Օրը Dead - Անտեղյակության, ովքեր նշում. 999-ը 1000 մարդ, ովքեր տոնում են այն չգիտեն վերնագիրը:
Անձամբ դա չի անհանգստացնել ինձ, կամ դուր չեն գալիս ինձ, օրը մահացած, նման դեպքերում կա իմանալ:
Ինչ վրացական ինձ է տգիտությունը այն մարդիկ, ովքեր նշում օրը մեռելոց.
Ի 1800 մեր թվագրությունից առաջ եւ պաշտամունք մահվան նշվեց Մեքսիկայում, ինչպես արտացոլված է Aztec Calendar գտնվում է թանգարանում մարդաբանության. Ի Mesoamerica չէին Կաթոլիկ պահին ուստի ոչ մի կապ չունի, թե ինչ է այժմ նշվում է, հաստատում է կաթոլիկ եկեղեցու. Այս խառնուրդ, երբ իսպանական ժամանել է Ամերիկայում:
Մահացածները եկել իր մահը, ըստ տարբեր ապաստարաններ չի, թե ինչ են արել կյանքում:
The Tlalocan: դրախտ է անձրեւ աստծո Tlaloc. Այնտեղ երեխաները զոհաբերել է աստված կժամանի, ի թիվս այլոց ,.
The Omeyocan: դրախտ արեւի, որը վարել է պատերազմի աստծո Huitzilopochtli. Այստեղ գալիս գերիներին են զոհաբերել, եւ այլն:
Mictlan: վիճակված է մեռնել է բնական մահով. բնակեցված Mictlantecuhtli եւ Mictecacíhuatl, տեր եւ տիկին մահվան. Դա մի շատ մութ սենյակ առանց պատուհանների, որը այլեւս հնարավոր է հեռանալ.
The Chichihuacuauhco: մեռած երեխա ունենալ մի ծառ, որի մասնաճյուղերը թաց կաթ կերակրել իրենց.
Prehispanic գերեզմանատներն ուղեկցվել են զոհաբերություններով պարունակող երկու տեսակի օբյեկտների: Նրանք, ովքեր, կյանքում, արդեն օգտագործվում է մեռած, եւ դուք կարող եք անհրաժեշտ է դրանց ընդունումից դժոխք.
«Եթե հոգին մտածում, խղճի, եւ կօգնի մեզ, որ մենք չունենք ձեռք դիակը»
Եթե հարցնեք այս մարդկանց, ովքեր ցանկանում են այն նշում, ոչ ոք չգիտի, թե դա ոչ թե ավանդաբար տոնում նրանց գիտելիքները, եւ եթե դուք նշում է, որ դուք նշում բայց չեն հարգում նրան o_O վիրավորել.
Ես եկել եմ այն եզրակացության, որ մարդիկ միշտ տգետ անհանդուրժող մարդ է (այս հարցում է, որ երկուսն էլ փաստաբան) իմ կյանքում ես միայն գտել է մի քանի մարդկանց, ովքեր կարող են բանակցել կարծիքների փոխանակմանը, առանց իրականում հարձակումներից. Enrique Krause. Եւ իմ ամենամոտ ընկերները. Այստեղից դուրս է նվազ.
Ամենատարօրինակն այն է, որ միեւնույն ժամանակ նշում է Druids, հռոմեացիների, որ Մեքսիկա, եգիպտացիները, Aztecs, եւ մի քանի այլ, մահվան cults.
Հարցն այն է, թե ով սովորեցրեց նրանց այս կամ տեղադրել համաձայնության. Չկա այլ Lucifer (սատանան) եւ նրա դեւերի պատասխան. Դա շատ ծիծաղելի է, թե ինչպես են մարդիկ մտածում մահվան, բայց ոչ Սատանան հավատում, որ AfterLife, բայց չի հավատում Աստծուն:
Եվ սա այն պատճառով, որ այն ունի վարագույրի իր մտքում չի հավատում Աստծուն:
Այն Druids էին անում զոհաբերություններ Teutates, Esus եւ Taranis Կենդանակերպ վերջույթներով են, համապատասխանաբար, ըստ drowning, կախված եւ կրակը. (Տես եռակողմ մահվան):
Հռոմեացիները տեղադրված որեւէ գերեզմանները հանգիստ ու միայնակ, սակայն բանկերը ճանապարհների դուրս քաղաքներում, որտեղ անցորդները կարող են խորհել ու հիանալ instead. Այն նաեւ, որ հոգիները մահացած են սոված ու ծարավ, եւ, հետեւաբար ստիպված ենք ուտելիք եւ ըմպելիք. Ի շիրմաքարին տեղադրված կանոնավոր զոհաբերություններով ձու, լոբու, ոսպի եւ գինի. Երբեմն անցքեր են դամբարանների բացվեցին լցնել գինին ներսում. Գինու առաջարկել, քանի որ դա եղել է հարմար փոխարինել արյան մեջ, սիրելի ըմպելիք է մահացած. Սակայն, հուղարկավորության ժամանակ եւ հատուկ առիթներով կենդանիների էին զոհաբերել եւ արյան զոհաբերություն էր.
_________
Գաղափարը դժոխք, կամ պարզապես մի տեղ վիճակված է բնակեցված մահացած մի բան է, որը եղել ներկա է կրոնի եւ դիցաբանության մեջ բազմաթիվ մշակույթների սկզբից քաղաքակրթության. Այս տեսակի հավատքի են առաջացել բազմաթիվ աստվածությունների հետ կապված մահվան, ինչպես, օրինակ, տեսնում եք ստորեւ.
Հունական Առասպելաբանություն
Hades
Աստված Hades ծնվել Կրոնոս եւ աստվածուհի Rhea, եղբայրների Poseidon, Hera, Զեւսի, Hestia եւ Demeter. Սկզբում Hades չէր աստված մեռելոց. բայց հաղթանակից հետո նա եւ իր եղբայրների Զեւսի եւ Poseidon Տիտանի, տիեզերքի բաժանվում է հետեւյալ Zeus ստացել երկինքը, այդպիսով դառնալով Աստծուն Olympus. Poseidon վերցրեց ծովը, դառնալով Տիրոջը օվկիանոսների. եւ Hades, մինչդեռ, մնաց դժոխք, դառնալով Տերը դժոխք. Հետեւելով այդ Underworld նույնպես կոչվում է «Hades", ստանալով նույն անունը, որպես իրենց ղեկավար.
Hades արդեն նկարագրվել է որպես անխիղճ վարպետ, ով բացառում է մահացածների համար, ովքեր չունեին հիմքերը գնալ Champs Elysees-. Իր կառավարության Hades է օգնել է բազմաթիվ բաներ, ինչպիսիք են երեք գլխավորությամբ dog Cerberus կամ մակույկավար Charon. Լրացուցիչ Queen Persephone կողքին (նրա զարմուհին, դուստր Զեւսի եւ Demeter), ով մինչ իր կնոջ առեւանգվել է նրան, իսկ ջոկելը ծաղիկներ եւ խաղում են իրենց հասակակիցների ոլորտներում Sicily ...
Ի տարբերություն նրանց, ովքեր օգտվում են խաղաղության Ելիսեյան դաշտերի, ովքեր դժոխքում չունեք տարբերակը վերադառնում է աշխարհում. Միասին մի քանի մահվան (Hercules եւ Theseus արել, բայց նրանք երկուսն էլ հերոսներ), որոնք փախել Hades, երբ համարձակվել ոտք է այն.
Hades իշխում է իր սեվ գահին մեջ մեծ պալատում. Նրանք առասպելների Hades ունի սաղավարտ Պահմտոցի, որ նրան ցիկլոպ, որ իր մեքենան է մութ, պարտադրելով եւ նետում չորս ուժեղ եւ սեւ ձի.
Ինչպես խորհրդանիշներից, սրանք հիմնականում նարգիզ եւ նոճի.
Thanatos
Thanatos է մարմնավորում է ոչ բռնի մահվան, բռնի մահվան գործադրվող կողմից Keres (սարսափելի կնոջ հոգիների, որ prowled է battlefields փնտրում վիրավորներին եւ ներկում). Լինելով խորհրդանշական լինելու, Thanatos էր (դիցաբանության մեջ Homer եւ Hesiod) կողմից մայրենի Nyx (Night) եւ եղբորը hypnos (The Dream), ով ասաց, փորձում է նմանակել իր ավագ եղբորը, plunged մեջ անտրամաբանական եւ քնում է մահկանացուներին, ովքեր ձեռք են նրան, քանի որ նա իբր ամեն գիշեր, եւ Thanatos քննարկել որը երկու յուրաքանչյուրը մարդ ...
Արտաքին տեսքը Thanatos հաճախ փոփոխվում է, որոնք ներկայացված են հետեւյալ կերպ. 1) թեւավոր երեխա, 2) Eros հետ հատել ոտքերի եւ inverted ջահը, 3) երեխան քնած է զենքի Nyx, 4) մի երիտասարդ մարդ իրականացնելու է բատերֆլայ (ներկայացնում է հոգին) կամ ծաղկեպսակ poppies (կապված աստված եւ նրա եղբայր է իր hypnagogic հատկություններով), 5) մի երիտասարդ թեւավոր սուր sheathed իր գոտին, 6) մի մարդ կամ երիտասարդ տղամարդ հագած սեւ եւ մի սուրը.
