Translate

viernes, 7 de noviembre de 2014

Дзень мёртвых - Няведанне тых, хто адзначае. 999 з 1000 чалавек, якія святкуюць яго ня ведаць прадмет.

Дзень мёртвых - Няведанне тых, хто адзначае. 999 з 1000 чалавек, якія святкуюць яго ня ведаць прадмет.

Асабіста ён мяне не турбуе ці не падабаецца мне, дзень мёртвых, у такіх выпадках, што трэба ведаць аб:

Што турбуе мяне з'яўляецца няведанне людзей, якія святкуюць Дзень Мёртвых.

У 1800 г. да н і культ смерці адзначаўся ў Мексіцы, як гэта адлюстравана ў ацтэкскай календара знаходзіцца ў Музеі антрапалогіі. У Цэнтральнай Амерыцы не былі каталікамі у час, так што не мае ніякага дачынення да таго, што ў цяперашні час адзначаецца, з адабрэння каталіцкай царквы. Гэтая сумесь прыйшоў, калі іспанцы прыбылі ў Амерыку.

Мёртвыя прыйшоў да яго смерці, згодна розныя прытулку не за тое, што яны зрабілі ў жыцці:

Tlalocan: рай бога дажджу Тлалока. Там дзеці прыносілі ў ахвяру богу прыехаць, сярод іншых.
Omeyocan: рай сонца, пад старшынствам бога вайны Уицилопочтли. Сюды прыязджаюць палонныя былі прынесеныя ў ахвяру, і іншыя.
Миктлан: наканавана памерці натуральнай смерцю. насяляюць Миктлантекутли і Миктлансиуатль, містэра і місіс смерцяў. Гэта быў вельмі цёмная пакой без вокнаў, які не быў ужо немагчыма сысці.
Chichihuacuauhco: мёртвыя дзеці ёсць дрэва, галіны якога капае малако, каб карміць сябе.

Індзейскія пахавання суправаджаліся прапаноў, якія змяшчаюць два тыпу аб'ектаў: тыя, хто, у жыцці, былі, якія выкарыстоўваюцца мёртвых, і вы, магчыма, спатрэбіцца ў іх праходжання ў падземны свет.
"Калі душа думкі, сумлення, і дапаможа нам што-то мы не павінны дакранацца да мёртвага цела?"

Калі вы спытаеце, што гэта людзі, якія хочуць гэта святкуе ніхто не ведае, што гэта не традыцыйна адзначаюць з імі ведамі і, калі вы кажаце, што вы святкуеце, але не паважаць яго о_О пакрыўдзіў.

Я прыйшоў да высновы, што людзі заўсёды невуцкія нецярпімасці людзі (па гэтым пытанні, што і адвакат) у маім жыцці я толькі знайшоў некалькі чалавек, якія могуць весці перамовы з абмену думкамі, фактычна нападаў. Энрыке Краўзэ. І мае блізкія сябры. Адтуль на гэта кволы!

Самае дзіўнае ў тым, што ў той жа час святкавання друіды, рымляне, Мексіка, егіпцяне, ацтэкі, і яшчэ некалькі, смерць культы!

Пытанне ў тым, хто навучыў іх той ці пакласці ў пагадненні? Там няма акрамя Люцыпара (д'ябла) і яго дэманы адказ. Гэта занадта смешна, як людзі думаюць пра смерць, але не сатана верыць у замагільнае жыццё, але не верыць у Бога.

І гэта таму, што ён мае заслону на розуме не верыць у Бога.

Друіды рабілі ахвярапрынашэння для Teutates, Езус і Таранісе бажаствоў былі зробленыя, адпаведна, у выніку ўтаплення, вісіць і агонь. (Глядзі: Траісты Смерць).

Рымляне не змяшчаецца ні аднаго магілы ў ціхім і самотна, але банкі дарогах ад гарадоў, дзе мінакі маглі пабачыць і захапляцца, а не. Ён таксама лічыць, што духі мёртвых былі голад і смагу, і таму павінен быў забяспечыць ежу і пітво. У магільніцы былі размешчаны з рэгулярнымі прапановамі яек, бабоў, сачавіцы і віна. Часам адтуліны ў магільнях былі адкрыты уліць віно ўнутры. Віно было прапанавана таму, што гэта была прыдатнай заменай крыві, любімы напой мёртвых. Тым не менш, падчас пахавання і па асаблівых выпадках жывёл забівалі і кроў ахвяры было зроблена.

_________

Ідэя пекла або проста месца, прызначанага для жылля мёртвых з'яўляецца тое, што прысутнічае ў рэлігіі і міфалогіі многіх культур з пачатку цывілізацыі. У гэтым тыпе веры паўсталі некалькі бажаствоў, звязаных са смерцю, напрыклад, як вы бачыце ніжэй.
грэцкая міфалогія

Гадэс
Бог Аід нарадзіўся Крона і багіня Рэя, з братамі Пасейдон, Гера, Зеўс, Гест і Деметры. Першапачаткова Аід ня быў богам мёртвых; але пасля перамогі ён і яго браты Зеўс і Пасейдон на Тытане, сусьвет была падзелена наступным чынам: Зеўс атрымаў неба, стаўшы Богам Алімпа; Пасейдон ўзяў на моры, стаўшы Госпада акіянаў; і пекла, тым часам, застаўся з злачынным светам, стаўшы ўладыка апраметнай. Пасля гэтага Underworld таксама называлі "Аід", атрымаўшы такое ж імя, як свайго кіраўніка.
Аід быў апісаны як бязлітасны майстра, які кіруе мёртвых, якія не маюць падставаў, каб пайсці да Елісейскіх палях. У яго ўрадзе, Аід дапамагае мноства рэчаў, такіх, як трохгаловы сабака Цэрбер або чаўняра Харона; дадатковая Каралева Персефона побач з ім (яго пляменніца, дачка Зеўса і Деметры), які перад сваёй жонкай выкрадзенага ім у той час як збіраць кветкі і гуляць са сваімі аднагодкамі ў галіне Сіцыліі ...
У адрозненне ад тых, хто любіць свет, у Елісейскіх палях, тым у Аід не маюць магчымасць вярнуцца ў свет. Разам некалькі смерцяў (Геркулес і Тесей зрабіў, але яны абодва былі героямі) збег з пекла адразу адважыліся ступіць на яе.
Аід кіруе ад яго чорнага дрэва трон у разгар вялікага палаца. Яны міфы Аід мае шлем-Нябачнік, які даў яму цыклопы, што яго машына цёмна, накладання і кінуць чатыры моцныя і чорныя коні.
Як сімвалы, у асноўным гэта нарцыс і кіпарыс.
Танатос
Танатос з'яўляецца ўвасабленнем негвалтоўнай смерці, гвалтоўнай смерці, якое робіцца па Керес (агідных жаночых духаў, якія гойсалі на палях бітваў гледзячы параненых і паміраючых). Будучы сімвалічным істотай, Танатос быў (у міфалогіі Гамера і Гесіёда) па маці Нікс (Ноч) і брат Гипнос (Сон), які, як кажуць, спрабуючы пераймаць свайму старэйшаму брату, пагрузіўся ў страта свядомасці з сну ў сьмяротных, якія тычацца яго, таму што ён, маўляў, кожную ноч і Танатос абмеркаваць, які з двух будзе кожны чалавек ...
З'яўленне Танатоса часта мяняецца, будучы прадстаўлены ў наступных выпадках: 1) крылаты дзіця, 2) Эрас са скрыжаванымі нагамі і перавернутым факел, 3) дзіця спіць у абдымках Нікс, 4) малады чалавек, які нясе матылька (што складае душу) або вянок з макаў (звязаных з богам і яго брата па яго гипнагогические уласцівасцяў), 5) малады крылаты меч у похвы на поясе, 6) мужчына ці малады чалавек, апрануты ў чорнае і з меч.
Макарыя

Макарыя шырока вядомы, дачка Геракла, але іншай Макарыя згадваецца ў Suda (візантыйскай энцыклапедыі буйных сек. X). Апошняе Макарыя дачка Аіда (маці не згадваецца) і выглядае як увасабленне блажэннай скону. Нават адна крыніца ставіць яго як асабліва набожным калегам Бог Танатос.
Раман .Mitología

Dis Pater і Плутон
Dis Pater і Плутон, на самой справе тое ж самае істота. Першапачаткова Дыс Патер ("Багаты тата" па-латыні) быў хтанічнай бог багацця, урадлівасці, сельская гаспадарка і падземных выкапняў; Аднак, з-за грэкаў былі мянушкі для пекла звязана з багаццем, звязанай з металамі апраметнай або апраметнай, дзе ў рымскай міфалогіі (які бярэ сваіх багоў у грэцкай міфалогіі) Плутон заняў месца Аіда, часам (Плутон) звалася "Dis Pater» або проста «дыс», таму што раней бог дыс Патер былі паглынутыя ў ідэнтычнасці Плутона.
Плутон быў сутнасці ж, як Аід нарадзіўся Сатурн (эквівалент Кроноса) і Ops (Рэя эквівалент), выкраў яго жонку Празерпіны (Персефона эквівалент) і жыў у Тартар (падземны свет), дзе ён атрымаў і судзіць душы тых, хто не паспеў пайсці ў Элізіум.

