃបរិបទ។ សូមសួរខ្លួនអ្នកថា:
តើអ្វីទៅជាប្រធានបទអនុម័តនិយាយអំពីរឿងនេះគឺជា? តើអ្វីទៅជាប្រភេទនៃអក្សរសាស្រ្តជាអ្វី? (ទំនុកតម្កើងសុភាសិតនិងក្នុងកំណាព្យបានច្រើននៅទីនោះនិងភាសាន័យធៀបច្រើនដូច្នេះរឿងជាច្រើនមិនមែនជាព្យញ្ជនៈ។ រ៉ូមមានច្រវាក់នៃអាគុយម៉ង់ឡូជីខលពោលគឺគំនិតគ្នាអាស្រ័យលើបានយល់គំនិតខាងលើ។ ជាហេតុអ្វីបានជារ៉ូមគឺជាការពេញលេញនៃការ ឃ្លាដូចជា "ដូច្នេះ", "ដូច្នេះ", "ដូច្នេះ", "ដូច្នេះ" លមួយសៀវភៅដៃក្នុងគម្ពីរអាចជួយអ្នកឱ្យយល់ពីអ្វីដែលប្រភេទនៃអក្សរសិល្ប៍ជាសៀវភៅដែលអ្នកចង់ទៅសិក្សានេះ)

តើនរណាជាអ្នកត្រូវបានគេនិយាយ? តើនរណាជាអ្នកកំពុងដឹកនាំ? តើអ្វីទៅជាកាលៈទេសៈជុំវិញការអនុម័តនេះមានអ្វីខ្លះ?

ឧទាហរណ៍ធម្មតានៃអត្ថបទចេញពីបរិបទមួយគឺ: "ខ្ញុំអាចធ្វើអ្វីគ្រប់យ៉ាងតាមរយៈព្រះគ្រិស្ដដែលបានពង្រឹងខ្ញុំ» (ភីលីព 4:13) ហើយប្រើខគម្ពីរថាសម្រាប់គ្រប់ប្រភេទនៃស្ថានភាព: ប្រសិនបើខ្ញុំត្រូវតែទទួលយកការធ្វើតេស្តនៅក្នុងសាលារៀនមួយ, បើ ពិតជាងងុយគេងនិងត្រូវការដើម្បីរក្សាការធ្វើការប្រសិនបើខ្ញុំចង់បានរថយន្តមួយគ្រឿងហើយខ្ញុំកំពុងគិតពីការទទួលយកប្រាក់កម្ចីល ប៉ុន្ដែបរិបទនៃការអនុម័តនោះគឺច្បាស់លាស់ណាស់:
អ្វីដែលត្រូវបានលោកប៉ូលនិយាយអំពី? គាត់ត្រូវបានគេនិយាយថាលោកបានរៀនរស់នៅក្នុងភាពក្រីក្រនិងទ្រព្យសម្បត្តិនិងអ្នកដែលមិនចាំមានការសម្បូរសម្ភារៈឬមានអ្វីសោះដោយដឹងថាអ្វីដែលកាលៈទេសៈនេះព្រះជាមួយនឹងគាត់ហើយបានពង្រឹង។ ខ្ញុំមានន័យថានៅពេលដែលខ្ញុំត្រូវការប្រាក់ខនោះគឺមិនមែនដើម្បីទទួលបានប្រាក់! ប៉ុន្តែដើម្បីផ្តល់ឱ្យយើងនូវការលួងលោម: «ព្រះពង្រឹងខ្ញុំបើទោះបីជាកាលៈទេសៈ "(តើមានភាពខុសគ្នាទៅនឹងអ្វីដែលយើងបានឮជាធម្មតាត្រូវបានទេ?)

សូមព្រះប្រទានពរអ្នក។
thveu aoy thommonidthea n noh .

sechaktei phtaem
mnoussachea chraen dng yeung ban lyytha anak trauv mean karobrachoum realthngai noh te bonte chea banhhea timuoy del yeung brachhommoukhnung kar ku tha yeung mindoeng tha chea avei ; kuchea rypel nei karseksaea robsa preahbantoul te? vea ku kreante muoy? an pelvelea kuchea pelvelea nei karoathisthean te? tae anak thveu karobrachoum bracheathngai yeang dauchamtech? , nih kuchea avei del yeung nung pyeayeam daembi chhlaey yeang khlei nowknong kthakhand dauch khangokraom nih .