Macaria
The Macaria, որը հայտնի է, որ դուստրը Հերակլես, բայց մեկ այլ Macaria նշված Suda (բյուզանդական հանրագիտարանի մեծ s. X). Վերջինս Macaria աղջիկը Hades (մայրը չի նշվում), եւ հանդես է գալիս որպես մարմնավորում է օրհնված մահվան. Նույնիսկ մեկ աղբյուր է դնում այն որպես մասնավորապես, բարեպաշտ գործընկերոջ Աստված Thanatos.
Roman .Mitología
Dis Pater եւ Pluto
Dis Pater եւ Պլուտո են իրականում նույնն արարած. Originally Dis Pater («Rich Dad" - ի լատիներեն), եղել է chthonic աստվածն հարստության, պտղաբերության, գյուղատնտեսության եւ ընդերքը հանքային. Սակայն, քանի որ հույների ունեցել մականվան համար Hades կապված հարստության հետ կապված մետաղների եւ դժոխք, կամ դժոխք, որտեղ հռոմեական դիցաբանության (որը վերցնում է իր աստվածներին հունական դիցաբանության) Pluto ին տեղը Hades, երբեմն այն (Pluto), որը կոչվում է «Dis Pater» կամ պարզապես «Dis», քանի որ նախկինում աստված Dis Pater էր կլանված մեջ ինքնության Պլուտո.
Պլուտո էր, ըստ էության, նույնն է, Hades ծնվել Saturn (համարժեք Cronus) եւ Ops (Rhea համարժեք), առեւանգել կնոջը Proserpina (Persephone համարժեք) եւ ապրել դժոխք է (underworld), որտեղ նա ստացել եւ դատվելու են հոգիները նրանց, ովքեր չէին կարողացել գնալ Elysium.
Հիմնարար տարբերությունը Hades էր, որ, բացի լինելով աստված դժոխք, Պլուտո էր նաեւ աստվածն գանձերի վրայ, վերաբերվում այդ մշակաբույսերի եւ այդպիսի ապրանքների կամ մետաղներ, gemstones եւ այլ նման բաներ:
Արտաքին տեսքը Պլուտո էր, երբեմն մարդու մորուք եւ երկար, ծանր ածիլված եւ մռայլ, սեւ գավազան եւ կախարդական սաղավարտ ծածկված մաշկի. Երբեմն նա պատկերված է գահին սեվ, որը portrayed չորս սեւ ձի կամ Cerberus, երեք ղեկավարած շուն.
Mors
Mors է հռոմեական դիցաբանության էր մարմնավորում Մահվան Thanatos համարժեք հունական դիցաբանության. Mors կապված Մարսի, Հռոմեական աստծո պատերազմի. Pluto, աստված դժոխք. եւ Orc կամ ORCUS, մի քիչ երկիմաստ գործիչ, ով, որն օգտագործվում է ներկայացնել դեւ պատժելու կոտրված տալը, այլեւ միեւնույն Պլուտո ...
Մի մարտական պատմության Մորս Hercules փրկել կնոջ ընկերոջը, իսկ մյուս պատմություններից Մորս հանդես է գալիս որպես Պլուտոնի ծառայի զբաղվող ուղեկցելով հոգիները դարպասի դժոխք.
Նշում:
Ճակատագրի հետ նույն հատկանիշները գոյություն անվան տակ «բոլորի ճակատագրի» է հունական դիցաբանության, չի համարվում աստվածուհիներին մահվան այլ personifications աստվածուհիներին ճակատագրի կամ Wyrd. Նրանք պատասխանատու վերահսկող փոխաբերական շարանը կյանքի մահկանացուներին եւ անմահների (անմահությունը հունական աստվածների հարաբերական էր: Նրանք չէին կարող սպանել մահկանացու, այլ ուրիշ աստվածների), նույնիսկ վերահսկման շարանը Յուպիտեր. Կային երեք Fates: Nona (Clotho հունական դիցաբանության), որը spun շարանը է ճախարակ է օգտագործել. Տասներորդ (Lachesis հույների), որը միջնորդ շարանը մի փայտով. եւ Morta (Atropos հույների), որը կտրել թեմա որոշելու, թե երբ եւ ինչպես ինչ - որ մեկը մահացել է:
Babylonian .Mitología
Nergal եւ Ereshkigal
Ereshkigal դուստրն էր աստծո Անու (արքան է աստվածների եւ աստծո երկնքի) եւ քրոջ Ishtar (աստվածուհի սիրո, սեռից, պտղաբերության, կյանքի եւ պատերազմի). Նա ապրել երջանիկ երկնքում մինչեւ մեծ վիշապը Kur առեւանգել նրան եւ տարել նրան դժոխք, որ տեղում որը դարձավ թագուհին, դառնալով աստվածուհի դժոխք կամ մահացած.
Սկզբում նա թագաւորեց մենակ մինչեւ Nergal հանդիպել եւ միացել նրան, որ կան տարբեր վարկածներ: Այդ տարբերակները, որ:
Habíase կազմակերպել խնջույք է աստվածների երկնքի եւ Անու, Ereshkigal հաշվի առնելով, որ իր դուստրը էր դժոխք, դեսպանորդի ուղարկվել է փոխանցել Kakka Ereshkigal լուրեր խնջույքին եւ այն կարող է գալ ձեզ համար.
Kakka ապա անցել է յոթ դարպասները դժոխքի հասնել գահին Ereshkigal. Լսելով ուղերձը Անու, Ereshkigal ուղարկեց իր հրեշտակին եւ որդի (ունեցել Enlil, հայր Ներգաղը ...) Namtar դեպի երկինք. Սակայն, մեկ անգամ Namtar հասել երկինք, Nergal լրջորեն վիրավորել նրան, որպեսզի իր հորեղբոր, որ իմաստուն աստված Ea (ստեղծող մարդկության), Nergal ուղարկեց իր զարմիկի դժոխք, որ նա ներողություն է Ereshkigal.
Դժոխք, Nergal եւ Ereshkigal կրքոտ միմյանց եւ ւհորինգ յոթ ամբողջ օր, որից հետո Nergal, եւ գոհ, գաղտնի մազապուրծ մահճակալ վերադառնալ երկինք. Գիտակցելով, որ Ereshkigal դեսպաիրեդ ու կատաղեց, սպառնալով շատ Anu ուղարկել ժողովրդին իր թագավորության երկրի վրա, մինչեւ որ մի շարք դեպքերի գերազանցել է ապրելու, քանի դեռ NERGAL regresase նրա հետ եւ նրա սիրեկանի դուրս Forever ...
Հետո սովորում է սպառնալիքի, Nergal էր բուռն եւ կազմակերպված ռազմական արշավախմբի (ասում են, որ 14 Դեմոններ) տապալելու Ereshkigal. Nergal ապա իջեցրեց իր զորքերը, խախտելով յուրաքանչյուր յոթ դարպասների հասնել գահին Ereshkigal. Այնտեղ, Nergal նրան է մազերի եւ բարձրացրեց, բայց Ereshkigal խոստովանեց իր սերը, նա առաջարկել է նրան եւ առաջարկել կիսել նրա կառավարությանը դժոխք. Տեսնելով վերաբերմունքը Ereshkigal, Nergal էր տեղափոխվել, ազատ է արձակվել նրան, լաց եւ ուրախությամբ ընդունեց առաջարկը աստվածուհի: Այդ ժամանակից ի վեր, այնպես էլ նրանք միասին իշխում աշխարհը մահացած.
Ինչ վերաբերում է որոշ առանձին կերպարների Nergal (ծնվել է բռնաբարության Ninlill ձեռքում Enlil), այն է, որ պետք է սթափ հայտնվելը արեւի աստծո utu ներկայացնող կեսօրին եւ ամառային արեւադարձ, մի ժամանակ երաշտ, ոչնչացման, սով եւ մահ ... Concordantly այդ Ներգաղը ոչ միայն աստվածն մահացած եւ դժոխք, բայց մի Աստուած պատուհասներից, ժանտախտով, ոչնչացման եւ պատերազմի. Ահա թե ինչու այն հաճախ ներկայացվում է որպես գործիչ մի մարդու մարմնի իրականացնող սուր եւ / կամ գավազան, որն ունի երկու առյուծի գլուխ ու ոտքերը փաթաթված մի տեսակ փաթաթել.
