Translate

martes, 25 de noviembre de 2014

Ден на мртвите - Незнаење на оние кои го слават. 999 од 1000 луѓе кои не знаат слават тема.

Ден на мртвите - Незнаење на оние кои го слават. 999 од 1000 луѓе кои не знаат слават тема.

Лично не ми пречи или не им се допаѓаат мене, на денот на мртвите, за овие случаи е да се знае за:

Она што ми пречи е непознавање на луѓето кои го слават Денот на мртвите.

Во 1800 B.C. и култот на смртта беше прославен во Мексико, како што се гледа во Ацтечки календар се наоѓа во Музејот на антропологија. Во Средна Америка не беа католици во тоа време, па тоа нема никаква врска со она што е сега прослави, со одобрување од страна на Католичката црква. Оваа мешавина настана кога шпанскиот пристигна во Америка.

Мртвите дојдоа неколку засолништа според неговата смрт не и за она што се случи во животот:

На Tlalocan: рај дожд бог Tlaloc. Има децата жртва на Бог дојде, меѓу другите.
На Omeyocan: рај на сонцето, со кој претседава војната бог Huitzilopochtli. Еве заробеници кои биле жртвувани, меѓу другите.
На Mictlán: судено да умре природна смрт. населени со Mictlantecuhtli и Mictecacíhuatl, г-дин и г-ѓа смрт. Тоа беше многу темна соба без прозорци, кои веќе не е можно да ја напуштат земјата.
На Chichihuacuauhco: мртви деца имаат дрво чии гранки капеше млеко да се хранат.

Prehispanic погребувања беа придружувани од придонеси кој се содржани два вида на објекти: оние кои во животот биле користени од страна на мртвите, и можеби ќе треба во нивниот премин во подземјето.
"Ако душата е мислата, совеста, и ќе ни помогнат нешто што не може да го допре мртви тела има?"

Ако побарате тоа да се луѓе кои сакаат никој не знае кој го слави тоа не е традиционално го прослават со знаење и ако се спомене нив не го слават, но го почитуваат o_O навреден.

Јас доаѓам до заклучок дека луѓето секогаш се нетолерантни неуки луѓе (во оваа тема дека и застапник) во мојот живот сум го најде само неколку луѓе кои може да се одржи разговори со размена на мислења, без всушност напади. Енрике Краузе. И моите најблиски пријатели. Од таму надвор е мало!

Најчудно е тоа што во исто време се слави Друидите, Римјаните, Mexica, Египќани, Ацтеките, и уште неколку, смрт култови!

Прашањето е, кој ги предава овој или стави во договор? Не освен Луцифер (ѓаволот) одговор и неговите демони. Тоа е премногу смешно како луѓето размислуваат за смртта, но не и во Сатаната верува во задгробниот живот, но не веруваат во Бога.

И ова е поради тоа што има превез на нејзиното разбирање да не веруваат во Бога.

На Друидите прават жртви за Teutates, Esus и Taranis божества биле извршени, односно, преку давење, на бесење и оган. (Види: Тројниот смрт).

Римјаните поставен не гробници во тивка и осамени, но на брегот на патиштата надвор од градовите, каде минувачите може да се размислува и се восхитувам на место. Исто така се верува дека духовите на умрените се гладни и жедни и затоа мораше да се обезбеди храна и пијалак. Во гробот придонеси биле поставени со редовни јајца, грав, леќа и вино. Понекогаш дупки беа отворени во гробовите да земете вино внатре. Виното беше понуден, бидејќи тоа е соодветна замена за крв, омилен пијалок на мртвите. Сепак, за време на погребот и посебни прилики биле жртвувани животни и крв жртва е направен.

_________

Идејата на пеколот или едноставно место предодредени да бидат населени со мртвите е нешто што е присутна во религија и митологија на многу култури од почетокот на цивилизацијата. Во рамките на таквите верувања се појавиле повеќе божества поврзани со смртта, како што го гледате подолу.
грчката митологија

адот
Адот беше роден од Бога Cronus и божицата Реа, земајќи ја како браќа Посејдон, Хера, Зевс, Hestia и Деметра. Првично адот не е Бог на мртвите; но по победата тој и неговите браќа Зевс и Посејдон на титаните, универзумот е поделена како што следува: Зевс доби небото, со што стана Бог на Олимп; Посејдон се во морето, да стане Господар на океаните; и пеколот, пак, останаа со подземјето, станува господар на Подземјето. По тој Подземјето беше исто така наречен "пеколот", добивањето на истото име како и нивните владетели.
Адот е опишан како безмилосен господар, кој владее над мртвите, кои немаа многу важни за да одат на Шанзелизе. Во неговата влада, Адска е потпомогната од страна на многу луѓе, како што е три-на чело куче Серберус или лодкар Харон; Дополнителни кралицата Персефона со него (неговата внука, ќерка на Зевс и Деметра), кој пред неговата сопруга бил киднапиран од него при подигање цвеќиња и игра со неа придружници во областа на Сицилија ...
За разлика од оние кои уживаат во мирот во ELYSIAN области, кои се во доменот на адот нема да имаат можност да се вратат на светот. Заедно ретките смртници (Херкулес и Theseus не, но биле херои двете) да се избега од пеколот откако се осмели стапнал на неа.
Адот правила од абонос неговиот престол во услови на голема палата. Тие митови кои адот има шлемот на невидливоста што му ги даде на киклопите, вашиот автомобил е темно, наметнувајќи и фрли четири силни и црни коњи.
Како симболи, тие се во основа нарциси и чемпрес.
Танатос
Танатос е олицетворение на ненасилна смрт, насилна смрт се врши од страна на Керес (грозен женски духови летаат над боиштата гледа ранети и умирање). Да се биде симболична суштество, Танатос имаше (во митологијата на Хомер и Хесиод) од мајка Никта (Вечер) и брат Хипнос (Сонот), за кого се вели, се обидуваат да го имитираат својот постар брат, додадете Несвесноста на спиење смртници кои го допре, бидејќи тој наводно секоја вечер и Танатос се расправаат околу тоа која од двете секој човек ќе го остави ...
Појавата на Танатос тенденција да се разликуваат, откако беше претставен во следниве начини: 1) крилест дете, 2) Ерос со скрстени нозе и превртена факел, 3) на детето спие во прегратките на Никта, 4) еден млад човек носејќи пеперутка (претставник на душата), или венец од афион (поврзани со Бога и неговиот брат за неговата hypnagogic својства), 5), еден млад крилести со нож обложени во појасот, 6) со маж или млад црн фустан и меч.
Macaria

На Macaria е попозната е ќерка на Херакле, но постои уште една Macaria споменати во Suda (и голем византиски енциклопедија. X). Вториот Macaria е ќерка на адот (мајката не се спомнува) и се појавува како персонификација на блажениот смрт. Дури и еден извор става особено побожни колега на Бога Танатосот.
Роман .Mitología

Дис Фра и Плутон
Дис Фра и Плутон се всушност исти суштество. Првично Дис Фра ("Богат тато" на латински) беше хтонско бог на богатството, плодноста, земјоделството и подземни минерали; Меѓутоа, бидејќи Грците имале прекари за адот поврзана со богатството поврзани со метали на подземјето или подземјето, каде во римската митологија (кој носи боговите од грчката митологија) Плутон го зазеде местото на пеколот, понекогаш (Плутон) беше повикан како "Дис Фра" или едноставно "Дис", бидејќи претходно богот Дис Фра биле апсорбирани во идентитетот на Плутон.
Плутон е во основа ист како Адот е роден на Сатурн (Cronus еквивалент) и OPS (еквивалент Реа), го киднапирале сопругата Proserpina (Персефона еквивалент) и живеел во Тартар (подземјето), каде што ја добил и оценети душите на оние кои не успеале да се задржи Елисејската палата.

