Translate

martes, 25 de noviembre de 2014

День мертвих - Незнання тих, хто відзначає. 999 з 1000 осіб, які святкують не знати предмет.

День мертвих - Незнання тих, хто відзначає. 999 з 1000 осіб, які святкують не знати предмет.

Особисто це не турбує мене, чи не подобаються мене, день мертвих, для цих випадків, що потрібно знати про:

Що турбує мене, так це незнання людей, які святкують День Мертвих.

У 1800 р до н.е. і культ смерті відзначався в Мексиці, як це відображено в ацтекської календаря знаходиться в Музеї антропології. У Центральній Америці були католиками під час так воно не має нічого спільного з тим, що в даний час відзначається, зі схвалення католицької церкви. Ця суміш виникла, коли іспанці прибули до Америки.

Мертвих прийшов кілька притулків відповідно до його смертю не за те, що вони зробили в житті:

Tlalocan: рай бог дощу Тлалок. Там діти приносили в жертву богу прийшов, серед інших.
Omeyocan: рай сонця, під головуванням бога війни Уицилопочтли. Сюди приїжджають полонених, які були принесені в жертву, серед інших.
Миктлан: судилося померти природною смертю. мешкають Міктлантекутлі і Міктлансіуатль, містер і місіс смерті. Це було дуже темна кімната без вікон, які вже не можливо, щоб піти.
Chichihuacuauhco: мертві діти є дерево, гілки якого капала молоко, щоб прогодувати себе.

Індіанські поховання супроводжувалися пропозицій, які містили два типи об'єктів: ті, хто в житті було використано мертвий, і ви, можливо, буде потрібно при їхньому проходженні в підземний світ.
"Якщо душа думки, совісті, і допоможе нам щось ми не можемо торкнутися мертве тіло є?"

Якщо ви запитаєте про це людей, які хочуть ніхто не знає, хто святкує це не традиційно відзначають знання, і якщо ви говорите їм ви не святкують, але поважаю його о_О образився.

Я прийшов до висновку, що люди завжди нетерпимі неосвічені люди (в темі, що і адвокат) в моєму житті я знайти тільки кілька людей, які можуть вести переговори з обміну думками, фактично атак. Енріке Краузе. І мої найближчі друзі. Звідти на настільки слабкий!

Найдивніше, що в той же час святкування друїди, римляни, Мексика, єгиптяни, ацтеки, і ще кілька, смерть культи!

Питання в тому, хто навчив їх тому або покласти в злагоді? Ні, крім Люцифера (диявола) відповідь і його демонів. Це занадто смішно, як люди думають про смерть, але не в Сатана вірить у загробне життя, але не вірять в Бога.

І це тому, що вона має завісу на її розуміння не вірити в Бога.

Друїди були робити жертви для Teutates, ESUs і TARANIS божеств були проведені, відповідно, через утоплення, повішення і вогню. (Див: Троїстий смерті).

Римляни розміщати не могили в тихому й самотньо, але на березі доріг вихідні містах, де перехожі могли споглядати і захоплюватися місце. Він також вважає, що духи мертвих були голод і спрагу, і, отже, повинен був забезпечити їжу і питво. У гробниці пропозиції були розміщені з регулярними яйця, боби, сочевиця і вина. Іноді отвори були відкриті в гробницях взяти вино всередині. Вино було запропоновано бо це було доречно замінити кров, улюблений напій мертвих. Тим не менше, під час похорону і спеціальних заходів тварини були вбиті і кров жертви була зроблена.

_________

Ідея пекла або просто місце, де судилося бути населена мертвих є те, що присутнє в релігії та міфології багатьох культур з початку цивілізації. У таких вірувань виникли кілька божеств, пов'язаних зі смертю, як ви бачите нижче.
Грецька міфологія

Гадес
Аїд, народжений від Бога Кроноса і богині Реа, взявши в якості братів Посейдон, Гера, Зевс, Гестія і Деметра. Спочатку Аїд не Бог мертвих; але після перемоги він і його братів Зевса і Посейдона на Титанів, Всесвіт була розділена таким чином: Зевс отримав небо, ставши, таким чином, Бог Олімпу; Посейдон взяв море, ставши Господа океанів; і пекло, тим часом, залишився зі злочинним світом, ставши владика пекла. Після цього Underworld також називали "Аїд", отримавши таке ж ім'я, як свого правителя.
Аїд був описаний як безжалісний майстер, який править над мертвими, які не мали жодних заслуг, щоб перейти на Єлисейських Полях. В його уряді, Аїд надається допомога по безлічі істот, таких як триголовий пес Цербер або човняра Харона; Додаткова Королева Персефона з ним (його племінниця, дочка Зевса і Деметри), який до своєю дружиною був викрадений його, поки збирала квіти і грати з подругами в області Сицилії ...
На відміну від тих, хто любить світ на Єлисейських полях, які знаходяться в сфері пекла не матиме можливість повернутися в світ. Разом дуже небагато смертні (Геркулес і Тесей зробив, але були героями, і інше) втік з пекла раз зважилися ступити на неї.
Аїд править від його ебенового престол на тлі Великого палацу. Вони міфів, які Аїд шолом-невидимку, який дав йому Циклопа, ваш автомобіль темно, введення і кинути чотири сильні і чорні коні.
Як символи, в основному це нарцис і кипарис.
Танатос
Танатос втіленням ненасильницьку смерть, насильницька смерть, що чиниться по Керес (огидних жіночі парфуми пролетів над битв дивлячись поранених і вмираючих). Будучи символічним істотою, Танатос був (в міфології Гомера і Гесіода) мати Нікс (Ніч) і брат Гипнос (Сон), з яких вона, намагаючись наслідувати його старший брат, додати несвідоме смертних сну, які стосуються його, бо він, мовляв, щоночі, і Танатос сперечаються, який із двох кожна людина повинна піти ...
Поява Танатоса, як правило, різняться, будучи представлені в наступних напрямках: 1) крилатий дитина, 2) Ерос зі схрещеними ногами і перевернутий факел, 3) дитина спить в обіймах Нікс, 4) молода людина, що перевозять метелика (що становить душу) або вінок з маків (пов'язаних з богом і його брата за його гіпнагогіческіе властивостей), 5) молодий крилатою з мечем в піхвах на поясі, 6) людина або молода чорній сукні і меч.
Макарія

Макарія зазвичай відомо, дочка Геракла, але є й інша Макарія згадується в Suda (здорово візантійський енциклопедії. X). Останнє Макарія, дочка Аїда (мати не згадується) і виглядає як уособлення блаженної кончини. Навіть одне джерело ставить особливо благочестивий аналог Бога Танатоса.
Роман .Mitología

Dis Pater і Плутон
Dis Pater і Плутон насправді саме істота. Спочатку Дис Патер ("Багатий тато" на латині) був хтонічна бог багатства, родючості, сільського господарства і підземних копалин; Однак, оскільки греки клички Аїда пов'язані з багатством, пов'язаного з металами пекла або в підземний світ, де в римській міфології (яка бере свій богів грецької міфології) Плутон зайняв місце пекла, іноді (Плутон) називалася «Dis Pater» або просто «Дис», тому що раніше бог Дис Патер був поглинений в тотожність Плутона.
Плутон був по суті ж, як Аїд народився Сатурна (Кроноса еквівалент) і Ops (еквівалент РЕА), викрав його дружину Прозерпіна (Персефона еквівалент) і жив в Тартар (підземний світ), де він отримав і судив душі тих, хто не зміг зберегти Elysee.