Եգիպտական .Mitología
Anubis
Երբեմն պատկերված են որպես մի շուն ուղեկցող Isis, Anubis սովորաբար portrayed որպես մարդ սեւ շնագայլ գլխին (հետեւաբար, նրա քահանաները հագնում դիմակներ շնագայլ) եւ ունի թագավորական գավազանը. Սա արտացոլում է այն փաստը, որ շնագայլ, իրենց սովորության փորում գերեզմանները սննդի էր կապված մահվան եգիպտական պատկերներ. Բայց տրամաբանությունը ներկայացուցչական սեւ նույնպես կարեւոր դեր, քանի որ եգիպտացիները այս գույնը ներկայացնում է փտում մարմինների, խավարի ու մահվան, սակայն իր հերթին դա գույնը պարարտ հողի եւ մեկ գույներով է ներկայացնել յարութեան. Ինչ վերաբերում է, թե ինչու է այն երբեմն պատկերված է որպես մի շուն, որը պայմանավորված է նրանով, որ շունը կենդանի կարող է տեսնել, թե ցերեկը, եւ մթության մեջ գիշերը, որը կարող է ներկայացնել երկակիություն մահը / հարությունը Anubis սեփական. Ի վերջո, շատ ավելի պակաս հաճախ (Heliopolis օրինակ) Anubis էր նկարել նման է օձի, կենդանու, որը միանգամից չար ու պաշտպան եգիպտական symbology.
Նախկինում Anubis էր մեծ Քանոն duat, եգիպտացի աշխարհը մահացած. Սակայն, հետո սպանել Seth եւ նրա minions, Osiris էր հարություն է ISIS, բայց չի կարող վերադառնալ աշխարհում ապրելու, այնպես որ նրանք մնացել են աշխարհում մահացածների եւ ավելի կարեւոր է, քան Anubis դարձավ առաջին հրամանը դժոխք, բեռնաթափման հետո դատել մահացած. Այսպիսով Anubis դառնում աջ ձեռքը Osiris, որ կատարողի իր դատողությունների եւ պատասխանատու է հետեւյալ խնդիրները `1) Սկզբում զմռսել եւ հոգ մարմինների փարավոնների, եւ նա ստացել է կոչում« embalming աստվածների "հետո օգնելով Isis է զմռսել է Osiris. ավելի ուշ, ինչպես էվոլյուցիայի կրոնական համոզմունքների, Anubis դարձավ «Աստված mummification», եւ հանձնարարել է ուղեկցել մահացած (ընդհանրապես եւ ոչ միայն փարավոնների) դատարանում. 2) կիրառել ձեռքերը հեռացնել մեռած սիրտը, դնում է scarab Ամուլետ սիրտը տեղում եւ սրտի վճիռը պետք է լինի ծանր. 3) Monitor հետ Horus հավասարակշռություն, երբ սրտերը կշռադատված ընթացքում վճիռը Osiris. 4) Պաշտպանել embalmers քահանաներին. 5) Ըստ որոշ տեքստերի, որոնք մահացած է AfterLife է Moonlight. 5) Համապատասխանում աղերսները պաշտպանության մեռած. 6) «վերջին շրջանում» աջակցել հանդիպումների solicitasen սերը spells ձեր առավելություն, որ.
Osiris
Osiris է եգիպտական աստված բերրիության, վերածնում է Nile, գյուղատնտեսության եւ բուսականությամբ: Սակայն, հատկապես այն բանից հետո, առասպելն իր մահվան եւ հարությունը, Osiris դարձավ աստված մահվան, հարության եւ դատաստանի վրա Հոգիների է հեռացել. Այդ պատճառով է, որ առասպել վերը անկյունաքարը Եգիպտոսի eschatology եւ ծննդյան բարոյական դերի եգիպտական կրոնի, քանի որ այն գաղափարները լավ (անձնավորված Osiris), չար (անձնավորված է Seth), որտեղ նրանք մտնում, հարությունը Աստվածության եւ իր հաղթանակի նկատմամբ չար ու մահվան, իսկ հաստատումը այդ աստվածության որպես օրինակ վճռի հետ կապված ճակատագրի մարդու մահից հետո.
Դուք առասպելը, որ բարի եւ իմաստուն թագավորը Osiris (դիցաբանության, ոչ թե իրականություն), որ Եգիպտոսի քաղաքակիրթ մարդիկ դասավանդման գյուղատնտեսության, սահմանելով արդար օրենքները եւ դրանք պաշտել աստվածների, ստեղծելով կրոն. Այս ամենը, առանց դիմելու ստիպել են ճնշման.
Ավարտելուց հետո իրենց աշխատանքը, Osiris ձախ տարածելու իր ուսմունքները այլ երկրներ, թողնելով Isis որպես Քանոն Եգիպտոսի. Սակայն, երբ Osiris վերադարձավ, նրա խանդոտ եղբայրը Seth եւ նրա 72 ուղեկիցները արգելափակված Osiris է կրծքավանդակի վիճակում, ապա նետում այն է Nile խեղդել. Բարեբախտաբար Isis փնտրել ու գտել կրծքավանդակի, բերելով նրան, բայց չի օգնում, որքան Seth գտել կրծքավանդակի, վերցրեց մարմինը Օսիրիս եւ կտրել նրան կտոր եւ ցրված ամբողջ Եգիպտոսում ...
Առանց տալով, Isis reassembled մարմնի եւ վերականգնվել կյանքը Osiris, օգտվելով նրա որդի հմայքը, եւ նա գտել է իր բոլոր կտորները, բացառությամբ իր պենիս. Որ տղան Horus, որը հետագայում վրեժխնդիր մահը իր հոր, տապալելու Seth եւ զավթման վերահսկողությունը Եգիպտոսի. Osiris, չնայած որ բարձրացել է, նա չի կարող վերադառնալ կենդանի աշխարհին եւ գնաց դժոխք, դառնալով դատավոր հոգիների եւ Քանոն AfterLife. Ահա թե ինչու է, որ կրոնական մեկնաբանության առասպելի, կենդանի փարաւոնի (խորհրդանշական) եւ նույնացվում է Horus, մեռնում է, Osiris (նաեւ խորհրդանշական), համաձայն որի ձեւի է երկրպագեցին. Չնայած եւ ավելի ընդհանուր մակարդակը, Osiris խորհրդանիշն անմահության եւ հարության, եւ դա է պատճառը, որ որոշակի փուլում Հին Եգիպտոսում մահացել վերածվում Osiris.
Վերջապես, ընդհանուր առմամբ, ներկայացված mummified Osiris կանաչ մաշկի վրա, աշխատակազմի, մի մտրակ կամ գավազան եւ պսակ. կամ Osiris հայտնվում է կենդանիների տեսքով, ինչպես կոկորդիլոս, մեծ ձուկ, շուն, որը heron կամ սեւ ցուլի կոչվում է "Bull Արեւմուտքի», նա արտահայտում է իր տիտղոսը թագավորում է դժոխք, քանի որ Արեւմուտքի եգիպտական խորհրդանիշ դուրս.
Aztec .Mitología
Mictlantecuhtli
Mictlantecuhtli, որի անունը նշանակում է «Տերը mictlan» համար Aztecs էր գլխավոր աստվածն մեռելոց, եւ Քանոն mictlan, իսկ ամենացածրը տարածքը ինը, որը կազմել է Aztec underworld.
Եղանակներ, որը ներկայացված Mictlantecuhtli միշտ սարսափելի Արյան ծածկված կմախք կամ մարդկային գործիչ գանգի ղեկավարի եւ խոշոր ատամները, երբեմն eyeballs իրենց վարդակների. Երբ այն դարձավ հիթ, այն զարդարված Բու փետուրները եւ թղթային պաստառներով, զենք օգտագործվում է հայտնվել ագրեսիվ քայլը (առաջարկել պատրաստակամություն է ոչնչացնել բոլոր նրանց, ովքեր գալիս են ձեր ներկայությամբ), եւ երբեմն նրանք տեղադրված սանդալներ ցույց իրենց ավագ , Չնայած նրան, որ ամենավատ հերթին էր մանյակ մարդու աչքերը, որ համապատասխանում է իր ականջի ոսկրային, կամ սիմվոլիկ ձեւով որոշակի ձեռագրերում ներկայացված հսկայական ծնոտի բաց ստանալ իրենց jaws գցել ընթացքում Օրվա աստղը ...
Պաշտամունքը այս աստծու այնքան սարսափելի էր, քանի որ այն տեսքը, դա, մասնակիցները զոհաբերել զոհերին եւ ուտում միս են մորթում են տաճարի հիմքերով.
Թագավորությունը Mictlantecuhtli (mictlan) էին հոգիները, ովքեր մահացել են այլ ձեւերի ջրի հետ կապված, մահվան պայքարի ծննդաբերության կամ զոհի մահվան. Բայց այնտեղ նրանք պետք է ճանապարհորդել երկար եւ բուռն »ճանապարհը մահվան», նվազման առաջին իններորդ մակարդակին, դրանով էլ չի անցել թեստերը եւ անհետացել կամ կարող են պահպանված լինել եւ անվերջ հանգիստ (ոչ երջանկություն) mictlan, սովորաբար պատկերվում է որպես բավական տխուր, սակայն, ըստ Sahagun (տեքստային մեծ նշանակություն), հետո իր ճանապարհորդության - ից արեւելք արեւմուտք արեւի աստված (արեւը) լուսավորված տարածաշրջան մահացածների բերելով մայրամուտն բնակիչների համար դժոխք.
Mictecacihuatl
The կինը Mictecacihuatl Mictlantecuhtli, որը իշխում նրա mictlan, բնակեցման չարաբաստիկ տուն, առանց պատուհանների. Mictecacihuatl կապված spiders, owls եւ bats, բոլոր բաներում հետ կապված ասպեկտների դժոխք է ստորգետնյա եւ մութ.
