Translate

martes, 25 de noviembre de 2014

Die defunctorum - Ignorantia quicumque celebrant. Ut qui ex M populus CMXCIX ignorantibus subicitur.

Die defunctorum - Ignorantia quicumque celebrant. Ut qui ex M populus CMXCIX ignorantibus subicitur.

Atqui mihi non displiceat, aut molesti, die mortuorum, qui talibus non est scire,

Quod me ignorantia in populo celebrandum die defunctorum.

In id bellum crearent MDCCC cultuque mors celebratum Mexico, ut refertur in Kalendario ponitur Aztec Anthropologia Museum. Quo tempore erant in Mesoamerica catholicis, quod nunc nihil ad celebrandum, et ab Ecclesia catholica consentiunt. Haec mixtio illa orta, cum venisset Hispanis in America.

Secundum quam mortem mortui diversis portubus non haec fecerunt in vita,

The Tlalocan: deus paradisum Tlaloc pluvia. Et immolaverunt filios Dei venit, apud alios.
The Omeyocan: paradiso sol, dirigit deus Huitzilopochtli bellum. Qui huc veniunt sacrificabantur captivos, inter alia.
The Mictlán: naturali morte moriturus. et habitabitur a Mictlantecuhtli Mictecacíhuatl, et Mrs mortem. Erat admodum Camera obscura, fenestrae, quod iam non potest exire.
The Chichihuacuauhco: mortuus est in pueris arbor cujus rami fluens lac se cibare.

Cum his qui offerunt Prehispanic sepulturis duo genera rerum, quae ad vitam, quae dicta est a mortuis, in loco terræ tenebroso opus.
"Si anima cogitationis conscientiae et mortuum pro nobis habere non possumus aliquid?"

Omnia si quaeras, hoc est, qui volunt, nemo cognovit, qui tradito more celebrat, suus 'non ad cognitionem, et celebrare facere si tibi de quibus mentionem non reverentur eum, sed celebrabitis o_O offenditur.

Ego quidem arbitror, ignari sunt semper impatiens (ut et in subiecto advocatus) in vita potest Solumque pauca loquitur absque actu opinionum commutatione oppugnat. Lasso Enrique. Et amicissimis. Hinc est quod pusillus

Quod absonum est, quod eodem tempore celebrandis Druidum Romanis Mexica, Aegyptii, erepta, et plures, repente mors!

Qui docuit illos in hoc loco quaestio aut pacto stas? Nempe Lucifero (diabolus), et Daemones responsio. Nimis quam mauris, non cogitat de morte Satanae in interitum, non credit in Deum.

Et hoc ideo, quia intellectus non est in Deum eius velo.

Druidae sunt sacrificia facientes Teutates, Esus et Taranis numina fiebant, habuit, per submersionem, tentorium et ignem. (See: Tripartita mortem).

Romani posuerunt sola sepulchra in silentio et de civitatibus iuxta Iordanem per uias, ubi possent viatoribus locus contemplari et mirari. Illud etiam, quod spiritus defunctorum Esurientes et sitientes, quapropter ad cibum et potum. Munera ova positi sunt in sepulchro cum iusto et fabam et lentem et vini. Aliquando aperta sunt foramina, et in antris, et vinum et intrinsecus. Quia: loco opportuno offerebatur vinum sanguinem bibere ventus mortuorum. Sed animalia sacrificabantur, et tempora, et sanguis VV immolabatur.

