Translate

viernes, 10 de octubre de 2014

გავაკეთოთ Devotional

გავაკეთოთ Devotional

შესავალი

ბევრჯერ გვსმენია, რომ თქვენ უნდა აქვს ყოველდღიური devotional, მაგრამ პირველი პრობლემა არის ის, რომ ჩვენ არ ვიცით, რა არის; არის სწავლების პერიოდი სიტყვას? უბრალოდ?, კითხულობს ახლა არის დრო ლოცვა? როგორ გავაკეთოთ ყოველდღიური devotional?, ეს არის ის, რაც ჩვენ ვუპასუხებთ მოკლედ პუნქტებში.

რა არის ყოველდღიური devotional?
მშვიდი დრო ძირითადად დროს სტიპენდია ღმერთთან, სპეციალური მხრივ მოშორებით მოუსმინოს ღმერთს და დაველაპარაკო ამინდი ეს კეთდება მეშვეობით ლოცვა და კითხულობს მის სიტყვას .; მაგრამ ალბათ, ყველაზე მნიშვნელოვანი თვისება devotional და რა კითხვის დროს არის მშვიდი დრო, მისი აქცენტი პრაქტიკული გამოყენების, რასაც ღმერთი ამბობს, რომ არის, მნიშვნელობა devotional მაძლევს მითითებებს ზუსტი, რასაც ღმერთი ამბობს, არა მხოლოდ ინტელექტუალური ცოდნა, რასაც ღმერთი ამბობს და არა მხოლოდ წასვლას მისი ხასიათი ან ჩემი ბუნება, მაგრამ კონკრეტული ნაბიჯები, რომლებიც დამეხმარება გავაკეთოთ ღვთის ნება.

როგორც შორის მეგობრობის ორი ადამიანი იზრდება, როგორც თქვენ გაუზიარებთ სხვა უფრო საქმიანობას, საიდუმლოს, უფრო საერთო, მეტი დრო ვსაუბრობთ, იცინის და ტირილით; ანალოგიურად, ჩემი ურთიერთობა ღმერთთან გაძლიერდა ჩემი მშვიდი ჯერ. იმ დროს მარტო ღმერთი, როცა ჩემი ნდობა მას იზრდება, რადგან ვიცი, მას პირადად ყოველდღე ცოტა მეტი. (და არა მარტო ვიცით მის შესახებ, მაგრამ ვიცით, მას)
ასევე, ჩემი ერთგული ჯერ დღეში, როდესაც მე მიიღოს მკაფიო ინსტრუქციები ეჭვების შესახებ, რომ მე მაქვს (იაკობი 1: 5), მე გაფრთხილება ღვთისგან, თუ მე გადახრა გზა (იგავები 3: 5-6), მე განწყობა, თუ მე ვარ შემცირება სული (ფსალმუნი 119: 92), ან როცა დაიბრუნოს იმედი, თუ გრძნობთ დაკარგა და გულდაწყვეტილი (რომაელთა 15: 4). თქვენ გაგიკვირდებათ, თუ რამდენჯერ თქვენი ყოველდღიური devotions, რომ ღმერთი მომზადება ტესტი, ან გაძლევთ რამდენიმე ლექსი, რომ აუცილებელია, რომ თქვენ იზიარებთ ვინმე ვინც ცხოვრობს რთულ ვითარებაში.

სად ჩვენ ვიწყებთ?
ეს შეიძლება დაეხმაროს დაიცვას ეს წინადადებები:

1.Determina ფიქსირებული დრო თქვენი მშვიდი და გამყარებაში, რომ გრაფიკი, ნუ ეცდებით, რომ თქვენი devotions თქვენს თავისუფალ დროს, რადგან ისინი სავარაუდოდ არასოდეს მოვძებნოთ დროს. თუ დღის წესრიგი, პროგრამები და პატივისცემა ყოველდღე, რადგან თქვენ გამოიყენოთ თქვენი ერთგული იქნება ოპტიმიზაცია თითოეული თქვენი შეტაკებები ღმერთი.

2.Choose წიგნი და თქვენი devotions ეს თავიდან ბოლომდე. მიზანშეწონილია, რომ თქვენ, უბრალოდ, ბიბლიაში შემთხვევითი ყოველდღე იმიტომ, რომ თქვენ აწარმოებს რისკის კლდის მნიშვნელოვანი ასპექტები კონტექსტში და "ამბობენ", რაც ბიბლიაში არ არის ნათქვამი. როგორ ფიქრობთ, წაიკითხა სიყვარულის წერილი? თქვენ დაიწყება დასაწყისში და რომ წავიკითხე ნელა, მშვიდად, ბოლომდე არ არის ეს? ბიბლია არის სიყვარული წერილი, რომ ღმერთმა დაწერა! ასე რომ წიგნის დასაწყისში და დაიცვას ის ბოლომდე.

3.Choose ფიქსირებული ადგილი თქვენს სახლში; ადგილი, სადაც თქვენ არ შეუშალა რაიმე ან ვინმე, და რომ ადგილი აქვს სპეციალური ადგილი, სადაც თქვენ ყოველთვის ღმერთი. რომელიც დაგეხმარებათ არ უნდა განადგურდეს და ნარჩენების დრო ადგილს ეძებენ, რათა შეწყობოდა თქვენს devotional.

4 ათი სიები ყველაფერი, რაც თქვენ უნდა: A ბიბლია, რვეული, ფანქარი sharpener და ა.შ. მაღაზიის ადგილი, სადაც თქვენ ყოველთვის თქვენი ერთგული. რომელსაც ყველაფერი მზად, რათა თავიდან ავიცილოთ, რომელმაც უნდა მიიღოს რამე დაავიწყდა, და ასე რომ თქვენ შეგიძლიათ დარჩენა შეეხო, რასაც ღმერთი ამბობს, გარეშე distractions.

დასაწყისი
! დასაწყისი
პირველი, რაც უნდა გავაკეთოთ არის აირჩიოს წიგნი ბიბლია. თუ ეს არ არის პირველი შემთხვევა, როდესაც თქვენ ამის გაკეთება devotional, ალბათ, საუკეთესო უნდა დაიწყოს ზოგიერთ ახალ აღთქმაში, მაგალითად ერთ სახარება. ნებისმიერ შემთხვევაში, ვლოცულობთ, რომ ღვთის მითითებებს გაძლევთ წიგნი, რომელიც მას სურს ლაპარაკი.
 


ლოცვა ნაბიჯი 1

ერთხელ თქვენ მიერ არჩეული წიგნი (ვთქვათ, მაგალითად ჩვენ შევარჩიეთ მარკოზის სახარება) პირველი, რაც ჩვენ ვილოცოთ და ვთხოვოთ ღმერთს დაგვეხმარება, რომ მოვუსმინოთ და ჩვენ ვხედავთ, თუ რა მისი ნება. მოკლე ლოცვა, რომელიც დაეხმარება გახსოვთ, რომელიც თქვენ წინაშე წარდგენისა და გასწორება თქვენი გული ღმერთთან. გახსოვდეთ, ეს არ არის თქვენი დრო ლოცვა და შუამდგომლობა სხვებისთვის ეს იმ დროს, როდესაც, როგორც ჯარისკაცი, თქვენ წარდგენის წინაშე თქვენი კაპიტანი მიიღოს ბრძანებებს და მითითებებს, არ მოითხოვოს მომხრეა.