Прынцыповае адрозненне з Аід, што, акрамя таго, што бог падземнага свету, Плютон быў таксама богам скарбаў на зямлі, лячэння гэтых культур і такія тавары або металаў, каштоўных камянёў і іншыя падобныя рэчы.
З'яўленне Плютона было часам барада мужчыны і доўга, суровы і змрочны, чорны палачка і чароўны шлем пакрыты скурай. Часам яна была намаляваная на троне з чорнага дрэва, які намаляваны з чатырма чорнымі коньмі або Цэрбера, трохгаловага сабакі.
морс
Морс ў рымскай міфалогіі быў увасабленнем смерці Танатоса эквівалент у грэцкай міфалогіі. Морс быў звязаны з Марса, рымскага бога вайны; Плутон, бог падземнага свету; і аркестар ці Орк, некалькі двухсэнсоўна фігура, якая выкарыстоўваецца для прадстаўлення дэмана караюць зламаныя клятвы, але і ў той жа Плутон ...

У гісторыі баявога Морс Геркулес, каб выратаваць жонку ад аднаго, у той час як у іншых гісторыях Морс выглядае як слугі Плютона, адказнага за суправаджэнне душы да брамы апраметнай.
нататка:
Лёсу, з тымі ж функцыямі існуе пад назвай «Лёсаў" у грэцкай міфалогіі, не варта разглядаць як багінь смерці, але як персаніфікацыі багінь лёсу ці Вирд. Яны знаходзіліся ў падпарадкаванні кіравання метафарычны нітка жыцця сьмяротных і несмяротных (неўміручасць грэчаскіх багоў быў сваяк: яны не маглі быць забітыя сьмяротных, але іншых багоў), нават кантралюючы ніткі Юпітэр. Існавалі тры лёсу: Нона (Клато ў грэцкай міфалогіі), які разгарнуўся нітку з калаўрота выкарыстання; Дзесятая (Lachesis для грэкаў), якая выступае пасярэднікам нітка з палкай; і Морта (Атропа грэкам), які разрэзаў нітка вызначыць, калі і як нехта памёр.
Вавілонскі .Mitología

Нэргал і Эрешкигаль
Эрешкигаль была дачкой бога Ану (цара багоў і бога нябёсаў) і сястрой Іштар (багіня кахання, сэксу, урадлівасці, жыцця і вайны). Яна жыла шчасліва на нябёсах, пакуль вялікі цмок Kur выкраў яе і ўзяў яе ў падземны свет, на месца, якое стала каралевай, такім чынам, становіцца багіняй падземнага свету або мёртвых.
Першапачаткова яна панавала адна да Нэргал не сустрэў і далучыўся да яго на тое, што існуюць розныя версіі. Адна з гэтых версій, што:
Habíase арганізаваны бяседа багоў на нябёсах і, Ану, Эрешкигаль, улічваючы, што яго дачка была ў пекле, пасланца паслаў перадаць Kakka Эрешкигаль навіны свята і таму ён можа прыдумаць для вас.
Kakka затым перасёк сем вароты пекла, каб дабрацца да прастола Эрешкигаль. Выслухаўшы паведамленне, Ану, Эрешкигаль паслаў свайго ганца і сына (меў з Энлиля, бацькі Нэргал ...) Намтара на неба. Аднак, як толькі Намтара дасягалі нябёсаў, Нэргал сур'ёзна абразіў яго, так што яго дзядзька, мудры бог ЕА (стваральнік чалавецтва), Нэргал паслаў свайго пляменніка ў пекла, так што ён папрасіць прабачэння перад Эрешкигаль.
У злачынным, Нэргал і Эрешкигаль захоплены адзін аднаго і, аддаліўшыся на працягу сямі поўных дзён, пасля чаго Нэргал, і задаволеныя, таемна збеглі ложак, каб вярнуцца на неба. Разумеючы, што, Эрешкигаль страціў надзею і прыйшоў у лютасць, пагражаючы вельмі Ану не паслаць да людзей свайго царства на Зямлю, пакуль колькасць смерцяў перавысіла колькасць жывых калі Нэргал regresase з ёй і яе палюбоўніка за межамі назаўсёды ...
Даведаўшыся пра пагрозу, Нэргал быў у лютасьці і арганізаваў ваенную экспедыцыю (кажуць 14 дэманаў), каб зрынуць Эрешкигаль. Нэргал затым апусціў свае войскі, парушаючы кожнай з сямі брамы, каб дасягнуць прастол Эрешкигаль. Там, Нэргал узяў яе за валасы і падняў, але Эрешкигаль прызнаўся ў любові, ён зрабіў ёй прапанову і прапанаваў падзяліць з ім ўлада злачыннага свету. Бачачы стаўленне Эрешкигаль, Нэргал быў перамешчаны, адпусціў яе, плакала і з задавальненнем прыняў прапанову багіні. З таго часу, як яны разам кіравалі светам мёртвых.
Што тычыцца некаторых асобных персанажаў Нэргал (народжаных за згвалтаванне Ninlill руках Энлиля), ён, як кажуць, цвярозы з'яўленне бога сонца Уту, які прадстаўляе апоўдні і летняга сонцастаяння, час засуха, знішчэнне, голад і смерць ... ўзгоднена з гэтай Нэргал гэта не толькі бог мёртвых і падземнага свету, але бог язвамі, язвы, разбурэння і вайны. Менавіта таму яго часта ўяўляецца ў выглядзе фігуры з целам чалавека з мячом і / або скіпетрам, які мае два львінымі галовамі і нагамі, загорнутыя ў тыпе саван.
егіпецкі .Mitología

Анубіс
Часам паказваецца як сабака суправаджаюць Isis, Анубіс звычайна адлюстроўваецца ў выглядзе чалавека з чорнай шакала галаве (адсюль яго сьвятары насілі маскі шакал) і трымае Каралеўскі скіпетр. Гэта адлюстроўвае той факт, што шакал, сваёй звычкай выкопваць магілы для ежы, было звязана са смерцю ў егіпецкім вобразнасці. Але што логіка прадстаўніцкіх чорны таксама гуляе важную ролю, так як егіпцяне гэта колер ўяўляе сабой гніенне органаў, цемры і смерці, але ў сваю чаргу гэта колер урадлівай зямлі і адзін з кветак выкарыстоўваецца прадстаўляць ўваскрасенне. Што тычыцца, чаму гэта часам малюецца ў выглядзе сабакі, што абумоўлена тым, што сабака гэта жывёла ў стане бачыць і ў дзённы час і ў цемры ночы, якая можа прадстаўляць дваістасць смерць / ўваскрасенне Анубіс уладальнікам. Нарэшце, значна радзей (Гелиополис прыклад) Анубіс быў афарбаваны, як змяя, жывёла, якое было адразу зла і абаронцы ў егіпецкім сімвалізме.