Առասպելը, որ Mictecacihuatl զոհաբերել երեխային, անցնում այն դառնալ Lady մահացած է. Նմանապես, Aztecs, որ նա հետեւում է ոսկորները մահացածների եւ թաղման նախագահությամբ փառատոներ համոզմունքն այն է, որ մասամբ պահպանվել է համաժողովրդական բանահյուսության որոշ ոլորտներում Մեքսիկայում, որտեղ նա դեռեւս գտնվում է կապված նման ավանդույթներին.
Արտաքին տեսքը նման է Mictecacihuatl իր ամուսնուն, որ սովորաբար պատկերված է հյուծված մարմինը մի գանգ ղեկավար եւ բաց ծնոտի կուլ տալ աստղերը ընկնում ամբողջ օրը.
Maya .Mitología
Yum Kimil
Նաեւ հայտնի է որպես Ah Puch, Kimil Yum հիմնական Mayan աստված մահվան եւ ունի կոչում է «վարպետի մահվան». Նա թագավորը Xibalba, կամ վերջին ինը մակարդակներում Xibalba. Պատճառն այս անորոշության է այն փաստը, որ «Yum Kimil» եւ «Ah Puch» են անուններ, որոնք կապված տարբեր ինքնությունների տարբեր վարկածների Մայա առասպելի տրվել է անձնավորում մահվան. Այնպես որ, շատ աղբյուրներ դարձնում հստակ դժվարությունը որոշելու, թե ով է դա, թե Yum Kimil Ah Puch, որ դժվարությունը, որ դոկտոր Մարթա Najera Իլյա Coronado (գիտաշխատող կենտրոնի Մայա հետազոտությունների UNAM) հայտարարել է, որ լավ է իր հոդվածում From Առասպել է ծիսակատարություն. Սրանք էին նրա խոսքերը: << հիմնական աստվածները մահվան պատկերված են կենդանակերպ էակների, որը պայմանավորված է իր գոյության Մայա պանթեոն արձագանքում հիմնական մտահոգությունները մարդկանց համար իր մահը, որը բխում համոզմունքները ճակատագրի այլ կենդանի էակների. Այդ առնչվող մահվան եւ քրեական աստվածների, կա մեկը, որ մահը ինքը եւ ստանում է մի քանի անուններ, գաղութային Yucatecan գաղութային աղբյուրներից: Ah Puch «fleshing» Kisin "The փքուն ճոռոմ" Hun ahau «Մեկ Տեր» Yum Kimil «Տերը մահվան». մեջ Quiche: Hun եկավ «Մեկ Մահ» եւ եկել Vucub «Յոթ Մահ» Այս աստված է ձեռագրերի որպես գանգի պատկերով, մի կմախք կամ մարդկային դիակների Rotting >>
Ի վերոհիշյալ հոդվածում, դոկտոր Մարթա նաեւ պնդում է, որ Mayan աստվածները դժոխք խորհրդանշում տարբեր էներգիաների մահվան, լրացնում կենսական ուժերը տիեզերք են իրենց բնույթով եւ որտեղ նրանք ապրում (հակառակը, եւ լրացնում է երկինք), եւ Մեծ թատրոնը ունի իր ազդեցությունը Երկրի վրա, որտեղ հետ միասին երկնային ուժերի ապահովելու դիալեկտիկական ոչնչացման ստեղծման / կյանք-մահ. Այս առումով, Yum Kimil կապված գիշերային, հիվանդությունների եւ ներսում դժոխք, մասնավորապես ստորին շերտերի ինը. Ի վերջո, մի քիչ հայտնի Դոկտոր Մարթա պարզ է, որ Mayan աստված մահվան պատկերված կենսական առանձնահատկություններ (աչքերը լայն բաց, ձեռքերով որոշակի պաշտոն, եւ այլն), որ Maya, ինչպես եւ մյուս հին քաղաքակրթությունների հետ animistic բնությունը, մահը չի երեւում, քանի որ ոչնչություն, դատարկություն կամ զուտ բացակայության կյանքի դիտվում է որպես ակտիվ ուժ, որպես էներգետիկ խաղում թշնամական դեր է կյանքի տիեզերք, դեմ է մի հարաբերակցության Դիալեկտիկական փոխլրացման համար անհրաժեշտ հավասարակշռության տիեզերական ամբողջությամբ.
Հիմա ինչ են համաժողովրդական ավանդույթները, ենթադրվում է Յամ Kimil պտտվում էին կողքին տներ որ հիվանդ է եւ հանգեցնել թանկ որս Xibalba. Նրանց ներկայությունը այդ դեպքերում նկատելի էր միջոցով ձայնային զանգերը. Երբ զարհուրելի Աստուած մոտ էր, ես կարող եմ անել, որ աղաղակ կամ սգում այնքան ճնշող մեծամասնությունը շփոթեցնող Յամ Kimil մեջ մտածելով, որ նա եղել է Xibalba, որից հետո նա անցել է.
Celtic .Mitología
Donn մութ
A Donn հայտնի է որպես Donn Firineach («Donn Ճշմարտության»), եւ որպես «թագավոր է Fairies Donn», բայց նաեւ «Donn մթության», աստծո մահվան. Կան ուստի երեք դիցաբանական կերպարներ Donn. Առաջին երկու հիմնված են առասպելի լեռան Donn, որից նա եւ նրա օգնականները (fairies) զգուշացնել ամպերը հավաքվում infallibly եւ միշտ ճիշտ է, որ, մասնավորապես, եղանակը իրադարձություն է գալիս. Տարբեր դեպքում այն է, որ Donn մութ, ծագել է հինավուրց էպոսի.
Skimping մանրամասները, պատմությունը շարունակվում է, որ Donn էր ռազմական առաջնորդ Milesians Իռլանդիա ընթացքում ներխուժումը կատարվել է վրեժխնդիր մահվան պատրիարք Mil. Այդպես պատահեց, որ Milesians էին (մոտ Իռլանդիայի ափին) որոշ կղզու Իռլանդիայի տվել երեք տարբերակ: ներկայացնել, դա պայքար, կամ ծախսել ինն օր կղզու վրա եւ գնալ ավելի ուշ: Հաշվի առնելով, որ եւ հիմնված վճռի Amirgin, բանաձեւը պետք է թողնելով ինն օր, սակայն վերադարձել ուշ է վայրէջք եւ ներխուժում դժվար. Սակայն, երբ վերադառնում է ժամանակավոր բռնկվել եւ նավը Donn sank է ուժեղ քամիների, որոնք եկել եւ առանձնացված են մնացած նավատորմի անմիջապես հետո Donn ասել է, «Ես տակ բերան սրով եւ նիզակով ռազմիկներ ովքեր երկրի վրա, բայց թույլ տվեք բեռնաթափել »
Այսպիսով, Donn եւ նրա անձնակազմը զոհվել է մոտ Dumhacha կղզյակ, կղզյակ, որի վրա հետագայում թաղված. Հետեւաբար, ժամանակի ընթացքում կղզու հայտնի էր որպես «տանը Donn». Այս լեգենդ-առասպելի, որ Donn էր կարգավորվել է Րոքի կղզում առաջացել, զգուշացնելով, որ ոչ ոք չի գալիս մյուս աշխարհում, առանց անցնում ձեր տուն, որը նա առաջարկել է որպես ժամանակավոր սանդուղքահարթակ է բոլոր նրանց համար, ովքեր մահացել են. Ինչպես երեւում է, այդ առասպելն խորհրդանշական մեկնաբանության փաստացի պատմություն է, քանի որ կղզու ունի ձեռք Donn Իռլանդիայի ափին եւ ամբողջ բաց ծովում ներկայացնող մի բան է համաշխարհային ճակատագիրը հոգիների եւ այլ աշխարհն է ապրելու.
Morrigan
Morrigan է Celtic աստվածուհի մահվան, պատերազմի եւ ոչնչացման, այլեւ սիրո, սեռից եւ պտղաբերության. Նա, իհարկե, բարդ աստվածուհի, քանի որ այն կարող են badb, macha եւ Nemain աստվածուհիների, սովորաբար մեկնաբանվում է որպես ասպեկտների Morrigan մի աստվածուհի որը մայր, դուստր եւ lover, կամ աղջիկը, մայրը եւ կինը:
Morrigan արտաքին տեսքը փոփոխվում է եւ հավատում է, որ հնարավորություն փոխելու ձեւավորել. Սակայն, ելնելով տարբեր ասպեկտների իր բնույթով այն հաճախ ներկայացված է որպես գեղեցիկ կին կամ հին կախարդ, որպես ռազմիկ կին լիարժեք զինվորական հագուստ կամ որպես ագռավ կամ մեծ ագռավի, քանի որ, ըստ առասպելական պատմություններ Morrigan ռազմի դաշտում, ինչպես մի հսկա ագռավ, չնայած երբեմն այն չի կարգով է սառցե քամու, որ հետեւում է արյունահեղությունը.