Lee, ბრენდი და meditates
1 ლი და Mark
ჩვენ დაუყოვნებლივ დავიწყეთ კითხულობს თავი, რომელიც შეესაბამება ჩვენს (ამ შემთხვევაში პირველი თავი მარკოზის სახარება) რამდენჯერმე, მაგრამ ჩვენ წაკითხვის ფანქარი ხელში და შემოწმების ყველაფერი ჩვენს ყურადღებას, ანუ, ეს შეიძლება იყოს ფრაზა, რომ ჟღერს საინტერესო და უცნაური ჩვენთვის; სიტყვა, რომელიც ხშირად მეორდება, ზოგი დამოკიდებულება კონკრეტული ხასიათი, თქვენ გაქვთ ურთიერთობა შედეგობრივი (... თუ ეს ... რა ხდება ...), ზოგიერთი განსხვავდება, რომ თქვენ შეუძლია იდენტიფიცირება და ა.შ.


2 meditate

ამ ეტაპზე თქვენ შეამჩნევთ, რომ არსებობს გარკვეული რამ, რაც უკვე აღინიშნა ბიბლიის კონცენტრირება იმ ნაწილს (სთხოვე ღმერთს, რაც მას სურს, რომ ვთქვათ), და აირჩიეთ ერთი, რომ იჭერს თქვენი ყურადღება.

დრო სჭირდება, რათა meditate შესახებ, რომ ნაწილი. დღეს ჩვენ გვესმის, მედიტაცია, როგორც ცდილობს დააყენა ცარიელი გონება, meditate წლის ბიბლია, მაგრამ საპირისპირო მართალია, ჩვენ უნდა შეავსოთ ჩემი აზრით და აზრები სიტყვა.

გადახედვა რამდენჯერმე, რომ პასაჟი, რომ დაიჭირეს თქვენი ყურადღება და ჰკითხეთ საკუთარ თავს: რა არის ამაში, რომ მე უნდა მივბაძოთ?, არის რამე ამ გავლას, რაც მე მაქვს, რათა თავიდან ავიცილოთ?, იდენტიფიცირება გარკვეული დამოკიდებულება აქ ნახსენები? ა.შ.

იქნებ შეგიძლიათ, რომ გავლის წინადადება, მაგალითად, ფსალმუნის 1 შეიძლება იყოს:
"უფალო, მე ვლოცულობ, რომ თქვენ გათვალისწინებულია ჩემი ცუდი ყურის რჩევები და დამტოვე არ დადის ცოდვილთა გზას. ნუ მე იჯდეს mockers მაგრამ აქვს შიმშილი და წყურვილი შენი სიტყვა, რომ ჩემი აღფრთოვანება. მინდა იყოს, როგორიც ხე, რომელიც ძლიერი, რადგან ... და ა.შ. "

მიიღეთ თქვენი დრო, ნუ ეცდებით დაჩქარდეს რამ მდე და შეავსოთ ამ დროს მედიტაცია და ლოცვა, მახსოვს ღმერთს სურს საუბარი.

ავიღოთ, მაგალითად, მარკოზი, თავი 1, მაშინ, წაკითხვის შემდეგ რამდენიმე ჯერ მე დარეკილი (სხვა საკითხებთან ერთად) v.18 და v.20 (I ჩაარტყეს ფრაზა "მოჰყვა", რადგან იგი მეორდება ორჯერ ძალიან მცირე ნაწილი, მხოლოდ სამი ლექსი).

დაწერეთ ქაღალდზე
ახლა, მე მიიღოს, რომ ნაწილი და მასთან ერთად მე შეავსოთ ფურცელი რომ მაქვს ქვემოთ. (მე მიიღოს, რომ სცენა, რადგან არსებობს v.16 იწყება.) ეს ფურცელი ეფუძნება 2 ტიმოთე 3: 16-17 ამბობს, რომ "მთელი წმინდა წერილი ღვთისგან არის შთაგონებული და მომგებიანია სწავლების, for reproof, კორექტირებისთვის, ამისთვის სწავლების სიმართლე, რომ ადამიანი ღვთის შეიძლება ამომწურავად აღჭურვილია ყველა კარგი მუშაობა. "დააყენა ცოტა გარკვევა ზოგიერთი ასპექტი ამ გავლას.
რა 2 ტიმოთე 3: 16-17 მეუბნება, რომ ნებისმიერი ბიბლიის ("მთელი წერილი") შეიცავს სუნთქვა ღმერთი (ეს არის "შთაგონებული" ორიგინალურ ენაზე ეს სიტყვა აქვს კონოტაცია ჩვენ გვესმის დღეს. როდესაც ჩვენ ვამბობთ, რომ ესა თუ ის გვაქვს "შთაგონებული", მაგრამ ეხება, რომ მოდის სუნთქვის ან სუნთქვა) და ასევე პრაქტიკული და არა მხოლოდ "ინტელექტუალური" (რომელიც "სასარგებლო") ოთხი რამ: სწავლების, rebuking, კორექტირება და სწავლების სიმართლე. მიადევნე თვალი ჩავუღრმავდებით ამ ოთხი რამ და როგორ ეხება ჩემს devotional.


ა. სწავლების

ღვთის სიტყვას შეუძლია მასწავლე, რომ არის, მარკ me გზა, რომლითაც მე შემიძლია სიარული, რომ თუ მე არ მაქვს პრობლემები. თუ შევადარებთ საგზაო ჩვენ ვთქვათ, რომ ღვთის სიტყვა, შეგიძლიათ ნახოთ ("ასწავლიან") ბილიკები, და თუ მე შესახვევი, რომელიც აჩვენებს ჩემთან, მე არ მაქვს პრობლემები და მიიღონ დანიშნულების გარეშე შემთხვევით.
ჩემი ერთგული, ამ ნაწილში დავწერ პრინციპები ღვთის სიტყვის მიღების მე, ის, რომ ღმერთი ნამდვილი მწამს, ბრძანებები, ნაცნობობა ჩემი მოსმენით, და ა.შ.

ბ. მსჯავრდებულთა

შეგონებას, რომ "გამოყენებით არგუმენტი წინააღმდეგ" სინონიმი "უარყოფს", მაგრამ ორიგინალში სიტყვა ასევე ნიშნავდა რაღაც "ბრალი". ძირითადად, რაც გულისხმობდა პავლე წერდა ეს ტიმოთე, რომ ღვთის სიტყვა სასარგებლოა არა მხოლოდ ასწავლიან, არამედ გითხრათ, რა თქვენ ვერ ან, თუ რას აკეთებს არასწორია. ბიბლია არა მხოლოდ გიჩვენებთ, თუ როგორ უნდა ფეხით იგი ასევე ნათლად ჩანს, რომ თქვენ როდესაც თქვენი გზა არასწორია. თუ დავუბრუნდებით, მაგალითად, გზა, ეს როგორც მოძრაობის ოფიცერი გიჩვენებთ "თქვენ ოკუპაციის ჩიხი არ არის თქვენთვის, რომ ეს არასწორია, თუ თქვენ გაქვთ ამ up თქვენ შემთხვევით."
ჩემი ერთგული, ამ მონაკვეთზე ნათლად დაწერეთ როგორ მე ვერ ცხოვრობენ მდე, რაც მე გავიგე, (რაც მე "ასწავლიან" მუხლის პირველ პუნქტში ამ განყოფილებაში), ანუ აქ დააყენა თუ როგორ და რამდენად I გამოვედი შესახვევი, რომ ღმერთი მიიპყრო ჩემი უსაფრთხოება.
გ. დაფიქსირება

ეს სიტყვა ნიშნავს "აღდგენას სწორი ან სწორი სახელმწიფო" (VINE ლექსიკონი). სიტყვა ღმერთი არა მხოლოდ მეუბნება, თუ მე აერია, ასევე მეხმარება დავბრუნდეთ სწორ გზას ისევ. მაგალითი გზაზე, გვიჩვენებს, სადაც მოხატული ხაზები და მეხმარება დაუბრუნდება სიმღერა და გააგრძელებს გზას.
ჩემი ერთგული, ამ სექციაში I დაწერეთ რა უნდა გავაკეთოთ, რათა განახორციელონ ღვთის ნებაა, გამოიყენონ ის, რასაც მასწავლა ქვეპუნქტის "ა" ნაწილში.