Раней Анубіс быў вялікім кіраўніком Дуате, егіпецкі свет мёртвых. Тым не менш, пасля таго, як забіў Сэта і яго паслугачоў, Асірыс быў уваскрэшаны Ісіда, але не мог вярнуцца ў свет жывых, каб яны засталіся ў свет мёртвых і быць больш важным, чым Анубіс, стаў быць першай камандай у падземным, апрацоўкі пасля судзіць мёртвых. Такім чынам Анубіс становіцца правай рукой Асірыса, выканаўца сваіх меркаваннях і адказнага за выкананне наступных задач: 1) Першапачаткова бальзамавання і догляду за органамі фараонаў, і ён атрымаў тытул "бальзамавання багоў "пасля аказання дапамогі Isis ў бальзамаваньне Асірыса; больш пазней, з развіццём рэлігійных вераванняў, Анубіс стаў "Богам муміфікацыі," і даручыў суправаджаць памерлага (у цэлым, а не толькі фараоны) у судзе. 2) накласці рукі, каб выдаліць мёртвую душу, пакласці скарабей кудмень сэрца на месцы і прымаць блізка да сэрца рашэнне будзе цяжкім. 3) Манітор з балансу Horus калі сэрцы узважваюць падчас суду Асірыса. 4) абарона бальзаміроўшчыка святароў. 5) На думку некаторых тэкстаў, накіроўваць мёртвых у замагільны свет з месяцам. 5) сустрэцца маленні абароны мёртвых. 6) У "Позняга перыяду" дапамогу ў канферэнц solicitasen любоўныя загаворы ў вашых інтарэсах, каб што.
Озирис
Асірыс з'яўляецца егіпецкі бог урадлівасці, рэгенерацыя Ніла, сельскай гаспадаркі і расліннасці. Але, асабліва пасля таго, як міф аб яго смерці і ўваскрасення, Асірыс стаў богам смерці, ўваскрэсення і суда на душамі памерлых. Па гэтых прычынах вышэй міф з'яўляецца краевугольным каменем егіпецкай эсхаталогіі і нараджэнне маральнай ролі егіпецкай рэлігіі, так як гэта ідэі дабра (персаніфікаванага ў Асірыса), зло (у асобе Сэта), дзе яны ўваходзяць, ўваскрасенне бажаства і яго трыумф над злом і смерцю, і ўсталяванне гэтага бажаства ў выглядзе асобніка рашэння ў адносінах да лёсу чалавека пасля смерці.
Граф міф, які быў добрым і мудрым царом Асірыс (у міфалогіі, а не рэальнасць), што Егіпет цывілізаваныя людзі выкладання сельская гаспадарка, стварэнне справядлівых законаў і робіць іх пакланяцца багам, ствараючы рэлігію. Усё гэта, не звяртаючыся да сілы прыгнёту.

Пасля заканчэння сваёй працы, Асірыс пакінуў для надання яго вучэнне ў іншыя краіны, пакідаючы Isis як кіраўніка Егіпта. Тым не менш, калі Асірыс вярнуўся, яго раўнівы брат Сэт і яго 72 таварышаў заблякаваны Асірыса ў форме грудзей, затым, кінуўшы яго ў Ніл, каб утапіць. На шчасце Isis шукалі і знайшлі куфар, давёўшы яго назад, але не дапамагло, як Сэт знайшоў куфар, узялі цела Асірыса і скараціць яго на кавалкі і раскіданыя па ўсім Егіпце ...
Не адмаўляючыся ад Ісіда сабраны цела і аднавіць жыццё Асірыса, прыхапіўшы з сабой сына па чараўніцтве, і ён знайшоў усе свае часткі, акрамя яго члена. Гэта сын Гор, які пазней адпомсціў за смерць свайго бацькі, зрынуўшы Сэта і захапіць кантроль над Егіптам. Асірыс, нягледзячы падняўшыся, ён не мог вярнуцца ў свет жывых і пайшоў у падземны свет, стаўшы суддзёй душ і кіраўнік замагільнага жыцця. Менавіта таму, у рэлігійнай інтэрпрэтацыі міфа, жывога фараону (сімвалічна) і атаясамліваецца з Горам, паміраючы, з Асірыса (таксама сімвалічна), пад выгляд якога ўшаноўваюць. Хоць і яшчэ больш агульны ўзровень, Асірыс з'яўляецца сімвалам неўміручасці і ўваскрасення, і таму на пэўным этапе Старажытнага Егіпта памерлі ператвараецца ў Асірыса.
Нарэшце, як правіла, прадстаўлена мумія Асірыса з зялёнай скурай, супрацоўнікаў, пугай або скіпетрам і каронай; або Асірыс з'яўляецца ў выглядзе жывёл, як кракадзіл, вялікай рыбы, сабакі, чапля або чорнага быка пад назвай "Бык на Захадзе", ён выказвае яго кіраваньня тытул у злачынным свеце як на Захадзе гэта егіпецкі сімвал за яго межамі.
Aztec .Mitología

Миктлантекутли
Миктлантекутли, чыё імя азначае "Уладар Миктлан" для ацтэкаў быў галоўным богам мёртвых і валадар Миктлан, самая нізкая плошчу дзевяці, якія зрабілі ацтэкаў падземны.
Спосабы, якімі яна прадстаўлена Миктлантекутли заўсёды былі жудасны: кроў пакрытыя шкілет або постаць чалавека з чэрапам галавы і буйных зубоў, часам з вочных яблыкаў у іх гнёздах. Калі яна стала хітом, яна была ўпрыгожана сава пёраў і паперы банэраў, рук, якія выкарыстоўваюцца з'яўляцца агрэсіўны жэст (прапанаваць гатоўнасць знішчыць тых, хто прыязджае ў вашым прысутнасці), а часам яны размешчаны сандалі, каб паказаць іх старэйшы , Хоць горш за ўсё было каралі з чалавечых вачэй, якія адпавядалі яе вуха косткі або сімвалічным чынам пэўныя кодэксы прадстаўлялі з велізарным сківіцы адкрытай, каб атрымаць свае сківіцы, каб кінуць у ходзе дня зоркі ...

Пакланенне гэтаму богу было так жахлівым, як гэта выглядае: яна, удзельнікі ахвяравалі пацярпелым і елі плоць тых, забітыя ў тэрыторыю храма.
Царства Миктлантекутли (Миктлан) яны былі душы тых, хто памёр ад якіх-небудзь іншых формаў, звязаных з вадой, смерць у баі падчас родаў або ахвярнай смерці. Але каб трапіць яны павінны падарожнічаць доўгі і бурны «дарогу смерці", спускаючыся з першага да дзевятага ўзроўню, тым самым альбо не прайшлі выпрабаванні і зніклі або былі выстаяў і вечны адпачынак (не шчасце) Миктлан, звычайна паказваецца як даволі змрочна, хоць, у адпаведнасці з Sahagun (тэксту вялікае значэнне), пасля яго падарожжа з усходу на захад бог сонца (сонца) гарыць вобласць мёртвых, чаго світанак для жыхароў злачынны свет.
Миктлансиуатль
Жонка была Миктлансиуатль Миктлантекутли, які кіраваў з ім Миктлан, якія насяляюць злавесны дом без вокнаў. Миктлансиуатль быў звязаны з павукамі, совамі і кажанамі, усім, звязаных з аспектамі апраметнай як падземных і цёмных.
Міф, што Миктлансиуатль ахвяру дзіцяці, адбываецца праз яго, каб стаць Лэдзі Мёртвых кажа. Сапраўды гэтак жа, ацтэкі лічылі, што яна назірала косткі мёртвых і пахаванне старшынствам фестывалі меркаванне, што часткова захаваліся ў народнай фальклоры некаторых раёнах Мексікі, дзе ён да гэтага часу асацыюецца з такімі традыцыямі.
Знешні выгляд падобны на Миктлансиуатль мужа, будучы, як правіла, малюецца з змардаванай целам, чарапы галавы і адкрытай сківіцай паглынуць зоркі падаюць на працягу дня.
майя .Mitología