Принципова відмінність з Аїд було те, що крім того, що бог підземного світу Плутон був також богом скарбів на землі, лікування цих культур, а також такі товари або метали, дорогоцінні камені та інші подібні речі.
Поява Плутона іноді довгі, густі бороди людини, суворий і похмурий, чорний паличку і магії шолом покритий шкірою. Іноді це був зображений на троні з чорного дерева, що зображується з чотирма чорними кіньми або Цербера, триголового пса.
Морс
У римській міфології Морс був уособленням Смерті Танатоса еквівалента в грецькій міфології. Морс був пов'язаний з Марса, римського бога війни; Плутон, бог підземного світу; і Орк або Орк, дещо двозначно фігура, яка використовується для представлення демона карають зламані клятви, але і в той же Плутон ...

В історії Геркулеса який бореться Mors, щоб врятувати дружину одного, в той час як в інших історій Морс виступає як слуги Плутона, який відповідає за супровід душі до дверей пекла.
замітка:
Долі, існуючі з тими ж рисами під назвою "Долі" в грецькій міфології, не слід розглядати як богинь смерті, але як богині-персоніфікації долі або Fatum. Вони перебували у віданні управління метафоричну нитку життя смертних і безсмертних (безсмертя грецьких богів був відносно: вони не могли бути вбиті смертних, але інших богів), навіть якщо контролювати нитки Юпітер. Були три долі: Нона (Cloto в грецькій міфології), який розвернувся нитка з прядки у використанні; Десята (Lachesis для греків), яка виступає посередником нитка з палицею; і Морта (Atropos для греків), який обрізає нитку, що визначає, коли і як хтось помер.
вавилонський .Mitología

Нерґал і Ерешкігаль
Ерешкігаль була дочка бога Ану (царя богів і бога небес) і сестра Іштар (богиня любові, сексу, родючості, життя і війни). Вона жила щасливо в небі, поки великий дракон Kur викрав її і взяв її в підземний світ, місце, яке стала королевою, таким чином, стає богинею підземного світу чи мертвий.
Спочатку постановив себе, поки вона не зустріла Нерґал і разом з ним, зробив на якому є різні версії. Один з цих версій, що:
Habíase організований банкет богів на небесах і Ану, враховуючи, що її дочка була в підземному Ерешкігаль, послав гінця Kakka передати Ерешкігаль новини свята і тому вона може придумати для вас.
Kakka потім перетнув сім воріт пекла до престолу Ерешкігаль. Вислухавши повідомлення Ану, Ерешкігаль послав свого гінця і сина (HAD з Енліля, батько Нерґал ...) Namtar на небеса. Однак, як тільки Namtar досягали небес Нерґал серйозно образив його, так що його дядько, мудрий бог Еа (творець людства), послав свого племінника Нерґал в пекло, щоб ви вибачитися перед Ерешкігаль.
У злочинному Нерґал і Ерешкігаль є пристрасним один про одного і, віддалившись протягом семи цілих днів, після чого Нерґал, і задоволений, потайки вислизнув з ліжка, щоб повернутися до неба. Розуміючи це, Ерешкігаль стало відчайдушним і сердито, загрожуючи самому Ану для відправки до людей свого царства на Землю, поки число смертей перевищила кількість життя, якщо Нерґал НЕ regresase з нею і її коханця назавжди ...
Дізнавшись про загрозу Нерґал був в люті і організував військову експедицію (скажімо, 14 демонів), щоб повалити Ерешкігаль. Нерґал потім опускають свої війська, порушуючи кожної з семи воріт, щоб досягти престол Ерешкігаль. Там Нерґал взяв її за волосся і підняв, але Ерешкігаль зізнався в любові, запропонував і запропонував розділити з ним владу злочинного світу. Бачачи ставлення Ерешкігаль Нерґал був переміщений, відпустив її, плакала і з радістю прийняв пропозицію богині. З тих пір як разом правили світом мертвих.
Що стосується деяких конкретних характеристик Нерґал (народився у зґвалтуванні Ninlill в руках Енліля), він сказав, щоб бути тверезим поява бога сонця Уту, представляючи опівдні і літнього сонцестояння сезон посуха, знищення, голод і смерть ... узгоджено з тим, Нерґал не тільки бог мертвих і підземного світу, але бог виразками, виразки, руйнування і війни. Ось чому він часто представляється у вигляді людської фігури тіла з мечем і / або скіпетром, який має два лев'ячими головами і ногами, обгорнуті в типі саван.
Єгипетський .Mitología

анубіс
Іноді зображується як собака супроводжуючих Isis, Анубіс, як правило, зображується у вигляді людини з чорною шакала голові (звідси його священики в масках шакала) і має Королівський скіпетр. Це відображає той факт, що шакал, його звички копати могили для їжі, було пов'язано зі смертю в єгипетському образів. Але це логіка представницькі чорний також відіграє важливу роль, тому що єгиптяни такий колір являє собою гниття органів, темряви і смерті, але в свою чергу це колір родючої землі і один з використовуваних квітів представляти воскресіння. Щодо того, чому це іноді представляється як собака, що обумовлено тим, що собака тварина, здатне бачити денного і темряву ночі, яка може представляти двоїстість смерть / воскресіння Анубіса самостійно. Нарешті, значно рідше (Геліополіс є прикладом) забарвлений в Анубіса, як змія, тварина, яке було як зло і захисник час в єгипетській символіці.

Раніше Анубіс був великий правитель Дуате, єгипетської світі мертвих. Тим не менше, після того, як убив Сета і його поплічників, Осіріс був відроджений Ісіди, але він не міг повернутися у світ живих, так ми залишилися у світі мертвих, і, будучи більш важливим, ніж Анубіса, став бути першою командою в підземному, після чого брати на себе відповідальність судити мертвих. Таким чином Анубіс стає правою рукою Осіріса, виконавець своїх судженнях і відповідають за виконання наступних завдань: 1) Спочатку бальзамування і догляд за органами фараонів, так як він отримав титул "бальзамувальник богів "після надання допомоги Isis в бальзамування Осіріса; але пізніше, з розвитком релігійних вірувань, Анубіс став "богом муміфікації" і введений в експлуатацію, щоб супроводжувати померлого (в цілому, а не тільки фараони) в суді. 2) застосування руки, щоб видалити мертву серце, покласти скарабей Амулет серце на місці і приймати близько до серця судовий процес, щоб бути важким. 3) Монітор з балансу Гора, коли серця зважують у ході судового розгляду Осіріса. 4) захист бальзамировщиков священиків. 5) На думку деяких текстів, керівництво мертвих в загробному житті з місячним світлом. 5) Зустрітися з прохання для захисту покійного. 6) У полі «пізнього періоду" надання допомоги в покритті solicitasen любовні заклинання у ваших інтересах, що.
Озіріс
Осіріс Єгипетський бог родючості, відновлення Нілу, сільському господарстві та рослинності. Але, особливо після міфу про смерть і воскресіння Осіріса став богом смерті, воскресіння і суду по душам покійних. З цих причин вище міф є наріжним каменем єгипетської есхатології і народження морального ролі єгипетської релігії, як це в ньому ідей права (в особі Осіріса), погано (персоніфікованого в Сета), де вони входять, воскресіння божества і його тріумф над злом і смертю, і встановлення цього рішення інстанції божественність про долю людини після смерті.
Граф міф, який був добрим і мудрим королем Осіріс (в міфології, а не в реальності), що цивілізовані люди Єгипет навчання сільське господарство, створення справедливих законів і робить їх поклонятися богам, створюючи релігію. Все це, не вдаючись до сили гноблення.