_________

Idea inferni locum deputatum ad habitandum vel simplex aliquod est super mortuo enim affuit in multis fabulis et culturae ab initio religionis cultu. Cum plures deos ortos post mortem credunt, ut inferius videbis.
Graeci

Hades
Hades, natus ex deo est, et dea cui Crono Rea, ut inter fratres Posidon, Hera, Iuppiter, et Hestia Demeter. Initio inferi non Deus mortuorum; et fratres, et post victoriam, sed Iupiter Neptuno Titanas universum divisi: Deus caelum ascendit, fiant Deus Olympi; Neptunum mari accipiens, factus est Dominus de Oceans; Et infernus et interea manebat apud inferos, quo fit Dominus inferos. Post haec ad inferos etiam vocatur "infernum" excipiens nominisque sui.
Quibusdam inferis immitis dominus, qui regit, qui mortuus est ad meritum Campis Elysees. In imperio, multa aequalia inferno operetur, sicut triceps canis Cerberus vel Charonti; Regina quoque pactus est cum eo (obsecro te, filia Iovis et Demeter), qui ante amet legitis flores et uxor eius per ipsum dum in campis Sicilia cum sociis ...
Dissimilis qui pacem in campis, qui in regnum rediret, bene inferi non sum de mundo. Cum paucissimis hominibus (Theseus Herculem, sed ambo sunt heroes) fugi ab inferis: set statim ausi pede.
Regat in inferno a solio suo ebenum palatium magnificum. Et infernus et fabulis, quod habet unam galeam inconspicui, quod illi Cyclops, tuos currus est in tenebris, et imponendi, et mittere quattuor fortis et nigri.
Ut signa, hi sunt basically Narcissum et abiegnis.
Thanatos
Thanatos est summa rerum consequi nitatur mortem, ad mortem, per propriam naturam unumquodque Keres (femina deformis spiritus volans super Proelia vultus vulnerati et mortuus est). Figuralis esse ens Thanatis habebat (in fabulis Homeri et Hesiodi) Nix a matre (Nocte) Hypnos frater (somnium), de quo dictum est, conatur imitari antiquus frater, adde deliquium omnium mortalium, qui tetigerit eum, eo quod uelut ex somno omni nocte et Thanatis legere, et derelinquet unusquisque homo disputaret super quem autem duo ...
Aspectus Thanatis tendit aliter, cum repraesentantur in his modis I) alatum puerum II) Eros cruribus transgressus et inversus facula III) puer dormit in sinu Abrahel, IV) juvenis portans papilio (repraesentans anima) aut papaver coronam (et cum fratre suo deus SOMNIFER proprietates), V) puer ales, gladium vaginatum præcinget VI) aut quis est parvulus et nigrum habitu gladius.
opinor

Et in vulgo notum est, opinor, filiam, Heraclidis, sed est alius me opinor, de quibus in Toledo (s Byzantina magna arcu. X). Opinor hic infernus est filia (matre non memoratur) sanctitate et apparet sicut persona. Unum etiam principium tanquam maxime pius reputati Thanatos Dei.
Roman .Mitología

Dis Pater et Pluto
Dis Pater Plutonis actualiter entis. Originally Dis Pater ("Rich Dad" in Latin) chthonic erat a deo, et argenti, fecunda, subsurface agricultura et mineralibus; Sed quia in inferno adgnomenta vero Graecis coniunctum cum opibus aut metalla inferni infernum, ubi Romani (qui per deos Greek) Plutonem fuisse pro inferno, interdum (Pluto) est quod vocatur "Pater Dis" vel "Dis" quia prius Dite Pater absorptus fuerit in identitate Pluto.
Pluto inferis natus est idem per essentiam cum Saturni (equivalent Crono) et Ope (equivalent Rea), duxerant Proserpinam coniugem (equivalent Persephone) et mansit in Tartara (inferos), ubi nuntio et non custodivit quæ judicabat Elysee animas.

Primaria est differentia inferno, praeter deum inferorum Pluto quoque deum thesauros in terra, aut de his rebus satis et metalla, gemmae et huiusmodi.
Apparet quandoque Plutonis fuit longa barba, dura facie et torva, virgam et galeam magicam nigram cute operitur. Interdum expressam solio ebeno, quod repraesentatur per quattuor aut nigri Cerbero, quod sit triceps canis.
Mors
Thanatos equivalent of Mors dicitur ultimum supplicium Romana esset, sua persona in Greek fabularis. Mors sociatus Martem deum belli Romani; Pluto, deus inferorum; et Orcis aut Orcus, a figura qui ambiguitate repraesentari a daemonio ruptum puniendi ius iurandum, sed etiam in eadem Pluto ...