muoy karobrachoum bracheathngai kuchea avei?
chea pelvelea del sngat kuchea pelvelea nei kar brakb cheamuoynung preah chea ven pisesa muoy now chhngay muoy chea moulodthan daembi stab preah ning niyeay cheamuoy trong akasatheato nih trauv ban thveu tamory karoathisthean ning kar an preahbantoul robsa trong .; bonte brahelcha lokkhan pisesa da saamkhan bamphot nei karobrachoum ning avei del mean pheap khosaknea an pelvelea kuchea pelvelea sngat muoy nung phdaot saamkhan leu kar anouvott avei del preah trauv ban niyeay tha noh ku chea kar phtal nouv sechaktei nenam karobrachoum aoy khnhom mean pheap troemotrauv tow nung avei del preah trauv ban niyeay tha min mean chamnehdoeng banhnhea kreante robsa avei del preah ban niyeay tha ryymin kreante chaul tow knong tuoaksaar robsa keat ryy nowknong thommocheate robsakhnhom te bonte chomhan betong del ban chuoy khnhom daembi thveuteam preahhryty robsa preahcheamcheasa .

knongnam chea mi td pheap rveang mnoussa pir neak del ban doh dauchdel anak ban chekromlek cheamuoy sakammopheap chraenchang phsaengtiet athrkambang chraenchang nih banthem tiet nowknong kar toutow pelvelea banthem tiet niyeay saech ning yom ; vithi dauchaknea nih der tomneaktomnng robsakhnhom cheamuoy preahcheamcheasa trauv ban pongrung now pel sngabsngat robsakhnhom . nowpel temnakeng cheamuoynung preahcheamcheasa noh ku nowpel del kar chue toukchett robsakhnhom nowknong trong doh proh khnhom ban skal keat phtal chea riengrealthngai bantich banthem tiet . ( minmen kreante doeng ampi trong te bonte daembi doeng tha trong )
dauchaknea nih phng der nowknong dng karobrachoum robsakhnhom knong muoyothngai kuchea pel del khnhom ban ttuol karnenam ban chbasaleasa ampi karosangsay tha khnhom mean (yeakob 1: 5) , khnhom ban ttuol karopromean pi preah brasenbae khnhom khosapi phlauv (sophaset 3: 5-6) , khnhom ban ttuol arommo brasenbae khnhom chea thleakchoh nowknong smartei (tomnoukdamkaeng 119: 92 ) ryy pel del khnhom ban aphy ktei sangkhum brasenbae anak mean arommo tha bat ryy khauchchett (raum 15: 4) . anak nung meankar phnheakphaael pi rbieb del mnoussachea chraen dng knong karobrachoum thomm ni dthan bracheathngai robsa anak tha preah nung riebcham samreab kar thveutest muoy ryy phtal aoy anak nouv kh muoychamnuon tha vea chea karchabach del tha anak ban chekromlek cheamuoy anak del kampoung rsanow sthanphap smokosmanh muoy .

tae yeung nung chabphtaem now kanlengna?
vea brahelcha ach chuoy tam saamnae teangnih:

1.Determina pelvelea kamnt samreab kar sngatsngiem ning bet kalvipheak del tha robsa anak min pyeayeam thveu kar leahbng robsa anak nowknong pelvelea daoy itkitathlai robsa anak piproh puokke pheakochraen tomnongchea nung min ach rk kheunh pelvelea . brasenbae anak rbiebvear kammovithi ning karkorp chea riengrealthngai del chea rypel your dauchdel anak brae samreab karobrachoum robsa anak nung bangkeun brasetthphap nei kar chuob knea robsa anakchea muoy preah .

2.Choose sievphow ning thveu kar leahbng robsa anak nowknong vea pi daem dl chb . vea trauv ban phdal anousaeasa tha anak kreante baek preahkompir robsa anak now chaidany riengrealthngai daoysaarte anak rt haniphy nei kar meul tidthpheap da saamkhan nei bribt nih haey tow ' ban niyeay tha " avei del preahkompir ban pitchea min niyeay . tae anak nung ban an likhet snehea ? anak nung chabphtaem daoy kar chabphtaem haeynung an yut sngab rhautadl ti banhchob ku min mean vea ryy? preahkompir nih kuchea likhet snehea tha preah ban sarser tha anak! dauchneh yk sievphow pi kar chabphtaem cheamuoy ning thveuteam vea tow ti banhchob .

3.Choose kanleng ther nowknong phteah robsa anak kanleng muoy del chea kanleng del anak min trauv ban romkhan daoy avei noh te ryy norna mneak , ning chea kanleng del mean kanleng pisesa del chea kanleng del anak nung rk kheunh robsa preah cheanichch . del nung chuoy anak min aoy trauv ban romkhan ning pelvelea saamream kampoungte svengork kanleng daembi aoy sam tow nung anak nowknong karobrachoum robsa anak .