Після закінчення своєї роботи, Осіріс відправився, щоб надати його вчення в інших країнах, в результаті чого Isis в якості регента Єгипту. Однак, коли Осіріс повернувся, його ревнивий брат Сет і його супутники 72 Осіріс замкнені в грудях своєю формою після лиття вниз Ніл, щоб заглушити. На щастя Isis шукали і знайшли скриню, в результаті чого його назад, але не допомогло Сет знайшов скриню, витяг тіло Осіріса і нарізати на шматочки і розкидав по всьому Єгипту ...
Не відмовляючись від Ісіда зібрані тіло Осіріса і повернутися до життя, взявши з собою сина за допомогою магії, і він знайшов всі частини, крім пеніса. Це син Гор, який пізніше помстився за смерть свого батька, повалити Сета і, схопивши команду Єгипту. Осіріс, незважаючи на те, воскрес, не міг повернутися у світ живих і пішов в підземний світ, ставши суддею душ і правитель загробного життя. Ось чому, в релігійній інтерпретації міфу, живе фараона (символічно) ототожнюється з Гором і вмирає, з Осирисом (символічно теж), за формою якого поклоняються. Хоча і в ще більш загальному рівні, Осіріс символ безсмертя і воскресіння, і тому на певному етапі Стародавнього Єгипту кожен загиблий був перетворений в Осіріса.
Нарешті, загалом муміфіковані Осіріс зображується з зеленою шкірою, персоналу, батогом або скіпетром і короною; або Осіріс з'являється у вигляді тварин, як крокодил, великої риби, собаки, чаплі або чорного бика на ім'я "Бик на Заході", назву, яку він висловлює своє царювання в підземному як на Заході це єгипетський символ за його межами.
Aztec .Mitología

Міктлантекутлі
Міктлантекутлі, чиє ім'я означає "Господь Миктлан" для ацтеків був головним богом мертвих і правителя Миктлан, найнижчої зоні дев'яти, які зробили ацтеків світом.
Способи, якими вона представлена Міктлантекутлі завжди були страшні: скелет в крові або людської фігури з головним черепа і великими зубами, іноді з очних яблук в межах водозбірних басейнів. Коли ви кладете удар, він був прикрашений сови пір'ям і паперових банерів, руки використовуються, щоб з'явитися в агресивному жест (як припускають готовність знищити тих, хто приїжджає у вашій присутності), а іноді вони розмістили сандалі, щоб вказати їх старший , Хоча найгірше було намисто з людських очей, що відповідає її вуха кістка або символічне, як деякі кодекси, була представлена щелепою відкритим отримати рот, щоб падінь протягом дня зірки ...

Поклоніння цьому богу було так жахливі, як вони виглядають: тут учасники жертви в жертву і поїв м'ясо з них убито близько храму.
Царство Міктлантекутлі (Миктлан), вони були душі тих, хто помер від будь-яких інших форм, пов'язаних з водою, смерті в бою під час пологів або жертовної смерті. Але потрапити було пройти тривалий і бурхливий "Дорога смерті", спускаючись з першого по дев'ятий рівень, тим самим або не пройшли випробування і зникли або були вистояв і вічний відпочинок (не щастя) в Миктлан, місце звичайно зображується як похмура, хоча, відповідно до Sahagun (текст велике значення), після його поїздки зі сходу на захід бог сонця (ВС) горить області мертвою, в результаті чого світанку для людей Underworld.
Міктлансіуатль
Дружина Міктлантекутлі був Міктлансіуатль, що правив з ним Миктлан, що населяють зловісний будинок без вікон. Міктлансіуатль був пов'язаний з павуками, сови і кажанів, всіх істот, пов'язаних з різними аспектами пекла як підземні і темних.
Міф, що Міктлансіуатль дитина був принесений в жертву, йдучи на це, щоб стати Леді Мертвих говорить. Крім того, ацтеки вважали, що вона спостерігала кістки мертвих і похорони головуванням фестивалі, переконання в тому, що частково збереглися в народній фольклору деяких районах Мексики, де він досі асоціюється з такими традиціями.
Міктлансіуатль зовнішній вигляд схожий на її чоловіка, що зазвичай представлені з виснаженим тілом, голова черепа і щелепи, відкритої для пожирають зірки падаючі протягом усього дня.
майя .Mitología

Yum Kimil
Також відомий як Ах Пуч, Yum Kimil є основним майя бог смерті і має звання "Майстер смерті". Він Король Шібальби або останній з дев'яти рівнів Шібальби. Причина цієї невизначеності в тому, що "Yum Kimil" і "Ах Пуч" імена, які були пов'язані з різними іменами в різних версіях Maya міфу було приділено персоніфікація смерті. Таким чином, у багатьох джерелах прояснює труднощі у визначенні того, хто це Ах Пуч або Yum Kimil, трудність полягає в тому, що д-р березні Ілля нахер Коронадо (науковий співробітник Центру майя досліджень НАУ) покласти його добре у своїй статті від міфу до Ритуал; це були його слова: << головних богів смерті зображені як антропоморфних істот, що пов'язано з його існуванням в пантеоні майя відповідає на основні проблеми людей для своєї власної смерті, яка сталася переконання про долю інших живих істот. З цих суміжних смерті і богів підземного світу, є один, який сам по собі смерть і отримує кілька імен в Yucatecan Колоніальний джерел: Ах Пуч "Мездрение" Кісін, "претензійний" Хун Ахав "Один Господь" Yum Kimil "Бог Смерті"; серед кіче: Хун прийшов "Одна смерть" і Вукуб прийшов "Сім смерть." Цей бог в кодексах, щоб зображення череп, скелет або труп людини гниття >>
У вище статті д-р березні також стверджує, що майя боги підземного світу символізують різні енергії смерті, доповнюють життєві сили космосу по своїй природі і місцем, де вони мешкають (навпроти і доповнюють один одного до небес), і мають свої великий театр впливів на Землі, де поряд з небесними силами забезпеченню діалектичне руйнування-створення / життя-смерть. У цьому контексті, Yum Kimil пов'язано з нічними, хвороб, і в пеклі, зокрема, самий нижчий шар дев'ять. Нарешті, деякі маловідомі, що доктор Марта ясно, що майя бог смерті представлено життєво важливі особливості (відкритими очима, руки на певній позі, і т.д.), тому що для майя, а також для інших стародавніх цивілізацій анімістична природа, смерть розглядається як ніщо, порожнеча або просто відсутність життя розглядається як активна сила, а енергія відіграє антагоністичну роль для життя в космосі, проти нього у відносинах діалектика взаємодоповнюваність необхідно, щоб збалансувати космічне ціле.

Але які ж народні традиції, вважалося, що Yum Kimil бродив навколо будинку хворого полювання особи і привести до Шібальби. Їх присутність в тих випадках, був помітно через звук дзвонів. Після того, як грізний бог був про єдиної речі, яку я міг зробити, це крик або сумуйте цілком так плутати, думаючи, Yum Kimil був в Шібальби, після чого він пройшов мимо.
Celtic .Mitología

Донн Темний
Донн відомий як Донна Firineach ("Донна правди») і як "Король фей Донна", але і як "Донна темряві", бога смерті. Тобто таким чином, три міфологічні персонажі Донн. Перші два засновані на міфі про гірський Донна, від якого він і його помічники (феї) хмари збираються, щоб попередити безпомилково і завжди вірно, що певна подія погода приходить. Інша справа, що з Донн Dark, виникла з давнього епосу.
Економлячи деталі, історія свідчить, що Донн був полководцем мілетцев під час вторгнення в Ірландії зробив, щоб помститися за смерть патріарха Міля. Так сталося, що мілетці були (близько ірландського берега) до якийсь острів і ірландці дали три варіанти: уявити, дати бій, або витрачати дев'ять днів на острові і піти після. Враховуючи, що і на підставі постанови Amirgin, резолюція буде виходити після дев'яти днів, але пізніше повернувся на землю і вторгнутися складніше. Але вони повернулися тимчасове спалахнула і корабель Донн затонув через сильних вітрів, які приходили і відокремлених від решти частини флоту відразу після Донн сказав: "Я покладу під лезом мечами і списами воїнів що на землі в даний час, але дозвольте мені висадитися "