Yum Kimil
Таксама вядомы як Ах Пуч, Kimil Yum з'яўляецца асноўным майя бог смерці і мае званне «Майстар Смерці". Ён ёсьць Цар Шибальбы, або апошні з дзевяці узроўняў Шибальбы. Прычына гэтай нявызначанасці з'яўляецца тое, што "Супер Kimil" і "Ах Пуч" імёны, якія былі звязаны з рознымі прозвішчамі ў розных версіях Maya міфа было нададзена персаніфікацыі смерці. Так шмат крыніц робіць дакладнае цяжкасць вызначэння таго, хто ён ёсць, ці Yum Kimil Ах Пуч, цяжкасць, што доктар сакавіка нахер Ілля Коронадо (навуковы супрацоўнік Цэнтра майя даследаванняў, НАУ) добра сказаў у сваім артыкуле ад Міф рытуалу; Гэта былі яго словы: << Асноўныя багі смерці намаляваныя антрапаморфныя істоты, што звязана з яго існаванні ў пантэоне майя адказвае на галоўных клопатаў людзей для ўласнай смерці, якія выцякаюць перакананні пра лёс іншых жывых істот. З іх, звязаных смерці і багоў падземнага свету, ёсць адзін, які з'яўляецца сама смерць і атрымлівае некалькі імёнаў у каланіяльных Yucatecan каланіяльных крыніц: Ах Пуч "Мездрение" Кісін, "прэтэнцыёзны" Хун Ахаў "Адзін Гасподзь" Yum Kimil "Бог Смерці"; сярод киче: Хун прыйшоў "адна смерць" і прыйшоў Вукуб "Сем смерць". Гэты бог з'яўляецца ў кодэксах як чэрапа малюнка, шкілет або труп чалавека гніення >>
У згаданай вышэй артыкуле, доктар сакавіка таксама сцвярджае, што майя багі падземнага свету сімвалізуюць розныя энергіі смерці, дапаўняюць жыццёвыя сілы космасу па сваёй прыродзе і дзе яны жывуць (насупраць і дапаўняюць адзін аднаго на неба), і вялікі тэатр мае свой уплыў на Зямлю, дзе разам з нябеснымі сіламі забяспечыць дыялектычнай разбурэнне-стварэнне / жыццё-смерць. У гэтай сувязі, Yum Kimil звязаная з начнымі, хвароб і, у апраметную, у прыватнасці, нізы дзевяць. Нарэшце, некаторыя малавядомыя Доктар сакавіка ясна, што майя бог смерці намаляваны з жыццёвымі функцыямі (шырока адкрытымі вачыма, рукі ў вызначаным становішчы, і г.д.), што майя, як і іншыя старажытныя цывілізацыі ў анімістычныя прырода, смерць не разглядаецца як нішто, пустата або проста адсутнасць жыцця разглядаецца як актыўная сіла, як энергія гуляе антаганістычнае ролю для жыцця ў космасе, супраць яго ў суадносінах дыялектычны ўзаемадапаўняльнасць неабходныя для балансу касмічнага цэлага.

Цяпер якія народныя традыцыі, лічыцца, Yum Kimil блукае дамах хворых і прыводзяць да дарагіх палявання Шибальбы. Іх прысутнасць у гэтых выпадках было прыкметна праз звон званоў. Пасля таго, як грозны Бог быў побач, усё, што я мог зрабіць, гэта крык або аплакваць так цалкам зман Yum Kimil ў мысленні ён быў у Шибальбы, пасля чаго ён прайшоў міма.
кельцкі .Mitología

Доннаў Цёмны
Доннаў вядомы як Доннаў Firineach ("Донна Ісціны") і як "Кароль фей Доннаў", але і як "Донна цемры", бога смерці. Ёсць, такім чынам, тры міфалагічныя персанажы Доннаў. Першыя два заснаваныя на міфе пра горнай Доннаў, з якога ён і яго памочнікі (феі) папярэдзіць хмары беспамылкова і заўсёды дакладна, што пэўны падзея надвор'е прыходзіць. Іншая справа, што з Доннаў Dark, паўстала з старажытнага эпасу.
Павыкупляючыся дэталі, гісторыя ідзе, што Доннаў быў ваенным лідэрам милетцев ў Ірландыі падчас ўварвання зрабіў, каб адпомсціць за смерць Патрыярха Міля. Здарылася так, што Милезианцев былі (каля ўзбярэжжа Ірландыі), каб які-небудзь востраў і ірландцы далі тры варыянты: адправіць, бой, ці марнаваць дзевяць дзён на востраве і пайсці пазней. Улічваючы, што і на аснове рашэння ад Amirgin, рэзалюцыя будзе выходзіць праз дзевяць дзён, але пазней вярнуўся на зямлю і вторгнуться складаней. Аднак пры вяртанні часовае ўспыхнула і карабель Доннаў затануў з-за моцных вятроў, якія прыйшлі і аддзеленых ад астатняй флот адразу пасля Доннаў сказаў: "Я пакладу пад лязом мяча і дзіды воінаў хто на зямлі цяпер, але дазвольце мне сысці "

Такім чынам Доннаў і яго каманда загінулі каля Dumhacha астравок, астравок, на якім пасля былі пахаваныя. Такім чынам, з цягам часу востраў быў вядомы як "Дом Дона». З гэтай легенды-міфа, што Доннаў пасяліўся на скалістым востраве з'явіліся, папярэдзіўшы, што ніхто не прыйдзе ў іншы свет, не праходзячы вашым доме, які ён прапанаваў у якасці часовага прытулку для ўсіх тых, хто загінуў. Як бачна, міф пра сімвалічнай інтэрпрэтацыі рэальнай гісторыі, як востраў мае руку Донна ірландскага ўзбярэжжа і праз адкрытае мора, які ўяўляе адну рэч сусветна лёс душы, а другі свет жывых.
Моррыган
Моррыган Селтык багіня смерці, вайны і разбурэння, але таксама любові, сэксу і ўрадлівасці. Яна, безумоўна, з'яўляецца комплекс багіні, таму што ў ім з'яўляюцца Бадб, Махава і Немайн багіні, звычайна інтэрпрэтуюцца як аспекты Моррыган, багіні, якая з'яўляецца маці, дачкой і палюбоўнікам, або панна, маці і ўдава.
З'яўленне Morrigan вар'іруецца і, як мяркуюць, маюць здольнасць змяняць форму. Аднак, грунтуючыся на розных аспектах сваёй прыродзе яна часта ўяўляецца ў выглядзе прыгожай жанчыны ці старой ведзьмы, як воін жанчына поўным ваенным адзенні ці як варона або вялізнага варона, так як у адпаведнасці з міфічнымі гісторыямі Моррыган на полі бою як гіганцкі крумкач, хоць часам гэта не ў манеры ледзяной вецер, які варта кровапраліцця.

Моррыган выкарыстоўваецца для выкліку разгар бітвы ігральныя ваенных рагоў, якая забяспечвае абарону, якая складаецца не ў прамую атаку на праціўніка, але гэты ўплыў (тэндэнцыю слабець і не ў стане зрабіць праціўніка) у той час, ключ бітва. І, нягледзячы на складанасці, Моррыган была, перш за ўсё, багіня вайны і смерці, так чэрапа якія загінулі ў баі былі названыя "жалуды Моррыган"
Dzień miortvych - Niaviedannie tych , chto adznačaje . 999 z 1000 čalaviek , jakija sviatkujuć jaho nia viedać pradmiet .

Asabista jon mianie nie turbuje ci nie padabajecca mnie , dzień miortvych , u takich vypadkach , što treba viedać ab :

Što turbuje mianie zjaŭliajecca niaviedannie liudziej , jakija sviatkujuć Dzień Miortvych .

U 1800 h. da n i kuĺt smierci adznačaŭsia ŭ Mieksicy , jak heta adliustravana ŭ actekskaj kaliendara znachodzicca ŭ Muziei antrapalohii. U Centraĺnaj Amierycy nie byli katalikami u čas, tak što nie maje nijakaha dačyniennia da taho, što ŭ ciapierašni čas adznačajecca, z adabrennia katalickaj carkvy. Hetaja sumieś pryjšoŭ, kali ispancy prybyli ŭ Amieryku .

Miortvyja pryjšoŭ da jaho smierci , zhodna roznyja prytulku nie za toje , što jany zrabili ŭ žycci:

Tlalocan : raj boha daždžu Tlaloka . Tam dzieci prynosili ŭ achviaru bohu pryjechać, siarod inšych .
Omeyocan : raj sonca , pad staršynstvam boha vajny Uicilopočtli . Siudy pryjazdžajuć palonnyja byli pryniesienyja ŭ achviaru , i inšyja.
Miktlan : nakanavana pamierci naturaĺnaj smierciu . nasialiajuć Miktlantiekutli i Miktlansiuatĺ , mistera i misis smierciaŭ. Heta byŭ vieĺmi ciomnaja pakoj biez voknaŭ, jaki nie byŭ užo niemahčyma sysci.
Chichihuacuauhco : miortvyja dzieci josć dreva , haliny jakoha kapaje malako, kab karmić siabie .

