Translate

viernes, 10 de octubre de 2014

Fai un devocional

Fai un devocional

Introdución

Moitas veces escoitamos dicir que ten que ter un devocional diario, pero o primeiro problema que enfrontamos é que non sabemos o que é iso; É un período de estudo da Palabra? É só unha ?, O tempo de lectura é un tempo de oración? Como fai un devocional diario ?, Iso é o que imos tratar de responder brevemente nos parágrafos seguintes.

¿Que é un devocional diario?
Un momento de silencio é, basicamente, un momento de comuñón con Deus, xa especial lonxe para escoitar Deus e falar con el resistir a esta faise a través da oración e da lectura da súa palabra.; pero quizais a característica máis importante dun devocional, e que diferenza o tempo de lectura é un tempo tranquilo coa súa énfase na aplicación práctica do que Deus está dicindo, é dicir, un devocional dáme instrucións precisas para o que Deus está dicindo, non só o coñecemento intelectual do que Deus di ou non só tes que ir no seu personaxe é da miña natureza, pero medidas concretas que me axudan a facer a vontade de Deus.

A medida que a amizade entre dúas persoas crece a medida que comparte cos outros máis actividades, máis segredos, máis en común, máis tempo falando, rindo e chorando; Do mesmo xeito, a miña relación con Deus é fortalecida nos meus momentos de silencio. Naquel tempo a soas con Deus é cando a miña confianza nel crece porque o coñezo persoalmente todos os días un pouco máis. (E non só saber sobre El, pero para coñece-lo)
Ademais, nos meus tempos de devoción dun día é cando recibir instrucións claras sobre as dúbidas que teño (Santiago 1: 5), recibo avisos de Deus, se eu estou desviando do camiño (Proverbios 3: 5-6), recibín o humor se estou diminuír en espírito (Salmos 119: 92), ou cando recuperar a esperanza, se se sentir perdido ou de corazón partido (Romanos 15: 4). Estará sorprendido co número de veces nas súas devocións diarias que Deus vai preparar para unha proba, ou dálle algúns versos de que é necesario que compartir con alguén que está vivindo unha situación complicada.

Por onde comezar?
Pode axudar a seguir estas suxestións:

1.Determina un tempo fixo para a súa calma e manter a mesma programación, non tente facer as súas devocións no seu tempo libre, porque probablemente non vai atopar o tempo. Se vostedes, axendas, programas e respecto todos os días, sempre que usa para o seu devocional ha optimizar cada un dos seus encontros con Deus.

2.Escolha un libro e facer as súas devocións en que, desde o principio ata o final. Recoméndase que simplemente abrir a súa Biblia ao azar cada día, porque corre o risco de descoidar aspectos importantes do contexto e 'dicir' as cousas que a Biblia realmente non di. Como ler unha carta de amor? Podería comezar polo comezo e lía a modo, con calma, ata o final, non é? A Biblia é unha carta de amor que Deus escribiu ti! Entón tome un libro desde o comezo e seguilo ata o final.

3.Choose un lugar fixo na súa casa; un lugar onde non será interrompido por algunha cousa ou alguén, e ese lugar ten un lugar especial onde vai atopar Deus. Isto vai axudar a non se distraer e perder tempo na procura dun lugar para encaixar no seu devocional.

4 dez listas de todas as cousas que vai ter: unha Biblia, un portátil, un enlace de lapis, etc Tenda en un lugar onde sempre facer o devocional. Tendo todo listo para evitar ter que se erguer por algo que esquecera, e así pode estar centrado no que Deus está dicindo, sen distraccións.

Inicio
! Inicio
A primeira cousa que facer é escoller un libro da Biblia. Se esta é a primeira vez que fai un devocional, quizais sexa mellor comezar con algunha do Novo Testamento, por exemplo, un dos evanxeos. En calquera caso, ore para que Deus ha dirixe-lo para o libro que quere falar.
 