დ. სწავლების სიმართლე

სიტყვა ღმერთი არა მარტო მასწავლა, თუ როგორ ღმერთს სურს, რომ მე ფეხით. ეს არა მხოლოდ გიჩვენებთ, თუ მე გადაუხვევს მისი გზა და არა მხოლოდ გიჩვენებთ რა უნდა გააკეთოს, რათა აღდგეს ჩემი ფეხით, გარდა ამისა, რომ, მომეცი მკაფიო ინსტრუქციები დამტოვე სიმართლე, რომ არის, ღვთის გზა. დავბრუნდეთ მაგალითად, გზის, მაძლევს ეტაპობრივად მითითებები არ გადაგვიხვევია გზას: გამოდის ფარები, არ ასე სწრაფად, არ შევხედოთ დეკორაციები, მაგრამ გზა, დააყენა მუქი სათვალე, რათა თავიდან ავიცილოთ თვალისმომჭრელ ელვარებას იქ, და ა.შ.
ჩემი ერთგული, ამ მონაკვეთზე, დაწერეთ კონკრეტული ნაბიჯები, მე უნდა დაიცვას, რათა შეასრულოს ის, რაც გავიგე (პუნქტის "ა"), რომელიც არ აკეთებს ("ბ"), ეს არის ჩემი მიზანი (პუნქტის "გ"). ისინი უნდა იყოს ნათელი, პრაქტიკული და ნათლად მოწმდება ნაბიჯები. მოერიდეთ აყენებს ძალიან ეფემერულია და "სულიერი" ნიშნავს ნაბიჯები, როგორიცაა "მე მიყვარს მეტი", "მე უნდა მიიღოთ up დასაწყისში", "მე აპატიებს", "უნდა ვილოცოთ", "მე ვაპირებ, რომ ვიკითხოთ ბიბლია უფრო ხშირად" და ა.შ. იმის ნაცვლად, რომ თქვენ უნდა დაწეროთ სტრატეგია, რომელიც შეიძლება შევაფასოთ, აშკარად, რამ, როგორიცაა, "მე კიდევ up at 6:00 am" "ყველა დღე 14: 00-14: 30 ვლოცულობ ჩემი მეუღლე", "კვირა მე მივცემ შეთავაზებას ასეთი ოჯახი იმიტომ, რომ ვიცი, მე უნდა "და ა.შ. ასე რომ თქვენ უნდა შეეძლოს შეაფასოს, თუ ისინი თუ არა.

მაგალითად
თარიღი: 30/04/09 ჯარისკაცი: Mark 1: 16-20

ასწავლიან: (რა არის ბიბლიური პრინციპი ან მანდატი, რომელიც ასწავლის ამ სიტყვას?)

მოწაფეებს, რომ იესო უფრო მნიშვნელოვანია, რომ დაიცვას ნებისმიერი საქმიანობა, რომელიც ხორციელდება. მათ დატოვეს ეკონომიკური უსაფრთხოების, დატოვა შეუქმნის და მათი წრე კომფორტს. ყველა ამ იმავე მომენტში, რომ მან მოუწოდა.
ღმერთს სურს, რომ მივყვეთ მას, პირველ რიგში, ჩემი საქმიანობის, მაშინაც კი, თუ ეს ნიშნავს, გარკვეული მსხვერპლი მე ვიცი, რომ ის იზრუნებს ჩემთვის.

შეგონებას: (რა მე ვერ ცხოვრობენ მდე ეს პრინციპი?)

არსებობს ბევრი რამ, მე პრეფიქსი ჩემი ურთიერთობა იესო, მაგალითად, ამ კვირაში მე ვნახე ძალიან ბევრი TV (ყოველ ღამე მე სახლში და პირველი რასაც ვაკეთებ არის ჩართოთ ტელევიზორი, თუნდაც ევედრე მადლობა ღმერთს დავბრუნდი კარგად), მერე სტატისტიკა ორი საათის განმავლობაში იცის, რომ მე უნდა წაიკითხოთ ბიბლია.
კვირას მე არ დადიან ეკლესიაში, რადგან მე გამოვიდა სპეციალური სამსახური და მინდა გადაიხადოს საკმაოდ კარგად, ამიტომ აირჩია წასვლა სამუშაოდ და არა ეკლესიაში.

სწორია: (რა უნდა გავაკეთოთ, რომ შეასრულოს ეს პრინციპი?)

მე უნდა უყუროთ ნაკლებად ტელე და დანიშნოს ჩემი დრო კითხულობს და ლოცვა უფრო კონკრეტულად. დავწერ იმ დროს ჩემი გრაფიკი და მე გამართავს თვალი მათ.

სწავლების სიმართლე: (რა არის სტრატეგია, რომელიც გააგრძელებს შეასრულოს მიზნით, რომ მე უნდა გამოსწორდეს კონკრეტული ნაბიჯები?)

1 სასტარტედ სია სატელევიზიო შოუები, რომ მე მიყვარს ვხედავ.
2.To დადგინდეს მიერ ამ პროგრამების და ნახეთ, არა უმეტეს ორი საათის განმავლობაში იმყოფებოდა.
3.Comunicarle ჩემი მეუღლე ამ გადაწყვეტილებას, დამეხმაროთ მის შესასრულებლად.
4.Voy ბეჭდვა იმ დროს და გამყარებაში მხარეს TV გვახსოვდეს, რომ როდესაც თქვენ დაბრუნებას მუშაობა.
5. გრაფიკების, რომ ფურცელი მე ასევე დანიშნოს ჩემი დროის კითხვა. ორგანიზება ჩემი მოსმენით პროგრამის მე დაიწყებს შემდეგ მოსმენით გეგმა მდოგვის მარცვალი.
6.No'll ჩართოთ კომპიუტერი შემდეგ 9 საათზე, და მე გაიგო, რომ ჩემი მეუღლე რა უთხრა ღმერთმა ჩემს devotional და წაიკითხეთ ჩემს დროს. (იმ დროს ჩვენ ერთად ვკითხულობთ ყოველდღე ანდაზა)




4 სრულდება ლოცვა

დასრულდება თქვენი devotional დროს ლოცვა, მაგრამ გახსოვდეთ ის, რაც ღმერთმა უბრალოდ განაცხადა. ნება მომეცით აგიხსნათ ეს ცოტა უფრო: მას შემდეგ რაც უკვე ვეუბნებოდი ვინმეს დიდი გარიგება, და როდესაც თქვენ დასრულდება საუბარი სხვა პირი თქვენ უბრალოდ შეცვალოს სათაური ან მე გაწყდება გკითხოთ რაღაც, რომ არაფერი არ არის, რა მოლაპარაკებები?, ეს არის, ფაქტობრივად, რომ ადამიანი არ უსმენს რას ამბობს მას, მაგრამ მოიპოვა რამდენიმე აზროვნება. ზოგჯერ ხდება, იგივე ღმერთი. იგი საუბრობს ჩვენს devotional მორჩილება დააყენა მაგალითად და ჩემი საბოლოო ლოცვა გთხოვ მომეცი რეიზი ... ვგულისხმობ მე ნამდვილად არ მესმის, რას ამბობდა იმიტომ, რომ ჩემი საბოლოო სასჯელის საერთო არაფერი აქვს ის, რაც უკვე საუბარი ჩემთვის რამდენიმე წუთით ადრე. რა თქმა უნდა ვილოცოთ, რომ ღმერთმა უბრალოდ გითხარით, მისი სიტყვა და შემდეგ თქვენ იცით, რომ თქვენი ლოცვა არ არის (იოანე 15, 7).
მაგალითად ჩვენ გავაკეთეთ, ჩემი ლოცვა უნდა იყოს, რაღაც მსგავსი: "უფალო, მადლობა გითხრათ, რომ მიუხედავად ჩემი ღალატი ერთგული დარჩებით. აპატიებს მე არ გადაუცია თქვენ თქვენი კუთვნილი ადგილი ჩემი ცხოვრება და საქმიანობა, და დამეხმარება იყოს უფრო გულმოდგინე ჩემს დროს კითხვა და ლოცვა. I ადგილი ჩემს ცხოვრებაში მორჩილება შენი სიტყვა, მე სალოცავად მამა იესოს სახელით, ამინ "