In historia pugna Herculis uxor amici mors eripere, sed in aliis fabulis veluti servus Mors Pluto inferorum portae praepositus ducunt animas.
Note:
Fata, quae sub nomine eiusdem notae "fatis" in Graeciam, non tamquam imaginem: Deas Deas mortis fata aut fatum. Et custodient filo vitam mortalium et immortalium gubernandi metaphorica (Graeci deorum immortalitate aliquid: sed non haec humanis deos occidi), etiam Iuppiter filum continuit. Tria fata Nona (Cloto in Graeciam), a filo fusum nentes uti; X (Lachesis Graeci) filum baculo medians; et Morta (Atropos enim Graeci appellant), quomodo et quando determinans qui filum incidere non iaceret mortuus.
Babylonian .Mitología

Ereshkigal et Neregel,
Anu Ereshkigal filiam dei (regi deorum et caeli) Ishtar sororem (dea amoris sexus fecunditate et bellum). Vixit usque ad magnum paruit in caelo faeliciter Cyrum rapuit et eam in lacum, qui locus est regina, fiant infernae deae aut mortuis.
Primum ipsa regitur, et Neregel, donec occurrit ei adiunxerit, uaria super quem constitui. Unus ex his, qui versions:
Verat Habíase deorum epulis Anu caelo, secundum quod est in inferno Ereshkigal filia, misit nuntium solemnem nuntium Ereshkigal kakka transmittere et veniat super vos.
Septem usque ad portas mortis kakka transgressus Ereshkigal thronum. Audito nuntio Anu, Ereshkigal misit angelum suum, et filius (apud Enlil, pater Neregel ...) Namtar ad caelum. Postquam ad caelum Namtar Neregel graviter offendi, adeoque patruum sapiens Deus Ea (creator humanitatis), veniam ad te et ad inferos fratris Nergel Ereshkigal.
Infernorum, et Neregel et fornicationem unusquisque Ereshkigal est iracundus circa septem diebus, post quos Nergel et satiatus surreptione lapsus a cubili ad caelos. Percipiunt, et ingravatum Ereshkigal iratus nimis imminere regnumque Anu mittere habitantibus in terra, ut excederet vivorum funera numerari, nisi cum ea vir amator Nergel regresase in saecula ...
Quo cognito, comminationem, iratus est valde, et Neregel, verat in expeditionem militarem (XIV daemones dicere) Ereshkigal evertere. Tunc submiserunt Neregel copias, in septem ostia irrumperent ad thronum Ereshkigal. Ibi Nergel erexit crinibus tenuit, sed Ereshkigal fateri amorem, una cum eo regnum proposita et oblata, ad Infernum. Cum animum Ereshkigal Neregel commotum dimisit ei libenter dedi clamans deae. Cum igitur ambo pariter, rectores orbis terrarum mortuorum.
Nam aliae proprietates aliquas Nergel (natus in manu raptum Ninlill Enlil), quod Deus dicitur esse in solis aspectu Utu sobrium, tempus solstitii sexta et repraesentans siccitate contritio et fames et concorditer cum ... et Neregel et tantum non est Deus mortuorum sed deus inferorum plagae eius mors interitum et bellum. Inde est, quod sicut corpus figura plerumque quam gladio et / aut sceptrum, quod est caput leonis duo crura, et pannis involutum quaedam.
.Mitología Aegyptium

Anubis
Interdum pictas sicut canis comitati Isis, Anubis plerumque draconis caput nigrum repraesentatur, sicut homo cum (unde et sacerdotes eius in habitaculum draconum, Sumemus utebar) et sceptrum tenet regia regium. Quod hoc reflectitur draconum, habitus per sepulcra fodiens in cibum, sociatus mors aegyptiaca accendit. Quod etiam ratione repraesentationibus nigrum colorem exhibet gravem Ægyptii quia putrefactio corporis tenebris et morte rursus humum et est color unus colorum usus in repraesentationem resurrectionis. Ad quod quidam quod sicut canis, canis est animal, quod fit per utrumque potest videre lucem noctis, quae potest repraesentare dualitas mors / Anubis resurrectionem suam. Denique multo minus saepe (Heliopoleos est exemplum) pingitur ad Anubis, sicut serpens, qui erat animal, et malos: et protector eorum in tempore symbology Aegyptium.