Oración Paso 1

Despois de escoller un libro (digamos, por exemplo, nós escoller o Evanxeo de Marcos) primeiro que facemos é rezar e pedir a Deus que nos axude a escoitar e que poidamos ver o que a súa vontade. Fai unha pequena oración que pode axudar a lembrar de quen está diante de presentar e aliñar o seu corazón con Deus. Teña en conta que este non é o seu tempo de oración e intercesión para outros é o momento en que, como un soldado, está presentando diante do seu capitán para recibir ordes e instrucións, non para pedir favores.

Le, marca e medita
1 Le e Mark
Nós inmediatamente comezou a ler o capítulo que corresponde a nós (Neste caso, o primeiro capítulo do Evanxeo de Marcos) varias veces, pero imos ler cun lapis na man e comprobar todo á nosa atención, é dicir, pode ser unha frase que soa interesante ou estraño para nós; unha palabra que se repite moitas veces, algunha actitude dun personaxe particular, ten unha relación de causa e efecto (... se fai iso ... o que pase ...), algúns contrastes que poida identificar, etc


2 Medita

Neste punto, vai notar que hai algunhas cousas que xa marcados na súa Biblia, concentrar-se nas porcións (Peza a Deus o que El quere dicir) e seleccionar o que chama a atención.

Tire un tempo para meditar sobre esa parte. Hoxe entendemos a meditación como tentar poñer a mente en branco, meditar sobre a Biblia, pero o contrario é certo, é para encher a miña mente con pensamentos do Word.

Avaliado en varias ocasións que o paso que me chamou a atención e pregunta a si mesmo: Hai algo aquí que eu teño de imitar, non hai nada nesta pasaxe que eu teño que evitar, identificarse con algunha actitude aquí mencionado, etc?

Quizais poida facer esa pasaxe nunha frase, por exemplo, o Sal 1 poden ser:
"Señor, eu rezo para que reserve as miñas puntas da orella malos e manter-me a non andar no camiño dos pecadores. Non me deixe sentir-se con escarnecedores, pero teñen fame e sede de A túa Palabra, que é o meu pracer. Quero ser como a árbore que é forte porque ... etc "

Tomé o seu tempo, non tente acelerar as cousas e encher este tempo de meditación e oración, lembre-se Deus quere falar.

Imos dar un exemplo, en Marcos, capítulo 1, entón, despois de ler un par de veces eu disquei (entre outras cousas) a v.18 e v.20 (quedei impresionado coa frase "foi seguido por" porque é repetido dúas veces nunha parcela moi pequena, só tres versos).

Gravala-lo en papel
Agora, eu vou tomar a parte e con ela eu vou encher a folla que fixen a continuación. (Vou aproveitar esta escena porque non v.16 comeza.) Esta folla está baseada en 2 Timoteo 3: 16-17 di que "Toda a Escritura está inspirada por Deus e útil para o ensino, para o reproche, para a corrección, para a educación na xustiza, para que o home de Deus sexa perfectamente habilitado para toda boa obra. "poña un pouco de limpar algúns aspectos desta pasaxe.
O 2 Timoteo 3: 16-17 me di é que calquera porción da Biblia ("Toda a Escritura") contén o vento de Deus (que é "inspirada" no idioma orixinal, esta palabra ten a connotación que entendemos hoxe. cando dicimos que isto é o que temos "inspirado", pero refírese ao que vén de respirar ou respiración) e tamén ten aplicacións prácticas e non só "intelectual" (que é "útil") para catro cousas: ensinar, para reprendido, para corrixir, para instruír en xustiza. Déixeme afondar estas catro cousas e como se aplican no meu devocional.