გვემახსოვრება 5

ზოგჯერ, თქვენი მშვიდი დრო თქვენთვის ლექსი, რომელიც თქვენ გსურთ გვემახსოვრება, თუ ეს საქმე, დაწერეთ ცალკე ნაჭერი ქაღალდი და შეასრულოს ის თქვენთან ერთად მთელი დღის განმავლობაში, სადაც თქვენ. ყოველ ჯერზე თქვენ გვიჩვენებს, რომ გადაიჩეხო და განიხილოს ლექსი.

საბოლოო შენიშვნები

1.Recalls, რომ რეალური მიზანი თქვენი ერთგული არ არის მოძიებაში რომანი "ფარული ჭეშმარიტება" ან ასპექტები სიტყვა, მაგრამ კომუნა ღვთისა და მიიღოს მისი ინსტრუქციები. შეხედეთ არის ახალი აღმოჩენები, მაგრამ სტიპენდია და დავალებით.

2.Considers როდესაც devotional არ არის "სავალდებულო", მაგრამ პრივილეგია. რომ არის, ღმერთთან მიახლოება სწორი აზროვნებით და არა უხალისოდ. იყოს მშვიდობა, თქვენი ხსნა არ არის დამოკიდებული თქვენი მშვიდი ჯერ (ეფესელთა 2: 8-9), მაგრამ თქვენი სტიპენდია ღმერთთან იქნება უფრო ახლოს, როგორც იყოს ერთგული devotions.

3. devotional არ არის "ჯადოსნური" არ არის ფორმულის მისაღებად რამ, მაგრამ გზა გაძლიერება თქვენი სტიპენდია ღმერთთან.

4.No არსებობს "სწორი" გზა თქვენი ერთგული. ურთიერთობა ყოველთვის არის შეხება უნიკალურობა. ახლა, როცა არ არსებობს "სწორი" გზა, დიახ, არსებობს გარკვეული სახელმძღვანელო პრინციპებს, რომელიც აუცილებელია:

ა) იგი ეფუძნება ღვთის სიტყვას, არ გრძნობები, გრძნობები ან hunches რადგან ყველა, რომ არის დიდი შეცდომა, მაგრამ საღვთო წერილი "წინასწარმეტყველური სიტყვა დაადასტურა, რომელიც თქვენ კარგად აღიქვამს, როგორც სინათლე, რომელიც ანათებს ნაცვლად მუქი, სანამ გარიჟრაჟდება და ცისკრის ვარსკვლავი ამოდის თქვენს გულებში "(2 პეტრე 1:19)

ბ) გავაკეთებ, devotional არის პირადი და გაცნობიერებული გადაწყვეტილების მიღმა, ჩემი განწყობა. ეს არის აუცილებლობა, როგორიცაა ჭამა, მაგრამ ხანდახან ვგრძნობ მშიერი არ არის, მე ვიცი, მე უნდა საკვები. არ არსებობს შემცვლელი საკვები რომ მიიღოს ღვთის სიტყვას.

5.Si beginning გრძნობს, რომ თქვენ არ შეგიძლიათ, რომ ღმერთი საუბრობს თქვენ და ა.შ. გულს ნუ გაიტეხთ​​, იყავით თქვენს devotional და ლოცვა. თქვენ უნდა ვისწავლოთ მოსმენა ღმერთი და რომ ზოგჯერ მოითხოვს ცოტა "პრაქტიკა". თუ წასვლა სპორტული დარბაზი ვერ ვხედავ შედეგების დამთავრებული პირველი კომპლექტი წვრთნებს, მაგრამ თუ თქვენ თანმიმდევრული შედეგები გამოჩნდება მალე. არ მიიღოთ სულით, გვახსოვდეს, რომ მან თავისი სული გასწავლით მისი ნების მეშვეობით სიტყვა, დარწმუნებული, მან.

ხშირად დასმული კითხვები

რა არის საუკეთესო დრო, რომ ჩემს devotional?

ეს ნამდვილად დამოკიდებულია თქვენ. მნიშვნელოვანია ის ფაქტი, უნდა მოვძებნოთ დროს, როდესაც არ არის ბევრი ხმაური და distractions, რომ როგორც წესი, ხდება ადრეულ საათებში დილით მაგრამ მოგერიდებათ, იეჰოვას ნებისმიერ დროს დღის. ლ პრობლემა მიღების თქვენი devotions ღამით, რომ თქვენ ალბათ დაბნეული აზრები დღეს და ვერ კონცენტრირება კარგად თქვენი მოსმენით და ასევე შეიძლება დაიღალა.
და აღდგა იესუ ძალიან ადრეულ მისაღებად მიმართულებით მამა (მარკოზი 1:35) და ფსალმუნები და კიდევ ერთხელ, ჩვენ ვიწვევთ ეძიოს ღმერთი, გამთენიისას (ფსალმუნი 5: 3, 57, 8, 59 : 16 88:13 და სხვა)

მჭირდება დაწერა devotional?

ეს ბევრად უკეთესი მიიღოს დრო დაწერა, რასაც ღმერთი მეუბნება ყოველდღე, რადგან ვწერ, ფიქსირებული უკეთესი ინსტრუქციები, ჩემი აზრით, ასევე, როდესაც მე გვჭირდება სიბრძნე სწრაფად გამშვები ჩემს devotional წიგნი და განიხილავს რა ღმერთმა უკვე მელაპარაკებოდა გასულ კვირას, ან ბოლო ერთი თვის და ამით იპოვოს უსაფრთხო მიმართულებით და რჩევებს ღვთის ნათლად.

რა მოხდება, თუ ერთ მშვენიერ დღეს მე შეეძლო devotional? შემიძლია უნდა შეცვალოს?

არა, უბრალოდ, დარწმუნდით, რომ იგი არ არის ჩვევა. ყოველდღე თქვენ ხარჯავთ თქვენს გარეშე, devotional არის დაკარგული შესაძლებლობა სიბრძნე, რწმენა, მშვიდობა, მიმართულება და ა.შ. ¿შემიძლია დახარჯვა დღეში გარეშე ჭამა? რა თქმა უნდა, და მე უნდა ჭამა ორმაგი მეორე დღეს, მაგრამ დღეს იმას არ ნიშნავს, რომ მე უფრო სუსტი იქნება შედარებით ნაკლები ყურადღება span და ა.შ. საფრთხე იქნება გამოყენებული არ ჭამს.

  როგორ შემიძლია დარწმუნდით, რომ არ ", რათა ის ვთქვა," იმას ამბობს ბიბლია?