4 db banhchi krob kechchakar teangoasa del anak nung trauvkar: kar preahkompir , kompyoutr yuordai muoy chbasa khmawdai muoy l roksaatouk nowknong kanleng del chea kanleng del anakteng te thveu karobrachoum robsa anak . mean avei krobyeang del triemokhluon cheasrech daembi chiesaveang kar mean daembi ttuol bankar laeng samreab aveimuoy del anak ban bamphlech chaol , haey dauchneh anak ach snaknow ban phtaot towleu avei del preah trauv ban niyeay tha daoy kmean kar romkhan .

chabphtaem
! chabphtaem
nih chea rueng dambaung del trauv thveu ku chreusareusa yk sievphow preahkompir nih . bae nih chea leuktimuoy del anak ban thveu karobrachoum muoy del brahel chea mean da la bamphot daembi chabphtaem cheamuoynung kar muoychamnuon nei kompirosanhnheathmei samreab u tea hr na muoy nei damnoengola . nowknong karnei na athisthean tha preah nung doeknoam anak tow sievphow del lok chng niyeay noh te .
 


karoathisthean chomhan ti 1

nowpel del anak ban chreusa sievphow (niyeay uteahar yeung ban chreusareusa yk damnoengola robsa lok Mark ) rueng dambaung del yeung thveu ku athisthean haey som preah chuoy yeung knong kar stab ning kar del yeung ach meulkheunh avei del nung trong . thveu aoy mean karoathisthean khlei del nung chuoy anak knong kar changcham del anakmean nowknong phnek khangmoukh nei kar dak ning kar tamrum behdaung robsa anakchea muoy nung preah . chaur changcha tha nih minmen chea pelvelea robsa anak nei karoathisthean ning kar toul angvor aoy anak phsaengtiet vea kuchea pelvelea nowpel del chea teahean mneak anak trauv ban bangheanh nowchampohmoukh brathan krom robsa anak daembi ttuol ban kar banhcheatinh ning sechaktei nenam minmen daembi som kounabrayoch nih .

lok Lee meak ning kar thveusa mea thi
1 Lee ning lok Mark
yeung ban chabphdaem phleam an chompouk del trauv knea tow nung puok yeung ( knongokarnei nih chompouk timuoy nei damnoengola robsa lok Mark ) chraenodng noh te bonte yeung nung an cheamuoynung khmawdai knong dai haey pinityameul avei krobyeang knong kar yokchett toukdeak pol ku robsa yeung vea ach chea khlea muoy del stab meul tow hak kuor aoy chabarommo ryy kar chamlek dl yeung ! peaky del trauv ban thveulaeng mtong tiet cheachraen dng akabb keriyea muoychamnuon nei tuoaksaar pisesa muoy del anakmean tomneaktomnng nei heto ning phl (... brasenbae anakathveu nih ... pi avei del kaetlaeng ... ) kamrit pnr muoychamnuon del anak ach kamnt attasanhnhean l muoy


2 samth ning vibassaana

now chamnoch nih anak nung samkeal kheunh tha mean rueng muoychamnuon del anak ban samkeal ruochhaey nowknong preahkompir robsa anak phtao t saamkhan leu phnek teangnoh ( toul saum dl preah chea avei del trong chngaoy kar niyeay ) ning chreusa muoy del chab yokchett toukdeak robsa anak .

trauvkar pelvelea daembi aoy rompungkit ampi phnek noh . sapvothngai nih yeung yl ampi sameathi dauchchea kar pyeayeam daembi dak chett tte muoy rompungkit ampi preahkompir nih bonte phtoypi nih kuchea karpit ku daembi bampenh chett robsakhnhom cheamuoynung koumnit nei preahbantoul preah .

truotpinity laengvinh leu kar anoumt cheachraen leuk del chabban yokchett toukdeak robsa anak ning suor khluoneng tha : taeman aveimuoy now tinih del khnhom trauv yk tamreab kuchea mean avei nowknong kar anoumt nih del khnhom mean daembi chiesaveang kar kamnt daoyman akabb keriyea muoychamnuon now tinih ban riebreab l ?

brahelcha anak ach thveu aoy mean kar anoumt nowknong kar kattosa muoy del u tomnoukdamkaeng ti 1 ach chea :
« preahamcheasa aey khnhom saum athisthean tha anak ban kamnt ptrmean chomnuoy trachiek akrak robsakhnhom muoy lek ning roksaa khnhom min aoy daertam phlauv robsa mnoussa bab . kom anounhnhat aoy khnhom angkouy cheamuoy mockers te bonte meankar atkhlean ning srek robsa anak preahbantoul tha vea chea kar rikreay robsakhnhom . khnhom chng klay dauchchea daemchheu del chea da khlang muoy daoysaarte ... cheadaem "

yokpel velea robsa anak min pyeayeam bangkeun lbuen laeng ning bampenh pelvelea nei kar thveu sameathi ning karoathisthean nih ban cha tha preah trong chng niyeay .