a. Ensino

A Palabra de Deus me pode ensinar, é dicir, marcar-me un camiño polo cal podo andar con confianza que eu non vou ter problemas. Se compararmos iso cunha estrada diriamos que a Palabra de Deus pode amosar ("ensinar") pistas, e se eu estou na pista que me mostra, eu non vou ter problemas e chegar ao destino sen accidentes.
Na miña devocional, nesta sección vou anotar os principios da Palabra de Deus está me facendo, esas cousas que Deus espera de un verdadeiro crente, ordena que encontro na miña lectura, etc

b. condenados

A reprovação é "usar un argumento contra" sinónimo de "refutar", pero na lingua orixinal a palabra tamén significa algo así como "culpa". Basicamente o que Paulo quería dicir cando escribiu esta a Timoteo é que a Palabra de Deus é útil non só para ensinar, pero tamén para dicir o que está fallando ou o que está facendo mal. A Biblia non só amosa como ten que andar tamén claramente expón cando o camiño é correcto. Se volvemos ao exemplo da estrada, é como un garda de tráfico lle di "está invadindo a pista non é para ti, o que está mal, se continúa así vai ter un accidente."
Na miña devocional, esta sección escribir de forma clara para abaixo como eu estou deixando de vivir de acordo co que acaba de aprender, (que eu "ensinados" o primeiro parágrafo deste apartado), é dicir, aquí colocado como e canto eu Eu saín da pista que Deus chamou á miña seguridade.
c. corrixir

Esta palabra significa "para restaurar a un estado en liña recta ou correcto" (Vine Dictionary). A Palabra de Deus non só me di que se eu desviado, ademais de que me axuda de volta no camiño correcto de novo. No exemplo da estrada, me mostrando onde as liñas pintadas son e me axuda a volver á pista e seguir o camiño.
Na miña devocional, nesta sección eu escribir o que eu teño que facer para aplicar a vontade de Deus, para aplicar o que me ensinaron na subitem "a" desta sección.

d. A educación na xustiza

A Palabra de Deus non só me ensinou como Deus quere que eu andar. Non só me di que se eu desviar do seu camiño e non só me di o que facer para restaurar a miña camiña, ademais de todo isto, dáme instrucións claras para evitar na xustiza, é dicir, no camiño de Deus. Volvendo ao exemplo da estrada, dándome instrucións paso a paso para non se desviar do camiño: acende os faros, non vaia tan rápido, non ollar para a paisaxe, pero a estrada, poñer lentes escuros para evitar o brillo, etc
Na miña devocional, esta sección pode anotar medidas concretas que deben ser seguidas para cumprir o que eu aprendín (letra "a"), que non estaba facendo (punto "b"), e que é a miña meta (punto "c"). Deben ser medidas claras, prácticas e claramente verificábeis. Evite poñer moi etéreo ou "espiritual" significa pasos como "eu te amo máis", "Eu teño espertar cedo", "Eu che perdôo", "Necesitamos orar", "Vou ler a Biblia con máis frecuencia", etc Pola contra, ten que escribir unha estratexia que pode avaliar con claridade, cousas como: "Eu vou levantar ás 6:00" "Todos os días, das 14: 00-14: 30 Rezo para a miña muller", "Domingo vou dar unha ofrenda dunha familia, tanto porque sei que eu teño ", etc Desta forma, será capaz de avaliar se están ou non cubertas.

Exemplo
Data: 30/04/09 dose: Marcos 1: 16-20

Ensinar: (¿Que é o principio bíblico ou mandato que me ensina a Palabra?)

Os discípulos o viron máis importante seguir calquera actividade a realizarse. Eles deixaron a súa seguridade económica, deixaron os seus comodidades eo seu círculo de confort. Todo iso no mesmo momento en que Chamou.
Deus quere que nós segui-Lo riba de todas as miñas actividades, aínda que só sexa uns sacrificios sei que vai coidar de min.

Reprovação: (O que eu teño non puido facer jus a este principio?)

Hai moitas cousas que eu prefixos miña relación con Xesús, por exemplo, esta semana vin moita TV (toda noite eu chego na casa eo primeiro que fago é conectar a televisión, mesmo rezar para agradecer a Deus volvín con ben), entón eu comece a falar por dúas horas, sabendo que eu debería ler a Biblia.
O domingo non ir á igrexa porque eu saín dun traballo especial e eu pagaría moi ben, entón eu escollín para ir traballar e non para a igrexa.