არ მიიღოს იზოლირებული ლექსები და არასოდეს დაკარგავს დანახვაზე კონტექსტში. ჰკითხეთ საკუთარ თავს:
რა თემაზე არის ეს პასაჟი საუბარი? რა სახის ლიტერატურა? (ფსალმუნები და იგავები იქ ბევრად პოეზია და იმდენად ხატოვანი ენა, ბევრი რამ არ არის ლიტერატურული. რომაელები აქვს ჯაჭვების ლოგიკური მსჯელობა, ანუ, თითოეული კონცეფცია დამოკიდებულია ვცან ხსენებულ კონცეფციას. რატომ რომაელები სავსეა ფრაზები, როგორიცაა "ამიტომ", "ასეა", "ასეა", "ასე" და ა.შ. ბიბლიურ ცნობარში შეიძლება დაგეხმაროთ გვესმოდეს რა ტიპის ლიტერატურის წიგნი თქვენ უნდა სწავლა)

ვინ არის საუბარი? ვინ ხელმძღვანელობს მას? რა არის გარემოებებზე ამ გავლას?

საერთო მაგალითი ტექსტის გარეთ კონტექსტში: "შემიძლია ყველაფერი მეშვეობით ქრისტე, რომელიც აძლიერებს ჩემთვის" (ფილიპელთა 4:13) და გამოიყენოს, რომ ლექსი ყველა სახის სიტუაციებში: თუ მე უნდა მიიღოს ტესტი სკოლაში, თუ ვარ sleepy და უნდა გავაგრძელოთ მუშაობა, თუ მინდა მანქანაში და მე ვფიქრობ, სესხის აღების და ა.შ. მაგრამ კონტექსტში, რომ გადასასვლელი ძალიან ნათელია:
რა არის Paul საუბარი? ის ამბობს, რომ მან ისწავლა სიღარიბეში ცხოვრობს და სიმდიდრე, რომელიც არ იბადება მქონე სიმდიდრეს ან არაფერი, იცის, რომ რასაც ის გარემოება, მასთან ღმერთი არ არის და გაძლიერდა. ვგულისხმობ, როდესაც მე უნდა ფული, რომ ლექსი არ არის, რომ მიიღოთ ფული! მაგრამ, რათა გვანუგეშებს: "ღმერთი აძლიერებს ჩემთვის სიტუაციის მიუხედავად" (როგორ განსხვავდება, რომ ის, რაც ჩვენ ჩვეულებრივ ისმენს, არა?)

ღმერთმა დაგლოცოთ.
gavaket’ot’ Devotional

shesavali

bevrjer gvsmenia, rom t’k’ven unda ak’vs qoveldghiuri devotional, magram pirveli problema aris is, rom ch’ven ar vits’it’ , ra aris ; aris stsavlebis periodi sitqvas? ubralod ? , kit’khulobs akhla aris dro lots’va? rogor gavaket’ot’ qoveldghiuri devotional? , es aris is, rats’ ch’ven vupasukhebt’ mokled punk’tebshi.

ra aris qoveldghiuri devotional?
mshvidi dro dzirit’adad dros stipendia ghmert’t’an , spets’ialuri mkhriv moshorebit’ mousminos ghmert’s da davelaparako amindi es ket’deba meshveobit’ lots’va da kit’khulobs mis sitqvas .; magram albat’, qvelaze mnishvnelovani t’viseba devotional da ra kit’khvis dros aris mshvidi dro , misi ak’ts’enti prak’tikuli gamoqenebis , rasats’ ghmert’i ambobs , rom aris, mnishvneloba devotional madzlevs mit’it’ebebs zusti , rasats’ ghmert’i ambobs , ara mkholod intelek’tualuri ts’odna , rasats’ ghmert’i ambobs da ara mkholod tsasvlas misi khasiat’i an ch’emi buneba, magram konkretuli nabijebi, romlebits’ damekhmareba gavaket’ot’ ghvt’is neba.

rogorts’ shoris megobrobis ori adamiani izrdeba, rogorts’ t’k’ven gauziarebt’ skhva up’ro sak’mianobas, saidumlos, up’ro saert’o , meti dro vsaubrobt’ , its’inis da tirilit’ ; analogiurad, ch’emi urt’iert’oba ghmert’t’an gadzlierda ch’emi mshvidi jer. im dros marto ghmert’i , rots’a ch’emi ndoba mas izrdeba , radgan vits’i, mas piradad qoveldghe ts’ota meti. ( da ara marto vits’it’ mis shesakheb , magram vits’it’, mas )
aseve , ch’emi ert’guli jer dgheshi , rodesats’ me miighos mkap’io instruk’ts’iebi echvebis shesakheb , rom me mak’vs (iakobi 1: 5) , me gap’rt’khileba ghvt’isgan , t’u me gadakhra gza (igavebi 3: 5-6) , me gantsqoba , t’u me var shemts’ireba suli (p’salmuni 119: 92), an rots’a daibrunos imedi, t’u grdznobt’ dakarga da guldatsqvetili (romaelt’a 15: 4). t’k’ven gagikvirdebat’ , t’u ramdenjer t’k’veni qoveldghiuri devotions , rom ghmert’i momzadeba testi, an gadzlevt’ ramdenime lek’si , rom auts’ilebelia , rom t’k’ven iziarebt’ vinme vints’ ts’khovrobs rt’ul vit’arebashi.

sad ch’ven vitsqebt’ ?
es sheidzleba daekhmaros daits’vas es tsinadadebebi:

1.Determina p’ik’sirebuli dro t’k’veni mshvidi da gamqarebashi , rom grap’iki , nu ets’debit’ , rom t’k’veni devotions t’k’vens t’avisup’al dros , radgan isini savaraudod arasodes movdzebnot’ dros. t’u dghis tsesrigi, programebi da pativists’ema qoveldghe , radgan t’k’ven gamoiqenot’ t’k’veni ert’guli ik’neba optimizats’ia t’it’oeuli t’k’veni shetakebebi ghmert’i.

2.Choose tsigni da t’k’veni devotions es t’avidan bolomde. mizanshetsonilia, rom t’k’ven, ubralod, bibliashi shemt’khvevit’i qoveldghe imitom, rom t’k’ven atsarmoebs riskis kldis mnishvnelovani aspek’tebi kontek’stshi da "amboben" , rats’ bibliashi ar aris nat’k’vami . rogor p’ik’robt’, tsaikit’kha siqvarulis tserili ? t’k’ven daitsqeba dasatsqisshi da rom tsavikit’khe nela, mshvidad, bolomde ar aris es? biblia aris siqvaruli tserili , rom ghmert’ma datsera ! ase rom tsignis dasatsqisshi da daits’vas is bolomde.

3.Choose p’ik’sirebuli adgili t’k’vens sakhlshi ; adgili, sadats’ t’k’ven ar sheushala raime an vinme , da rom adgili ak’vs spets’ialuri adgili, sadats’ t’k’ven qovelt’vis ghmert’i . romelits’ dagekhmarebat’ ar unda ganadgurdes da narch’enebis dro adgils edzeben , rat’a shetsqoboda t’k’vens devotional .

4 at’i siebi qvelap’eri, rats’ t’k’ven unda : A biblia, rveuli, p’ank’ari sharpener da a.sh. maghaziis adgili, sadats’ t’k’ven qovelt’vis t’k’veni ert’guli . romelsats’ qvelap’eri mzad , rat’a t’avidan avits’ilot’ , romelmats’ unda miighos rame daavitsqda , da ase rom t’k’ven shegidzliat’ darch’ena sheekho , rasats’ ghmert’i ambobs , gareshe distractions.

dasatsqisi
! dasatsqisi
pirveli, rats’ unda gavaket’ot’ aris airch’ios tsigni biblia . t’u es ar aris pirveli shemt’khveva, rodesats’ t’k’ven amis gaket’eba devotional, albat’, sauket’eso unda daitsqos zogiert’ akhal aght’k’mashi, magalit’ad ert’ sakhareba. nebismier shemt’khvevashi, vlots’ulobt’, rom ghvt’is mit’it’ebebs gadzlevt’ tsigni, romelits’ mas surs laparaki .
 


lots’va nabiji 1

ert’khel t’k’ven mier arch’euli tsigni (vt’k’vat’, magalit’ad ch’ven shevarch’iet’ markozis sakhareba ) pirveli, rats’ ch’ven vilots’ot’ da vt’khovot’ ghmert’s dagvekhmareba, rom movusminot’ da ch’ven vkhedavt’, t’u ra misi neba . mokle lots’va, romelits’ daekhmareba gakhsovt’ , romelits’ t’k’ven tsinashe tsardgenisa da gastsoreba t’k’veni guli ghmert’t’an. gakhsovdet’, es ar aris t’k’veni dro lots’va da shuamdgomloba skhvebist’vis es im dros, rodesats’ , rogorts’ jariskats’i, t’k’ven tsardgenis tsinashe t’k’veni kapitani miighos brdzanebebs da mit’it’ebebs , ar moit’khovos momkhrea.