Morrigan օգտագործվում է վկայակոչել մեջ ճակատամարտի խաղում պատերազմի horns, որոնք ընձեռում պաշտպանությունը, որը բաղկացած է մի անմիջական հարձակման է թշնամին, բայց այս ազդեցությունը (tending է թուլացնել եւ չեն կատարել մրցակցին), մի ժամանակ, Key պայքար. Եվ, չնայած իր բարդության, Morrigan էր հիմնականում աստվածուհի պատերազմի ու մահվան, որպեսզի գանգեր զոհվածների պայքար կոչվում էին «acorns Morrigan»
Ory Dead - Anteghyakut’yan , ovk’yer nshum . 999 -y 1000 mard , ovk’yer tonum yen ayn ch’giten vernagiry:
Andzamb da ch’i anhangstats’nel indz , kam dur ch’yen galis indz, ory mahats’ats , nman depk’yerum ka imanal :
Inch’ vrats’akan indz e tgitut’yuny ayn mardik, ovk’yer nshum ory merrelots’.
I 1800 mer t’vagrut’yunits’ arraj yev pashtamunk’ mahvan nshvets’ Mek’sikayum, inch’pes artats’volvats e Aztec Calendar gtnvum e t’angaranum mardabanut’yan . I Mesoamerica ch’ein Kat’volik pahin usti voch’ mi kap ch’uni , t’ye inch’ e ayzhm nshvum e, hastatum e kat’volik yekeghets’u. Ays kharrnurd , yerb ispanakan zhamanel e Amerikayum :
Mahats’atsnery yekel ir mahy , yst tarber apastaranner ch’i , t’ye inch’ yen arel kyank’um :
The Tlalocan : drakht e andzrev asttso Tlaloc . Ayntegh yerekhanery zohaberel e astvats kzhamani , i t’ivs aylots’ ,.
The Omeyocan : drakht arevi , vory varel e paterazmi asttso Huitzilopochtli . Aystegh galis gerinerin yen zohaberel , yev ayln:
Mictlan : vichakvats e merrnel e bnakan mahov. bnakets’vats Mictlantecuhtli yev Mictecacíhuatl , ter yev tikin mahvan . Da mi shat mut’ senyak arrants’ patuhanneri , vory aylevs hnaravor e herranal.
The Chichihuacuauhco : merrats yerekha unenal mi tsarr , vori masnachyughery t’ats’ kat’ kerakrel irents’.
Prehispanic gerezmanatnern ughekts’vel yen zohaberut’yunnerov parunakogh yerku tesaki obyektneri : Nrank’, ovk’yer , kyank’um , arden ogtagortsvum e merrats, yev duk’ karogh yek’ anhrazhesht e drants’ yndunumits’ dzhokhk’.
«Yet’ye hogin mtatsum , khghchi , yev kogni mez , vor menk’ ch’unenk’ dzerrk’ diaky »
Yet’ye harts’nek’ ays mardkants’, ovk’yer ts’ankanum yen ayn nshum , voch’ vok’ ch’giti, t’ye da voch’ t’ye avandabar tonum nrants’ gitelik’nery, yev yet’ye duk’ nshum e, vor duk’ nshum bayts’ ch’yen hargum nran o_O viravorel .
Yes yekel yem ayn yezrakats’ut’yan , vor mardik misht tget anhandurzhogh mard e ( ays harts’um e, vor yerkusn el p’astaban ) im kyank’um yes miayn gtel e mi k’ani mardkants’, ovk’yer karogh yen banakts’yel kartsik’neri p’vokhanakmany , arrants’ irakanum hardzakumnerits’. Enrique Krause . Yev im amenamot ynkernery. Aysteghits’ durs e nvaz .
Amenatarorinakn ayn e, vor mievnuyn zhamanak nshum e Druids , hrromeats’ineri , vor Mek’sika , yegiptats’inery , Aztecs , yev mi k’ani ayl , mahvan cults .
Harts’n ayn e, t’ye ov sovorets’rets’ nrants’ ays kam teghadrel hamadzaynut’yan . Ch’ka ayl Lucifer (satanan ) yev nra deveri pataskhan. Da shat tsitsagheli e , t’ye inch’pes yen mardik mtatsum mahvan , bayts’ voch’ Satanan havatum , vor AfterLife , bayts’ ch’i havatum Asttsun :
Yev sa ayn patcharrov, vor ayn uni varaguyri ir mtk’um ch’i havatum Asttsun :
Ayn Druids ein anum zohaberut’yunner Teutates , Esus yev Taranis Kendanakerp verjuyt’nerov yen , hamapataskhanabar , yst drowning , kakhvats yev kraky . ( Tes yerrakoghm mahvan ):
Hrromeats’inery teghadrvats voreve gerezmannery hangist u miaynak , sakayn bankery chanaparhneri durs k’aghak’nerum , vortegh ants’vordnery karogh yen khorhel u hianal instead. Ayn naev , vor hoginery mahats’ats yen sovats u tsarav , yev, hetevabar stipvats yenk’ utelik’ yev ympelik’. I shirmak’arin teghadrvats kanonavor zohaberut’yunnerov dzu , lobu, vospi yev gini. Yerbemn ants’k’yer yen dambaranneri bats’vets’in lts’nel ginin nersum. Ginu arrajarkel , k’ani vor da yeghel e harmar p’vokharinel aryan mej, sireli ympelik’ e mahats’ats. Sakayn, hugharkavorut’yan zhamanak yev hatuk arrit’nerov kendanineri ein zohaberel yev aryan zohaberut’yun er .
_________
Gaghap’ary dzhokhk’ , kam parzapes mi tegh vichakvats e bnakets’vats mahats’ats mi ban e , vory yeghel nerka e kroni yev dits’abanut’yan mej bazmat’iv mshakuyt’neri skzbits’ k’aghak’akrt’ut’yan. Ays tesaki havatk’i yen arrajats’yel bazmat’iv astvatsut’yunneri het kapvats mahvan , inch’pes, orinak, tesnum yek’ storev.
Hunakan Arraspelabanut’yun
Hades
Astvats Hades tsnvel Kronos yev astvatsuhi Rhea , yeghbayrneri Poseidon , Hera, Zevsi , Hestia yev Demeter . Skzbum Hades ch’er astvats merrelots’ . bayts’ haght’anakits’ heto na yev ir yeghbayrneri Zevsi yev Poseidon Titani , tiezerk’i bazhanvum e hetevyal Zeus stats’yel yerkink’y , aydpisov darrnalov Asttsun Olympus . Poseidon verts’rets’ tsovy, darrnalov Tirojy ovkianosneri . yev Hades , minch’derr, mnats’ dzhokhk’ , darrnalov Tery dzhokhk’. Hetevelov ayd Underworld nuynpes koch’vum e « Hades " , stanalov nuyn anuny, vorpes irents’ ghekavar .
Hades arden nkaragrvel e vorpes ankhighch varpet, ov bats’arrum e mahats’atsneri hamar, ovk’yer ch’unein himk’yery gnal Champs Elysees-. Ir karravarut’yan Hades e ognel e bazmat’iv baner, inch’pisik’ yen yerek’ glkhavorut’yamb dog Cerberus kam makuykavar Charon . Lrats’uts’ich’ Queen Persephone koghk’in (nra zarmuhin , dustr Zevsi yev Demeter ), ov minch’ ir knoj arrevangvel e nran , isk jokely tsaghikner yev khaghum yen irents’ hasakakits’neri volortnerum Sicily ...
I tarberut’yun nrants’, ovk’yer ogtvum yen khaghaghut’yan Yeliseyan dashteri , ovk’yer dzhokhk’um ch’unek’ tarberaky veradarrnum e ashkharhum. Miasin mi k’ani mahvan ( Hercules yev Theseus arel, bayts’ nrank’ yerkusn el herosner ), voronk’ p’akhel Hades , yerb hamardzakvel votk’ e ayn.
Hades ishkhum e ir sev gahin mej mets palatum. Nrank’ arraspelneri Hades uni saghavart Pahmtots’i , vor nran ts’iklop , vor ir mek’yenan e mut’ , partadrelov yev netum ch’vors uzhegh yev sev dzi.
Inch’pes khorhrdanishnerits’ , srank’ himnakanum nargiz yev nochi .
Thanatos
Thanatos e marmnavorum e voch’ brrni mahvan , brrni mahvan gortsadrvogh koghmits’ Keres ( sarsap’yeli knoj hogineri , vor prowled e battlefields p’ntrum viravornerin yev nerkum ). Linelov khorhrdanshakan linelu, Thanatos er ( dits’abanut’yan mej Homer yev Hesiod ) koghmits’ mayreni Nyx ( Night ) yev yeghbory hypnos (The Dream ), ov asats’ , p’vordzum e nmanakel ir avag yeghbory , plunged mej antramabanakan yev k’num e mahkanats’unerin , ovk’yer dzerrk’ yen nran , k’ani vor na ibr amen gisher, yev Thanatos k’nnarkel vory yerku yurak’anch’yury mard ...