Основната разлика со адот беше дека, покрај тоа што се богот на подземјето Плутон беше, исто така, богот на богатството на земјата, се третираат овие култури и таквите стоки или метали, скапоцени камења и други такви работи.
Појавата на Плутон понекогаш беше долга, густа брада на еден човек, тешко се соочуваат и мрачни, црна стапче и магија шлем покриени со кожа. Понекогаш тоа беше прикажан на тронот на абонос, што е насликан со четири црни коњи или Кербер, на три-на чело куче.
Mors
Во римската митологија Mors бил персонификација на смртта Танатос еквивалент во грчката митологија. Mors бил поврзан со Марс, римскиот бог на војната; Плутон, богот на подземниот свет; и Орк или Orcus, малку двосмислена фигура, кој се користи за да се претставуваат како демон казнување скршени заклетвата, но, исто така, во исто Плутон ...

Во една приказна Херкул борбите Mors да ја спаси жената на еден пријател, додека во други приказни Mors се појавува како слуга на Плутон, задолжен за придружба души до вратата на подземниот свет.
Напомена:
Судбините, на постојните со иста црти под името "Судбината" во грчката митологија, не треба да се смета како божици на смрт, но како божици-персонификација на судбината или Fatum. Тие се задолжени за контрола на метафоричен нишка на животот на смртниците и боговите (бесмртноста на грчките богови беше роднина: тие не би можеле да бидат убиени од смртен но други богови), дури и контролирање на тема Јупитер. Имаше три Судбини: Нона (Cloto во грчката митологија), кој откачи нишка од престилката да ги користат; Десеттата (Lachesis за Грците), која посредува конец со стап; и Morta (АТРОПО за Грците), кои се сече на темата се определува кога и како некој умрел.
вавилонски .Mitología

Нергал и Ereshkigal
Ereshkigal била ќерка на богот Ану (кралот на боговите и бог на небото) и сестра на Иштар (божица на љубовта, сексот, плодноста, животот и војната). Таа живееше среќно во небото до големиот змев Kur ја киднапирале и ја одведоа во подземниот свет, место кое стана кралица, со што стана божицата на подземниот или мртов.
Првично си пресуди, додека таа се сретна Нергал и се приклучи со него, направен за кои постојат различни верзии. Еден од оние верзии кои:
Habíase организираше банкет на боговите на небото и Ану, со оглед дека нејзината ќерка била во подземјето Ereshkigal, испрати гласник Kakka за пренос Ereshkigal веста за празникот и така тоа може да излезе за вас.
Kakka потоа преминал на седумте порти на пеколот до престолот на Ereshkigal. Откако го слушнал пораката на Ану, Ereshkigal го испрати својот гласник и син (имаше со Енлил, татко на Нергал ...) Namtar на небото. Сепак, еднаш Namtar достигна небото, Нергал сериозно го навредува, а неговиот вујко, мудриот Бог Еа (творецот на човештвото), го испрати својот внук Нергал во пеколот за да ве натера да се извинам за Ereshkigal.
Во подземјето, Нергал и Ereshkigal е страстни за едни од други и курварство за цели седум дена, по што Нергал, и задоволни, тајно се лизна од креветот за да се врати на небото. Реализација на ова, Ereshkigal стана очајна и лути, заканувајќи се на многу Ану да се испрати до народот на неговото царство на Земјата, додека бројот на смртни случаи надмина онаа на живот, освен ако Нергал regresase со неа и нејзиниот љубовник засекогаш ...
По учењето на заканата, Нергал бил бесен и организиран воена експедиција (да речеме 14 демоните) да го соборат Ereshkigal. Нергал потоа се спушта на неговите трупи, кршење секој од седумте порти за да стигнат до престолот на Ereshkigal. Таму, Нергал ја зеде за косата и се подигна, но Ereshkigal ја исповеда својата љубов, предложени и нудат да го споделам со него Владата на подземниот свет. Гледањето на ставот на Ereshkigal, Нергал беше преместена, го издаде својот извика и со задоволство ја прифатил понудата на божица. Од тогаш и двете заедно владееле со светот на мртвите.
Што се однесува до некои од посебните карактеристики на Нергал (роден на силување на Ninlill во рацете на Енлил), тоа се вели дека е трезен изглед на богот-сонце Utu, што претставува пладне и најкраткиот ден во сезоната суша, уништување, гладот и смртта ... Concordantly со тоа, Нергал не е само бог на мртвите и на подземниот свет, но бог на зла, Мор, уништување и војна. Тоа е зошто тоа е често претставен како човечкото тело фигура опашан со меч и / или скиптар, кој има две лав глави и нозе завиткани во еден вид на прекривка.
египетскиот .Mitología

Анубис
Понекогаш е претставен како куче придружни Изида, Анубис обично е опишан како човек со црна чакал главата (оттука неговите свештеници носеа маски чакал) и има кралска скиптар. Ова го одразува фактот дека чакал, со својата навика да копаат гробови за храна, бил поврзан со смрт во египетската слики. Но, тоа логика репрезентативниот црна, исто така, игра важна улога, бидејќи Египќаните оваа боја го претставува распаѓање на телата, темнината и смртта, но за возврат тој е боја на плодна земја и една од боите кои се користат да претставуваат воскресение. Што се однесува до тоа зошто понекогаш е претставена како пес, што се должи на фактот дека кучето е животно способни да гледаат и на дневна светлина и темнината на ноќта, кој е во состојба да ја претставува двојност смрт / воскресението на Анубис поседувате. Конечно, многу поретко (Хелиополис е пример) е насликан на Анубис како змија, животните, кој беше и злото и заштитник време во египетската симболика.