saum yk uteahar nowknong lok Mark chompouk ti 1 , banteabmk banteabpi kar an pir dng del khnhom ban toursapt ( knongchamnaom rueng phsaengtiet) v.18 ning v.20 (khnhom trauv ban veayobrahear daoy khlea tha« trauv ban am daoy " piproh vea trauv ban thveulaeng mtong tiet pir dng knong muoy phnek tauch khlang nasa kreante ban bei kh ) .

sarser vea now leu kradeasa
ilauv khnhom nung ttuoloyk chamnek noh haey cheamuoy vea khnhom nung bampenh sanluk del khnhom mean dauch khangokraom nih . (khnhom nung yk chenhpi kanleng kaetheto tha daoysaar v.16 meankar chabphtaem . ) sanluk nih trauv ban phaekleu kar thimauthe ti 2 3 : 16-17 ban niyeay tha : « bt kompir teangoasa ku trauv ban bamphosakoumnit daoy preah ning ban phl chamnenh samreab kar bangrien samreab reproof kar ketamrouv samreab kar bangrien nowknong sechakdei sochrit robsa preah tha borsa mneak ach mean bampeak yeang hmatcht samreab real karngear la» . dak bantich chomreah tidthpheap muoychamnuon nei kar anoumt nih .
tae aveitow thimauthe ti 2 3 : 16-17 brab khnhom kuthea phnek namuoy nei preahkompir (" bt kompir teangoasa ") mean dangheum robsa preahcheamcheasa (noh ku " da bamphosakoumnit " nowknong pheasaea daem peaky nih mean ny tha yeung yl ampi thngainih . nowpel del yeung niyeay tha nih ryy del yeung mean » bamphosakoumnit »bonte saamdaw towleu del ban mk pi karodakadangheum ryy khyal dangheum ) ning ka mean kammovithi cheaksteng ning minmen kreante chea " banhnhea " ( noh ku " meanobrayoch ") samreab rypel buon rueng : kar bangrien , bantosa , ke ning kar b ntoh b nta nowknong sechakdei sochrit . khnhom saum delve chaul tow knong chamnuon buon ampiavei teangnih ning rbieb del puokke anouvott nowknong karobrachoum robsakhnhom .


muoy . kar bangrien

preahbantoul robsa preah ach bangrien khnhom phng der tha ku samkeal vithi del khnhom ach daer daoyman chomnue chett tha khnhom nung min mean banhhea cheamuoy khnhom . brasenbae yeung briebthieb nih daoy phlauv muoy del yeung ach niyeay tha preahbantoul robsa preah ach bangheanh (" bangrien ") phlauv haey brasenbae khnhom nowknong phlauv del bangheanh aoy khnhom noh khnhom nung min mean banhhea ning ttuol ban daembi koldaw daoy kmean krohthnak .
nowknong karobrachoum robsakhnhom nowknong phnek nih khnhom nung sarser kolkar nei preahbantoul robsa preah trauv ban thveu aoy khnhom tha rueng teangnoh tha preah rompung nei kar chue pit banhchea kar chuob tha nowknong kar an l robsakhnhom

kh . kar pht ntea tosa

reproof ku " karobrae akouymng brachheang nung " meanny dauch nung " refute " bonte nowknong pheasaea daem peaky nih ka meanny aveimuoy dauchchea " stei bantosa " . cheatoutow avei del lok baul meannytha nowpel del keat ban sarser nih tow thimauthe kuthea preahbantoul robsa preah meanobrayoch min troemte bangrien te bonte ka daembi brab anak nouv avei del anak kampoungte breachy ryyavei del anak kampoung thveu khosa . preahkompir nih min troemte bangheanh anak pi rbieb del anak kuorte daer vea ka chbasa nasa leatatradeang anak nowpel del phlauv robsa anak ku min troemotrauv . brasenbae yeung tralbtow u tea hr na nei phlauv nih vea dauchchea m nrti chreachar muoy del ban brab anak " anak kampoung louklouy phlauv muoy ku minmen samreab anak del tha chea kar khosa brasenbae anak roksaatouk kar nih ban kaenlaeng anak nung mean krohthnak » .
nowknong karobrachoum robsakhnhom phnek nih ban sarser yeang chbasa choh pi rbieb del khnhom kampoung breachy knong kar rsanow tam avei del khnhom ban rien , ( del khnhom " bangrien " nowknong kthakhand muoy nei phnek nih ) pol ku now tinih ban dak rbieb ning rbieb del khnhom ban chraen khnhom ban chenhpi phlauv del preah trong ban teakteanh champoh sovotthephap robsakhnhom .
k . chuosachoul