Artak’in tesk’y Thanatos hachakh p’vop’vokhvum e , voronk’ nerkayats’vats yen hetevyal kerp . 1) t’yevavor yerekha , 2) Eros het hatel votk’yeri yev inverted jahy , 3) yerekhan k’nats e zenk’i Nyx , 4) mi yeritasard mard irakanats’nelu e baterflay ( nerkayats’num e hogin ) kam tsaghkepsak poppies ( kapvats astvats yev nra yeghbayr e ir hypnagogic hatkut’yunnerov ), 5) mi yeritasard t’yevavor sur sheathed ir gotin , 6) mi mard kam yeritasard tghamard hagats sev yev mi sury.
Macaria
The Macaria , vory haytni e , vor dustry Herakles , bayts’ mek ayl Macaria nshvats Suda ( byuzandakan hanragitarani mets s . X ). Verjins Macaria aghjiky Hades ( mayry ch’i nshvum ), yev handes e galis vorpes marmnavorum e orhnvats mahvan. Nuynisk mek aghbyur e dnum ayn vorpes masnavorapes, barepasht gortsynkeroj Astvats Thanatos .
Roman .Mitología
Dis Pater yev Pluto
Dis Pater yev Pluto yen irakanum nuynn ararats. Originally Dis Pater (« Rich Dad " - i latineren ), yeghel e chthonic astvatsn harstut’yan , ptghaberut’yan , gyughatntesut’yan yev ynderk’y hank’ayin . Sakayn , k’ani vor huyneri unets’yel makanvan hamar Hades kapvats harstut’yan het kapvats metaghneri yev dzhokhk’ , kam dzhokhk’ , vortegh hrromeakan dits’abanut’yan ( vory verts’num e ir astvatsnerin hunakan dits’abanut’yan ) Pluto in teghy Hades , yerbemn ayn ( Pluto ), vory koch’vum e « Dis Pater » kam parzapes « Dis », k’ani vor nakhkinum astvats Dis Pater er klanvats mej ink’nut’yan Pluto .
Pluto er , yst eut’yan, nuynn e, Hades tsnvel Saturn (hamarzhek’ Cronus ) yev Ops ( Rhea hamarzhek’ ), arrevangel knojy Proserpina ( Persephone hamarzhek’ ) yev aprel dzhokhk’ e ( underworld ), vortegh na stats’yel yev datvelu yen hoginery nrants’, ovk’yer ch’ein karoghats’yel gnal Elysium .
Himnarar tarberut’yuny Hades er, vor , bats’i linelov astvats dzhokhk’ , Pluto er naev astvatsn gandzeri vray, verabervum ayd mshakabuyseri yev aydpisi aprank’neri kam metaghner , gemstones yev ayl nman baner :
Artak’in tesk’y Pluto er, yerbemn mardu moruk’ yev yerkar, tsanr atsilvats yev mrrayl , sev gavazan yev kakhardakan saghavart tsatskvats mashki. Yerbemn na patkervats e gahin sev , vory portrayed ch’vors sev dzi kam Cerberus , yerek’ ghekavarats shun.
Mors
Mors e hrromeakan dits’abanut’yan er marmnavorum Mahvan Thanatos hamarzhek’ hunakan dits’abanut’yan. Mors kapvats Marsi , Hrromeakan asttso paterazmi . Pluto , astvats dzhokhk’ . yev Orc kam ORCUS , mi k’ich’ yerkimast gortsich’, ov , vorn ogtagortsvum e nerkayats’nel dev patzhelu kotrvats taly , aylev mievnuyn Pluto ...
Mi martakan patmut’yan Mors Hercules p’rkel knoj ynkerojy , isk myus patmut’yunnerits’ Mors handes e galis vorpes Plutoni tsarrayi zbaghvogh ughekts’yelov hoginery darpasi dzhokhk’.
Nshum:
Chakatagri het nuyn hatkanishnery goyut’yun anvan tak « bolori chakatagri » e hunakan dits’abanut’yan , ch’i hamarvum astvatsuhinerin mahvan ayl personifications astvatsuhinerin chakatagri kam Wyrd . Nrank’ pataskhanatu verahskogh p’vokhaberakan sharany kyank’i mahkanats’unerin yev anmahneri ( anmahut’yuny hunakan astvatsneri haraberakan er : Nrank’ ch’ein karogh spanel mahkanats’u , ayl urish astvatsneri) , nuynisk verahskman sharany Yupiter. Kayin yerek’ Fates : Nona ( Clotho hunakan dits’abanut’yan ), vory spun sharany e chakharak e ogtagortsel . Tasnerord ( Lachesis huyneri ) , vory mijnord sharany mi p’aytov . yev Morta ( Atropos huyneri ), vory ktrel t’yema voroshelu, t’ye yerb yev inch’pes inch’ - vor meky mahats’yel e :
Babylonian .Mitología
Nergal yev Ereshkigal
Ereshkigal dustrn er asttso Anu ( ark’an e astvatsneri yev asttso yerknk’i ) yev k’roj Ishtar ( astvatsuhi siro , serrits’ , ptghaberut’yan , kyank’i yev paterazmi ). Na aprel yerjanik yerknk’um minch’yev mets vishapy Kur arrevangel nran yev tarel nran dzhokhk’ , vor teghum vory dardzav t’aguhin , darrnalov astvatsuhi dzhokhk’ kam mahats’ats.
Skzbum na t’agaworets’ menak minch’yev Nergal handipel yev miats’yel nran , vor kan tarber varkatsner : Ayd tarberaknery , vor :
Habíase kazmakerpel khnjuyk’ e astvatsneri yerknk’i yev Anu, Ereshkigal hashvi arrnelov , vor ir dustry er dzhokhk’ , despanordi ugharkvel e p’vokhants’yel Kakka Ereshkigal lurer khnjuyk’in yev ayn karogh e gal dzez hamar.
Kakka apa ants’yel e yot’ darpasnery dzhokhk’i hasnel gahin Ereshkigal . Lselov ugherdzy Anu , Ereshkigal ugharkets’ ir hreshtakin yev vordi ( unets’yel Enlil , hayr Nergaghy ...) Namtar depi yerkink’ . Sakayn, mek angam Namtar hasel yerkink’ , Nergal lrjoren viravorel nran, vorpeszi ir horeghbor , vor imastun astvats Ea ( steghtsogh mardkut’yan ), Nergal ugharkets’ ir zarmiki dzhokhk’ , vor na neroghut’yun e Ereshkigal .
Dzhokhk’, Nergal yev Ereshkigal krk’vot mimyants’ yev whoring yot’ amboghj or, vorits’ heto Nergal , yev goh, gaghtni mazapurts mahchakal veradarrnal yerkink’. Gitakts’yelov , vor Ereshkigal despaired u kataghets’ , sparrnalov shat Anu ugharkel zhoghovrdin ir t’agavorut’yan yerkri vra, minch’yev vor mi shark’ depk’yeri gerazants’yel e aprelu , k’ani derr NERGAL regresase nra het yev nra sirekani durs Forever ...
Heto sovorum e sparrnalik’i, Nergal er burrn yev kazmakerpvats rrazmakan arshavakhmbi ( asum yen, vor 14 Demonner ) tapalelu Ereshkigal . Nergal apa ijets’rets’ ir zork’yery , khakhtelov yurak’anch’yur yot’ darpasneri hasnel gahin Ereshkigal . Ayntegh, Nergal nran e mazeri yev bardzrats’rets’ , bayts’ Ereshkigal khostovanets’ ir sery , na arrajarkel e nran yev arrajarkel kisel nra karravarut’yany dzhokhk’. Tesnelov verabermunk’y Ereshkigal , Nergal er teghap’vokhvel, azat e ardzakvel nran, lats’ yev urakhut’yamb yndunets’ arrajarky astvatsuhi : Ayd zhamanakits’ i ver , aynpes el nrank’ miasin ishkhum ashkharhy mahats’ats.
Inch’ veraberum e vorosh arrandzin kerparneri Nergal ( tsnvel e brrnabarut’yan Ninlill dzerrk’um Enlil ), ayn e, vor petk’ e st’ap’ haytnvely arevi asttso utu nerkayats’nogh kesorin yev amarrayin arevadardz , mi zhamanak yerasht , voch’nch’ats’man , sov yev mah ... Concordantly ayd Nergaghy voch’ miayn astvatsn mahats’ats yev dzhokhk’ , bayts’ mi Astuats patuhasnerits’ , zhantakhtov , voch’nch’ats’man yev paterazmi. Aha t’ye inch’u ayn hachakh nerkayats’vum e vorpes gortsich’ mi mardu marmni irakanats’nogh sur yev / kam gavazan , vorn uni yerku arryutsi glukh u votk’yery p’at’at’vats mi tesak p’at’at’yel .