Порано Анубис бил голем владетел на Duat, египетската светот на мртвите. Сепак, откако беше убиен од страна на Сет и неговите приврзаници, Озирис воскреснал од страна на Изида, но тој не може да се врати во светот на живите, па ние останавме во светот на мртвите, и, се поважни од Анубис, стана биде првата команда во подземјето, потоа земајќи задолжен за судењето на мртвите. Така Анубис станува десна рака на Озирис, вршителот на неговите пресуди и е одговорен за следните задачи: 1) Првично балсамирање и грижа за органите на фараоните, бидејќи тој добил титулата "embalmer на боговите "По помагање на Изида во балсамирање на Озирис; но подоцна, со еволуцијата на религиозни верувања, Анубис стана "богот на мумификација" и овластена да ја придружува на починатиот (општо, а не само фараони) во судот. 2) Да се воведат раце за да се отстранат мртвите срцето, ставете scarab амајлија срцето во место и при срце судењето да бидат тешки. 3) го следи со Хорус рамнотежа кога срцата се мери за време на судењето на Озирис. 4) да го заштити embalmers свештеници. 5) Според некои текстови, водич на загинатите во задгробниот живот со месечева светлина. 5) ги исполнуваат апели за заштита на покојникот. 6) Во "доцниот период" помогне во задоволувањето solicitasen љубов магии за да ги искористат со тоа.
Озирис
Озирис е египетски бог на плодноста, регенерацијата на Нил, земјоделството и вегетација. Но, особено по митот за неговата смрт и воскресение, Озирис стана бог на смртта, воскресението и пресудата на душите на упокоените. Поради овие причини митот погоре е камен темелник на египетските есхатологијата и раѓањето на морална улога на египетската религија колку што е во него идеите на правото (олицетворена Озирис), лоши (олицетворена во Сет), каде што влезе, воскресението на божественото и победата над злото и смртта, како и за утврдување на таа божественост пример пресуда во однос на судбината на човекот после смртта.
Број на митот дека е вид и мудар крал Озирис (во митологијата, а не во реалноста), кој цивилизираниот мажи Египет настава земјоделството, воспоставување само законите и ги прави се поклони на боговите, создавајќи религија. Сето ова без прибегнување кон сила на угнетување.

По завршувањето на нивната работа, Озирис отиде да ги пренесат своите учења во други земји, оставајќи Изида како регент на Египет. Меѓутоа, кога Озирис врати, неговиот љубоморен брат Сет и неговите придружници 72 Озирис заклучени во градите со својата форма по кастинг по Нил да се удави. За среќа Изида пребаруваат и да се најде на градите, со што му се врати, но не помогна многу како Сет најде на градите, го извади телото на Озирис и се сече на парчиња и раштркани низ Египет ...
Без откажувате, Изида собираше тело и Озирис врати во живот, земајќи ги со него син по магиски пат, и го нашол сите парчиња освен на пенисот. Тоа беше син Хорус, кој подоцна се одмазди смртта на неговиот татко, со симнување Сет и запленување на командата на Египет. Озирис, и покрај тоа што воскресна, не може да се врати во светот на живите и отиде во подземјето, со што стана судија на душите и владетел на задгробниот живот. Токму затоа, во религиозно толкување на митот, кои живеат на фараонот (симболично) се идентификува со Хорус и умира, со Озирис (симболично премногу), под чија форма се поклонуваме. Иако и во уште поопшто ниво, Озирис е симбол на бесмртноста и воскресение и тоа е причината зошто на одреден степен на древниот Египет секој мртов се трансформира во Озирис.
Конечно, во принцип мумифицирано Озирис е прикажан со зелена кожа, на персоналот, камшик или круна и жезол; или Озирис се појавува во форма на животни, како крокодил, голема риба, куче, чапја или Црниот бик именуван за "бик на Западот", титула, тој го искажува своето владеење во подземјето на Западот, е египетски симбол пошироко.
Ацтеките .Mitología

Mictlantecuhtli
Mictlantecuhtli, чие име значи "Господ на Mictlan" за Ацтеките бил главен бог на мртвите и владетел на Mictlan, што е најниско областа на девет, кои се направени на Ацтеките подземје.
Начините на кои е претставен Mictlantecuhtli секогаш биле грозни: Скелет облеан во крв или човечка фигура со глава черепот и големи заби, понекогаш со очното јаболко во сливните подрачја. Кога ќе се стави голем хит, се украсени со пердуви був и хартија банери, рацете се користи за да се појави во агресивен гест (што укажуваат на подготвеност да ги уништи оние кои доаѓаат во вашето присуство), а понекогаш тие ставени сандали за да се покаже своите високи . Иако најлошо од сите беше ѓердани од човековите очи, кои се исти ушите коска или симболичен начин одредени кодекси беше претставена со огромна вилица отворени да добие устата да паѓа во текот на денот ѕвезда ...

Обожувањето на овој бог е толку ужасно како што изгледа: тука, учесниците жртви жртвува и да се консумира месо од овие заклани околу храмот.
Царството на Mictlantecuhtli (Mictlan) беа душите на оние кои починале од сите други форми на поврзани со водата, смрт во борба во породувањето или жртвено смрт. Но, за да одам таму морале да патуваат долг и бурна "патот на смртта", како слегува од првиот до деветтиот ниво, а со тоа или не го положил тестовите и исчезнале или биле опстанал и вечен одмор (нема среќа) во Mictlan, место најчесто се прикажани како мрачна иако, според Sahagun (текст од голема важност), по неговата посета од исток до запад на богот-сонце (сонцето) осветлена регионот на мртвите, со зората на луѓето на подземниот свет.
Mictecacihuatl
Сопругата на Mictlantecuhtli беше Mictecacihuatl, кој владеел со него Mictlan, кои живеат на злокобна куќа без прозорци. Mictecacihuatl бил поврзан со пајаци, лилјаци и бувови, сите суштества поврзани со аспекти на подземјето подземни и темнината.
Митот дека Mictecacihuatl бебе беше жртвуван, се случува за тоа да стане дама на мртвите вели. Исто така, Ацтеките верувале дека таа гледаше коските на мртвите и погребот претседаваше фестивали, верување е дека делумно преживеа во популарната фолклорот на одредени области на Мексико, каде што тој се уште е поврзан со ваквите традиции.
Mictecacihuatl изглед е сличен на нејзиниот сопруг, кои се обично претставена со ослабени тело, шефот на черепот и вилицата отворен за проголта ѕвездите паѓаат во текот на денот.
Маја .Mitología

Yum Kimil
Исто така познат како Ах Puch, Yum Kimil е главната Маите бог на смртта и држи титулата на "Господар на смртта". Тој е крал на Xibalba, или последната на девет нивоа на Xibalba. Причината за ова е дека неизвесноста "Yum Kimil" и "Ах Puch" се имиња кои биле поврзани со различни идентитети во различни верзии на Маја мит е дадена на персонификација на смрт. Така, во многу извори јасно тешкотијата во одредувањето на кој е Ах Puch или Yum Kimil, проблем е тоа што д-р Марта Илија Najera Коронадо (истражувач во Центарот за студии на Маја УНАМ) го стави и во својот напис од Мит да ритуал; тие беа неговите зборови: << Главната боговите на смрт се прикажани како антропоморфни суштества, што се должи на своето постоење во пантеонот Маја одговара на главните грижи на народот за својата смрт, која потекнува верувања за судбината на другите живи суштества. Од нив на смртните и на подземниот свет богови, има еден кој е самата смрт и прими неколку имиња во Yucatecan колонијална колонијална извори: Ах Puch "Отелотворување нa" Kisin "На банален" германец Ahau "Еден Господ" Yum Kimil "Господарот на смртта"; меѓу Quiche: Хун дојдоа "Еден смртта" и Vucub дојде "Седум смрт." Овој бог во кодекси на однесување е да се слика на череп, костурот човечко тело гнилежот >>
Во рамките на над статија д-р Марта, исто така, тврди дека Маите богови на подземјето симболизираат различните енергии на смртта, дополнуваат виталните сили на космосот по својата природа и место каде што живеат (спротивно и е комплементарна на небото), и имаат голем театар на влијанија на Земјата, каде што заедно со небесните сили обезбеди дијалектика уништување создавање / живот или смрт. Во овој контекст, Yum Kimil е поврзан со ноќта, и болести, во подземјето, особено најнискиот слој на девет. Конечно, некои малку познато дека Д-р Марта јасно е дека на Маите бог на смртта е претставена со витални функции (отворени очи, раце на одредени држење, итн), бидејќи за Маите, како и за други древни цивилизации анимистичките природа, смртта се гледа како ништо, празнина или само отсуството на живот се смета како активна сила, како енергетски игра антагонистички улога на живот во вселената, наспроти тоа во една врска дијалектика комплементарност потребни за да се балансираат космички целина.