peaky nih meannytha "daembi star towchea rodth trang ryy troemotrauv » ( Vine vochneanoukram ) . min troemte chea preahbantoul robsa preahcheamcheasa ban brab khnhom tha tae khnhom ban vongveng chenh bauk vea ban chuoy aoy khnhom tralbmokvinh now leu phlauv khangostam mtong tiet . knong uteahar phlauv del chea kar bangheanh aoy khnhom del chea kanleng del banteat leab pnr nih ku ning chuoy aoy khnhom ttuol ban mokvinh now leu phlauv ning bant phlauv .
nowknong karobrachoum robsakhnhom nowknong phnek nih khnhom ban sarser choh nouv avei del khnhom trauv thveu daembi anouvott nung chhant robsa preah daembi anouvott nouv avei del puokke ban bangrien khnhom knong chamnoch "muoy " nei phnek nih .

kh . karnenam nowknong sechakdei sochrit

nih chea preahbantoul robsa preahcheamcheasa minmen troemte ban bangrien khnhom pi rbieb del preah chngaoy khnhom daer . vea minmen troemte ban brab khnhom bae khnhom vongveng chenh chhngay pi phlauv robsa trong haey minmen troemte brab khnhom pi avei del trauv thveu daembi star kar daer robsakhnhom krawpi kar teangoasa del ban phtal aoy karnenam ban chbasaleasa daembi roksaa khnhom nowknong sechakdei sochrit khnhom, noh ku nowknong vithi robsa preah . tralb mk uteahar nei phlauv del ban phtal aoy khnhom knong chomhan daoy karnenam chomhan min aoy ngeak chenhpi phlauv nih: bre now leu changkieng moukh nih minban chaul tow yeang chabrhsa dauchneh kom samlung meultow tesapheap noh te bonte phlauv del ban dak now leu venta khmaw ngngut daembi chiesaveang kar chang noh cheadaem
nowknong karobrachoum robsakhnhom phnek nih nung sarser choh chomhan betong del khnhom trauvte thveuteam daembi bampenh nouv avei del khnhom ban rien ( kthakhand " muoy" ) del min trauv ban ke thveu (" kh " chamnoch ) haey noh kuchea koldaw robsakhnhom (" k " chamnoch ) . puokke kuorte trauv ban chbasaleasa cheaksteng ning phtiengophtat yeang chbasa chomhan . chiesaveang kar dak Ethereal pek ryy " khangvinhnhean » meannytha chomhan dauchchea" khnhom sraleanh anak chraenchang "," khnhom trauvkar daembi ttuol ban kaenlaeng nowdaem "," khnhom attosa "," trauvkar athisthean "," khnhom nung an preahkompir chea nhuknheab " cheadaem chomnuosa mokvinh anak trauv sarser youtth sa sr t muoy del ach veayotamlei yeang chbasa avei del dauchchea tha "khnhom nung ttuol ban now maong 6:00 pruk " " thngai teangoasa mk pi 14: 00-14 : 30 khnhom saum athisthean samreab phriyea robsakhnhom ", " kalpi thngaiaeatity khnhom nung phtal nouv tangveay nei kruosaear muoy teangpir ban te proh khnhom doeng tha khnhom trauvkar " l muoy vithi del anak nungach veayotamlei brasenbae puokke ban chuobaknea ryy at .

u tea hr na
kalobrichchhet: 30/04/09 nhoam mtong: meakosa 1: 16-20

bangrien : ( tae avei chea kolkar kompirbib ryy anatte del ban bangrien khnhom aoy preahbantoul ?)

puok sessa ban kheunh preahyesaou saamkhan daembi thveuteam sakammopheap namuoy kampoung trauv ban anouvott . puokke ban chakchenh pi sa ndi sokh sedthakechch robsa puokke ban chakchenh pi pheap sokh sruol ning rongvong robsa puokke nei kar luonglom robsa puokke . teangoasa nih nowknong pel dauchaknea nih del trong ban haw .
preah chngaoy yeung thveuteam trong pileu sakammopheap robsakhnhom teangoasa bae tohbeicha vea meannytha kar leahbng muoychamnuon del khnhom doeng tha trong nung meulthe roksaa khnhom .

reproof : ( avei del khnhom ban breachy knong karorsanow tam kolkar nih ?)