Olim Anubis Duat princeps magnus, Aegyptium inferno. Sed et Seth postquam interemptum satellites, et non revertuntur ad Osirim Isis resurrexit a mundo viventium, et morati sunt in inferno, quod majus est Anubis factus primam esse in inferno, inde adversum mortuos judicandi. Ita fit dextera Anubis Osiridis, auctor ac iudiciorum exsecutor munera sequuntur: I) Primum corpora curare atque ad condiendum Pharaones, cum accepisset nomine "serventur deorum "ad condiendum post adiuvantes Isis in Osiridis; deinde, cum evolutione religiosa Anubis factus "dicamus qualis deus" et defuncti commissione comitari (non tantum in communi et pharaohs) in curia. II) tollere manus imponere cor mortuus, posuit in corde suo, et cogitato in corde tuo iudicio scarab phylacterium tædere. III) Horus Monitor in cordibus, cum statera ponderabuntur in iudicio Osiris. IV) Defende embalmers sacerdotes. V) Secundum quosdam locos in vita defunctis requiem densius oscitando. V) occurrat auxilium imploranti defuncti. VI) Quod "late period" quod ad utilitatem tuam opem conventus solicitasen amore carminibus.
Osiris
Osiris, Aegyptia fecunditatis deum, regeneratio fluminis agricultura et virentia. Sed praesertim in fabula post mortem resurrectionemque Osiris deus factus est, et iudicium de resurrectione animas defunctorum. Ob haec fabula est lapis super Aegyptios et confederati nativitate inest, quod moralis rationem ideae religione Aegypti ius (a personam Osiri) malos (Seth personam), ubi intrantes, triumphavit de resurrectione malorum et divinitatem, et mortem, et de instauratione gradus numine sortem hominis post mortem.
Tollite summam eorum, quæ erat in quadam fabula Osiris rex et sapiens (in fabulis, non in re) Aegyptum, ut humanissimi viri docens agricultura, statuentes, iuxta leges et facere illos deos colerent, tamen creare religio. Haec citra vim opprimantur.

Peractis opus suum, ad eiusdem doctrinam tradendam aliis Osiris abiit, relictis Isis quod in procuratione Aegypti. Cum vero Osiris recepit, et sociis eius fratre Seth aemulator LXXII Osiris clausum in pectore cum forma flumine mergere post destructionem. Fortunate Isis recensuerunt, inveneruntque pectore, restituendi, non invenit auxilium Seth quantum pectus trahit corpus sparsas Aegypto Osiris et dispereat, et ...
Traderet, Isis et Osiris colligeretur ad vitam corporis secum filium artem magicam et comminuit omnia inventa, nisi virgam. Talis erat Horus, qui post mortem patris ulciscitur, Seth evertendi imperii potirentur Aegypto. Osiris, licet surgens abiit in terra viventium non revertetur ad terram ultimam cum fit iudex et princeps animarum post hanc vitam. Quare, in religionis interpretatione fabula vivum Pharaonis (figura) atque idem Horus moriens Osirim (figuratum est), cuius forma colitur. Quamvis etiam et in genere, Par est symbolum aliquod signum ad inmortalitatem resurrectionis unde omnis mortuus fuerit in Aegypto Osiris veterum.
Denique in communi cute mummified Osiris viridi pingitur, virga aut sceptrum et coronam flagellum; Osiris vel animalis forma apparet, sicut crocodili, ceti aut canis aut a pud bovem atrum appellaverint "Occidentem bullam" titulus exprimit Aegyptium occidentalis imperii quasi signum in inferno ultra.
Aztec .Mitología