Сега она што се популарни традиции, се верувало дека Yum Kimil талкаа низ домовите на болните се соочуваат со лов и да доведе до Xibalba. Нивното присуство во овие случаи е воочлива преку звукот на ѕвоната. Откако страшни Бог беше за само нешто што можев да направам е да плаче или да се тагува убедливо толку збунети во размислување Yum Kimil беше во Xibalba, по што поминуваа.
Селтик .Mitología

Donn Темниот
А Donn е познат како Donn Firineach ("Donn на вистината") и како "крал на самовили Donn", но исто така и како "Donn мракот", бог на смртта. Според тоа, постојат три митолошки ликови Donn. Првите две се базираат на митот на планината Donn, од кои тој и неговите помошници (самовили) облаци се собираат за да ги предупредат infallibly и секогаш е точно дека одреден временски настан доаѓа. Други случај е тоа што на Donn Темно, потекнува од античкиот еп.
Skimping детали, оди приказната дека Donn беше воен лидер на Милезијци за време на инвазијата на Ирска направени за да се одмазди за смртта на патријархот Mil. Значи тоа се случи дека Милезијци беа (во близина на ирскиот брег) на некои островот и ирски дал три опции: да поднесе, даде битка, или трошење на девет дена на островот и оди после. Со оглед на тоа и врз основа на пресудата на Amirgin, резолуцијата беше да ја напуштат по девет дена, но се врати подоцна да слета и да ги нападне потешко. Но, тие се вратија на привремена избувна и Donn бродот потонал поради силните ветрови, кои дојдоа и одделени од остатокот на возниот парк, веднаш по Donn рече: "Јас ќе се стави под нож на ножеви и копја воини кои се во земјата сега, но дозволете ми да го напуштат "

Така Donn и неговите членови на екипажот загинале во близина на островче Dumhacha, островче каде што тие подоцна биле закопани. Затоа, со текот на времето островот беше позната како "Куќата на Donn". Од оваа легенда, мит дека Donn се населиле на карпестиот остров се појави, предупредувајќи дека никој нема да дојде до некој друг свет без да поминува низ неговата куќа, која тој предлага како привремено место за одмор за сите оние кои починале. Како што се гледа, митот за симболичка интерпретација на вистинската историја, како на островот Donn има на едната страна на ирскиот брег и преку отворено море, што претставува една работа на светот, судбината на душите и други светот на живите.
Morrigan
Morrigan е Селтик божицата на смрт, војна и уништување, но, исто така, на љубовта, сексот и плодност. Таа е, секако, сложена божица затоа што во него се Badb, Macha и Nemain божици, обично се толкува како аспекти на Morrigan, божицата е мајка, ќерка и љубовник, или девојка, мајка и сопруга.
Изглед Morrigan варира и се верува дека имаат способност да го промени обликот. Сепак, врз основа на различни аспекти на природата тоа е често претставен како една прекрасна млада или стара вештерка, како воин жена полна воена облека или како врана или огромен врана, бидејќи според митските приказни Morrigan на бојното поле како џиновски врана, иако понекогаш тоа го прави во начинот на ледените ветер што следува крвопролевање.

А Morrigan се користи за да се повика на средината на битка игра војна рогови, што овозможува заштита, не се состои во директен напад од непријателот, но тоа влијание (со тенденција да се ослабне и не успеваат да се направи на еден противнички играч) во еден момент клучни битка. И, и покрај неговата комплексност, Morrigan примарно е божица на војната и смртта, па черепите на загинатите во битката биле наречени "желади Morrigan"
Den na mrtvite - Neznaenje na onie koi go slavat . 999 od 1000 luǵe koi ne znaat slavat tema.

Lično ne mi preči ili ne im se dopaǵaat mene, na denot na mrtvite, za ovie slučai e da se znae za:

Ona što mi preči e nepoznavanje na luǵeto koi go slavat Denot na mrtvite.

Vo 1800 B.C. i kultot na smrtta beše proslaven vo Meksiko, kako što se gleda vo Actečki kalendar se naoǵa vo MuzeJot na antropologiJa. Vo Sredna Amerika ne bea katolici vo toa vreme , pa toa nema nikakva vrska so ona što e sega proslavi , so odobruvanje od strana na Katoličkata crkva. Ovaa mešavina nastana koga španskiot pristigna vo Amerika.

Mrtvite doJdoa nekolku zasolništa spored negovata smrt ne i za ona što se sluči vo životot:

Na Tlalocan : raJ dožd bog Tlaloc . Ima decata žrtva na Bog doJde, meǵu drugite.
Na Omeyocan : raJ na sonceto , so koJ pretsedava voJnata bog Huitzilopochtli . Eve zarobenici koi bile žrtvuvani , meǵu drugite.
Na Mictlán : sudeno da umre prirodna smrt. naseleni so Mictlantecuhtli i Mictecacíhuatl , g-din i g-ǵa smrt. Toa beše mnogu temna soba bez prozorci, koi veḱe ne e možno da Ja napuštat zemJata.
Na Chichihuacuauhco : mrtvi deca imaat drvo čii granki kapeše mleko da se hranat.

Prehispanic pogrebuvanja bea pridružuvani od pridonesi koJ se sodržani dva vida na obJekti : onie koi vo životot bile koristeni od strana na mrtvite, i možebi ḱe treba vo nivniot premin vo podzemJeto.
"Ako dušata e mislata, sovesta , i ḱe ni pomognat nešto što ne može da go dopre mrtvi tela ima ?"

Ako pobarate toa da se luǵe koi sakaat nikoJ ne znae koJ go slavi toa ne e tradicionalno go proslavat so znaenje i ako se spomene niv ne go slavat , no go počituvaat o_O navreden.

Jas doaǵam do zaklučok deka luǵeto sekogaš se netolerantni neuki luǵe ( vo ovaa tema deka i zastapnik) vo moJot život sum go naJde samo nekolku luǵe koi može da se održi razgovori so razmena na mislenja , bez vsušnost napadi. Enrike Krauze . I moite naJbliski priJateli . Od tamu nadvor e malo !

