Translate

miércoles, 10 de diciembre de 2014

מהי בשורה?

מהי בשורה?
(9 בדצמבר 2014)
באמת כל התנ"ך הוא הבשורה, כי קריאה של ספר בראשית להתגלות יכולה לגלות את התגלית המדהימה מאלוהים לאנושות.
עם זאת, קריאה יש הרבה אנשי התנ"ך מסר שונה, כחלק מלהזכיר רק את הבשורה במונחים של שגשוג כלכלי, אחרים מתארים סוג של אוטופיה הפוליטית בשמו של ישו והיום רבים להדגיש כי הכנסייה הוקמה הממלכה ישו עליי אדמות לפני ביאתו השנייה שלו.

תודה לאל שיש לנו קטעים במקרא המתארים באופן ברור מהי הבשורה:
"חוץ מאחים להכריז לכם את הבשורה שאני מטיף לך, שגם קיבל, שבו גם להתמיד ... כי לימדתי אותם תחילה מה קיבלתי גם:
כי משיח מת עבור חטאינו כפי הכתובים והועלה ביום השלישי כפי הכתובים "(אני 15 Corinthians: 1-4).

אז מה היא הבשורה?
ראשית, כי "משיח מת עבור החטאים שלנו."
התנ"ך מלמד אותנו שאלוהים ברא את האדם ללא חטא לשלוט יצירה (בראשית 1: 26-28), לעומת זאת, אדם מרד נגד אלוהים וצלל אשמת מין אנושית כולו, האומללות וחורבן נצחי.
אבל אלוהים, באהבה הגדולה שלו בה הוא אהב אותנו שלח את בנו ישוע משיח, כך שהוא שילם עבור חטאינו (יוחנן 3:16).
ישו מת אז כתחליף שלנו מכפר (בתשלום) על הצלב עבור חטאינו בגופו מקבלים את זעמו של אלוהים שאנחנו ראויים (אל הרומיים 3: 24-25).

לאחר ישו צעק מצלב, "זה נגמר", זה אומר באופן מוחלט לתת כל חטאינו (בעבר, בהווה ובעתיד) מבלי לשלם עבורם (אל העברים 10: 10-13).
לכן עכשיו אנחנו יכולים לומר: "ראויים הוא השה שנרצח!" (התגלות 5:12).

שנית, את הבשורה אומרת שהמשיח "נקבר", המדגיש את העובדה שהסבל והמוות שלו היו אמיתיים, קיצוניים, משפילים וסופו של דבר (מתי 27:66).
ושלישית, ולבסוף, את הבשורה אומרת "עלה שוב ביום השלישי".
תחייתו של ישו היא אמן של אלוהים והשלמת הקרבתו של ישו, שכן הוא היה "שהועלה להצדקה שלנו" (אל הרומיים 04:25).
על ידי תחייתו "הוכרז בנו של אלוהים עם כוח," במילים אחרות, משיח הנצחון שלנו יהיה שלטון לנצח (אל הרומיים 04:25).

ועכשיו, בגלל נצחונו על מוות, חטא והשטן, ישו אומר נבואי:
"פחד לא, אני הראשון והאחרון, שהיה מת וחיים, אבל הנה אני חי לעולמי עד, אמן.ויש לי את המפתחות של מוות וגיהינום .... כאן מגיע במהירות ובפרס שלי הוא איתי לתת לכל אדם על פי כפי עבודתו. אני אלפא והאומגה, ההתחלה והסוף, הראשון והאחרון ..... בהחלט תבוא מהר "
(התגלות 1: 17-18; 22: 12-13, 20).

ד"ר ארמנדו Alducin.

No hay comentarios.:

Publicar un comentario