Yegiptakan .Mitología
Anubis
Yerbemn patkervats yen vorpes mi shun ughekts’vogh Isis , Anubis sovorabar portrayed vorpes mard sev shnagayl glkhin ( hetevabar , nra k’ahananery hagnum dimakner shnagayl ) yev uni t’agavorakan gavazany . Sa artats’volum e ayn p’asty, vor shnagayl , irents’ sovorut’yan p’vorum gerezmannery snndi er kapvats mahvan yegiptakan patkerner. Bayts’ tramabanut’yuny nerkayats’uts’ch’akan sev nuynpes karevor der , k’ani vor yegiptats’inery ays guyny nerkayats’num e p’tum marminneri, khavari u mahvan, sakayn ir hert’in da guyny parart hoghi yev mek guynerov e nerkayats’nel yarut’yean. Inch’ veraberum e , t’ye inch’u e ayn yerbemn patkervats e vorpes mi shun, vory paymanavorvats e nranov, vor shuny kendani karogh e tesnel , t’ye ts’yereky, yev mt’ut’yan mej gishery , vory karogh e nerkayats’nel yerkakiut’yun mahy / harut’yuny Anubis sep’akan. I verjo, shat aveli pakas hachakh ( Heliopolis orinak ) Anubis er nkarel nman e odzi , kendanu , vory miangamits’ ch’ar u pashtpan yegiptakan symbology .
Nakhkinum Anubis er mets K’anon duat , yegiptats’i ashkharhy mahats’ats. Sakayn, heto spanel Seth yev nra minions, Osiris er harut’yun e ISIS, bayts’ ch’i karogh veradarrnal ashkharhum aprelu , aynpes vor nrank’ mnats’yel yen ashkharhum mahats’atsneri yev aveli karevor e, k’an Anubis dardzav arrajin hramany dzhokhk’, berrnat’ap’man heto datel mahats’ats. Ayspisov Anubis darrnum aj dzerrk’y Osiris , vor kataroghi ir datoghut’yunneri yev pataskhanatu e hetevyal khndirnery ` 1) Skzbum zmrrsel yev hog marminneri p’aravonneri , yev na stats’yel e koch’um « embalming astvatsneri "heto ognelov Isis e zmrrsel e Osiris . aveli ush , inch’pes evolyuts’iayi kronakan hamozmunk’neri , Anubis dardzav «Astvats mummification », yev handznararel e ughekts’yel mahats’ats ( yndhanrapes yev voch’ miayn p’aravonneri ) dataranum. 2) kirarrel dzerrk’yery herrats’nel merrats sirty , dnum e scarab Amulet sirty teghum yev srti vchirry petk’ e lini tsanr. 3) Monitor het Horus havasarakshrrut’yun , yerb srtery kshrradatvats ynt’ats’k’um vchirry Osiris . 4) Pashtpanel embalmers k’ahananerin . 5) Yst vorosh tek’steri, voronk’ mahats’ats e AfterLife e Moonlight. 5) Hamapataskhanum aghersnery pashtpanut’yan merrats. 6) « verjin shrjanum» ajakts’yel handipumneri solicitasen sery spells dzer arravelut’yun , vor.
Osiris
Osiris e yegiptakan astvats berriut’yan, veratsnum e Nile , gyughatntesut’yan yev busakanut’yamb: Sakayn, hatkapes ayn banits’ heto, arraspeln ir mahvan yev harut’yuny , Osiris dardzav astvats mahvan, harut’yan yev datastani vra Hogineri e herrats’yel . Ayd patcharrov e, vor arraspel very ankyunak’ary Yegiptosi eschatology yev tsnndyan baroyakan deri yegiptakan kroni, k’ani vor ayn gaghap’arnery lav ( andznavorvats Osiris ), ch’ar ( andznavorvats e Seth ), vortegh nrank’ mtnum , harut’yuny Astvatsut’yan yev ir haght’anaki nkatmamb ch’ar u mahvan , isk hastatumy ayd astvatsut’yan vorpes orinak vchrri het kapvats chakatagri mardu mahits’ heto.
Duk’ arraspely , vor bari yev imastun t’agavory Osiris ( dits’abanut’yan , voch’ t’ye irakanut’yun ), vor Yegiptosi k’aghak’akirt’ mardik dasavandman gyughatntesut’yan, sahmanelov ardar orenk’nery yev drank’ pashtel astvatsneri , steghtselov kron. Ays ameny , arrants’ dimelu stipel yen chnshman .
Avarteluts’ heto irents’ ashkhatank’y , Osiris dzakh taratselu ir usmunk’nery ayl yerkrner , t’voghnelov Isis vorpes K’anon Yegiptosi . Sakayn, yerb Osiris veradardzav , nra khandot yeghbayry Seth yev nra 72 ughekits’nery argelap’akvats Osiris e krtsk’avandaki vichakum , apa netum ayn e Nile kheghdel . Barebakhtabar Isis p’ntrel u gtel krtsk’avandaki , berelov nran , bayts’ ch’i ognum , vork’an Seth gtel krtsk’avandaki , verts’rets’ marminy Osiris yev ktrel nran ktor yev ts’rvats amboghj Yegiptosum ...
Arrants’ talov , Isis reassembled marmni yev verakangnvel kyank’y Osiris , ogtvelov nra vordi hmayk’y , yev na gtel e ir bolor ktornery , bats’arrut’yamb ir penis. Vor tghan Horus , vory hetagayum vrezhkhndir mahy ir hor , tapalelu Seth yev zavt’man verahskoghut’yuny Yegiptosi . Osiris , ch’nayats vor bardzrats’yel e, na ch’i karogh veradarrnal kendani ashkharhin yev gnats’ dzhokhk’, darrnalov datavor hogineri yev K’anon AfterLife. Aha t’ye inch’u e, vor kronakan meknabanut’yan arraspeli , kendani p’arawoni ( khorhrdanshakan ) yev nuynats’vum e Horus, merrnum e, Osiris (naev khorhrdanshakan ), hamadzayn vori dzevi e yerkrpagets’in. Ch’nayats yev aveli yndhanur makardaky, Osiris khorhrdanishn anmahut’yan yev harut’yan, yev da e patcharry, vor voroshaki p’ulum Hin Yegiptosum mahats’yel veratsvum Osiris .
Verjapes , yndhanur arrmamb, nerkayats’vats mummified Osiris kanach’ mashki vra, ashkhatakazmi , mi mtrak kam gavazan yev psak . kam Osiris haytnvum e kendanineri tesk’ov , inch’pes kokordilos , mets dzuk, shun , vory heron kam sev ts’uli koch’vum e "Bull Arevmutk’i », na artahaytum e ir titghosy t’agavorum e dzhokhk’ , k’ani vor Arevmutk’i yegiptakan khorhrdanish durs.
Aztec .Mitología
Mictlantecuhtli
Mictlantecuhtli , vori anuny nshanakum e « Tery mictlan » hamar Aztecs er glkhavor astvatsn merrelots’, yev K’anon mictlan , isk amenats’atsry taratsk’y iny , vory kazmel e Aztec underworld .
Yeghanakner , vory nerkayats’vats Mictlantecuhtli misht sarsap’yeli Aryan tsatskvats kmakhk’ kam mardkayin gortsich’ gangi ghekavari yev khoshor atamnery , yerbemn eyeballs irents’ vardakneri. Yerb ayn dardzav hit’ , ayn zardarvats Bu p’yeturnery yev t’ght’ayin pastarrnerov , zenk’ ogtagortsvum e haytnvel agresiv k’ayly ( arrajarkel patrastakamut’yun e voch’nch’ats’nel bolor nrants’, ovk’yer galis yen dzer nerkayut’yamb ), yev yerbemn nrank’ teghadrvats sandalner ts’uyts’ irents’ avag , Ch’nayats nran, vor amenavat hert’in er manyak mardu ach’k’yery, vor hamapataskhanum e ir akanji voskrayin , kam simvolik dzevov voroshaki dzerragrerum nerkayats’vats hskayakan tsnoti bats’ stanal irents’ jaws gts’yel ynt’ats’k’um Orva astghy ...
Pashtamunk’y ays asttsu aynk’an sarsap’yeli er, k’ani vor ayn tesk’y , da , masnakits’nery zohaberel zoherin yev utum mis yen mort’um yen tachari himk’yerov.
T’agavorut’yuny Mictlantecuhtli ( mictlan ) ein hoginery , ovk’yer mahats’yel yen ayl dzeveri jri het kapvats , mahvan payk’ari tsnndaberut’yan kam zohi mahvan . Bayts’ ayntegh nrank’ petk’ e chanaparhordel yerkar yev burrn » chanaparhy mahvan », nvazman arrajin innerord makardakin , dranov el ch’i ants’yel t’yestery yev anhetats’yel kam karogh yen pahpanvats linel yev anverj hangist (voch’ yerjankut’yun ) mictlan , sovorabar patkervum e vorpes bavakan tkhur , sakayn , yst Sahagun ( tek’stayin mets nshanakut’yun ) , heto ir chanaparhordut’yan - its’ arevelk’ arevmutk’ arevi astvats ( arevy ) lusavorvats taratsashrjan mahats’atsneri berelov mayramutn bnakich’neri hamar dzhokhk’.
Mictecacihuatl
The kiny Mictecacihuatl Mictlantecuhtli , vory ishkhum nra mictlan , bnakets’man ch’arabastik tun, arrants’ patuhanneri . Mictecacihuatl kapvats spiders , owls yev bats , bolor banerum het kapvats aspektneri dzhokhk’ e storgetnya yev mut’ .