Indziejskija pachavannia supravadžalisia prapanoŭ , jakija zmiaščajuć dva typu abjektaŭ : tyja, chto , u žycci , byli , jakija vykarystoŭvajucca miortvych , i vy, mahčyma, spatrebicca ŭ ich prachodžannia ŭ padziemny sviet.
"Kali duša dumki , sumliennia , i dapamoža nam što - to my nie pavinny dakranacca da miortvaha ciela ? "

Kali vy spytajecie, što heta liudzi , jakija chočuć heta sviatkuje nichto nie viedaje , što heta nie tradycyjna adznačajuć z imi viedami i, kali vy kažacie, što vy sviatkujecie , alie nie pavažać jaho o_O pakryŭdziŭ .

JA pryjšoŭ da vysnovy, što liudzi zaŭsiody nievuckija nieciarpimasci liudzi ( pa hetym pytanni, što i advakat ) u maim žycci ja toĺki znajšoŭ niekaĺki čalaviek , jakija mohuć viesci pieramovy z abmienu dumkami , faktyčna napadaŭ. Enrykie Kraŭze . I maje blizkija siabry. Adtuĺ na heta kvoly !

Samaje dziŭnaje ŭ tym, što ŭ toj ža čas sviatkavannia druidy , rymlianie , Mieksika , jehipcianie , acteki , i jašče niekaĺki , smierć kuĺty !

Pytannie ŭ tym, chto navučyŭ ich toj ci paklasci ŭ pahadnienni ? Tam niama akramia Liucypara ( djabla ) i jaho demany adkaz. Heta zanadta smiešna , jak liudzi dumajuć pra smierć, alie nie satana vieryć u zamahiĺnaje žyccio, alie nie vieryć u Boha .

I heta tamu , što jon maje zaslonu na rozumie nie vieryć u Boha .

Druidy rabili achviaraprynašennia dlia Teutates , Jezus i Taranisie bažastvoŭ byli zroblienyja, adpaviedna , u vyniku ŭtapliennia , visić i ahoń . ( Hliadzi : Traisty Smierć ) .

Rymlianie nie zmiaščajecca ni adnaho mahily ŭ cichim i samotna, alie banki darohach ad haradoŭ, dzie minaki mahli pabačyć i zachapliacca, a nie. Jon taksama ličyć , što duchi miortvych byli holad i smahu , i tamu pavinien byŭ zabiaspiečyć ježu i pitvo. U mahiĺnicy byli razmieščany z rehuliarnymi prapanovami jajek , baboŭ , sačavicy i vina. Časam adtuliny ŭ mahiĺniach byli adkryty ulić vino ŭnutry . Vino bylo prapanavana tamu, što heta byla prydatnaj zamienaj kryvi, liubimy napoj miortvych . Tym nie mienš , padčas pachavannia i pa asablivych vypadkach žyviol zabivali i kroŭ achviary bylo zrobliena.

_________

Ideja piekla abo prosta miesca , pryznačanaha dlia žyllia miortvych zjaŭliajecca toje , što prysutničaje ŭ relihii i mifalohii mnohich kuĺtur z pačatku cyvilizacyi . U hetym typie viery paŭstali niekaĺki bažastvoŭ , zviazanych sa smierciu, napryklad , jak vy bačycie nižej.
hreckaja mifalohija

Hades
Boh Aid naradziŭsia Krona i bahinia Reja , z bratami Pasiejdon , Hiera , Zieŭs , Hiest i Diemietry . Pieršapačatkova Aid nia byŭ boham miortvych ; alie paslia pieramohi jon i jaho braty Zieŭs i Pasiejdon na Tytanie , suśviet byla padzieliena nastupnym čynam : Zieŭs atrymaŭ nieba , staŭšy Boham Alimpa ; Pasiejdon ŭziaŭ na mory , staŭšy Hospada akijanaŭ ; i piekla , tym časam, zastaŭsia z zlačynnym svietam, staŭšy ŭladyka apramietnaj. Paslia hetaha Underworld taksama nazyvali " Aid " , atrymaŭšy takoje ž imia, jak svajho kiraŭnika.
Aid byŭ apisany jak biazlitasny majstra, jaki kiruje miortvych , jakija nie majuć padstavaŭ, kab pajsci da Jelisiejskich paliach . U jaho ŭradzie, Aid dapamahaje mnostva rečaŭ , takich , jak trochhalovy sabaka Cerbier abo čaŭniara Charona ; dadatkovaja Karalieva Piersiefona pobač z im (jaho pliamiennica , dačka Zieŭsa i Diemietry ) , jaki pierad svajoj žonkaj vykradzienaha im u toj čas jak zbirać kvietki i huliać sa svaimi adnahodkami ŭ halinie Sicylii ...
U adrozniennie ad tych , chto liubić sviet, u Jelisiejskich paliach , tym u Aid nie majuć mahčymasć viarnucca ŭ sviet. Razam niekaĺki smierciaŭ ( Hierkulies i Tiesiej zrabiŭ, alie jany abodva byli hierojami ) zbieh z piekla adrazu advažylisia stupić na jaje.
Aid kiruje ad jaho čornaha dreva tron u razhar vialikaha palaca . Jany mify Aid maje šliem - Niabačnik , jaki daŭ jamu cyklopy , što jaho mašyna ciomna , nakladannia i kinuć čatyry mocnyja i čornyja koni.
Jak simvaly, u asnoŭnym heta narcys i kiparys .
Tanatos
Tanatos zjaŭliajecca ŭvasablienniem niehvaltoŭnaj smierci , hvaltoŭnaj smierci , jakoje robicca pa Kieries ( ahidnych žanočych duchaŭ , jakija hojsali na paliach bitvaŭ hliedziačy paranienych i pamirajučych ) . Budučy simvaličnym istotaj , Tanatos byŭ (u mifalohii Hamiera i Hiesijoda ) pa maci Niks ( Noč ) i brat Hipnos ( Son ), jaki, jak kažuć, sprabujučy pierajmać svajmu starejšamu bratu , pahruziŭsia ŭ strata sviadomasci z snu ŭ śmiarotnych, jakija tyčacca jaho , tamu što jon , maŭliaŭ , kožnuju noč i Tanatos abmierkavać, jaki z dvuch budzie kožny čalaviek ...
Zjaŭliennie Tanatosa časta mianiajecca , budučy pradstaŭlieny ŭ nastupnych vypadkach : 1 ) krylaty dzicia , 2) Eras sa skryžavanymi nahami i pieraviernutym fakiel , 3) dzicia spić u abdymkach Niks , 4) malady čalaviek , jaki niasie matyĺka ( što skladaje dušu ) abo vianok z makaŭ (zviazanych z boham i jaho brata pa jaho hipnahohičjeskije ulascivasciaŭ ), 5 ) malady krylaty mieč u pochvy na pojasie , 6) mužčyna ci malady čalaviek , apranuty ŭ čornaje i z mieč .
Makaryja

Makaryja šyroka viadomy, dačka Hierakla , alie inšaj Makaryja zhadvajecca ŭ Suda ( vizantyjskaj encyklapiedyi bujnych siek. X). Apošniaje Makaryja dačka Aida ( maci nie zhadvajecca ) i vyhliadaje jak uvasabliennie blažennaj skonu. Navat adna krynica stavić jaho jak asabliva nabožnym kalieham Boh Tanatos .
Raman .Mitología

Dis Pater i Pluton
Dis Pater i Pluton, na samoj spravie toje ž samaje istota . Pieršapačatkova Dys Patier ( "Bahaty tata" pa - latyni) byŭ chtaničnaj boh bahaccia , uradlivasci , sieĺskaja haspadarka i padziemnych vykapniaŭ ; Adnak , z- za hrekaŭ byli mianuški dlia piekla zviazana z bahacciem, zviazanaj z mietalami apramietnaj abo apramietnaj , dzie ŭ rymskaj mifalohii ( jaki biare svaich bahoŭ u hreckaj mifalohii ) Pluton zaniaŭ miesca Aida , časam ( Pluton ) zvalasia " Dis Pater » abo prosta « dys » , tamu što raniej boh dys Patier byli pahlynutyja ŭ identyčnasci Plutona.
Pluton byŭ sutnasci ž , jak Aid naradziŭsia Saturn ( ekvivalient Kronosa ) i Ops ( Reja ekvivalient ) , vykraŭ jaho žonku Prazierpiny ( Piersiefona ekvivalient ) i žyŭ u Tartar ( padziemny sviet ) , dzie jon atrymaŭ i sudzić dušy tych , chto nie paspieŭ pajsci ŭ Elizium .