Lee , brendi da meditates
1 li da Mark
ch’ven dauqovnebliv davitsqet’ kit’khulobs t’avi , romelits’ sheesabameba ch’vens ( am shemt’khvevashi pirveli t’avi markozis sakhareba ) ramdenjerme , magram ch’ven tsakit’khvis p’ank’ari khelshi da shemotsmebis qvelap’eri ch’vens quradghebas, anu , es sheidzleba iqos p’raza, rom zhghers saintereso da uts’nauri ch’vent’vis; sitqva, romelits’ khshirad meordeba , zogi damokidebuleba konkretuli khasiat’i, t’k’ven gak’vt’ urt’iert’oba shedegobrivi (... t’u es ... ra khdeba ... ), zogiert’i ganskhvavdeba , rom t’k’ven sheudzlia identip’its’ireba da a.sh.


2 meditate

am etapze t’k’ven sheamch’nevt’, rom arsebobs garkveuli ram, rats’ ukve aghinishna bibliis konts’entrireba im natsils ( st’khove ghmert’s, rats’ mas surs, rom vt’k’vat’ ) , da airch’iet’ ert’i , rom ichers t’k’veni quradgheba .

dro schirdeba, rat’a meditate shesakheb , rom natsili. dghes ch’ven gvesmis, meditats’ia , rogorts’ ts’dilobs daaqena ts’arieli goneba, meditate tslis biblia , magram sapirispiro mart’alia , ch’ven unda sheavsot’ ch’emi azrit’ da azrebi sitqva.

gadakhedva ramdenjerme, rom pasazhi, rom daichires t’k’veni quradgheba da hkit’khet’ sakut’ar t’avs : ra aris amashi , rom me unda mivbadzot’ ? , aris rame am gavlas , rats’ me mak’vs , rat’a t’avidan avits’ilot’ ? , identip’its’ireba garkveuli damokidebuleba ak’ nakhsenebi ? a.sh.

ik’neb shegidzliat’, rom gavlis tsinadadeba , magalit’ad, p’salmunis 1 sheidzleba iqos:
"up’alo, me vlots’ulob, rom t’k’ven gat’valistsinebulia ch’emi ts’udi quris rch’evebi da damtove ar dadis ts’odvilt’a gzas . nu me ijdes mockers magram ak’vs shimshili da tsqurvili sheni sitqva, rom ch’emi aghp’rt’ovaneba. minda iqos , rogorits’ khe , romelits’ dzlieri , radgan ... da a.sh. "

miighet’ t’k’veni dro , nu ets’debit’ dach’k’ardes ram mde da sheavsot’ am dros meditats’ia da lots’va , makhsovs ghmert’s surs saubari.

avighot’ , magalit’ad, markozi, t’avi 1 , mashin , tsakit’khvis shemdeg ramdenime jer me darekili ( skhva sakit’khebt’an ert’ad) v.18 da v.20 (I ch’aartqes p’raza " mohqva ", radgan igi meordeba orjer dzalian mts’ire natsili , mkholod sami lek’si).

datseret’ k’aghaldze
akhla, me miighos, rom natsili da mast’an ert’ad me sheavsot’ p’urts’eli rom mak’vs k’vemot’. ( me miighos , rom sts’ena, radgan arsebobs v.16 itsqeba. ) es p’urts’eli ep’udzneba 2 timot’e 3: 16-17 ambobs, rom "mt’eli tsminda tserili ghvt’isgan aris sht’agonebuli da momgebiania stsavlebis , for reproof , korek’tirebist’vis , amist’vis stsavlebis simart’le, rom adamiani ghvt’is sheidzleba amomtsuravad aghchurvilia qvela kargi mushaoba. " daaqena ts’ota garkveva zogiert’i aspek’ti am gavlas.
ra 2 timot’e 3: 16-17 meubneba , rom nebismieri bibliis ( "mt’eli tserili" ) sheits’avs sunt’k’va ghmert’i (es aris "sht’agonebuli" originalur enaze es sitqva ak’vs konotats’ia ch’ven gvesmis dghes . rodesats’ ch’ven vambobt’, rom esa t’u is gvak’vs "sht’agonebuli" , magram ekheba , rom modis sunt’k’vis an sunt’k’va) da aseve prak’tikuli da ara mkholod " intelek’tualuri " (romelits’ "sasargeblo" ) ot’khi ram: stsavlebis , rebuking, korek’tireba da stsavlebis simart’le. miadevne t’vali ch’avughrmavdebit’ am ot’khi ram da rogor ekheba ch’ems devotional .


a. stsavlebis

ghvt’is sitqvas sheudzlia mastsavle, rom aris , mark me gza, romlit’ats’ me shemidzlia siaruli , rom t’u me ar mak’vs problemebi. t’u shevadarebt’ sagzao ch’ven vt’k’vat’, rom ghvt’is sitqva, shegidzliat’ nakhot’ ( "astsavlian" ) bilikebi, da t’u me shesakhvevi , romelits’ ach’venebs ch’emt’an , me ar mak’vs problemebi da miighon danishnulebis gareshe shemt’khvevit’.
ch’emi ert’guli , am natsilshi davtser prints’ipebi ghvt’is sitqvis mighebis me , is, rom ghmert’i namdvili mtsams , brdzanebebi, nats’noboba ch’emi mosmenit’, da a.sh.

b. msjavrdebult’a

shegonebas , rom " gamoqenebit’ argumenti tsinaaghmdeg " sinonimi " uarqop’s ", magram originalshi sitqva aseve nishnavda raghats’ " brali" . dzirit’adad, rats’ guliskhmobda pavle tserda es timot’e , rom ghvt’is sitqva sasargebloa ara mkholod astsavlian , aramed git’khrat’, ra t’k’ven ver an , t’u ras aket’ebs arastsoria. biblia ara mkholod gich’venebt’, t’u rogor unda p’ekhit’ igi aseve nat’lad ch’ans, rom t’k’ven rodesats’ t’k’veni gza arastsoria. t’u davubrundebit’ , magalit’ad , gza, es rogorts’ modzraobis op’its’eri gich’venebt’ "t’k’ven okupats’iis ch’ikhi ar aris t’k’vent’vis , rom es arastsoria, t’u t’k’ven gak’vt’ am up t’k’ven shemt’khvevit’. "
ch’emi ert’guli , am monakvet’ze nat’lad datseret’ rogor me ver ts’khovroben mde , rats’ me gavige , (rats’ me "astsavlian " mukhlis pirvel punk’tshi am ganqop’ilebashi ), anu ak’ daaqena t’u rogor da ramdenad I gamovedi shesakhvevi , rom ghmert’i miipqro ch’emi usap’rt’khoeba.
g. dap’ik’sireba

es sitqva nishnavs " aghdgenas stsori an stsori sakhelmtsip’o " ( VINE lek’sikoni). sitqva ghmert’i ara mkholod meubneba , t’u me aeria , aseve mekhmareba davbrundet’ stsor gzas isev. magalit’i gzaze, gvich’venebs , sadats’ mokhatuli khazebi da mekhmareba daubrundeba simghera da gaagrdzelebs gzas.
ch’emi ert’guli , am sek’ts’iashi I datseret’ ra unda gavaket’ot’ , rat’a ganakhorts’ielon ghvt’is nebaa, gamoiqenon is, rasats’ mastsavla k’vepunk’tis "a" natsilshi.