meanrueng cheachraen del khnhom ban dak bopvobt tomneaktomnng robsakhnhom cheamuoynung preahyesaouv uteahar sa bta nih khnhom bankheunh tourotossaa chraenpek ( chea riengreal yb khnhom mk phteah vinh haeyrueng dambaung del khnhom thveu ku baek tourotossaa nih ku saumbite athisthean daembi arkoun dl preah del khnhom ban tralbmokvinh cheamuoynung phng der ), banteabmk khnhom ban chchek rypel pir maong daoy doeng tha khnhom kuorte an preahkompir robsakhnhom .
kalpi thngaiaeatity khnhom minban tow preahvihear proh khnhom chenh mk karngear pisesa ning khnhom nung bngbrak yeang la dauchneh khnhom ban chreusareusa aoytow thveukear ning min tow preahvihear ban .

ke : ( tae khnhom trauv thveu daembi bampenh tam kolkar nih ?)

khnhom trauvkar meul tourotossaa tech ning kamntpel velea robsakhnhom an haey athisthean pisesa banthem tiet . khnhom nung sarser dng teangnoh nowknong kalvipheak robsakhnhom ning khnhom nung kan khnhom tow aoy puokke .

karnenam nowknong sechakdei sochrit : ( tae avei chea youtth sa sr t del tha nung bant bampenh kolbamnng del khnhom mean daembi ke chomhan cheakleak ban te? )

1 thveu aoy banhchi nei kammovithi tourotossaa del khnhom chng meul .
2.To kamnt kalvipheak nei kammovithi teangnih ning kar meulkheunh min leusa pi pir maong chea riengrealthngai .
3.Comunicarle braponth khnhom bte chnhea chett nih daembi chuoy khnhom daembi bampenh vea .
4.Voy daembi baohpoump dng teangnoh haeynung now cheabnung phnek mkheang nei tourotossaa daembi changcham tha nowpel del anak tralb mk pi thveukear .
5.The kalvipheak sanluk del khnhom ka nung kamntpel an pelvelea robsakhnhom . riebcham kammovithi kar an robsakhnhom del khnhom nung chabphtaem dauch khangokraom lait pouch koumrong an .
6.No'll ban baek now leu kompyoutr nih banteabpi maong 9 yb , haey avei del preah ban brab khnhom tha nowknong karobrachoum robsakhnhom ning an nowknong pelvelea robsakhnhom khnhom nung niyeaytow kan braponth robsakhnhom . ( nowpel del yeung ban an cheamuoyoknea chea riengrealthngai sophaset muoy)




4 banhchob daoy karoathisthean

banhchob pelvelea kar leahbng robsa anak daoy karoathisthean noh te bonte roksaatouk knongchett nouv avei del preah ban daoy kreante ban niyeay tha . khnhom saum ponyol nih kante chraen bantich : nowpel del anak trauv ban ke brab norna mneak del chea kechch promoprieng da thom muoy haey nowpel del anak banhchob kar niyeay mnoussaamnak phsaengtiet anak kreante phlasa btaur brathanobt ryy khnhom romkhan dltow suor anak aveimuoy del min mean avei del trauv thveuchea muoy nung avei del kechchapipheaksaea , chea karpit mnoussaamnak del trauv ban ke minban sdab nouv avei del anak niyeay tow keat bonte trauv ban hooked now leu muoychamnuon nei kar kit robsa keat . pelokhleah vea kaetlaeng dauchaknea nung preah . keat niyeay tow puok yeung nowknong kar korp bratebatte chea karobrachoum robsa yeung del ban dak now leu uteahar ning karoathisthean chongokraoy robsakhnhom khnhom som aoy anak phtal aoy khnhom nouv kamrit muoy ... khnhom meannytha khnhom minban lyy pi avei del keat trauv ban ke niyeay tha daoysaarte kar kattosa chongokraoy robsakhnhom kmeanoavei thveu cheamuoynung avei del lok trauv ban ke niyeay mk khnhom bonman neati moun nih . trauv brakd tha daembi athisthean tha preah kreante ban brab anak nowknong preahbantoul robsa trong haey banteabmk anakdoeng tha karoathisthean robsa anak nung trauv ban chhlaey (yauhan 15: 7) .
knong uteahar nih yeung kreante thveu nih karoathisthean robsakhnhom kuorte mean aveimuoy dauch nih tha: « preahamcheasa aey saum arkoun dl anak tha bae tohbeicha min smaohtrang robsakhnhom anak nowte smaohtrang . attosa aoy khnhom min ban phdal aoy anak phear penh setthi robsa anak nowknong chivit robsakhnhom haey sakammopheap haey chuoy khnhom aoy ban chraenchang nih ussaa pyeayeam knong kar an pelvelea ning karoathisthean robsakhnhom . khnhom dak chivit robsakhnhom nowknong karkorp tam preahbantoul robsa anak khnhom athisthean now knong preahneam preahbeta preahyesaouv a me n »


tontenh 5

pelokhleah nowknong pelvelea sngabsngat robsa anak anak ach rk kheunh kh kompir del anak nung chng daembi tontenh cham baesencha tha noh chea karnei del ban sarser now leu bamnek dachdaoylek muoy nei kradeasa ning anouvott vea cheamuoy anak penhmuoyothngai krob tikanleng del anak tow muoy . real pel del anakarokkheunh ban bangheanh tha kroupety brahelcha ning pinity laengvinh nouv kh kompir nih .