Pryncypovaje adrozniennie z Aid , što, akramia taho , što boh padziemnaha svietu , Pliuton byŭ taksama boham skarbaŭ na ziamli , liačennia hetych kuĺtur i takija tavary abo mietalaŭ, kaštoŭnych kamianioŭ i inšyja padobnyja rečy.
Zjaŭliennie Pliutona bylo časam barada mužčyny i doŭha , surovy i zmročny , čorny palačka i čaroŭny šliem pakryty skuraj. Časam jana byla namaliavanaja na tronie z čornaha dreva, jaki namaliavany z čatyrma čornymi końmi abo Cerbiera , trochhalovaha sabaki.
mors
Mors ŭ rymskaj mifalohii byŭ uvasablienniem smierci Tanatosa ekvivalient u hreckaj mifalohii. Mors byŭ zviazany z Marsa , rymskaha boha vajny ; Pluton , boh padziemnaha svietu ; i arkiestar ci Ork , niekaĺki dvuchsensoŭna fihura, jakaja vykarystoŭvajecca dlia pradstaŭliennia demana karajuć zlamanyja kliatvy , alie i ŭ toj ža Pluton ...

U historyi bajavoha Mors Hierkulies , kab vyratavać žonku ad adnaho, u toj čas jak u inšych historyjach Mors vyhliadaje jak sluhi Pliutona, adkaznaha za supravadžennie dušy da bramy apramietnaj.
natatka :
Liosu , z tymi ž funkcyjami isnuje pad nazvaj « Liosaŭ " u hreckaj mifalohii, nie varta razhliadać jak bahiń smierci , alie jak piersanifikacyi bahiń liosu ci Vird . Jany znachodzilisia ŭ padparadkavanni kiravannia mietafaryčny nitka žyccia śmiarotnych i niesmiarotnych ( nieŭmiručasć hrečaskich bahoŭ byŭ svajak : jany nie mahli być zabityja śmiarotnych, alie inšych bahoŭ ), navat kantraliujučy nitki Jupiter . Isnavali try liosu: Nona ( Klato ŭ hreckaj mifalohii ) , jaki razharnuŭsia nitku z kalaŭrota vykarystannia; Dziesiataja ( Lachesis dlia hrekaŭ ) , jakaja vystupaje pasiarednikam nitka z palkaj ; i Morta ( Atropa hrekam ) , jaki razrezaŭ nitka vyznačyć , kali i jak niechta pamior .
Vavilonski .Mitología

Nerhal i Erieškihaĺ
Erieškihaĺ byla dačkoj boha Anu ( cara bahoŭ i boha niabiosaŭ ) i siastroj Ištar (bahinia kachannia, seksu , uradlivasci , žyccia i vajny) . Jana žyla ščasliva na niabiosach, pakuĺ vialiki cmok Kur vykraŭ jaje i ŭziaŭ jaje ŭ padziemny sviet , na miesca , jakoje stala karalievaj , takim čynam , stanovicca bahiniaj padziemnaha svietu abo miortvych .
Pieršapačatkova jana panavala adna da Nerhal nie sustreŭ i dalučyŭsia da jaho na toje , što isnujuć roznyja viersii. Adna z hetych viersij , što:
Habíase arhanizavany biasieda bahoŭ na niabiosach i , Anu, Erieškihaĺ , uličvajučy, što jaho dačka byla ŭ pieklie , paslanca paslaŭ pieradać Kakka Erieškihaĺ naviny sviata i tamu jon moža prydumać dlia vas .
Kakka zatym pierasiok siem varoty piekla, kab dabracca da prastola Erieškihaĺ . Vysluchaŭšy paviedamliennie , Anu, Erieškihaĺ paslaŭ svajho hanca i syna ( mieŭ z Enlilia , baćki Nerhal ... ) Namtara na nieba . Adnak , jak toĺki Namtara dasiahali niabiosaŭ , Nerhal surjozna abraziŭ jaho , tak što jaho dziadźka , mudry boh JEA ( stvaraĺnik čalaviectva) , Nerhal paslaŭ svajho pliamiennika ŭ piekla, tak što jon paprasić prabačennia pierad Erieškihaĺ .
U zlačynnym , Nerhal i Erieškihaĺ zachoplieny adzin adnaho i , addaliŭšysia na praciahu siami poŭnych dzion , paslia čaho Nerhal , i zadavolienyja , tajemna zbiehli ložak, kab viarnucca na nieba . Razumiejučy , što , Erieškihaĺ straciŭ nadzieju i pryjšoŭ u liutasć, pahražajučy vieĺmi Anu nie paslać da liudziej svajho carstva na Ziamliu , pakuĺ koĺkasć smierciaŭ pieravysila koĺkasć žyvych kali Nerhal regresase z joj i jaje paliuboŭnika za miežami nazaŭsiody ...
Daviedaŭšysia pra pahrozu , Nerhal byŭ u liutaści i arhanizavaŭ vajennuju ekspiedycyju (kažuć 14 demanaŭ ), kab zrynuć Erieškihaĺ . Nerhal zatym apusciŭ svaje vojski , parušajučy kožnaj z siami bramy, kab dasiahnuć prastol Erieškihaĺ . Tam , Nerhal uziaŭ jaje za valasy i padniaŭ, alie Erieškihaĺ pryznaŭsia ŭ liubovi , jon zrabiŭ joj prapanovu i prapanavaŭ padzialić z im ŭlada zlačynnaha svietu . Bačačy staŭliennie Erieškihaĺ , Nerhal byŭ pieramieščany , adpusciŭ jaje , plakala i z zadavaĺnienniem pryniaŭ prapanovu bahini . Z taho času, jak jany razam kiravali svietam miortvych .
Što tyčycca niekatorych asobnych piersanažaŭ Nerhal ( narodžanych za zhvaltavannie Ninlill rukach Enlilia ), jon , jak kažuć , cviarozy zjaŭliennie boha sonca Utu , jaki pradstaŭliaje apoŭdni i lietniaha soncastajannia , čas zasucha , zniščennie , holad i smierć ... ŭzhodniena z hetaj Nerhal heta nie toĺki boh miortvych i padziemnaha svietu , alie boh jazvami , jazvy , razburennia i vajny . Mienavita tamu jaho časta ŭjaŭliajecca ŭ vyhliadzie fihury z cielam čalavieka z miačom i / abo skipietram, jaki maje dva ĺvinymi halovami i nahami , zahornutyja ŭ typie savan .
jehipiecki .Mitología

Anubis
Časam pakazvajecca jak sabaka supravadžajuć Isis , Anubis zvyčajna adliustroŭvajecca ŭ vyhliadzie čalavieka z čornaj šakala halavie ( adsiuĺ jaho śviatary nasili maski šakal ) i trymaje Karalieŭski skipietr . Heta adliustroŭvaje toj fakt , što šakal, svajoj zvyčkaj vykopvać mahily dlia ježy , bylo zviazana sa smierciu ŭ jehipieckim vobraznasci . Alie što lohika pradstaŭnickich čorny taksama huliaje važnuju roliu, tak jak jehipcianie heta kolier ŭjaŭliaje saboj hnijennie orhanaŭ, ciemry i smierci , alie ŭ svaju čarhu heta kolier uradlivaj ziamli i adzin z kvietak vykarystoŭvajecca pradstaŭliać ŭvaskrasiennie. Što tyčycca , čamu heta časam maliujecca ŭ vyhliadzie sabaki , što abumoŭliena tym , što sabaka heta žyviola ŭ stanie bačyć i ŭ dzionny čas i ŭ ciemry nočy , jakaja moža pradstaŭliać dvaistasć smierć / ŭvaskrasiennie Anubis uladaĺnikam . Narešcie , značna radziej ( Hieliopolis pryklad) Anubis byŭ afarbavany, jak zmiaja , žyviola , jakoje bylo adrazu zla i abaroncy ŭ jehipieckim simvalizmie .