NaJčudno e toa što vo isto vreme se slavi Druidite , RimJanite, Mexica , Egipḱani , Actekite, i ušte nekolku, smrt kultovi !

Prašanjeto e , koJ gi predava ovoJ ili stavi vo dogovor? Ne osven Lucifer ( ǵavolot) odgovor i negovite demoni. Toa e premnogu smešno kako luǵeto razmisluvaat za smrtta , no ne i vo Satanata veruva vo zadgrobniot život , no ne veruvaat vo Boga.

I ova e poradi toa što ima prevez na neJzinoto razbiranje da ne veruvaat vo Boga.

Na Druidite pravat žrtvi za Teutates , Esus i Taranis božestva bile izvršeni, odnosno, preku davenje, na besenje i ogan. (Vidi: TroJniot smrt).

RimJanite postaven ne grobnici vo tivka i osameni, no na bregot na patištata nadvor od gradovite, kade minuvačite može da se razmisluva i se voshituvam na mesto. Isto taka se veruva deka duhovite na umrenite se gladni i žedni i zatoa moraše da se obezbedi hrana i piJalak. Vo grobot pridonesi bile postaveni so redovni JaJca, grav , leḱa i vino. Ponekogaš dupki bea otvoreni vo grobovite da zemete vino vnatre. Vinoto beše ponuden , bideJḱi toa e soodvetna zamena za krv, omilen piJalok na mrtvite. Sepak, za vreme na pogrebot i posebni priliki bile žrtvuvani životni i krv žrtva e napraven.

_________

IdeJata na pekolot ili ednostavno mesto predodredeni da bidat naseleni so mrtvite e nešto što e prisutna vo religiJa i mitologiJa na mnogu kulturi od početokot na civilizaciJata. Vo ramkite na takvite veruvanja se poJavile poveḱe božestva povrzani so smrtta , kako što go gledate podolu.
grčkata mitologiJa

adot
Adot beše roden od Boga Cronus i božicata Rea , zemaJḱi Ja kako braḱa PoseJdon , Hera , Zevs, Hestia i Demetra . Prvično adot ne e Bog na mrtvite ; no po pobedata toJ i negovite braḱa Zevs i PoseJdon na titanite, univerzumot e podelena kako što sleduva: Zevs dobi neboto , so što stana Bog na Olimp ; PoseJdon se vo moreto, da stane Gospodar na okeanite ; i pekolot , pak, ostanaa so podzemJeto, stanuva gospodar na PodzemJeto . Po toJ PodzemJeto beše isto taka narečen " pekolot " , dobivanjeto na istoto ime kako i nivnite vladeteli.
Adot e opišan kako bezmilosen gospodar, koJ vladee nad mrtvite , koi nemaa mnogu važni za da odat na Šanzelize . Vo negovata vlada , Adska e potpomognata od strana na mnogu luǵe, kako što e tri-na čelo kuče Serberus ili lodkar Haron ; Dopolnitelni kralicata Persefona so nego ( negovata vnuka , ḱerka na Zevs i Demetra ) , koJ pred negovata sopruga bil kidnapiran od nego pri podiganje cveḱinja i igra so nea pridružnici vo oblasta na SiciliJa ...
Za razlika od onie koi uživaat vo mirot vo ELYSIAN oblasti, koi se vo domenot na adot nema da imaat možnost da se vratat na svetot. Zaedno retkite smrtnici ( Herkules i Theseus ne, no bile heroi dvete) da se izbega od pekolot otkako se osmeli stapnal na nea.
Adot pravila od abonos negoviot prestol vo uslovi na golema palata. Tie mitovi koi adot ima šlemot na nevidlivosta što mu gi dade na kiklopite , vašiot avtomobil e temno , nametnuvaJḱi i frli četiri silni i crni konji .
Kako simboli , tie se vo osnova narcisi i čempres .
Tanatos
Tanatos e olicetvorenie na nenasilna smrt, nasilna smrt se vrši od strana na Keres ( grozen ženski duhovi letaat nad boištata gleda raneti i umiranje ). Da se ​​bide simbolična suštestvo, Tanatos imaše ( vo mitologiJata na Homer i Hesiod ) od maJka Nikta ( Večer ) i brat Hipnos ( Sonot ) , za kogo se veli, se obiduvaat da go imitiraat svoJot postar brat, dodadete Nesvesnosta na spienje smrtnici koi go dopre , bideJḱi toJ navodno sekoJa večer i Tanatos se raspravaat okolu toa koJa od dvete sekoJ čovek ḱe go ostavi ...
PoJavata na Tanatos tendenciJa da se razlikuvaat , otkako beše pretstaven vo slednive načini: 1) krilest dete, 2) Eros so skrsteni noze i prevrtena fakel, 3) na deteto spie vo pregratkite na Nikta , 4) eden mlad čovek noseJḱi peperutka (pretstavnik na dušata ), ili venec od afion (povrzani so Boga i negoviot brat za negovata hypnagogic svoJstva) , 5), eden mlad krilesti so nož obloženi vo poJasot , 6) so maž ili mlad crn fustan i meč.
Macaria

Na Macaria e popoznata e ḱerka na Herakle, no postoi ušte edna Macaria spomenati vo Suda (i golem vizantiski enciklopediJa. X). Vtoriot Macaria e ḱerka na adot (maJkata ne se spomnuva ) i se poJavuva kako personifikaciJa na blaženiot smrt. Duri i eden izvor stava osobeno pobožni kolega na Boga Tanatosot.
Roman .Mitología

Dis Fra i Pluton
Dis Fra i Pluton se vsušnost isti suštestvo. Prvično Dis Fra (" Bogat tato " na latinski ) beše htonsko bog na bogatstvoto , plodnosta , zemJodelstvoto i podzemni minerali; Meǵutoa, bideJḱi Grcite imale prekari za adot povrzana so bogatstvoto povrzani so metali na podzemJeto ili podzemJeto, kade vo rimskata mitologiJa ( koJ nosi bogovite od grčkata mitologiJa ) Pluton go zazede mestoto na pekolot, ponekogaš ( Pluton ) beše povikan kako " Dis Fra " ili ednostavno " Dis ", bideJḱi prethodno bogot Dis Fra bile apsorbirani vo identitetot na Pluton.
Pluton e vo osnova ist kako Adot e roden na Saturn ( Cronus ekvivalent) i OPS (ekvivalent Rea ), go kidnapirale soprugata Proserpina ( Persefona ekvivalent) i živeel vo Tartar ( podzemJeto ), kade što Ja dobil i oceneti dušite na onie koi ne uspeale da se zadrži EliseJskata palata .