sontoroktha chongokraoy

1.Recalls tha kolbamnng pit nei kar leahbng robsa anak min trauv ban rk kheunh bralomlok « sechaktei pit del ban leak "ryy tidthpheap nei preahbantoul noh te bonte muoy tow khoum muoy nung preahcheamcheasa ning kar ttuol ban karnenam robsa keat . meultow min mean kar rk kheunh thmei muoy bonte kar brakb ning kar bangrien .

2.Considers nowpel na karobrachoum muoy del minmen chea « chabach »bonte eksetthi muoy . noh ku teaktng chea preah del mean akabb keriyea troemotrauv ning min stakstaer . mean santiphap , ​​ karosangkroh robsa anak min asry leu pel sngabsngat robsa anak ( ephesaur 2: 8-9 ) bonte kar brakb robsa anakchea muoy preah nung klaycha khet chit chraen dauch chea kar smaohtrang knong kar leahbng robsa anak .

3.A karobrachoum minmen chea " vetomont " minmen chea roubamont muoy daembi ttuol ban nouv rueng noh te bonte vithi daembi pongrung kar brakb robsa anakchea muoy nung preah .

4.No vithi " setthi " noh te daembi aoy meankar leahbng robsa anak . nowknong tomneaktomnng muoy del now tinoh ku tengte bah nei lokkhan pisesa muoy . ilauvnih khn pel del mean kuchea vithi " setthi " te bat mean kolkar nenam muoychamnuon del mean sarsaamkhan :

muoy) vea trauv ban ke del mean moulodthan leu preahbantoul robsa preah , min mean arommo arommo ryy kar hunched daoysaarte teangoasa del mean kar yl chralam noh te bonte bt kompir kuchea "peaky robsa pyeakeari del ban aahang tha ban del anakathveu ban yeang la knong kar stab del chea ponlu del reah chomnuosa vinh muoy ngngut rhautadl phlu thngai ning pelopruk kaenlaeng tara knongchett robsa anak » ( petrosa ti 2 1:19 )

kh) ban thveu karobrachoum robsakhnhom ku chea karosamrech chett phtalkhluon ning doeng chhngay huosapi arommo robsakhnhom . vea kuchea tamrouvkar dauchchea kar briphok noh te bonte pelokhleah mean arommo tha minban khlean khnhom doeng tha khnhom trauvkar mhoubaeahar . min mean kar chomnuosa noh te samreab mhoubaeahar del khnhom ttuoltam ry preahbantoul robsa preahcheamcheasa der .

5.Si chabphtaem mean arommo tha anak min ach tha preah mean bantoul tow anak l kom thleaktuk chetd tsaou knong kar athidthean karobrachoum ning kar robsa anak . anak trauv kar rien daembi stab preah haey tha pelokhleah tamrouv aoy meankar bit nei « karoanouvott " muoy . brasenbae lokaanak chaul towkean kanleng hatbran minkheunh lotthophl banhchob saamnom dambaung nei kar thveu lomhat bran noh te bonte brasenbae anak kuchea anak srab lotthophl del nung mean phostotang chab . min ttuol ban thleaktuk chetd saum cham tha trong ban banhchoun preahvinhnhean robsa trong daembi aoy bangrien anak chhant robsa trong tamory preahbantoul preah mean tomnoukchett trong nung .

saamnuor nhuknheab

pelvelea da la bamphot daembi thveu karobrachoum robsakhnhom chea avei?

vea pitchea pungophaek leu anak . avei del saamkhan ku karosvengork pelvelea nowpel del min mean saam leng romkhan chraen ryy kar romkhan muoy del chea thommotea kaetlaeng nowdaem bonman maong nei pelopruk te te mean arommo daoy itkitathlai daembi svengork preah nowpel velea nei thngai namuoy te . litr banhhea thveu aoy kar leahbng robsa anak nowpel yb kuthea anak kampoung brahelcha chralam cheamuoy koumnit nei thngai noh ning min ach phtao t arommo ban la knong kar an robsa anak ning ka ach chea kar thounhotrean .
preahyesaouv ban kraok laeng yeang khlang nowdaem daembi tow bramoul yk tisadaw nei preahvorbetea (meakosa 1:35 ) ning tomnouk tamkeung ning chea thmei mtong tiet yeung trauv ban ke anhcheunh aoytow svengork preah now pelopruk prolum (tomnoukdamkaeng 5: 3 57 : 8, 59 : 16 , 88:13 ning anakadtei tiet )

tae khnhom trauv sarser karobrachoum robsakhnhom?