Таким чином, Донн і його екіпажу загинули близько острівців Dumhacha, острівцем, де вони пізніше були поховані. Таким чином, з плином часу острів був відомий як "Будинок Донна". З цією легендою міфу, що Донн оселився на скелястому острові з'явилися, попередивши, що ніхто не прийде в світ інший, не проходячи через його будинок, який він запропонував як тимчасового притулку для всіх тих, хто загинув. Як видно, міф про символічної інтерпретації реальної історії, як острів Донна має на одній стороні ірландського узбережжя і через відкрите море, представляючи одну річ всесвітньо Призначення душі та інші світ живих.
Морриган
Морриган кельтської богині смерті, війни і руйнування, але й любов, секс і родючості. Вона, звичайно, комплекс богиня, тому що в ньому є Бадб, Махова і Немайн богині, зазвичай інтерпретується як аспекти Морриган, богині, яка є Мати, дочка і коханець, або Діва, Мати і вдова.
Поява Morrigan змінюється і, як вважають, щоб мати можливість змінювати форму. Однак, грунтуючись на різних аспектах природи часто представляється у вигляді красивої молодої або старої відьми, як воїн жінка, повна військовій формі або у вигляді ворона або величезного ворона, так як згідно міфічних історій, Морриган на полі бою, як гігантський ворон, хоча іноді це відбувається у вигляді крижаний вітер, який слід кровопролиття.

Морриган використовується для виклику розпал битви гральних військових рогів, яка забезпечує захист, що складається не в прямої атаки з боку противника, але цього впливу (яка прагне до ослаблені і не можуть зробити противника) в той час, Основні битви. І, незважаючи на свою складність, Морриган в першу чергу богиня війни і смерті, так черепи загиблих в бою були названі "жолуді Морриган"
Denʹ mertvykh - Neznannya tykh , khto vidznachaye . 999 z 1000 osib, yaki svyatkuyutʹ ne znaty predmet .

Osobysto tse ne turbuye mene , chy ne podobayutʹsya mene , denʹ mertvykh , dlya tsykh vypadkiv , shcho potribno znaty pro :

Shcho turbuye mene , tak tse neznannya lyudey , yaki svyatkuyutʹ Denʹ Mertvykh .

U 1800 r do n.e. i kulʹt smerti vidznachavsya v Meksytsi, yak tse vidobrazheno v atsteksʹkoyi kalendarya znakhodytʹsya v Muzeyi antropolohiyi . U Tsentralʹniy Amerytsi buly katolykamy pid chas tak vono ne maye nichoho spilʹnoho z tym, shcho v danyy chas vidznachayetʹsya , zi skhvalennya katolytsʹkoyi tserkvy. Tsya sumish vynykla, koly ispantsi prybuly do Ameryky .

Mertvykh pryyshov kilʹka prytulkiv vidpovidno do yoho smertyu ne za te, shcho vony zrobyly v zhytti :

Tlalocan : ray boh doshchu Tlalok . Tam dity prynosyly v zhertvu bohu pryyshov , sered inshykh.
Omeyocan : ray sontsya , pid holovuvannyam boha viyny Uytsylopochtly . Syudy pryyizhdzhayutʹ polonenykh, yaki buly pryneseni v zhertvu , sered inshykh.
Myktlan : sudylosya pomerty pryrodnoyu smertyu. meshkayutʹ Miktlantekutli i Miktlansiuatlʹ , mister i misis smerti. Tse bulo duzhe temna kimnata bez vikon, yaki vzhe ne mozhlyvo, shchob pity.
Chichihuacuauhco : mertvi dity ye derevo, hilky yakoho kapala moloko, shchob prohoduvaty sebe .

Indiansʹki pokhovannya suprovodzhuvalysya propozytsiy, yaki mistyly dva typy ob'yektiv: ti, khto v zhytti bulo vykorystano mertvyy, i vy, mozhlyvo , bude potribno pry yikhnʹomu prokhodzhenni v pidzemnyy svit.
"Yakshcho dusha dumky, sovisti , i dopomozhe nam shchosʹ my ne mozhemo torknutysya mertve tilo ye?"

Yakshcho vy zapytayete pro tse lyudey , yaki khochutʹ nikhto ne znaye, khto svyatkuye tse ne tradytsiyno vidznachayutʹ znannya, i yakshcho vy hovoryte yim vy ne svyatkuyutʹ , ale povazhayu yoho o_O obrazyvsya.

YA pryyshov do vysnovku, shcho lyudy zavzhdy neterpymi neosvicheni lyudy ( v temi , shcho i advokat ) v moyemu zhytti ya znayty tilʹky kilʹka lyudey , yaki mozhutʹ vesty perehovory z obminu dumkamy , faktychno atak. Enrike Krauze. I moyi nayblyzhchi druzi . Zvidty na nastilʹky slabkyy !

Naydyvnishe, shcho v toy zhe chas svyatkuvannya druyidy , rymlyany , Meksyka , yehyptyany , atsteky , i shche kilʹka , smertʹ kulʹty !

Pytannya v tomu , khto navchyv yikh tomu abo poklasty v zlahodi ? Ni, krim Lyutsyfera ( dyyavola ) vidpovidʹ i yoho demoniv. Tse zanadto smishno, yak lyudy dumayutʹ pro smertʹ , ale ne v Satana virytʹ u zahrobne zhyttya , ale ne viryatʹ v Boha.

I tse tomu, shcho vona maye zavisu na yiyi rozuminnya ne viryty v Boha.

Druyidy buly robyty zhertvy dlya Teutates , ESUs i TARANIS bozhestv buly provedeni , vidpovidno, cherez utoplennya, povishennya i vohnyu. ( Dyv : Troyistyy smerti) .

Rymlyany rozmishchaty ne mohyly v tykhomu y samotnʹo , ale na berezi dorih vykhidni mistakh, de perekhozhi mohly spohlyadaty i zakhoplyuvatysya mistse. Vin takozh vvazhaye, shcho dukhy mertvykh buly holod i sprahu, i, otzhe, povynen buv zabezpechyty yizhu i pytvo . U hrobnytsi propozytsiyi buly rozmishcheni z rehulyarnymy yaytsya, boby, sochevytsya i vyna. Inodi otvory buly vidkryti v hrobnytsyakh vzyaty vyno vseredyni. Vyno bulo zaproponovano bo tse bulo dorechno zaminyty krov, ulyublenyy napiy mertvykh . Tym ne menshe, pid chas pokhoronu i spetsialʹnykh zakhodiv tvaryny buly vbyti i krov zhertvy bula zroblena.