Osnovnata razlika so adot beše deka, pokraJ toa što se bogot na podzemJeto Pluton beše , isto taka, bogot na bogatstvoto na zemJata, se tretiraat ovie kulturi i takvite stoki ili metali, skapoceni kamenja i drugi takvi raboti.
PoJavata na Pluton ponekogaš beše dolga, gusta brada na eden čovek, teško se soočuvaat i mračni, crna stapče i magiJa šlem pokrieni so koža. Ponekogaš toa beše prikažan na tronot na abonos , što e naslikan so četiri crni konji ili Kerber , na tri -na čelo kuče.
Mors
Vo rimskata mitologiJa Mors bil personifikaciJa na smrtta Tanatos ekvivalent vo grčkata mitologiJa. Mors bil povrzan so Mars, rimskiot bog na voJnata; Pluton , bogot na podzemniot svet ; i Ork ili Orcus , malku dvosmislena figura, koJ se koristi za da se pretstavuvaat kako demon kaznuvanje skršeni zakletvata , no , isto taka, vo isto Pluton ...

Vo edna prikazna Herkul borbite Mors da Ja spasi ženata na eden priJatel, dodeka vo drugi prikazni Mors se poJavuva kako sluga na Pluton , zadolžen za pridružba duši do vratata na podzemniot svet.
Napomena:
Sudbinite , na postoJnite so ista crti pod imeto " Sudbinata " vo grčkata mitologiJa, ne treba da se smeta kako božici na smrt, no kako božici - personifikaciJa na sudbinata ili Fatum . Tie se zadolženi za kontrola na metaforičen niška na životot na smrtnicite i bogovite ( besmrtnosta na grčkite bogovi beše rodnina: tie ne bi možele da bidat ubieni od smrten no drugi bogovi ), duri i kontroliranje na tema Jupiter. Imaše tri Sudbini : Nona ( Cloto vo grčkata mitologiJa ), koJ otkači niška od prestilkata da gi koristat; Desettata ( Lachesis za Grcite ), koJa posreduva konec so stap ; i Morta ( ATROPO za Grcite ), koi se seče na temata se opredeluva koga i kako nekoJ umrel.
vavilonski .Mitología

Nergal i Ereshkigal
Ereshkigal bila ḱerka na bogot Anu ( kralot na bogovite i bog na neboto ) i sestra na Ištar (božica na ljubovta, seksot , plodnosta , životot i voJnata). Taa živeeše sreḱno vo neboto do golemiot zmev Kur Ja kidnapirale i Ja odvedoa vo podzemniot svet , mesto koe stana kralica , so što stana božicata na podzemniot ili mrtov.
Prvično si presudi , dodeka taa se sretna Nergal i se prikluči so nego, napraven za koi postoJat različni verzii. Eden od onie verzii koi :
Habíase organiziraše banket na bogovite na neboto i Anu , so ogled deka neJzinata ḱerka bila vo podzemJeto Ereshkigal , isprati glasnik Kakka za prenos Ereshkigal vesta za praznikot i taka toa može da izleze za vas.
Kakka potoa preminal na sedumte porti na pekolot do prestolot na Ereshkigal . Otkako go slušnal porakata na Anu, Ereshkigal go isprati svoJot glasnik i sin ( imaše so Enlil , tatko na Nergal ...) Namtar na neboto. Sepak, ednaš Namtar dostigna neboto , Nergal seriozno go navreduva , a negoviot vuJko , mudriot Bog Ea ( tvorecot na čoveštvoto ), go isprati svoJot vnuk Nergal vo pekolot za da ve natera da se izvinam za Ereshkigal .
Vo podzemJeto, Nergal i Ereshkigal e strastni za edni od drugi i kurvarstvo za celi sedum dena, po što Nergal , i zadovolni, taJno se lizna od krevetot za da se vrati na neboto. RealizaciJa na ova, Ereshkigal stana očaJna i luti , zakanuvaJḱi se na mnogu Anu da se isprati do narodot na negovoto carstvo na ZemJata , dodeka broJot na smrtni slučai nadmina onaa na život, osven ako Nergal regresase so nea i neJziniot ljubovnik zasekogaš ...
Po učenjeto na zakanata, Nergal bil besen i organiziran voena ekspediciJa (da rečeme 14 demonite) da go soborat Ereshkigal . Nergal potoa se spušta na negovite trupi , kršenje sekoJ od sedumte porti za da stignat do prestolot na Ereshkigal . Tamu, Nergal Ja zede za kosata i se podigna , no Ereshkigal Ja ispoveda svoJata ljubov, predloženi i nudat da go spodelam so nego Vladata na podzemniot svet. Gledanjeto na stavot na Ereshkigal , Nergal beše premestena , go izdade svoJot izvika i so zadovolstvo Ja prifatil ponudata na božica. Od togaš i dvete zaedno vladeele so svetot na mrtvite.
Što se odnesuva do nekoi od posebnite karakteristiki na Nergal (roden na siluvanje na Ninlill vo racete na Enlil ), toa se veli deka e trezen izgled na bogot-sonce Utu , što pretstavuva pladne i naJkratkiot den vo sezonata suša , uništuvanje, gladot ​​i smrtta ... Concordantly so toa, Nergal ne e samo bog na mrtvite i na podzemniot svet , no bog na zla, Mor, uništuvanje i voJna. Toa e zošto toa e često pretstaven kako čovečkoto telo figura opašan so meč i / ili skiptar, koJ ima dve lav glavi i noze zavitkani vo eden vid na prekrivka.
egipetskiot .Mitología

Anubis
Ponekogaš e pretstaven kako kuče pridružni Izida, Anubis obično e opišan kako čovek so crna čakal glavata (ottuka negovite sveštenici nosea maski čakal ) i ima kralska skiptar. Ova go odrazuva faktot deka čakal, so svoJata navika da kopaat grobovi za hrana, bil povrzan so smrt vo egipetskata sliki. No, toa logika reprezentativniot crna , isto taka, igra važna uloga, bideJḱi Egipḱanite ovaa boJa go pretstavuva raspaǵanje na telata, temninata i smrtta , no za vozvrat toJ e boJa na plodna zemJa i edna od boite koi se koristat da pretstavuvaat voskresenie. Što se odnesuva do toa zošto ponekogaš e pretstavena kako pes, što se dolži na faktot deka kučeto e životno sposobni da gledaat i na dnevna svetlina i temninata na noḱta, koJ e vo sostoJba da Ja pretstavuva dvoJnost smrt / voskresenieto na Anubis poseduvate. Konečno, mnogu poretko ( Heliopolis e primer) e naslikan na Anubis kako zmiJa , životnite , koJ beše i zloto i zaštitnik vreme vo egipetskata simbolika.