Raniej Anubis byŭ vialikim kiraŭnikom Duatie , jehipiecki sviet miortvych . Tym nie mienš, paslia taho , jak zabiŭ Seta i jaho pasluhačoŭ , Asirys byŭ uvaskrešany Isida , alie nie moh viarnucca ŭ sviet žyvych, kab jany zastalisia ŭ sviet miortvych i być boĺš važnym, čym Anubis , staŭ być pieršaj kamandaj u padziemnym , apracoŭki paslia sudzić miortvych . Takim čynam Anubis stanovicca pravaj rukoj Asirysa , vykanaŭca svaich mierkavanniach i adkaznaha za vykanannie nastupnych zadač: 1 ) Pieršapačatkova baĺzamavannia i dohliadu za orhanami faraonaŭ, i jon atrymaŭ tytul " baĺzamavannia bahoŭ "paslia akazannia dapamohi Isis ŭ baĺzamavańnie Asirysa ; boĺš pazniej, z razvicciom relihijnych vieravanniaŭ , Anubis staŭ " Boham mumifikacyi , " i daručyŭ supravadžać pamierlaha (u celym, a nie toĺki faraony ) u sudzie. 2 ) naklasci ruki , kab vydalić miortvuju dušu , paklasci skarabiej kudmień serca na miescy i prymać blizka da serca rašennie budzie ciažkim. 3 ) Manitor z balansu Horus kali sercy uzvažvajuć padčas sudu Asirysa . 4) abarona baĺzamiroŭščyka sviataroŭ. 5 ) Na dumku niekatorych tekstaŭ , nakiroŭvać miortvych u zamahiĺny sviet z miesiacam . 5 ) sustrecca malienni abarony miortvych . 6 ) U " Pozniaha pieryjadu" dapamohu ŭ kanfierenc solicitasen liuboŭnyja zahavory ŭ vašych intaresach , kab što .
Oziris
Asirys zjaŭliajecca jehipiecki boh uradlivasci , rehienieracyja Nila , sieĺskaj haspadarki i raslinnasci . Alie , asabliva paslia taho , jak mif ab jaho smierci i ŭvaskrasiennia , Asirys staŭ boham smierci , ŭvaskresiennia i suda na dušami pamierlych. Pa hetych pryčynach vyšej mif zjaŭliajecca krajevuhoĺnym kamieniem jehipieckaj eschatalohii i naradžennie maraĺnaj roli jehipieckaj relihii, tak jak heta idei dabra ( piersanifikavanaha ŭ Asirysa ) , zlo (u asobie Seta ) , dzie jany ŭvachodziać, ŭvaskrasiennie bažastva i jaho tryumf nad zlom i smierciu, i ŭstaliavannie hetaha bažastva ŭ vyhliadzie asobnika rašennia ŭ adnosinach da liosu čalavieka paslia smierci.
Hraf mif, jaki byŭ dobrym i mudrym carom Asirys (u mifalohii, a nie reaĺnasć) , što Jehipiet cyvilizavanyja liudzi vykladannia sieĺskaja haspadarka , stvarennie spraviadlivych zakonaŭ i robić ich paklaniacca baham , stvarajučy relihiju . Usio heta, nie zviartajučysia da sily pryhniotu .

Paslia zakančennia svajoj pracy , Asirys pakinuŭ dlia nadannia jaho vučennie ŭ inšyja krainy , pakidajučy Isis jak kiraŭnika Jehipta. Tym nie mienš, kali Asirys viarnuŭsia , jaho raŭnivy brat Set i jaho 72 tavaryšaŭ zabliakavany Asirysa ŭ formie hrudziej , zatym , kinuŭšy jaho ŭ Nil, kab utapić . Na ščascie Isis šukali i znajšli kufar, davioŭšy jaho nazad , alie nie dapamahlo , jak Set znajšoŭ kufar , uziali ciela Asirysa i skaracić jaho na kavalki i raskidanyja pa ŭsim Jehipcie ...
Nie admaŭliajučysia ad Isida sabrany ciela i adnavić žyccio Asirysa , prychapiŭšy z saboj syna pa čaraŭnictvie, i jon znajšoŭ usie svaje častki, akramia jaho čliena. Heta syn Hor, jaki pazniej adpomsciŭ za smierć svajho baćki, zrynuŭšy Seta i zachapić kantroĺ nad Jehiptam . Asirys , niahliedziačy padniaŭšysia , jon nie moh viarnucca ŭ sviet žyvych i pajšoŭ u padziemny sviet, staŭšy suddzioj duš i kiraŭnik zamahiĺnaha žyccia . Mienavita tamu, u relihijnaj interpretacyi mifa , žyvoha faraonu ( simvalična ) i atajasamlivajecca z Horam , pamirajučy , z Asirysa ( taksama simvalična ), pad vyhliad jakoha ŭšanoŭvajuć. Choć i jašče boĺš ahuĺny ŭzrovień, Asirys zjaŭliajecca simvalam nieŭmiručasci i ŭvaskrasiennia , i tamu na peŭnym etapie Staražytnaha Jehipta pamierli pieratvarajecca ŭ Asirysa .
Narešcie, jak pravila , pradstaŭliena mumija Asirysa z zialionaj skuraj , supracoŭnikaŭ, puhaj abo skipietram i karonaj ; abo Asirys zjaŭliajecca ŭ vyhliadzie žyviol, jak krakadzil , vialikaj ryby , sabaki, čaplia abo čornaha byka pad nazvaj " Byk na Zachadzie ", jon vykazvaje jaho kiravańnia tytul u zlačynnym sviecie jak na Zachadzie heta jehipiecki simval za jaho miežami .
Aztec .Mitología

Miktlantiekutli
Miktlantiekutli , čyjo imia aznačaje "Uladar Miktlan " dlia actekaŭ byŭ haloŭnym boham miortvych i valadar Miktlan , samaja nizkaja plošču dzieviaci, jakija zrabili actekaŭ padziemny .
Sposaby, jakimi jana pradstaŭliena Miktlantiekutli zaŭsiody byli žudasny : kroŭ pakrytyja škiliet abo postać čalavieka z čerapam halavy i bujnych zuboŭ , časam z vočnych jablykaŭ u ich hniozdach . Kali jana stala chitom, jana byla ŭpryhožana sava pioraŭ i papiery baneraŭ , ruk , jakija vykarystoŭvajucca zjaŭliacca ahresiŭny žest ( prapanavać hatoŭnasć zniščyć tych , chto pryjazdžaje ŭ vašym prysutnasci ) , a časam jany razmieščany sandali , kab pakazać ich starejšy , Choć horš za ŭsio bylo karali z čalaviečych vačej , jakija adpaviadali jaje vucha kostki abo simvaličnym čynam peŭnyja kodeksy pradstaŭliali z vielizarnym skivicy adkrytaj, kab atrymać svaje skivicy , kab kinuć u chodzie dnia zorki ...

Paklaniennie hetamu bohu bylo tak žachlivym , jak heta vyhliadaje: jana , udzieĺniki achviaravali paciarpielym i jeli ploć tych , zabityja ŭ terytoryju chrama.
Carstva Miktlantiekutli ( Miktlan ) jany byli dušy tych , chto pamior ad jakich-niebudź inšych formaŭ, zviazanych z vadoj , smierć u bai padčas rodaŭ abo achviarnaj smierci. Alie kab trapić jany pavinny padarožničać doŭhi i burny « darohu smierci", spuskajučysia z pieršaha da dzieviataha ŭzroŭniu , tym samym aĺbo nie prajšli vyprabavanni i znikli abo byli vystajaŭ i viečny adpačynak (nie ščascie) Miktlan , zvyčajna pakazvajecca jak davoli zmročna , choć, u adpaviednasci z Sahagun ( tekstu vialikaje značennie ) , paslia jaho padarožža z uschodu na zachad boh sonca (sonca ) haryć voblasć miortvych , čaho svitanak dlia žycharoŭ zlačynny sviet.
Miktlansiuatĺ
Žonka byla Miktlansiuatĺ Miktlantiekutli , jaki kiravaŭ z im Miktlan , jakija nasialiajuć zlaviesny dom biez voknaŭ. Miktlansiuatĺ byŭ zviazany z pavukami, sovami i kažanami , usim , zviazanych z aspiektami apramietnaj jak padziemnych i ciomnych.
Mif, što Miktlansiuatĺ achviaru dziciaci , adbyvajecca praz jaho, kab stać Ledzi Miortvych kaža . Sapraŭdy hetak ža , acteki ličyli , što jana nazirala kostki miortvych i pachavannie staršynstvam fiestyvali mierkavannie, što častkova zachavalisia ŭ narodnaj faĺklory niekatorych rajonach Mieksiki, dzie jon da hetaha času asacyjujecca z takimi tradycyjami .
Zniešni vyhliad padobny na Miktlansiuatĺ muža , budučy , jak pravila , maliujecca z zmardavanaj cielam , čarapy halavy i adkrytaj skivicaj pahlynuć zorki padajuć na praciahu dnia .
majia .Mitología