d. stsavlebis simart’le

sitqva ghmert’i ara marto mastsavla , t’u rogor ghmert’s surs, rom me p’ekhit’. es ara mkholod gich’venebt’ , t’u me gadaukhvevs misi gza da ara mkholod gich’venebt’ ra unda gaaket’os , rat’a aghdges ch’emi p’ekhit’ , garda amisa, rom , momets’i mkap’io instruk’ts’iebi damtove simart’le , rom aris, ghvt’is gza. davbrundet’ magalit’ad , gzis , madzlevs etapobrivad mit’it’ebebi ar gadagvikhvevia gzas : gamodis p’arebi , ar ase stsrap’ad, ar shevkhedot’ dekorats’iebi , magram gza , daaqena muk’i sat’vale , rat’a t’avidan avits’ilot’ t’valismomchrel elvarebas ik’, da a.sh.
ch’emi ert’guli , am monakvet’ze , datseret’ konkretuli nabijebi, me unda daits’vas , rat’a sheasrulos is, rats’ gavige ( punk’tis "a" ), romelits’ ar aket’ebs ( "b" ) , es aris ch’emi mizani ( punk’tis "g" ). isini unda iqos nat’eli, prak’tikuli da nat’lad motsmdeba nabijebi. moeridet’ aqenebs dzalian ep’emerulia da "sulieri" nishnavs nabijebi, rogorits’aa "me miqvars meti", " me unda miighot’ up dasatsqisshi ", " me apatiebs ", " unda vilots’ot’ ", " me vapireb , rom vikit’khot’ biblia up’ro khshirad" da a.sh. imis nats’vlad, rom t’k’ven unda datserot’ strategia, romelits’ sheidzleba shevap’asot’ , ashkarad, ram, rogorits’aa, " me kidev up at 6:00 am " "qvela dghe 14: 00-14: 30 vlots’ulob ch’emi meughle ", " kvira me mivts’em shet’avazebas aset’i ojakhi imitom, rom vits’i, me unda "da a.sh. ase rom t’k’ven unda sheedzlos sheap’asos , t’u isini t’u ara.

magalit’ad
t’arighi: 30/04/09 jariskats’i: Mark 1: 16-20

astsavlian: (ra aris bibliuri prints’ipi an mandati, romelits’ astsavlis am sitqvas? )

motsap’eebs , rom ieso up’ro mnishvnelovania , rom daits’vas nebismieri sak’mianoba, romelits’ khorts’ieldeba . mat’ datoves ekonomikuri usap’rt’khoebis , datova sheuk’mnis da mat’i tsre komp’orts. qvela am imave momentshi , rom man moutsoda .
ghmert’s surs, rom mivqvet’ mas , pirvel rigshi, ch’emi sak’mianobis , mashinats’ ki, t’u es nishnavs, garkveuli mskhverpli me vits’i, rom is izrunebs ch’emt’vis.

shegonebas : (ra me ver ts’khovroben mde es prints’ipi ?)

arsebobs bevri ram, me prep’ik’si ch’emi urt’iert’oba ieso, magalit’ad , am kvirashi me vnakhe dzalian bevri TV ( qovel ghame me sakhlshi da pirveli rasats’ vaket’eb aris ch’art’ot’ televizori , t’undats’ evedre madloba ghmert’s davbrundi kargad), mere statistika ori saat’is ganmavlobashi its’is, rom me unda tsaikit’khot’ biblia.
kviras me ar dadian eklesiashi , radgan me gamovida spets’ialuri samsakhuri da minda gadaikhados sakmaod kargad , amitom airch’ia tsasvla samushaod da ara eklesiashi.

stsoria: ( ra unda gavaket’ot’ , rom sheasrulos es prints’ipi? )

me unda uqurot’ naklebad tele da danishnos ch’emi dro kit’khulobs da lots’va up’ro konkretulad. davtser im dros ch’emi grap’iki da me gamart’avs t’vali mat’.

stsavlebis simart’le: (ra aris strategia, romelits’ gaagrdzelebs sheasrulos miznit’ , rom me unda gamostsordes konkretuli nabijebi ?)

1 sastarted sia satelevizio shouebi, rom me miqvars vkhedav .
2.To dadgindes mier am programebis da nakhet’, ara umetes ori saat’is ganmavlobashi imqop’eboda.
3.Comunicarle ch’emi meughle am gadatsqvetilebas, damekhmarot’ mis shesasruleblad.
4.Voy bechdva im dros da gamqarebashi mkhares TV gvakhsovdes, rom rodesats’ t’k’ven dabrunebas mushaoba.
5. grap’ikebis, rom p’urts’eli me aseve danishnos ch’emi drois kit’khva . organizeba ch’emi mosmenit’ programis me daitsqebs shemdeg mosmenit’ gegma mdogvis marts’vali .
6.No'll ch’art’ot’ kompiuteri shemdeg 9 saat’ze , da me gaigo , rom ch’emi meughle ra ut’khra ghmert’ma ch’ems devotional da tsaikit’khet’ ch’ems dros. ( im dros ch’ven ert’ad vkit’khulobt’ qoveldghe andaza )




4 sruldeba lots’va

dasruldeba t’k’veni devotional dros lots’va, magram gakhsovdet’ is, rats’ ghmert’ma ubralod ganats’khada. neba momets’it’ agikhsnat’ es ts’ota up’ro : mas shemdeg rats’ ukve veubnebodi vinmes didi garigeba , da rodesats’ t’k’ven dasruldeba saubari skhva piri t’k’ven ubralod shets’valos sat’auri an me gatsqdeba gkit’khot’ raghats’ , rom arap’eri ar aris, ra molaparakebebi? , es aris, p’ak’tobrivad , rom adamiani ar usmens ras ambobs mas, magram moipova ramdenime azrovneba. zogjer khdeba, igive ghmert’i. igi saubrobs ch’vens devotional morch’ileba daaqena magalit’ad da ch’emi saboloo lots’va gt’khov momets’i reizi ... vguliskhmob me namdvilad ar mesmis, ras ambobda imitom, rom ch’emi saboloo sasjelis saert’o arap’eri ak’vs is, rats’ ukve saubari ch’emt’vis ramdenime tsut’it’ adre . ra t’k’ma unda vilots’ot’, rom ghmert’ma ubralod git’kharit’, misi sitqva da shemdeg t’k’ven its’it’, rom t’k’veni lots’va ar aris (ioane 15 , 7).
magalit’ad ch’ven gavaket’et’, ch’emi lots’va unda iqos, raghats’ msgavsi: "up’alo, madloba git’khrat’, rom miukhedavad ch’emi ghalati ert’guli darch’ebit’ . apatiebs me ar gadauts’ia t’k’ven t’k’veni kut’vnili adgili ch’emi ts’khovreba da sak’mianoba, da damekhmareba iqos up’ro gulmodgine ch’ems dros kit’khva da lots’va . I adgili ch’ems ts’khovrebashi morch’ileba sheni sitqva, me salots’avad mama iesos sakhelit’ , amin "


gvemakhsovreba 5

zogjer, t’k’veni mshvidi dro t’k’vent’vis lek’si, romelits’ t’k’ven gsurt’ gvemakhsovreba , t’u es sak’me , datseret’ ts’alke nacheri k’aghaldi da sheasrulos is t’k’vent’an ert’ad mt’eli dghis ganmavlobashi , sadats’ t’k’ven. qovel jerze t’k’ven gvich’venebs, rom gadaich’ekho da ganikhilos lek’si.

saboloo shenishvnebi

1.Recalls , rom realuri mizani t’k’veni ert’guli ar aris modziebashi romani " p’aruli cheshmariteba" an aspek’tebi sitqva, magram komuna ghvt’isa da miighos misi instruk’ts’iebi. shekhedet’ aris akhali aghmoch’enebi, magram stipendia da davalebit’.