_________

Ideya pekla abo prosto mistse, de sudylosya buty naselena mertvykh ye te, shcho prysutnye v relihiyi ta mifolohiyi bahatʹokh kulʹtur z pochatku tsyvilizatsiyi. U takykh viruvanʹ vynykly kilʹka bozhestv , pov'yazanykh zi smertyu , yak vy bachyte nyzhche.
Hretsʹka mifolohiya

Hades
Ayid , narodzhenyy vid Boha Kronosa i bohyni Rea , vzyavshy v yakosti brativ Poseydon , Hera , Zevs , Hestiya i Demetra . Spochatku Ayid ne Boh mertvykh ; ale pislya peremohy vin i yoho brativ Zevsa i Poseydona na Tytaniv , Vsesvit bula rozdilena takym chynom: Zevs otrymav nebo, stavshy , takym chynom, Boh Olimpu ; Poseydon vzyav more , stavshy Hospoda okeaniv ; i peklo , tym chasom, zalyshyvsya zi zlochynnym svitom , stavshy vladyka pekla. Pislya tsʹoho Underworld takozh nazyvaly " Ayid " , otrymavshy take zh im'ya , yak svoho pravytelya.
Ayid buv opysanyy yak bezzhalisnyy mayster , yakyy pravytʹ nad mertvymy , yaki ne maly zhodnykh zasluh, shchob pereyty na Yelyseysʹkykh Polyakh . V yoho uryadi , Ayid nadayetʹsya dopomoha po bezlichi istot , takykh yak tryholovyy pes Tserber abo chovnyara Kharona ; Dodatkova Koroleva Persefona z nym ( yoho pleminnytsya , dochka Zevsa i Demetry ), yakyy do svoyeyu druzhynoyu buv vykradenyy yoho , poky zbyrala kvity i hraty z podruhamy v oblasti Sytsyliyi ...
Na vidminu vid tykh , khto lyubytʹ svit na Yelyseysʹkykh polyakh , yaki znakhodyatʹsya v sferi pekla ne matyme mozhlyvistʹ povernutysya v svit . Razom duzhe nebahato smertni ( Herkules i Tesey zrobyv, ale buly heroyamy , i inshe ) vtik z pekla raz zvazhylysya stupyty na neyi.
Ayid pravytʹ vid yoho ebenovoho prestol na tli Velykoho palatsu . Vony mifiv, yaki Ayid sholom - nevydymku , yakyy dav yomu Tsyklopa , vash avtomobilʹ temno , vvedennya i kynuty chotyry sylʹni i chorni koni .
Yak symvoly , v osnovnomu tse nartsys i kyparys .
Tanatos
Tanatos vtilennyam nenasylʹnytsʹku smertʹ , nasylʹnytsʹka smertʹ , shcho chynytʹsya po Keres ( ohydnykh zhinochi parfumy proletiv nad bytv dyvlyachysʹ poranenykh i vmyrayuchykh ) . Buduchy symvolichnym istotoyu, Tanatos buv ( v mifolohiyi Homera i Hesioda ) maty Niks ( Nich ) i brat Hypnos ( Son ), z yakykh vona , namahayuchysʹ nasliduvaty yoho starshyy brat , dodaty nesvidome smertnykh snu, yaki stosuyutʹsya yoho , bo vin, movlyav, shchonochi , i Tanatos sperechayutʹsya, yakyy iz dvokh kozhna lyudyna povynna pity ...
Poyava Tanatosa , yak pravylo, riznyatʹsya, buduchy predstavleni v nastupnykh napryamkakh : 1) krylatyy dytyna, 2) Eros zi skhreshchenymy nohamy i perevernutyy fakel , 3 ) dytyna spytʹ v obiymakh Niks , 4 ) moloda lyudyna , shcho perevozyatʹ metelyka ( shcho stanovytʹ dushu ) abo vinok z makiv ( pov'yazanykh z bohom i yoho brata za yoho hipnahohicheskie vlastyvostey) , 5 ) molodyy krylatoyu z mechem v pikhvakh na poyasi, 6) lyudyna abo moloda chorniy sukni i mech.
Makariya

Makariya zazvychay vidomo , dochka Herakla, ale ye y insha Makariya z·haduyetʹsya v Suda ( zdorovo vizantiysʹkyy entsyklopediyi . X). Ostannye Makariya, dochka Ayida (maty ne z·haduyetʹsya ) i vyhlyadaye yak uosoblennya blazhennoyi konchyny . Navitʹ odne dzherelo stavytʹ osoblyvo blahochestyvyy analoh Boha Tanatosa .
Roman .Mitología

Dis Pater i Pluton
Dis Pater i Pluton naspravdi same istota . Spochatku Dys Pater ( " Bahatyy tato " na latyni ) buv khtonichna boh bahat·stva, rodyuchosti, silʹsʹkoho hospodarstva i pidzemnykh kopalyn; Odnak, oskilʹky hreky klychky Ayida pov'yazani z bahat·stvom , pov'yazanoho z metalamy pekla abo v pidzemnyy svit , de v rymsʹkiy mifolohiyi ( yaka bere sviy bohiv hretsʹkoyi mifolohiyi ) Pluton zaynyav mistse pekla, inodi ( Pluton ) nazyvalasya « Dis Pater » abo prosto « Dys » , tomu shcho ranishe boh Dys Pater buv pohlynenyy v totozhnistʹ Plutona.
Pluton buv po suti zh , yak Ayid narodyvsya Saturna ( Kronosa ekvivalent) i Ops ( ekvivalent REA ) , vykrav yoho druzhynu Prozerpina ( Persefona ekvivalent) i zhyv v Tartar ( pidzemnyy svit ), de vin otrymav i sudyv dushi tykh , khto ne zmih zberehty Elysee .

Pryntsypova vidminnistʹ z Ayid bulo te , shcho krim toho, shcho boh pidzemnoho svitu Pluton buv takozh bohom skarbiv na zemli, likuvannya tsykh kulʹtur , a takozh taki tovary abo metaly, dorohotsinni kameni ta inshi podibni rechi.
Poyava Plutona inodi dovhi, husti borody lyudyny , suvoryy i pokhmuryy , chornyy palychku i mahiyi sholom pokrytyy shkiroyu . Inodi tse buv zobrazhenyy na troni z chornoho dereva, shcho zobrazhuyetʹsya z chotyrma chornymy kinʹmy abo Tserbera , tryholovoho psa.
Mors
U rymsʹkiy mifolohiyi Mors buv uosoblennyam Smerti Tanatosa ekvivalenta v hretsʹkiy mifolohiyi. Mors buv pov'yazanyy z Marsa , rymsʹkoho boha viyny ; Pluton , boh pidzemnoho svitu ; i Ork abo Ork , deshcho dvoznachno fihura, yaka vykorystovuyetʹsya dlya predstavlennya demona karayutʹ zlamani klyatvy , ale i v toy zhe Pluton ...

V istoriyi Herkulesa yakyy boretʹsya Mors , shchob vryatuvaty druzhynu odnoho, v toy chas yak v inshykh istoriy Mors vystupaye yak sluhy Plutona , yakyy vidpovidaye za suprovid dushi do dverey pekla.
zamitka:
Doli, isnuyuchi z tymy zh rysamy pid nazvoyu " Doli" v hretsʹkiy mifolohiyi, ne slid roz·hlyadaty yak bohynʹ smerti, ale yak bohyni - personifikatsiyi doli abo Fatum . Vony perebuvaly u vidanni upravlinnya metaforychnu nytku zhyttya smertnykh i bezsmertnykh ( bezsmertya hretsʹkykh bohiv buv vidnosno : vony ne mohly buty vbyti smertnykh , ale inshykh bohiv) , navitʹ yakshcho kontrolyuvaty nytky Yupiter . Buly try doli: Nona ( Cloto v hretsʹkiy mifolohiyi ), yakyy rozvernuvsya nytka z pryadky u vykorystanni ; Desyata ( Lachesis dlya hrekiv ), yaka vystupaye poserednykom nytka z palytseyu ; i Morta ( Atropos dlya hrekiv ), yakyy obrizaye nytku , shcho vyznachaye, koly i yak khtosʹ pomer .
vavylonsʹkyy .Mitología