vea chea kar la brasaer knong kar ttuoloyk pelvelea daembi sarser avei del preah ban brab khnhom chea riengrealthngai daoysaarte khnhom sarser vea chuosachoul karnenam la brasaer cheang moun nowknong chett robsakhnhom phng der nowpel del khnhom mean nowknong tamrouvkar nei brachnha muoy yeang chabrhsa ach pinityameul now leu sievphow karobrachoum robsakhnhom ning pinity laengvinh nouv avei del preahcheamcheasa trauv ban ke niyeay mokkan khnhom now sa bta chongokraoy nih ryy pi khemoun ning daoyhetonih rk tisadaw mean sovotthephap ning kar broeksaea robsa preahcheamcheasa yeang chbasa .

tae mean avei brasenbae thngaineamuoy khnhom ach thveu karobrachoum robsakhnhom? tae khnhom trauvkar daembi chomnuosa vea ryy?

te kreante thveu aoy brakd tha vea min klaytowchea tom leab muoy . chea riengrealthngai anak chamnay daoy kmean karobrachoum robsa anak ku chea aokasa del batbng knong kar ttuol ban nouv brachnha , chomnue, kdei sokhsant, tisadaw , l ¿ tae khnhom ach chamnaypel muoyothngai daoy kmean kar briphok ? saum brakd tha anak , haey khnhom trauv tow briphok pir dng now thngaibanteab noh te bonte thngainih min dauch khnhom nung towchea khsaaoy , yokchett toukdeak tech visaealpheap l krohthnak nih nung trauv ban brae daembi min briphok .

  tae khnhom trauv thveu aoy brakd tha min aoy " thveu aoy vea niyeay tha" avei del preahkompir ban niyeay tha yeang dauchamtech?

kom yk kh dachsrayal ning min batbng meulkheunh nei bribt . saum suor khluon anak tha :
tae avei towchea brathanobt anoumt niyeay ampi rueng nih kuchea? tae avei towchea braphet nei aksaar sa sr t chea avei? ( tomnouk tamkeung sophaset ning knong kamnapy ban chraen now tinoh ning pheasaea nythieb chraen dauchneh rueng cheachraen minmen chea pyonhchon . raum mean chravak nei akouymng lau chi khl pol ku koumnit knea asry leu ban yl koumnit khangleu . chea hetoaveibeanchea raum kuchea kar penhlenh nei kar khlea dauchchea " dauchneh ", " dauchneh ", " dauchneh ", " dauchneh " l muoy sievphow dai knong kompir ach chuoy anak aoy yl pi avei del braphet nei aksaarsel chea sievphow del anak chng tow seksaa nih)

tae norna chea anak trauv ban ke niyeay? tae norna chea anak kampoung doeknoam ? tae avei towchea kaltesa choumvinh kar anoumt nih mean aveikhleah?

uteahar thommotea nei atthabt chenhpi bribt muoy ku : " khnhom ach thveuavei krobyeang tamory preah krisd del ban pongrung khnhom » (philip 4:13) haey brae kh kompir tha samreab krob braphet nei sthanphap : brasenbae khnhom trauvte ttuoloyk kar thveutest nowknong salarien muoy , bae pitchea ngngouykeng ning trauvkar daembi roksaa kar thveukear brasenbae khnhom chngban rothayont muoy krueng haey khnhom kampoung kit pi kar ttuoloyk brakkamchi l bo nde bribt nei kar anoumt noh ku chbasaleasa nasa:
avei del trauv ban lok baul niyeay ampi ? keat trauv ban ke niyeay tha lok ban rien rsanow knong pheap kreikr ning tropyosambotte ning anak del min cham meankar sambour samphear ryy mean avei saoh daoy doeng tha avei del kaltesa nih preah chea muoy nung keat haey ban pongrung . khnhom meannytha nowpel del khnhom trauvkar brak kh noh ku minmen daembi ttuol ban brak ! bonte daembi phtal aoy yeung nouv kar luonglom : «preah pongrung khnhom bae tohbeicha kaltesa "( taeman pheap khosaknea tow nung avei del yeung ban lyy chea thommotea trauv ban te? )

saum preah bratan pr anak .

No hay comentarios.:

Publicar un comentario