Corrixa: (O que eu teño que facer para cumprir ese principio?)

Eu teño ver menos televisión e programar o meu tempo lendo e orando, máis especificamente. Vou escribir estes tempos na miña axenda e eu vou prender a eles.

A educación na xustiza (Cal é a estratexia que seguirá a cumprir o propósito que teño que corrixir pasos específicos?)

1 Faga unha lista de programas de televisión que máis me gusta de ver.
2.To determinar as horas destes programas e ver non superior a dúas horas diarias.
3.Comunicarle miña muller esta determinación en axudar-me a cumprir-la.
4.Voy para imprimir eses tempos e se ve co lado do televisor para lembrar que cando atrás do traballo.
5.Os horarios que folla Tamén vou programar o meu tempo lendo. Para organizar o meu programa de lectura que vai comezar a seguir o plan de lectura da semente de mostaza.
6.No'll conectar o ordenador despois de 21:00, e eu vou falar coa miña muller o que Deus me dixo o meu devocional e ler o meu tempo. (Naquel tempo, lemos xuntos todos os días un proverbio)




4 termina coa oración

Remate o seu tempo devocional con oración, pero ten en conta o que Deus dixo. Deixe-me explicar isto un pouco máis: xa que foi dicir a alguén un gran negocio, e cando termine de falar a outra persoa que acaba de cambiar de tema ou eu interrompín para preguntar unha cousa que non ten nada que ver co que fala, é, de feito, esta persoa non estaba escoitando o que dixo a el, pero era adicto nalgún do seu pensamento. Ás veces acontece o mesmo con Deus. Fala connosco na nosa obediencia devocional poñer en por exemplo-e na miña oración final pídolle que me dar un aumento ... É dicir, eu realmente non oín o que estaba dicindo, porque a miña última frase non ten nada que ver co que el falou comigo uns minutos máis cedo. Asegúrese de orar para que Deus che dixen na súa palabra e, a continuación, vostede sabe que a súa oración será contestada (Xoán 15: 7).
No exemplo que acabamos de facer, a miña oración debe ser algo así: "Señor, grazas porque, a pesar da miña infidelidade permanecer fiel. Perdoe-me por non lle deu o seu lugar na miña vida e actividades, e axuda-me a ser máis dilixente no meu tempo de lectura e oración. Eu poño a miña vida en obediencia á súa palabra, oro ao Pai no nome de Xesús, Amén "


Lémbrame 5

Ás veces, no seu tempo de silencio atopa un versículo que vai querer Recordar, se ese é o caso, escribir nun anaco de papel e levalo contigo durante todo o día, onde queira que vaia. Cada vez que atopar mostra que deslizan e revisar o verso.

consideracións Finais

1.Recalls que o verdadeiro propósito da súa devoción non é atopar novas "verdades ocultas" ou aspectos da Palabra, pero a comuñón con Deus e recibir as súas instrucións. Olle sen novos descubrimentos, pero comuñón e instrución.

2.CONSIDERA sempre que un devocional non é "obrigatorio", pero un privilexio. É dicir, achegar de Deus coa actitude certa e non con tristeza. Teña en paz, a súa salvación non depende dos seus momentos de quietud (Efesios 2: 8-9), pero a súa comuñón con Deus estará moito máis preto de ser fiel nas súas devocións.

3.A devocional non é "máxico" non é unha fórmula para conseguir as cousas, pero unha forma de reforzar a súa comuñón con Deus.

4.No ningunha maneira "correcta" para ter o seu devocional. Nunha relación, hai sempre un toque de unicidade. Agora, mentres non hai ningunha maneira "correcta", si, hai algunhas orientacións que son esenciais:

a) El está baseado na Palabra de Deus, e non sentimentos, sentimentos ou historiadores, porque todo o que é erro, pero as Escrituras son "a palabra profética confirmou, que fai ben en prestar atención como unha luz que brilla en lugar escuro, ata que o día clareie ea estrela sobe mañá en vosos corazóns "(2 Pedro 1:19)

b) facer o meu devocional é unha decisión persoal e consciente, moito máis alá do meu humor. É unha necesidade como comer, pero ás veces non sentir fame, sei que eu teño comida. Non hai ningún substituto para a comida que recibo a través da Palabra de Deus.