Arraspely, vor Mictecacihuatl zohaberel yerekhayin , ants’num ayn darrnal Lady mahats’ats e. Nmanapes, Aztecs , vor na hetevum e voskornery mahats’atsneri yev t’aghman nakhagahut’yamb p’arratoner hamozmunk’n ayn e, vor masamb pahpanvel e hamazhoghovrdakan banahyusut’yan vorosh volortnerum Mek’sikayum, vortegh na derrevs gtnvum e kapvats nman avanduyt’nerin.
Artak’in tesk’y nman e Mictecacihuatl ir amusnun , vor sovorabar patkervats e hyutsvats marminy mi gang ghekavar yev bats’ tsnoti kul tal astghery ynknum amboghj ory.
Maya .Mitología
Yum Kimil
Naev haytni e vorpes Ah Puch , Kimil Yum himnakan Mayan astvats mahvan yev uni koch’um e « varpeti mahvan ». Na t’agavory Xibalba , kam verjin iny makardaknerum Xibalba . Patcharrn ays anoroshut’yan e ayn p’asty, vor « Yum Kimil » yev « Ah Puch » yen anunner , voronk’ kapvats tarber ink’nut’yunneri tarber varkatsneri Maya arraspeli trvel e andznavorum mahvan. Aynpes vor, shat aghbyurner dardznum hstak dzhvarut’yuny voroshelu, t’ye ov e da, t’ye Yum Kimil Ah Puch , vor dzhvarut’yuny , vor doktor Mart’a Najera Ilya Coronado ( gitashkhatogh kentroni Maya hetazotut’yunneri UNAM ) haytararel e , vor lav e ir hodvatsum From Arraspel e tsisakatarut’yun . Srank’ ein nra khosk’yery : << himnakan astvatsnery mahvan patkervats yen kendanakerp eakneri, vory paymanavorvats e ir goyut’yan Maya pant’yeon ardzagank’um himnakan mtahogut’yunnery mardkants’ hamar ir mahy , vory bkhum hamozmunk’nery chakatagri ayl kendani eakneri. Ayd arrnch’vogh mahvan yev k’reakan astvatsneri , ka meky, vor mahy ink’y yev stanum e mi k’ani anunner, gaghut’ayin Yucatecan gaghut’ayin aghbyurnerits’ : Ah Puch « fleshing » Kisin " The p’k’un chorrom " Hun ahau «Mek Ter» Yum Kimil «Tery mahvan ». mej Quiche : Hun yekav «Mek Mah » yev yekel Vucub «Yot’ Mah » Ays astvats e dzerragreri vorpes gangi patkerov , mi kmakhk’ kam mardkayin diakneri Rotting >>
I verohishyal hodvatsum , doktor Mart’a naev pndum e , vor Mayan astvatsnery dzhokhk’ khorhrdanshum tarber energianeri mahvan , lrats’num kensakan uzhery tiezerk’ yen irents’ bnuyt’ov yev vortegh nrank’ aprum ( hakarraky, yev lrats’num e yerkink’ ), yev Mets t’atrony uni ir azdets’ut’yuny Yerkri vra , vortegh het miasin yerknayin uzheri apahovelu dialektikakan voch’nch’ats’man steghtsman / kyank’ - mah . Ays arrumov , Yum Kimil kapvats gisherayin , hivandut’yunneri yev nersum dzhokhk’ , masnavorapes storin sherteri iny. I verjo, mi k’ich’ haytni Doktor Mart’a parz e, vor Mayan astvats mahvan patkervats kensakan arrandznahatkut’yunner ( ach’k’yery layn bats’ , dzerrk’yerov voroshaki pashton , yev ayln) , vor Maya, inch’pes yev myus hin k’aghak’akrt’ut’yunneri het animistic bnut’yuny , mahy ch’i yerevum , k’ani vor voch’nch’ut’yun , datarkut’yun kam zut bats’akayut’yan kyank’i ditvum e vorpes aktiv uzh, vorpes energetik khaghum t’shnamakan der e kyank’i tiezerk’, dem e mi haraberakts’ut’yan Dialektikakan p’vokhlrats’man hamar anhrazhesht havasarakshrrut’yan tiezerakan amboghjut’yamb.
Hima inch’ yen hamazhoghovrdakan avanduyt’nery , yent’adrvum e Yam Kimil pttvum ein koghk’in tner vor hivand e yev hangets’nel t’ank vors Xibalba . Nrants’ nerkayut’yuny ayd depk’yerum nkateli er mijots’ov dzaynayin zangery. Yerb zarhureli Astuats mot er , yes karogh yem anel , vor aghaghak kam sgum aynk’an chnshogh metsamasnut’yuny shp’vot’yets’nogh Yam Kimil mej mtatselov , vor na yeghel e Xibalba , vorits’ heto na ants’yel e.
Celtic .Mitología
Donn mut’
A Donn haytni e vorpes Donn Firineach (« Donn Chshmartut’yan ») , yev vorpes «t’agavor e Fairies Donn », bayts’ naev « Donn mt’ut’yan », asttso mahvan. Kan usti yerek’ dits’abanakan kerparner Donn . Arrajin yerku himnvats yen arraspeli lerran Donn , vorits’ na yev nra ognakannery ( fairies ) zgushats’nel ampery havak’vum infallibly yev misht chisht e, vor , masnavorapes, yeghanaky iradardzut’yun e galis. Tarber depk’um ayn e, vor Donn mut’, tsagel e hinavurts’ eposi.
Skimping manramasnery , patmut’yuny sharunakvum e, vor Donn er rrazmakan arrajnord Milesians Irrlandia ynt’ats’k’um nerkhuzhumy katarvel e vrezhkhndir mahvan patriark’ Mil . Aydpes patahets’, vor Milesians ein ( mot Irrlandiayi ap’in) vorosh kghzu Irrlandiayi tvel yerek’ tarberak : nerkayats’nel , da payk’ar, kam tsakhsel inn or kghzu vra yev gnal aveli ush : Hashvi arrnelov, vor yev himnvats vchrri Amirgin , banadzevy petk’ e t’voghnelov inn or, sakayn veradardzel ush e vayrejk’ yev nerkhuzhum dzhvar. Sakayn , yerb veradarrnum e zhamanakavor brrnkvel yev navy Donn sank e uzhegh k’amineri , voronk’ yekel yev arrandznats’vats yen mnats’ats navatormi anmijapes heto Donn asel e, « Yes tak beran srov yev nizakov rrazmikner ovk’yer yerkri vra , bayts’ t’uyl tvek’ berrnat’ap’yel »
Ayspisov, Donn yev nra andznakazmy zohvel e mot Dumhacha kghzyak , kghzyak , vori vra hetagayum t’aghvats. Hetevabar, zhamanaki ynt’ats’k’um kghzu haytni er vorpes « tany Donn ». Ays legend - arraspeli, vor Donn er kargavorvel e Rok’i kghzum arrajats’yel , zgushats’nelov, vor voch’ vok’ ch’i galis myus ashkharhum, arrants’ ants’num dzer tun , vory na arrajarkel e vorpes zhamanakavor sandughk’ahart’ak e bolor nrants’ hamar, ovk’yer mahats’yel yen . Inch’pes yerevum e , ayd arraspeln khorhrdanshakan meknabanut’yan p’astats’i patmut’yun e, k’ani vor kghzu uni dzerrk’ Donn Irrlandiayi ap’in yev amboghj bats’ tsovum nerkayats’nogh mi ban e hamashkharhayin chakatagiry hogineri yev ayl ashkharhn e aprelu.
Morrigan
Morrigan e Celtic astvatsuhi mahvan , paterazmi yev voch’nch’ats’man, aylev siro , serrits’ yev ptghaberut’yan. Na , iharke, bard astvatsuhi , k’ani vor ayn karogh yen badb , macha yev Nemain astvatsuhineri , sovorabar meknabanvum e vorpes aspektneri Morrigan mi astvatsuhi vory mayr , dustr yev lover , kam aghjiky , mayry yev kiny :
Morrigan artak’in tesk’y p’vop’vokhvum e yev havatum e, vor hnaravorut’yun p’vokhelu dzevavorel. Sakayn, yelnelov tarber aspektneri ir bnuyt’ov ayn hachakh nerkayats’vats e vorpes geghets’ik kin kam hin kakhard , vorpes rrazmik kin liarzhek’ zinvorakan hagust kam vorpes agrrav kam mets agrravi , k’ani vor, yst arraspelakan patmut’yunner Morrigan rrazmi dashtum , inch’pes mi hska agrrav , ch’nayats yerbemn ayn ch’i kargov e sarrts’ye k’amu , vor hetevum e aryunaheghut’yuny.
Morrigan ogtagortsvum e vkayakoch’yel mej chakatamarti khaghum paterazmi horns , voronk’ yndzerrum pashtpanut’yuny, vory baghkats’ats e mi anmijakan hardzakman e t’shnamin, bayts’ ays azdets’ut’yuny ( tending e t’ulats’nel yev ch’yen katarel mrts’akts’in ), mi zhamanak, Key payk’ar. Yev, ch’nayats ir bardut’yan , Morrigan er himnakanum astvatsuhi paterazmi u mahvan , vorpeszi ganger zohvatsneri payk’ar koch’vum ein « acorns Morrigan »
No hay comentarios.:
Publicar un comentario