Yum Kimil
Taksama viadomy jak Ach Puč , Kimil Yum zjaŭliajecca asnoŭnym majia boh smierci i maje zvannie «Majstar Smierci " . Jon jość Car Šibaĺby , abo apošni z dzieviaci uzroŭniaŭ Šibaĺby . Pryčyna hetaj niavyznačanasci zjaŭliajecca toje , što "Supier Kimil " i " Ach Puč " imiony , jakija byli zviazany z roznymi prozviščami ŭ roznych viersijach Maya mifa bylo nadadziena piersanifikacyi smierci. Tak šmat krynic robić dakladnaje ciažkasć vyznačennia taho , chto jon josć, ci Yum Kimil Ach Puč , ciažkasć, što doktar sakavika nachier Illia Koronado (navukovy supracoŭnik Centra majia dasliedavanniaŭ, NAU ) dobra skazaŭ u svaim artykulie ad Mif rytualu ; Heta byli jaho slovy: << Asnoŭnyja bahi smierci namaliavanyja antrapamorfnyja istoty , što zviazana z jaho isnavanni ŭ panteonie majia adkazvaje na haloŭnych klopataŭ liudziej dlia ŭlasnaj smierci , jakija vyciakajuć pierakananni pra lios inšych žyvych istot . Z ich, zviazanych smierci i bahoŭ padziemnaha svietu , josć adzin, jaki zjaŭliajecca sama smierć i atrymlivaje niekaĺki imionaŭ u kalanijaĺnych Yucatecan kalanijaĺnych krynic : Ach Puč " Miezdrienije " Kisin , " pretencyjozny " Chun Achaŭ " Adzin Haspodź " Yum Kimil " Boh Smierci " ; siarod kičje : Chun pryjšoŭ " adna smierć " i pryjšoŭ Vukub " Siem smierć" . Hety boh zjaŭliajecca ŭ kodeksach jak čerapa maliunka , škiliet abo trup čalavieka hnijennia >>
U zhadanaj vyšej artykulie, doktar sakavika taksama scviardžaje , što majia bahi padziemnaha svietu simvalizujuć roznyja enierhii smierci , dapaŭniajuć žycciovyja sily kosmasu pa svajoj pryrodzie i dzie jany žyvuć ( nasuprać i dapaŭniajuć adzin adnaho na nieba), i vialiki teatr maje svoj ​​uplyŭ na Ziamliu , dzie razam z niabiesnymi silami zabiaspiečyć dyjaliektyčnaj razburennie - stvarennie / žyccio - smierć. U hetaj suviazi, Yum Kimil zviazanaja z načnymi , chvarob i , u apramietnuju , u pryvatnasci , nizy dzieviać. Narešcie , niekatoryja malaviadomyja Doktar sakavika jasna , što majia boh smierci namaliavany z žycciovymi funkcyjami ( šyroka adkrytymi vačyma, ruki ŭ vyznačanym stanoviščy , i h.d. ) , što majia , jak i inšyja staražytnyja cyvilizacyi ŭ animistyčnyja pryroda , smierć nie razhliadajecca jak ništo , pustata abo prosta adsutnasć žyccia razhliadajecca jak aktyŭnaja sila, jak enierhija huliaje antahanistyčnaje roliu dlia žyccia ŭ kosmasie, suprać jaho ŭ suadnosinach dyjaliektyčny ŭzajemadapaŭniaĺnasć nieabchodnyja dlia balansu kasmičnaha celaha .

Ciapier jakija narodnyja tradycyi , ličycca, Yum Kimil blukaje damach chvorych i pryvodziać da darahich paliavannia Šibaĺby . Ich prysutnasć u hetych vypadkach bylo prykmietna praz zvon zvanoŭ . Paslia taho , jak hrozny Boh byŭ pobač , usio, što ja moh zrabić , heta kryk abo aplakvać tak calkam zman Yum Kimil ŭ myslienni jon byŭ u Šibaĺby , paslia čaho jon prajšoŭ mima.
kieĺcki .Mitología

Donnaŭ Ciomny
Donnaŭ viadomy jak Donnaŭ Firineach ( "Donna Isciny ") i jak " Karoĺ fiej Donnaŭ " , alie i jak " Donna ciemry" , boha smierci. Josć , takim čynam , try mifalahičnyja piersanažy Donnaŭ . Pieršyja dva zasnavanyja na mifie pra hornaj Donnaŭ , z jakoha jon i jaho pamočniki ( fiei ) papiaredzić chmary biespamylkova i zaŭsiody dakladna, što peŭny padzieja nadvorje prychodzić . Inšaja sprava , što z Donnaŭ Dark , paŭstala z staražytnaha epasu.
Pavykupliajučysia detali , historyja idzie , što Donnaŭ byŭ vajennym lideram milietciev ŭ Irlandyi padčas ŭvarvannia zrabiŭ, kab adpomscić za smierć Patryjarcha Milia . Zdarylasia tak, što Miliezianciev byli (kalia ŭzbiarežža Irlandyi) , kab jaki - niebudź vostraŭ i irlandcy dali try varyjanty : adpravić , boj, ci marnavać dzieviać dzion na vostravie i pajsci pazniej. Uličvajučy, što i na asnovie rašennia ad Amirgin , rezaliucyja budzie vychodzić praz dzieviać dzion, alie pazniej viarnuŭsia na ziamliu i vtorhnut́sia skladaniej . Adnak pry viartanni časovaje ŭspychnula i karabieĺ Donnaŭ zatanuŭ z- za mocnych viatroŭ , jakija pryjšli i addzielienych ad astatniaj flot adrazu paslia Donnaŭ skazaŭ : " JA pakladu pad liazom miača i dzidy voinaŭ chto na ziamli ciapier, alie dazvoĺcie mnie sysci "

Takim čynam Donnaŭ i jaho kamanda zahinuli kalia Dumhacha astravok , astravok , na jakim paslia byli pachavanyja. Takim čynam , z ciaham času vostraŭ byŭ viadomy jak " Dom Dona » . Z hetaj liehiendy - mifa , što Donnaŭ pasialiŭsia na skalistym vostravie zjavilisia , papiaredziŭšy , što nichto nie pryjdzie ŭ inšy sviet , nie prachodziačy vašym domie, jaki jon prapanavaŭ u jakasci časovaha prytulku dlia ŭsich tych , chto zahinuŭ. Jak bačna , mif pra simvaličnaj interpretacyi reaĺnaj historyi, jak vostraŭ maje ruku Donna irlandskaha ŭzbiarežža i praz adkrytaje mora , jaki ŭjaŭliaje adnu reč susvietna lios dušy, a druhi sviet žyvych .
Morryhan
Morryhan Sieltyk bahinia smierci , vajny i razburennia , alie taksama liubovi , seksu i ŭradlivasci . Jana , biezumoŭna , zjaŭliajecca komplieks bahini , tamu što ŭ im zjaŭliajucca Badb , Machava i Niemajn bahini , zvyčajna interpretujucca jak aspiekty Morryhan, bahini , jakaja zjaŭliajecca maci , dačkoj i paliuboŭnikam, abo panna , maci i ŭdava .
Zjaŭliennie Morrigan varjirujecca i , jak miarkujuć , majuć zdoĺnasć zmianiać formu . Adnak , hruntujučysia na roznych aspiektach svajoj pryrodzie jana časta ŭjaŭliajecca ŭ vyhliadzie pryhožaj žančyny ci staroj viedźmy, jak voin žančyna poŭnym vajennym adzienni ci jak varona abo vializnaha varona , tak jak u adpaviednasci z mifičnymi historyjami Morryhan na poli boju jak hihancki krumkač ​​, choć časam heta nie ŭ maniery liedzianoj viecier, jaki varta krovapraliccia .

Morryhan vykarystoŭvajecca dlia vykliku razhar bitvy ihraĺnyja vajennych rahoŭ, jakaja zabiaspiečvaje abaronu , jakaja skladajecca nie ŭ pramuju ataku na praciŭnika , alie hety ŭplyŭ ( tendencyju slabieć i nie ŭ stanie zrabić praciŭnika) u toj čas, kliuč bitva . I , niahliedziačy na skladanasci , Morryhan byla , pierš za ŭsio, bahinia vajny i smierci , tak čerapa jakija zahinuli ŭ bai byli nazvanyja " žaludy Morryhan "

No hay comentarios.:

Publicar un comentario