5.Si empezando a sentir que non pode, que Deus fala con vostede, etc Non desánimo, perseverar na oración devocional e. Debe aprender a escoitar a Deus e que, ás veces, require un pouco de "práctica". Se ir á academia non ver os resultados que terminan a primeira serie de exercicios, pero se vostede é consistente, os resultados serán evidentes pronto. Non desánimo, lembre que El enviou seu Espírito para ensinarlle a súa vontade a través da Palabra, ter confianza, que vai.

FAQs

Cal é o mellor momento para facer o meu devocional?

Realmente depende de ti. O importante é atopar o momento en que non hai moito ruído ou distraccións que xeralmente ocorre nas primeiras horas da mañá, pero sexa a vontade para buscar a Deus a calquera hora do día. l problema facer as súas devocións Noite é que probablemente está confuso cos pensamentos do día e non pode concentrarse así na súa lectura e tamén pode estar canso.
Xesús incrementar-se moi cedo para buscar dirección do Pai (Marcos 1:35) e os Salmos e de novo somos invitados a buscar a Deus no inicio da mañá (Salmo 5: 3, 57: 8, 59 : 16 88:13 e outros)

Necesito escribir meu devocional?

É moito mellor para tomar o tempo para escribir o que Deus me di todo o día, porque eu gravala-lo fixo instrucións mellores na miña mente, cando estou nunha necesidade de sabedoría pode comprobar rapidamente no meu libro devocional e revisar o que Deus ten falado comigo a semana pasada, é o mes pasado e, así, atopar unha dirección segura e consello de Deus claramente.

E se un día eu podería facer o meu devocional? Eu teño substituílo?

Non, só asegúrese de que non se fai un hábito. Cada día que pasa sen o seu devocional é unha oportunidade perdida para gañar sabedoría, fe, paz, dirección, etc ¿Podo pasar un día sen comer? Por suposto, e eu teño comer o dobre o día seguinte, pero o día non é como eu vou ser máis débil, menos tempo de atención, etc O perigo sería usado para non comer.

  Como podo estar seguro de que non "facelo dicir" cousas que a Biblia di?

Non Tomé versículos illados e nunca perder de vista o contexto. Pregunta a si mesmo:
O tema é esta pasaxe está falando? Que tipo de literatura é? (Salmos e Proverbios alí moita poesía e moito a linguaxe figurada, moitas cousas non son literais. Romanos teñen cadeas de argumentos lóxicos, é dicir, cada concepto depende de ter comprendido o concepto anterior. Por Romanos está chea de frases como "tanto", "entón", "así", "así", etc Un Manual da Biblia pode axudar a comprender que tipo de literatura é o libro que quere estudar)

Quen está falando? Quen está dirixido tanto? Cales son as circunstancias que rodean este paso?

Un exemplo común dun texto fóra de contexto é: "Eu podo facer todo a través de Cristo que me fortalece" (Filipenses 4:13) e utilizar este versículo para todo tipo de situacións: se eu tivera que facer unha proba na escola, se estou con sono e precisa seguir traballando, se eu queira un coche e eu estou pensando en tomar un préstamo, etc Pero o contexto desa pasaxe é moi clara:
O que Paulo está falando? Está dicindo que el aprendeu a vivir en situación de pobreza e riqueza e que non lle importaría ter abundancia material ou non ter nada, sabendo que calquera que sexa a circunstancia, Deus está con el e fortalecida. Quero dicir, cando eu teño de diñeiro, que o verso non é para gañar cartos! Pero para dar o confort: "Deus me fortalece, a pesar das circunstancias" (Como diferente do que normalmente escoitar non é?)

Deus te bendiga.

No hay comentarios.:

Publicar un comentario