Nergal i Ereshkihalʹ
Ereshkihalʹ bula dochka boha Anu ( tsarya bohiv i boha nebes ) i sestra Ishtar (bohynya lyubovi, seksu, rodyuchosti, zhyttya i viyny). Vona zhyla shchaslyvo v nebi , poky velykyy drakon Kur vykrav yiyi i vzyav yiyi v pidzemnyy svit , mistse, yake stala korolevoyu, takym chynom, staye bohyneyu pidzemnoho svitu chy mertvyy.
Spochatku postanovyv sebe, poky vona ne zustrila Nergal i razom z nym , zrobyv na yakomu ye rizni versiyi. Odyn z tsykh versiy, shcho :
Habíase orhanizovanyy banket bohiv na nebesakh i Anu , vrakhovuyuchy, shcho yiyi dochka bula v pidzemnomu Ereshkihalʹ , poslav hintsya Kakka peredaty Ereshkihalʹ novyny svyata i tomu vona mozhe prydumaty dlya vas .
Kakka potim peretnuv sim vorit pekla do prestolu Ereshkihalʹ . Vyslukhavshy povidomlennya Anu , Ereshkihalʹ poslav svoho hintsya i syna ( HAD z Enlilya , batʹko Nergal ...) Namtar na nebesa. Odnak, yak tilʹky Namtar dosyahaly nebes Nergal seryozno obrazyv yoho , tak shcho yoho dyadʹko , mudryy boh Ea ( tvoretsʹ lyudstva) , poslav svoho pleminnyka Nergal v peklo, shchob vy vybachytysya pered Ereshkihalʹ .
U zlochynnomu Nergal i Ereshkihalʹ ye prystrasnym odyn pro odnoho i, viddalyvshysʹ protyahom semy tsilykh dniv, pislya choho Nergal , i zadovolenyy, potayky vyslyznuv z lizhka, shchob povernutysya do neba. Rozumiyuchy tse, Ereshkihalʹ stalo vidchaydushnym i serdyto, zahrozhuyuchy samomu Anu dlya vidpravky do lyudey svoho tsarstva na Zemlyu, poky chyslo smertey perevyshchyla kilʹkistʹ zhyttya, yakshcho Nergal NE regresase z neyu i yiyi kokhantsya nazavzhdy ...
Diznavshysʹ pro zahrozu Nergal buv v lyuti i orhanizuvav viysʹkovu ekspedytsiyu (skazhimo , 14 demoniv ) , shchob povalyty Ereshkihalʹ . Nergal potim opuskayutʹ svoyi viysʹka , porushuyuchy kozhnoyi z semy vorit, shchob dosyahty prestol Ereshkihalʹ . Tam Nergal vzyav yiyi za volossya i pidnyav , ale Ereshkihalʹ ziznavsya v lyubovi, zaproponuvav i zaproponuvav rozdilyty z nym vladu zlochynnoho svitu. Bachachy stavlennya Ereshkihalʹ Nergal buv peremishchenyy , vidpustyv yiyi , plakala i z radistyu pryynyav propozytsiyu bohyni. Z tykh pir yak razom pravyly svitom mertvykh .
Shcho stosuyetʹsya deyakykh konkretnykh kharakterystyk Nergal (narodyvsya u zgvaltuvanni Ninlill v rukakh Enlilya ) , vin skazav, shchob buty tverezym poyava boha sontsya Utu , predstavlyayuchy opivdni i litnʹoho sontsestoyannya sezon posukha , znyshchennya , holod i smertʹ ... uz·hodzheno z tym, Nergal ne tilʹky boh mertvykh i pidzemnoho svitu , ale boh vyrazkamy , vyrazky, ruynuvannya i viyny. Osʹ chomu vin chasto predstavlyayetʹsya u vyhlyadi lyudsʹkoyi fihury tila z mechem i / abo skipetrom , yakyy maye dva lev'yachymy holovamy i nohamy , obhornuti v typi savan .
Yehypet·sʹkyy .Mitología

anubis
Inodi zobrazhuyetʹsya yak sobaka suprovodzhuyuchykh Isis , Anubis , yak pravylo, zobrazhuyetʹsya u vyhlyadi lyudyny z chornoyu shakala holovi ( zvidsy yoho svyashchenyky v maskakh shakala ) i maye Korolivsʹkyy skipetr. Tse vidobrazhaye toy fakt, shcho shakal, yoho zvychky kopaty mohyly dlya yizhi , bulo pov'yazano zi smertyu v yehypet·sʹkomu obraziv. Ale tse lohika predstavnytsʹki chornyy takozh vidihraye vazhlyvu rolʹ, tomu shcho yehyptyany takyy kolir yavlyaye soboyu hnyttya orhaniv, temryavy i smerti , ale v svoyu cherhu tse kolir rodyuchoyi zemli i odyn z vykorystovuvanykh kvitiv predstavlyaty voskresinnya . Shchodo toho, chomu tse inodi predstavlyayetʹsya yak sobaka, shcho obumovleno tym, shcho sobaka tvaryna, zdatne bachyty dennoho i temryavu nochi , yaka mozhe predstavlyaty dvoyististʹ smertʹ / voskresinnya Anubisa samostiyno. Nareshti, znachno ridshe ( Heliopolis ye prykladom ) zabarvlenyy v Anubisa , yak zmiya , tvaryna , yake bulo yak zlo i zakhysnyk chas v yehypet·sʹkiy symvolitsi .

Ranishe Anubis buv velykyy pravytelʹ Duate , yehypet·sʹkoyi sviti mertvykh . Tym ne menshe, pislya toho, yak ubyv Seta i yoho poplichnykiv , Osiris buv vidrodzhenyy Isidy , ale vin ne mih povernutysya u svit zhyvykh , tak my zalyshylysya u sviti mertvykh , i, buduchy bilʹsh vazhlyvym, nizh Anubisa , stav buty pershoyu komandoyu v pidzemnomu , pislya choho braty na sebe vidpovidalʹnistʹ sudyty mertvykh . Takym chynom Anubis staye pravoyu rukoyu Osirisa , vykonavetsʹ svoyikh sudzhennyakh i vidpovidayutʹ za vykonannya nastupnykh zavdanʹ: 1) Spochatku balʹzamuvannya i dohlyad za orhanamy faraoniv, tak yak vin otrymav tytul " balʹzamuvalʹnyk bohiv " pislya nadannya dopomohy Isis v balʹzamuvannya Osirisa ; ale piznishe , z rozvytkom relihiynykh viruvanʹ, Anubis stav " bohom mumifikatsiyi " i vvedenyy v ekspluatatsiyu , shchob suprovodzhuvaty pomerloho ( v tsilomu, a ne tilʹky faraony ) v sudi. 2) zastosuvannya ruky, shchob vydalyty mertvu sertse , poklasty skarabey Amulet sertse na mistsi i pryymaty blyzʹko do sertsya sudovyy protses , shchob buty vazhkym. 3) Monitor z balansu Hora , koly sertsya zvazhuyutʹ u khodi sudovoho roz·hlyadu Osirisa. 4) zakhyst balʹzamyrovshchykov svyashchenykiv. 5 ) Na dumku deyakykh tekstiv , kerivnytstvo mertvykh v zahrobnomu zhytti z misyachnym svitlom . 5 ) Zustritysya z prokhannya dlya zakhystu pokiynoho . 6) U poli « piznʹoho periodu" nadannya dopomohy v pokrytti solicitasen lyubovni zaklynannya u vashykh interesakh, shcho .
Oziris
Osiris Yehypet·sʹkyy boh rodyuchosti , vidnovlennya Nilu , silʹsʹkomu hospodarstvi ta roslynnosti. Ale , osoblyvo pislya mifu pro smertʹ i voskresinnya Osirisa stav bohom smerti , voskresinnya i sudu po dusham pokiynykh. Z tsykh prychyn vyshche mif ye narizhnym kamenem yehypet·sʹkoyi eskhatolohiyi i narodzhennya moralʹnoho roli yehypet·sʹkoyi relihiyi , yak tse v nʹomu idey prava (v osobi Osirisa ) , pohano ( personifikovanoho v Seta ), de vony vkhodyatʹ, voskresinnya bozhestva i yoho triumf nad zlom i smertyu , i vstanovlennya tsʹoho rishennya instantsiyi bozhestvennistʹ pro dolyu lyudyny pislya smerti.
Hraf mif, yakyy buv dobrym i mudrym korolem Osiris ( v mifolohiyi, a ne v realʹnosti) , shcho tsyvilizovani lyudy Yehypet navchannya silʹsʹke hospodarstvo , stvorennya spravedlyvykh zakoniv i robytʹ yikh poklonyatysya boham , stvoryuyuchy relihiyu. Vse tse, ne vdayuchysʹ do syly hnoblennya.