Porano Anubis bil golem vladetel na Duat , egipetskata svetot na mrtvite . Sepak, otkako beše ubien od strana na Set i negovite privrzanici , Oziris voskresnal od strana na Izida , no toJ ne može da se vrati vo svetot na živite , pa nie ostanavme vo svetot na mrtvite, i , se považni od Anubis , stana bide prvata komanda vo podzemJeto, potoa zemaJḱi zadolžen za sudenjeto na mrtvite. Taka Anubis stanuva desna raka na Oziris , vršitelot na negovite presudi i e odgovoren za slednite zadači: 1) Prvično balsamiranje i griža za organite na faraonite , bideJḱi toJ dobil titulata " embalmer na bogovite "Po pomaganje na Izida vo balsamiranje na Oziris ; no podocna, so evoluciJata na religiozni veruvanja, Anubis stana " bogot na mumifikaciJa " i ovlastena da Ja pridružuva na počinatiot (opšto , a ne samo faraoni ) vo sudot. 2) Da se ​​vovedat race za da se otstranat mrtvite srceto , stavete scarab amaJliJa srceto vo mesto i pri srce sudenjeto da bidat teški . 3) go sledi so Horus ramnoteža koga srcata se meri za vreme na sudenjeto na Oziris. 4 ) da go zaštiti embalmers sveštenici. 5 ) Spored nekoi tekstovi , vodič na zaginatite vo zadgrobniot život so mesečeva svetlina. 5 ) gi ispolnuvaat apeli za zaštita na pokoJnikot. 6) Vo " docniot period " pomogne vo zadovoluvanjeto solicitasen ljubov magii za da gi iskoristat so toa.
Oziris
Oziris e egipetski bog na plodnosta , regeneraciJata na Nil, zemJodelstvoto i vegetaciJa. No , osobeno po mitot za negovata smrt i voskresenie , Oziris stana bog na smrtta, voskresenieto i presudata na dušite na upokoenite. Poradi ovie pričini mitot pogore e kamen temelnik na egipetskite eshatologiJata i raǵanjeto na moralna uloga na egipetskata religiJa kolku što e vo nego ideite na pravoto ( olicetvorena Oziris ) , loši ( olicetvorena vo Set ), kade što vleze, voskresenieto na božestvenoto i pobedata nad zloto i smrtta , kako i za utvrduvanje na taa božestvenost primer presuda vo odnos na sudbinata na čovekot posle smrtta.
BroJ na mitot deka e vid i mudar kral Oziris ( vo mitologiJata , a ne vo realnosta) , koJ civiliziraniot maži Egipet nastava zemJodelstvoto, vospostavuvanje samo zakonite i gi pravi se pokloni na bogovite , sozdavaJḱi religiJa. Seto ova bez pribegnuvanje kon sila na ugnetuvanje.

Po završuvanjeto na nivnata rabota , Oziris otide da gi prenesat svoite učenja vo drugi zemJi , ostavaJḱi Izida kako regent na Egipet. Meǵutoa, koga Oziris vrati , negoviot ljubomoren brat Set i negovite pridružnici 72 Oziris zaklučeni vo gradite so svoJata forma po kasting po Nil da se udavi . Za sreḱa Izida prebaruvaat i da se naJde na gradite , so što mu se vrati, no ne pomogna mnogu kako Set naJde na gradite , go izvadi teloto na Oziris i se seče na parčinja i raštrkani niz Egipet ...
Bez otkažuvate, Izida sobiraše telo i Oziris vrati vo život , zemaJḱi gi so nego sin po magiski pat , i go našol site parčinja osven na penisot. Toa beše sin Horus , koJ podocna se odmazdi smrtta na negoviot tatko , so simnuvanje Set i zaplenuvanje na komandata na Egipet. Oziris, i pokraJ toa što voskresna, ne može da se vrati vo svetot na živite i otide vo podzemJeto , so što stana sudiJa na dušite i vladetel na zadgrobniot život. Tokmu zatoa, vo religiozno tolkuvanje na mitot, koi živeat na faraonot ( simbolično ) se identifikuva so Horus i umira, so Oziris ( simbolično premnogu) , pod čiJa forma se poklonuvame . Iako i vo ušte poopšto nivo, Oziris e simbol na besmrtnosta i voskresenie i toa e pričinata zošto na odreden stepen na drevniot Egipet sekoJ mrtov se transformira vo Oziris.
Konečno , vo princip mumificirano Oziris e prikažan so zelena koža , na personalot , kamšik ili kruna i žezol ; ili Oziris se poJavuva vo forma na životni , kako krokodil, golema riba , kuče, čapJa ili Crniot bik imenuvan za " bik na Zapadot" , titula , toJ go iskažuva svoeto vladeenje vo podzemJeto na Zapadot, e egipetski simbol poširoko.
Actekite .Mitología

Mictlantecuhtli
Mictlantecuhtli , čie ime znači " Gospod na Mictlan " za Actekite bil glaven bog na mrtvite i vladetel na Mictlan , što e naJnisko oblasta na devet, koi se napraveni na Actekite podzemJe.
Načinite na koi e pretstaven Mictlantecuhtli sekogaš bile grozni : Skelet oblean vo krv ili čovečka figura so glava čerepot i golemi zabi , ponekogaš so očnoto Jabolko vo slivnite podračJa. Koga ḱe se stavi golem hit , se ukraseni so perduvi buv i hartiJa baneri , racete se koristi za da se poJavi vo agresiven gest ( što ukažuvaat na podgotvenost da gi uništi onie koi doaǵaat vo vašeto prisustvo ), a ponekogaš tie staveni sandali za da se pokaže svoite visoki . Iako naJlošo od site beše ǵerdani od čovekovite oči , koi se isti ušite koska ili simboličen način odredeni kodeksi beše pretstavena so ogromna vilica otvoreni da dobie ustata da paǵa vo tekot na denot dzvezda ...

Obožuvanjeto na ovoJ bog e tolku užasno kako što izgleda : tuka , učesnicite žrtvi žrtvuva i da se konsumira meso od ovie zaklani okolu hramot .
Carstvoto na Mictlantecuhtli ( Mictlan ) bea dušite na onie koi počinale od site drugi formi na povrzani so vodata , smrt vo borba vo poroduvanjeto ili žrtveno smrt. No, za da odam tamu morale da patuvaat dolg i burna "patot na smrtta" , kako sleguva od prviot do devettiot nivo , a so toa ili ne go položil testovite i isčeznale ili bile opstanal i večen odmor ( nema sreḱa) vo Mictlan , mesto naJčesto se prikažani kako mračna iako, spored Sahagun ( tekst od golema važnost ), po negovata poseta od istok do zapad na bogot-sonce (sonceto) osvetlena regionot na mrtvite , so zorata na luǵeto na podzemniot svet.
Mictecacihuatl
Soprugata na Mictlantecuhtli beše Mictecacihuatl , koJ vladeel so nego Mictlan , koi živeat na zlokobna kuḱa bez prozorci. Mictecacihuatl bil povrzan so paJaci, lilJaci i buvovi , site suštestva povrzani so aspekti na podzemJeto podzemni i temninata.
Mitot deka Mictecacihuatl bebe beše žrtvuvan , se slučuva za toa da stane dama na mrtvite veli. Isto taka , Actekite veruvale deka taa gledaše koskite na mrtvite i pogrebot pretsedavaše festivali , veruvanje e deka delumno preživea vo popularnata folklorot na odredeni oblasti na Meksiko , kade što toJ se ušte e povrzan so vakvite tradicii.
Mictecacihuatl izgled e sličen na neJziniot soprug, koi se obično pretstavena so oslabeni telo, šefot na čerepot i vilicata otvoren za progolta dzvezdite paǵaat vo tekot na denot .
MaJa .Mitología