Mictlantecuhtli
Mictlantecuhtli, quod interpretatur "Dominus Mictlan" pro nomine erepta esset dux et princeps Mictlan mortuorum Deus, qui fecit sicut in infima regione novem Aztec inferos.
De modis quibus repraesentatur Mictlantecuhtli semper Macabre: osseus sanguis aut cerebrum ac dentes caput cum humana figura, aliquando oculi in Doctorum. Cum vos ictus, et pennas bubonis charta ornatum esset ordinata ad illam in arma ferox gestus (velle, quam ut omnes qui faciem tuam,) tum senior posuerunt calciamenta indicare . Quamvis omnium pessimum erat monile, quod coram oculis humanis impar os aures vel symbolice quidam codices repraesentatum ingentibus maxilla os patulum ad suscipiendum lapsibus cursu lucíferum ...

Quod tam horrenda devotio numinis spectant: hinc et consumptis carnibus eorum participes uictimaeque circa templum immolavit.
Regnum Mictlantecuhtli (Mictlan) sunt mortui ex aliis formis animas quae in aquis moventur, mortem in certamine, vel in partu inferos. Sed ut ad iter longum et fluctuanti similis erat "via mortis", descendens, a primo gradu ad nonum, vel per hoc non comparuit aut transierunt probat patientiam perpetis (non felicitas) Mictlan in locum simonia acidus quamvis secundum Sahagun (magni momenti textus), illo itinere ab oriente in occidentem solem Dei (sol) illuminavit regionem mortuis captivantem aurora populo Orci.
Mictecacihuatl
Uxor Mictlantecuhtli erat Mictecacihuatl, qui regnaverunt cum eo Mictlan, incolens sinister domus ubi non fenestrae sunt. Mictecacihuatl sociatus aranearum, noctuae et vespertiliones, cum omnia entia, sicut sub aspectibus et caliginis inferi.
Quas qui infantem Mictecacihuatl immolabatur, quia vado ad defunctorum domine, loqueris. Item, quia vidit, credidit tradu praefuit ossibus mortuorum et exsequiis solemnibus, mansit in illa populari opinione, quod testator partim ex quibusdam rebus ad traditiones Mexicanum ubi adhuc versatur.
Mictecacihuatl apparentiam similis est viro suo, cum macilentum fierique solitam esse corpus, a capite aperto calvariam, et commandit molaribus suis ut comedat stellae cadent tota die meditabantur.
Maya .Mitología

Yum Kimil
Quoque notus ut a Puch, Yum Kimil Maiae Deus est principale tenet atque titulum mortis "Magister mortis". Regem de Xibalba aut Xibalba gradus ultimus novem. Et ratio huius dubitationis est, quia "Yum Kimil" et "o Puch" nominum quae sunt in diversis conciliata differentibus Maya personam fabulae datus est mors. Et sic patet in multis, vel difficultatem in determinando qui est Ah Yum Kimil Puch, dicendum est, quod Dr. Martha Ilia Najera Coronado (inquisitorem ad Centrum pro Maya de doctrina UNAM) bene posuit illud in suo articulo FABULA ex ritualia; sermones hos: << Maxime dii pinguntur, ut mors anthropomorphon entium, quae est ex se habet in summa respondet curis Maya Pantheon ipsius super populum, qui ex opinionibus animantium in sortem. De his quae ad mortem et ad inferos dii, qui est ipsa mors, ibi est unum, et plura nomina quae in Yucatecan recipit coloniae coloniae exitus: heu Puch "fleshing" Kisin, "The inflantibus" Hun Ahau «unus Dominus," Yum Kimil "mors Domini"; inter Quiche: Hun venit "One Mors" et venit Vucub "Septem mors." Hoc est ad imaginem Dei, in codd Calvariae sceleto tineant aut cadaver hominis >>
Et dicit quod supra dictum est Dr. Martha Maiae Intra Deorum inferorum vires diversas mortem significabant, ab ipsius mundi vires et locum habitationis suae naturae (contra ac complementum patria), theatrum maximum influxum habet in terra, ubi cum recreationem exercituum exitium nanctus est dialectica / vitam mors. Ita est cum Yum Kimil nocte morbos, in terra scribentur, praesertim ex infima stratum novem. Denique alii tenuis est D. Manifestum est quod Martha Maiae vitali vultus repraesentatur Deus mortis (oculi manus certum situm, etc), quia putatur, necnon in aliis culturis animistic natura, videtur quod nihil morte, aut vacuitatem solam absentiam videtur quod vita activa, ut contra virtutem agit partes in universo orbe, in relatione inpedisset dialecticam supplementi opus paria facere totius mundi.