Pislya zakinchennya svoyeyi roboty, Osiris vidpravyvsya , shchob nadaty yoho vchennya v inshykh krayinakh, v rezulʹtati choho Isis v yakosti rehenta Yehyptu. Odnak, koly Osiris povernuvsya, yoho revnyvyy brat Set i yoho suputnyky 72 Osiris zamkneni v hrudyakh svoyeyu formoyu pislya lyttya vnyz Nil, shchob zahlushyty . Na shchastya Isis shukaly i znayshly skrynyu, v rezulʹtati choho yoho nazad , ale ne dopomohlo Set znayshov skrynyu , vytyah tilo Osirisa i narizaty na shmatochky i rozkydav po vsʹomu Yehyptu ...
Ne vidmovlyayuchysʹ vid Isida zibrani tilo Osirisa i povernutysya do zhyttya , vzyavshy z soboyu syna za dopomohoyu mahiyi, i vin znayshov vsi chastyny , krim penisa. Tse syn Hor, yakyy piznishe pomstyvsya za smertʹ svoho batʹka, povalyty Seta i, skhopyvshy komandu Yehyptu. Osiris , nezvazhayuchy na te, voskres, ne mih povernutysya u svit zhyvykh i pishov v pidzemnyy svit , stavshy suddeyu dush i pravytelʹ zahrobnoho zhyttya . Osʹ chomu, v relihiyniy interpretatsiyi mifu , zhyve faraona ( symvolichno ) ototozhnyuyetʹsya z Horom i vmyraye, z Osyrysom ( symvolichno tezh), za formoyu yakoho poklonyayutʹsya . Khocha i v shche bilʹsh zahalʹnomu rivni , Osiris symvol bezsmertya i voskresinnya , i tomu na pevnomu etapi Starodavnʹoho Yehyptu kozhen zahyblyy buv peretvorenyy v Osirisa.
Nareshti , zahalom mumifikovani Osiris zobrazhuyetʹsya z zelenoyu shkiroyu , personalu, batohom abo skipetrom i koronoyu ; abo Osiris z'yavlyayetʹsya u vyhlyadi tvaryn, yak krokodyl, velykoyi ryby , sobaky , chapli abo chornoho byka na im'ya " Byk na Zakhodi", nazvu, yaku vin vyslovlyuye svoye tsaryuvannya v pidzemnomu yak na Zakhodi tse yehypet·sʹkyy symvol za yoho mezhamy.
Aztec .Mitología

Miktlantekutli
Miktlantekutli , chyye im'ya oznachaye " Hospodʹ Myktlan " dlya atstekiv buv holovnym bohom mertvykh i pravytelya Myktlan , naynyzhchoyi zoni dev'yaty , yaki zrobyly atstekiv svitom.
Sposoby, yakymy vona predstavlena ​​Miktlantekutli zavzhdy buly strashni : skelet v krovi abo lyudsʹkoyi fihury z holovnym cherepa i velykymy zubamy , inodi z ochnykh yabluk v mezhakh vodozbirnykh baseyniv. Koly vy kladete udar, vin buv prykrashenyy sovy pir'yam i paperovykh baneriv , ruky vykorystovuyutʹsya, shchob z'yavytysya v ahresyvnomu zhest ( yak prypuskayutʹ hotovnistʹ znyshchyty tykh, khto pryyizhdzhaye u vashiy prysutnosti ), a inodi vony rozmistyly sandali, shchob vkazaty yikh starshyy , Khocha nayhirshe bulo namysto z lyudsʹkykh ochey, shcho vidpovidaye yiyi vukha kistka abo symvolichne , yak deyaki kodeksy, bula predstavlena ​​shchelepoyu vidkrytym otrymaty rot, shchob padinʹ protyahom dnya zirky ...

Pokloninnya tsʹomu bohu bulo tak zhakhlyvi, yak vony vyhlyadayutʹ : tut uchasnyky zhertvy v zhertvu i poyiv m'yaso z nykh ubyto blyzʹko khramu.
Tsarstvo Miktlantekutli ( Myktlan ), vony buly dushi tykh, khto pomer vid budʹ-yakykh inshykh form, pov'yazanykh z vodoyu, smerti v boyu pid chas polohiv abo zhertovnoyi smerti . Ale potrapyty bulo proyty tryvalyy i burkhlyvyy " Doroha smerti", spuskayuchysʹ z pershoho po dev'yatyy rivenʹ , tym samym abo ne proyshly vyprobuvannya i znykly abo buly vystoyav i vichnyy vidpochynok ( ne shchastya ) v Myktlan , mistse zvychayno zobrazhuyetʹsya yak pokhmura , khocha , vidpovidno do Sahagun (tekst velyke znachennya ) , pislya yoho poyizdky zi skhodu na zakhid boh sontsya (VS ) horytʹ oblasti mertvoyu, v rezulʹtati choho svitanku dlya lyudey Underworld .
Miktlansiuatlʹ
Druzhyna Miktlantekutli buv Miktlansiuatlʹ , shcho pravyv z nym Myktlan , shcho naselyayutʹ zlovisnyy budynok bez vikon. Miktlansiuatlʹ buv pov'yazanyy z pavukamy , sovy i kazhaniv, vsikh istot , pov'yazanykh z riznymy aspektamy pekla yak pidzemni i temnykh .
Mif, shcho Miktlansiuatlʹ dytyna buv prynesenyy v zhertvu, yduchy na tse, shchob staty Ledi Mertvykh hovorytʹ . Krim toho , atsteky vvazhaly, shcho vona sposterihala kistky mertvykh i pokhorony holovuvannyam festyvali, perekonannya v tomu, shcho chastkovo zberehlysya v narodniy folʹkloru deyakykh rayonakh Meksyky , de vin dosi asotsiyuyetʹsya z takymy tradytsiyamy.
Miktlansiuatlʹ zovnishniy vyhlyad skhozhyy na yiyi cholovika, shcho zazvychay predstavleni z vysnazhenym tilom, holova cherepa i shchelepy , vidkrytoyi dlya pozhyrayutʹ zirky padayuchi protyahom usʹoho dnya .
mayya .Mitología