Yum Kimil
Isto taka poznat kako Ah Puch , Yum Kimil e glavnata Maite bog na smrtta i drži titulata na "Gospodar na smrtta". ToJ e kral na Xibalba , ili poslednata na devet nivoa na Xibalba . Pričinata za ova e deka neizvesnosta " Yum Kimil " i " Ah Puch " se iminja koi bile povrzani so različni identiteti vo različni verzii na MaJa mit e dadena na personifikaciJa na smrt. Taka, vo mnogu izvori Jasno teškotiJata vo odreduvanjeto na koJ e Ah Puch ili Yum Kimil , problem e toa što d-r Marta IliJa Najera Koronado ( istražuvač vo Centarot za studii na MaJa UNAM ) go stavi i vo svoJot napis od Mit da ritual ; tie bea negovite zborovi : << Glavnata bogovite na smrt se prikažani kako antropomorfni suštestva, što se dolži na svoeto postoenje vo panteonot MaJa odgovara na glavnite griži na narodot za svoJata smrt , koJa poteknuva veruvanja za sudbinata na drugite živi suštestva . Od niv na smrtnite i na podzemniot svet bogovi, ima eden koJ e samata smrt i primi nekolku iminja vo Yucatecan koloniJalna koloniJalna izvori: Ah Puch " Otelotvoruvanje na " Kisin " Na banalen " germanec Ahau "Eden Gospod " Yum Kimil "Gospodarot na smrtta" ; meǵu Quiche : Hun doJdoa " Eden smrtta" i Vucub doJde "Sedum smrt." OvoJ bog vo kodeksi na odnesuvanje e da se slika na čerep, kosturot čovečko telo gniležot >>
Vo ramkite na nad statiJa d-r Marta , isto taka, tvrdi deka Maite bogovi na podzemJeto simboliziraat različnite energii na smrtta , dopolnuvaat vitalnite sili na kosmosot po svoJata priroda i mesto kade što živeat (sprotivno i e komplementarna na neboto ), i imaat golem teatar na vliJaniJa na ZemJata, kade što zaedno so nebesnite sili obezbedi diJalektika uništuvanje sozdavanje / život ili smrt . Vo ovoJ kontekst, Yum Kimil e povrzan so noḱta, i bolesti , vo podzemJeto , osobeno naJniskiot sloJ na devet. Konečno, nekoi malku poznato deka D-r Marta Jasno e deka na Maite bog na smrtta e pretstavena so vitalni funkcii ( otvoreni oči , race na odredeni drženje, itn ), bideJḱi za Maite , kako i za drugi drevni civilizacii animističkite priroda, smrtta se gleda kako ništo , praznina ili samo otsustvoto na život se smeta kako aktivna sila, kako energetski igra antagonistički uloga na život vo vselenata , nasproti toa vo edna vrska diJalektika komplementarnost potrebni za da se balansiraat kosmički celina.

Sega ona što se popularni tradicii , se veruvalo deka Yum Kimil talkaa niz domovite na bolnite se soočuvaat so lov i da dovede do Xibalba . Nivnoto prisustvo vo ovie slučai e voočliva preku zvukot na dzvonata. Otkako strašni Bog beše za samo nešto što možev da napravam e da plače ili da se taguva ubedlivo tolku zbuneti vo razmisluvanje Yum Kimil beše vo Xibalba , po što pominuvaa.
Seltik .Mitología

Donn Temniot
A Donn e poznat kako Donn Firineach (" Donn na vistinata" ) i kako "kral na samovili Donn ", no isto taka i kako " Donn mrakot " , bog na smrtta. Spored toa, postoJat tri mitološki likovi Donn . Prvite dve se baziraat na mitot na planinata Donn , od koi toJ i negovite pomošnici ( samovili ) oblaci se sobiraat za da gi predupredat infallibly i sekogaš e točno deka odreden vremenski nastan doaǵa. Drugi slučaJ e toa što na Donn Temno , poteknuva od antičkiot ep.
Skimping detali, odi prikaznata deka Donn beše voen lider na MileziJci za vreme na invaziJata na Irska napraveni za da se odmazdi za smrtta na patriJarhot Mil. Znači toa se sluči deka MileziJci bea ( vo blizina na irskiot breg) na nekoi ostrovot i irski dal tri opcii: da podnese , dade bitka, ili trošenje na devet dena na ostrovot i odi posle. So ogled na toa i vrz osnova na presudata na Amirgin , rezoluciJata beše da Ja napuštat po devet dena, no se vrati podocna da sleta i da gi napadne poteško. No, tie se vratiJa na privremena izbuvna i Donn brodot potonal poradi silnite vetrovi , koi doJdoa i oddeleni od ostatokot na vozniot park , vednaš po Donn reče: "Jas ḱe se stavi pod nož na noževi i kopJa voini koi se vo zemJata sega, no dozvolete mi da go napuštat "

Taka Donn i negovite členovi na ekipažot zaginale vo blizina na ostrovče Dumhacha , ostrovče kade što tie podocna bile zakopani. Zatoa, so tekot na vremeto ostrovot beše poznata kako " Kuḱata na Donn ". Od ovaa legenda, mit deka Donn se naselile na karpestiot ostrov se poJavi , predupreduvaJḱi deka nikoJ nema da doJde do nekoJ drug svet bez da pominuva niz negovata kuḱa, koJa toJ predlaga kako privremeno mesto za odmor za site onie koi počinale . Kako što se gleda , mitot za simbolička interpretaciJa na vistinskata istoriJa , kako na ostrovot Donn ima na ednata strana na irskiot breg i preku otvoreno more , što pretstavuva edna rabota na svetot , sudbinata na dušite i drugi svetot na živite.
Morrigan
Morrigan e Seltik božicata na smrt, voJna i uništuvanje, no , isto taka, na ljubovta, seksot i plodnost. Taa e, sekako, složena božica zatoa što vo nego se Badb , Macha i Nemain božici, obično se tolkuva kako aspekti na Morrigan , božicata e maJka, ḱerka i ljubovnik, ili devoJka, maJka i sopruga .
Izgled Morrigan varira i se veruva deka imaat sposobnost da go promeni oblikot . Sepak, vrz osnova na različni aspekti na prirodata toa e često pretstaven kako edna prekrasna mlada ili stara vešterka, kako voin žena polna voena obleka ili kako vrana ili ogromen vrana, bideJḱi spored mitskite prikazni Morrigan na boJnoto pole kako džinovski vrana , iako ponekogaš toa go pravi vo načinot na ledenite veter što sleduva krvoprolevanje.

A Morrigan se koristi za da se povika na sredinata na bitka igra voJna rogovi, što ovozmožuva zaštita, ne se sostoi vo direkten napad od nepriJatelot , no toa vliJanie ( so tendenciJa da se oslabne i ne uspevaat da se napravi na eden protivnički igrač ) vo eden moment klučni bitka. I, i pokraJ negovata kompleksnost, Morrigan primarno e božica na voJnata i smrtta , pa čerepite na zaginatite vo bitkata bile narečeni " želadi Morrigan "

No hay comentarios.:

Publicar un comentario