2.Considers rodesats’ devotional ar aris "savaldebulo" , magram privilegia. rom aris, ghmert’t’an miakhloeba stsori azrovnebit’ da ara ukhalisod. iqos mshvidoba , t’k’veni khsna ar aris damokidebuli t’k’veni mshvidi jer ( ep’eselt’a 2: 8-9 ), magram t’k’veni stipendia ghmert’t’an ik’neba up’ro akhlos , rogorts’ iqos ert’guli devotions.

3. devotional ar aris "jadosnuri" ar aris p’ormulis misaghebad ram, magram gza gadzliereba t’k’veni stipendia ghmert’t’an.

4.No arsebobs "stsori " gza t’k’veni ert’guli . urt’iert’oba qovelt’vis aris shekheba unikaluroba. akhla, rots’a ar arsebobs " stsori" gza , diakh , arsebobs garkveuli sakhelmdzghvanelo prints’ipebs, romelits’ auts’ilebelia:

a) igi ep’udzneba ghvt’is sitqvas, ar grdznobebi, grdznobebi an hunches radgan qvela, rom aris didi shets’doma , magram saghvt’o tserili " tsinastsarmetqveluri sitqva daadastura , romelits’ t’k’ven kargad aghik’vams , rogorts’ sinat’le , romelits’ anat’ebs nats’vlad muk’i, sanam garizhrazhdeba da ts’iskris varskvlavi amodis t’k’vens gulebshi "( 2 petre 1:19)

b) gavaket’eb, devotional aris piradi da gats’nobierebuli gadatsqvetilebis mighma, ch’emi gantsqoba. es aris auts’ilebloba , rogorits’aa chama, magram khandakhan vgrdznob mshieri ar aris, me vits’i, me unda sakvebi. ar arsebobs shemts’vleli sakvebi rom miighos ghvt’is sitqvas.

5.Si beginning grdznobs, rom t’k’ven ar shegidzliat’, rom ghmert’i saubrobs t’k’ven da a.sh. guls nu gaitekht’ ​​, iqavit’ t’k’vens devotional da lots’va. t’k’ven unda vistsavlot’ mosmena ghmert’i da rom zogjer moit’khovs ts’ota "prak’tika" . t’u tsasvla sportuli darbazi ver vkhedav shedegebis damt’avrebuli pirveli komplek’ti tsvrt’nebs , magram t’u t’k’ven t’anmimdevruli shedegebi gamoch’ndeba male. ar miighot’ sulit’, gvakhsovdes, rom man t’avisi suli gastsavlit’ misi nebis meshveobit’ sitqva , dartsmunebuli , man .

khshirad dasmuli kit’khvebi

ra aris sauket’eso dro , rom ch’ems devotional?

es namdvilad damokidebulia t’k’ven. mnishvnelovania is p’ak’ti, unda movdzebnot’ dros , rodesats’ ar aris bevri khmauri da distractions , rom rogorts’ tsesi, khdeba adreul saat’ebshi dilit’ magram mogeridebat’ , iehovas nebismier dros dghis. l problema mighebis t’k’veni devotions ghamit’ , rom t’k’ven albat’ dabneuli azrebi dghes da ver konts’entrireba kargad t’k’veni mosmenit’ da aseve sheidzleba daighala.
da aghdga iesu dzalian adreul misaghebad mimart’ulebit’ mama ( markozi 1:35 ) da p’salmunebi da kidev ert’khel , ch’ven vitsvevt’ edzios ghmert’i , gamt’eniisas (p’salmuni 5: 3, 57, 8, 59 : 16 88:13 da skhva)

mchirdeba datsera devotional?

es bevrad uket’esi miighos dro datsera , rasats’ ghmert’i meubneba qoveldghe, radgan vtser, p’ik’sirebuli uket’esi instruk’ts’iebi , ch’emi azrit’, aseve , rodesats’ me gvchirdeba sibrdzne stsrap’ad gamshvebi ch’ems devotional tsigni da ganikhilavs ra ghmert’ma ukve melaparakeboda gasul kviras, an bolo ert’i t’vis da amit’ ipovos usap’rt’kho mimart’ulebit’ da rch’evebs ghvt’is nat’lad.

ra mokhdeba, t’u ert’ mshvenier dghes me sheedzlo devotional? shemidzlia unda shets’valos ?

ara, ubralod, dartsmundit’, rom igi ar aris ch’veva . qoveldghe t’k’ven kharjavt’ t’k’vens gareshe, devotional aris dakarguli shesadzlebloba sibrdzne , rtsmena, mshvidoba , mimart’uleba da a.sh. ¿ shemidzlia dakharjva dgheshi gareshe chama ? ra t’k’ma unda, da me unda chama ormagi meore dghes, magram dghes imas ar nishnavs , rom me up’ro susti ik’neba shedarebit’ naklebi quradgheba span da a.sh. sap’rt’khe ik’neba gamoqenebuli ar chams.

 rogor shemidzlia dartsmundit’, rom ar ", rat’a is vt’k’va, " imas ambobs biblia?

ar miighos izolirebuli lek’sebi da arasodes dakargavs danakhvaze kontek’stshi. hkit’khet’ sakut’ar t’avs:
ra t’emaze aris es pasazhi saubari? ra sakhis literatura ? (p’salmunebi da igavebi ik’ bevrad poezia da imdenad khatovani ena , bevri ram ar aris literaturuli. romaelebi ak’vs jachvebis logikuri msjeloba, anu, t’it’oeuli konts’ep’ts’ia damokidebulia vts’an khsenebul konts’ep’ts’ias . ratom romaelebi savsea p’razebi, rogorits’aa " amitom ", " asea", " asea", " ase " da a.sh. bibliur ts’nobarshi sheidzleba dagekhmarot’ gvesmodes ra tipis literaturis tsigni t’k’ven unda stsavla )

vin aris saubari? vin khelmdzghvanelobs mas ? ra aris garemoebebze am gavlas?

saert’o magalit’i tek’stis garet’ kontek’stshi : " shemidzlia qvelap’eri meshveobit’ k’riste, romelits’ adzlierebs ch’emt’vis" ( p’ilipelt’a 4:13) da gamoiqenos, rom lek’si qvela sakhis situats’iebshi: t’u me unda miighos testi skolashi, t’u var sleepy da unda gavagrdzelot’ mushaoba , t’u minda mank’anashi da me vp’ik’rob, seskhis aghebis da a.sh. magram kontek’stshi, rom gadasasvleli dzalian nat’elia:
ra aris Paul saubari? is ambobs, rom man istsavla sigharibeshi ts’khovrobs da simdidre , romelits’ ar ibadeba mk’one simdidres an arap’eri , its’is, rom rasats’ is garemoeba, mast’an ghmert’i ar aris da gadzlierda. vguliskhmob, rodesats’ me unda p’uli, rom lek’si ar aris , rom miighot’ p’uli! magram, rat’a gvanugeshebs : "ghmert’i adzlierebs ch’emt’vis situats’iis miukhedavad " ( rogor ganskhvavdeba, rom is, rats’ ch’ven ch’veulebriv ismens , ara? )

ghmert’ma daglots’ot’.

No hay comentarios.:

Publicar un comentario