Sed quae sunt ad popularem traditiones, est creditum, Yum Kimil discurrebant circa domos infirmi faciem venatum ducere ad Xibalba. Percipiebatur quod in causis per campanae sonum. Quondam coetu gigantum deus erat solus res EGO potuit facere voluit aut clamore Lugere sic existimantes, Yum Kimil valde ita confusum esset in Xibalba, qui post pertransiit.
Celtic .Mitología

Tenebrarum Donn
Don Firineach Don est ut A ("Don veritatis») et quod per "Regem Fairies Don 'quam ut" Don Obscuram "deus mortis. Sunt haec tria characters fabulares Donn. Prima duo sunt ex fabula montem Don eiusve assistentes, unde (mediocris) elevatur ad aliqua tempestate monere infallibiliter verum est ac semper eventu futuri. Alia ratio est, quod ex Tenebrosi Donn, heroicis orta ab antiquo.
Skimping retineo, ut fama erat, ducem Don Milesiorum incursione in Hibernia ad ulciscendam necem Patriarcha Mil. Milesios essent et sic factum est (prope Hibernis litus) dederant atque Hibernia insula eligendi deditione bellum aut novem dies continuos insulam ire post transactum. Sed quia et secundum iudicium Amirgin resolutio erat Discedens post novem dies ad terram redit atque acrius invadunt. Conversique sunt, et tempus erupit demersa nave Don ob ventos et qui veniebant ab residua classe Don statim dixit: "Dabo mucrone sub gladiorum hastarumque Bellatores qui sunt in terris, sed jam navi "

Sic Don sua dejectus sit, et juxta islet Dumhacha periit, islet ubi postea sepultus est. Ergo tempus insula ut "domus Don". Inde fabulae Legend Don qui consederant in cavernis insula emersit, nemo moneret ad aliam domum, nisi per mundum, quem offert pro omnibus fidelibus defunctis requiem temporarius. Ut videtur, symbolice interpretatio fabula historiam, quod ex una parte habeat Don insulam trans Hibernicum oram mari repraesentat unum et alterum animae mundi fata qui sunt in terra viventium.
Morrigan
Morrigan est Celticum diam mortem et exitium bellum, sed et amoris sexus et ubertatem. Est certe in ea dea iuncta sunt BADB, Nemain Macha et deabus Morrigan rationes solent interpretari, deam matrem suam, et amator, et virginis, et matrem viduam.
Morrigan variat speciem ac formam mutare posse credatur. Sed ex natura rationali est quod frequenter aut iuvenem magae, sicut vir aut mulier ornatu tanquam corvus militum ingentem cornix plena, quia, fabulosis narrationibus Morrigan sicut gigas cornix in acie, cum ventum interdum agit per modum gelidusque tetigit.

A Morrigan est invocare medio proelio bellum ludens cornibus, quem tutetur, quae non ab hostibus, sed in directo hoc auctoritas (quae tendit ad infirmare et non ad adversario) ad tempus Key proelium. Et trahere complexionem, deam Morrigan praecipue bellum et mortem, qui in praelio capitibus sic dicti "Morrigan glandes"

No hay comentarios.:

Publicar un comentario