Yum Kimil
Takozh vidomyy yak Akh Puch , Yum Kimil ye osnovnym mayya boh smerti i maye zvannya "Mayster smerti". Vin Korolʹ Shibalʹby abo ostanniy z dev'yaty rivniv Shibalʹby . Prychyna tsiyeyi nevyznachenosti v tomu, shcho " Yum Kimil " i " Akh Puch " imena, yaki buly pov'yazani z riznymy imenamy v riznykh versiyakh Maya mifu bulo prydileno personifikatsiya smerti. Takym chynom, u bahatʹokh dzherelakh proyasnyuye trudnoshchi u vyznachenni toho, khto tse Akh Puch abo Yum Kimil , trudnistʹ polyahaye v tomu, shcho d -r berezni Illya nakher Koronado (naukovyy spivrobitnyk Tsentru mayya doslidzhenʹ NAU) poklasty yoho dobre u svoyiy statti vid mifu do Rytual ; tse buly yoho slova: << holovnykh bohiv smerti zobrazheni yak antropomorfnykh istot , shcho pov'yazano z yoho isnuvannyam v panteoni mayya vidpovidaye na osnovni problemy lyudey dlya svoyeyi vlasnoyi smerti , yaka stalasya perekonannya pro dolyu inshykh zhyvykh istot. Z tsykh sumizhnykh smerti i bohiv pidzemnoho svitu , ye odyn, yakyy sam po sobi smertʹ i otrymuye kilʹka imen v Yucatecan Kolonialʹnyy dzherel : Akh Puch " Mezdrenye " Kisin , " pretenziynyy " Khun Akhav "Odyn Hospodʹ " Yum Kimil " Boh Smerti " ; sered kiche : Khun pryyshov " Odna smertʹ " i Vukub pryyshov " Sim smertʹ. " Tsey boh v kodeksakh , shchob zobrazhennya cherep, skelet abo trup lyudyny hnyttya >>
U vyshche statti d -r berezni takozh stverdzhuye, shcho mayya bohy pidzemnoho svitu symvolizuyutʹ rizni enerhiyi smerti , dopovnyuyutʹ zhyttyevi syly kosmosu po svoyiy pryrodi i mistsem , de vony meshkayutʹ (navproty i dopovnyuyutʹ odyn odnoho do nebes ) , i mayutʹ svoyi velykyy teatr vplyviv na Zemli, de poryad z nebesnymy sylamy zabezpechennyu dialektychne ruynuvannya - stvorennya / zhyttya-smertʹ . U tsʹomu konteksti , Yum Kimil pov'yazano z nichnymy , khvorob, i v pekli, zokrema , samyy nyzhchyy shar dev'yatʹ . Nareshti, deyaki malovidomi , shcho doktor Marta yasno, shcho mayya boh smerti predstavleno zhyttyevo vazhlyvi osoblyvosti ( vidkrytymy ochyma , ruky na pevniy pozi , i t.d.) , tomu shcho dlya mayya, a takozh dlya inshykh starodavnikh tsyvilizatsiy animistychna pryroda , smertʹ roz·hlyadayetʹsya yak nishcho , porozhnecha abo prosto vidsutnistʹ zhyttya roz·hlyadayetʹsya yak aktyvna syla , a enerhiya vidihraye antahonistychnu rolʹ dlya zhyttya v kosmosi, proty nʹoho u vidnosynakh dialektyka vzayemodopovnyuvanistʹ neobkhidno, shchob zbalansuvaty kosmichne tsile.

Ale yaki zh narodni tradytsiyi, vvazhalosya, shcho Yum Kimil brodyv navkolo budynku khvoroho polyuvannya osoby i pryvesty do Shibalʹby . Yikh prysutnistʹ v tykh vypadkakh, buv pomitno cherez zvuk dzvoniv. Pislya toho, yak hriznyy boh buv pro yedynoyi rechi , yaku ya mih zrobyty, tse kryk abo sumuyte tsilkom tak plutaty , dumayuchy, Yum Kimil buv v Shibalʹby , pislya choho vin proyshov mymo.
Celtic .Mitología

Donn Temnyy
Donn vidomyy yak Donna Firineach ( " Donna pravdy» ) i yak "Korolʹ fey Donna " , ale i yak " Donna temryavi" , boha smerti. Tobto takym chynom , try mifolohichni personazhi Donn . Pershi dva zasnovani na mifi pro hirsʹkyy Donna, vid yakoho vin i yoho pomichnyky ( feyi ) khmary zbyrayutʹsya, shchob poperedyty bezpomylkovo i zavzhdy virno, shcho pevna podiya pohoda prykhodytʹ. Insha sprava, shcho z Donn Dark , vynykla z davnʹoho eposu.
Ekonomlyachy detali , istoriya svidchytʹ, shcho Donn buv polkovodtsem milettsev pid chas vtorhnennya v Irlandiyi zrobyv, shchob pomstytysya za smertʹ patriarkha Milya. Tak stalosya, shcho milettsi buly (blyzʹko irlandsʹkoho bereha ) do yakyysʹ ostriv i irlandtsi daly try varianty: uyavyty, daty biy , abo vytrachaty dev'yatʹ dniv na ostrovi i pity pislya . Vrakhovuyuchy, shcho i na pidstavi postanovy Amirgin , rezolyutsiya bude vykhodyty pislya dev'yaty dniv , ale piznishe povernuvsya na zemlyu i vtorhnutysya skladnishe. Ale vony povernulysya tymchasove spalakhnula i korabelʹ Donn zatonuv cherez sylʹnykh vitriv, yaki prykhodyly i vidokremlenykh vid reshty chastyny flotu vidrazu pislya Donn skazav : "YA pokladu pid lezom mechamy i spysamy voyiniv shcho na zemli v danyy chas, ale dozvolʹte meni vysadytysya "

Takym chynom, Donn i yoho ekipazhu zahynuly blyzʹko ostrivtsiv Dumhacha , ostrivtsem , de vony piznishe buly pokhovani . Takym chynom , z plynom chasu ostriv buv vidomyy yak "Budynok Donna " . Z tsiyeyu lehendoyu mifu , shcho Donn oselyvsya na skelyastomu ostrovi z'yavylysya , poperedyvshy, shcho nikhto ne pryyde v svit inshyy, ne prokhodyachy cherez yoho budynok, yakyy vin zaproponuvav yak tymchasovoho prytulku dlya vsikh tykh, khto zahynuv. Yak vydno, mif pro symvolichnoyi interpretatsiyi realʹnoyi istoriyi, yak ostriv Donna maye na odniy storoni irlandsʹkoho uzberezhzhya i cherez vidkryte more, predstavlyayuchy odnu rich vsesvitnʹo Pryznachennya dushi ta inshi svit zhyvykh .
Morryhan
Morryhan kelʹt·sʹkoyi bohyni smerti , viyny i ruynuvannya, ale y lyubov , seks i rodyuchosti. Vona, zvychayno , kompleks bohynya , tomu shcho v nʹomu ye Badb , Makhova i Nemayn bohyni , zazvychay interpretuyetʹsya yak aspekty Morryhan , bohyni , yaka ye Maty, dochka i kokhanetsʹ, abo Diva, Maty i vdova .
Poyava Morrigan zminyuyetʹsya i , yak vvazhayutʹ, shchob maty mozhlyvistʹ zminyuvaty formu. Odnak, hruntuyuchysʹ na riznykh aspektakh pryrody chasto predstavlyayetʹsya u vyhlyadi krasyvoyi molodoyi abo staroyi vidʹmy, yak voyin zhinka , povna viysʹkoviy formi abo u vyhlyadi vorona abo velycheznoho vorona , tak yak z·hidno mifichnykh istoriy, Morryhan na poli boyu, yak hihant·sʹkyy voron, khocha inodi tse vidbuvayetʹsya u vyhlyadi kryzhanyy viter, yakyy slid krovoprolyttya.

Morryhan vykorystovuyetʹsya dlya vyklyku rozpal bytvy hralʹnykh viysʹkovykh rohiv , yaka zabezpechuye zakhyst, shcho skladayetʹsya ne v pryamoyi ataky z boku protyvnyka, ale tsʹoho vplyvu ( yaka prahne do oslableni i ne mozhutʹ zrobyty protyvnyka ) v toy chas, Osnovni bytvy . I, nezvazhayuchy na svoyu skladnistʹ, Morryhan v pershu cherhu bohynya viyny i smerti, tak cherepy zahyblykh v boyu buly nazvani " zholudi Morryhan "

No hay comentarios.:

Publicar un comentario